abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160764435
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef McGrath het volgende:

[..]

Aah je hebt niks gedronken van de cola?
Zal je verbazen, maar er ligt nog meer dan de helft in het handschoenenkastje, had zelf namelijk een fles water meegenomen :)
pi_160764442
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

flikker toch lekker op, gewoon water drinken als je wil afvallen...
niet zeuren dat je dik bent en het leven oneerlijk is als je gewoon weer halveliter cola achterover werkt met van die smerige oreo koekjes
"Ik kan er niks aan doen, het smaakt allemaal zo lekker"
"Never in the delirious dream of a disordered brain could anything more savage, more appalling, more hellish be conceived than that dark form and savage face which broke upon us out of the wall of fog."
pi_160764455
quote:

[..]

niet zeuren dat je dik bent en het leven oneerlijk is als je gewoon weer halveliter cola achterover werkt met van die smerige oreo koekjes
Heb net een appel gegeten.
pi_160764462
quote:

[..]

Hij nam die Oreos mee, ik heb daar gedurende de reis wel gebruik van gemaakt, heb 3 van die oreo koekjes op en heb het verder gehouden bij water en af en toe een slok cola.

Jezus, dat ik mij hier voor aan't verantwoorden ben :')

Ik ben toch echt een aantal kilo kwijt, en het is een roadtrip ffs. En als die kerel onaangekondigd wat mee neemt vind ik het ook zo lullig om te zeggen "Sorry man, ben aan het afvallen" We zijn 8 uur lang op pad geweest dusseh.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 16:59:23 ]
pi_160764484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Hij nam die Oreos mee, ik heb daar gedurende de reis wel gebruik van gemaakt, heb 3 van die oreo koekjes op en heb het verder gehouden bij water en af en toe een slok cola.

Beetje nadenken dan over wat je in je vlog doet.
pi_160764492
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:56 schreef BaskervilleHound het volgende:

[..]

"Ik kan er niks aan doen, het smaakt allemaal zo lekker"
ik snap niet dat het bij mij meteen eraan zit terwijl anderen kunnen eten wat ze willen
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:59:52 #82
138448 PeZu
Suspended animation
pi_160764507
quote:

[..]

Ik ben toch echt een aantal kilo kwijt, en het is een roadtrip ffs. En als die kerel onaangekondigd wat mee neemt vind ik het ook zo lullig om te zeggen "Sorry man, ben aan het afvallen" We zijn 8 uur lang op pad geweest dusseh.
voor niks, maar daar kies je zelf voor :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_160764508
quote:

[..]

ja, moet je maar niet altijd zeggen ik wil afvallen dit ik wil afvallen dat, ik durf niet naar de sportschool want ik ben dik

drink dat water en neem geen chocoladekoekjes bitch
pi_160764516
quote:

[..]

wist niet dat je boos werd :{
pi_160764526
niet de ballen hebben om tegen je kameraad te zeggen, neem geen cola man, haal wel flesje water bij de pomp want ik ben lelijk en wil minder lelijk worden
pi_160764547
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet de ballen hebben om tegen je kameraad te zeggen, neem geen cola man, haal wel flesje water bij de pomp want ik ben lelijk en wil minder lelijk worden
Ach, het is z'n eigen keuze.
"Never in the delirious dream of a disordered brain could anything more savage, more appalling, more hellish be conceived than that dark form and savage face which broke upon us out of the wall of fog."
pi_160764559
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik had een fles water bij mij man, maar die kerel koopt ook van z`n laatste centen eten/drinken voor onderweg. Dan vind ik het lullig om te zeggen "Nee man, ik ben aan't afvallen" Dan doe ik de volgende dag gewoon harder m`n best met sporten ;) Simpel zat.
pi_160764565
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:01 schreef BaskervilleHound het volgende:

[..]

Ach, het is z'n eigen keuze.
prima, maar dan moet je niet zeiken dat je dik bent
pi_160764572
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik had een fles water bij mij man, maar die kerel koopt ook van z`n laatste centen eten/drinken voor onderweg. Dan vind ik het lullig om te zeggen "Nee man, ik ben aan't afvallen" Dan doe ik de volgende dag gewoon harder m`n best met sporten ;) Simpel zat.
ben je al gaan sporten?
pi_160764583
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:

[..]

nee, want dat doe je niet
en zo duurt het weer langer en langer
tot je geen motivatie meer hebt omdat het zo lang duurt

je hebt gewoon de wilskracht niet
pi_160764593
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:02 schreef McGrath het volgende:

[..]

ben je al gaan sporten?
Sporten helpt geen hol, krijg je alleen maar honger van.
pi_160764595
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:02 schreef McGrath het volgende:

[..]

ben je al gaan sporten?
nee, hij durft nog niet naar sportschool met dit lichaam, hij wil eerst met wandelen alle kilo's kwijt raken tot hij sportschool lichaam heeft
pi_160764596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef BaskervilleHound het volgende:

[..]

Sporten helpt geen hol, krijg je alleen maar honger van.
:')
pi_160764600
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

nee, hij durft nog niet naar sportschool met dit lichaam, hij wil eerst met wandelen alle kilo's kwijt raken tot hij sportschool lichaam heeft
maar hij ging dan maar wat meer sporten zei hij.
pi_160764605
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

:')
pi_160764612
pi_160764631
Dat ik loop te zeiken dat ik dik ben en vervolgens oreos naar binnen stouw om vervolgens wél gewoon een man te zijn en te gaan sporten is alleen maar beter van mezelf ;)
Ik kan ook die oreos naar binnen duwen en zeggen OOOH NEE IK BEN ZO DIK, IK HAD DAT NOOIT MOETEN DOEN en vervolgens op de bank gaan liggen. Right?
pi_160764644
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:05 schreef MrBradge het volgende:
Dat ik loop te zeiken dat ik dik ben en vervolgens oreos naar binnen stouw om vervolgens wél gewoon een man te zijn en te gaan sporten is alleen maar beter van mezelf ;)
Ik kan ook die oreos naar binnen duwen en zeggen OOOH NEE IK BEN ZO DIK, IK HAD DAT NOOIT MOETEN DOEN en vervolgens op de bank gaan liggen. Right?
ben je een man en ben je gaan sporten?
pi_160764651
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:05 schreef MrBradge het volgende:
Sport je dan?
pi_160764668
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:06 schreef McGrath het volgende:

[..]

ben je een man en ben je gaan sporten?
Ik heb net het filmpje ge-edit en geupload, ik ga zo wel even een stuk (proberen te) Hardlopen.
En een maat van mij komt m`n gewichtjes brengen (4 kg per stuk) Vanavond, dus die ga ik ook gebruiken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 17:07:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')