Getafe tegen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Gaan we er weer voor. Kijk zo wel even of ik pre-bet doe op Schalke x Marseille/Getafe
Nee.quote:
Jaquote:
de dinsdag daarnaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:17 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Belfast?
Daar is Johannesgod vorig weekend geweestquote:
dpquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik loop achter
Van wie ben jij het kloontje?
WCH?
Wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar is Johannesgod vorig weekend geweest
Dat weet ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar is Johannesgod vorig weekend geweest
Ik ben bijgelezenquote:
ok, ben je er later vanavond nog? wil je nml nog even rustig wat zeggen nav gisterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:18 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel, maar ik had deze kloon al gemaakt. Ik weet 'm ook al weer.
Sowieso was ik de usernaam een beetje zat.
Jezus, ik loop echt achterquote:
Eindelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bijgelezen
Jimmyyyy, missed ya![]()
Johannes vermeerquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jezus, ik loop echt achter
Hoezo, waarom, sinds wanneer?!
Eibarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Ja dat dan weer wel. Gaan we er weer voor. Kijk zo wel even of ik pre-bet doe op Schalke x Marseille/Getafe
Getafe tegen?
Jeetje, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, ben je er later vanavond nog? wil je nml nog even rustig wat zeggen nav gister
Goed hoor, beetje moe nuquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:21 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Tx bb hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bijgelezen
Jimmyyyy, missed ya![]()
dit is toto toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bijgelezen
Jimmyyyy, missed ya![]()
snap ik maar daarmee heb ik geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben ik benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |