Vnv schalke - monchengladbach is wel interessant vor cornersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gister break-even gespeeld, MvG en Chisnall verpestte het voor me. Combo op corners in EL wel goed
Dit ontken ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:14 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk omdat je wantrouwig van aard bent.
Ja, wachtwoord vergeten.quote:
Moet zaalvoetballen, kan niet live betten :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vnv schalke - monchengladbach is wel interessant vor corners
Zou je wel lekker vinden hé?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit ontken ik niet
Post je biceps maar, dan kunnen we kijken of je echt Jimmy bent.
morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet zaalvoetballen, kan niet live betten :s
hihi jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Zou je wel lekker vinden hé?
Geen zin in, heb nu al een kloon gemaakt.quote:
dat is wel vet slimquote:
Ik loop achterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:12 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ewa, ben jij ook weer in KLB
Maar wel PL etcquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen speelt Schalke niet :s :s
Ik heb al een half jaar niet hoeven in te loggen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik loop achter
Van wie ben jij het kloontje?
WCH?
zo weinig keusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom alleen maandag of dinsdag middag op cs, of voor stappen maar anders niet spannend he
Ja dat dan weer wel. Gaan we er weer voor. Kijk zo wel even of ik pre-bet doe op Schalke x Marseille/Getafequote:
ooh met mijne domme brein kan ik wel wat onthoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet hoeven in te loggen.
Van mijn lach?quote:
Wanneer ga je naar Belfast?quote:
Oh ja ik ook wel, maar ik had deze kloon al gemaakt. Ik weet 'm ook al weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh met mijne domme brein kan ik wel wat onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |