Bloemkolen deden het ook goed dat jaar, sommigen leerden zelfs pratenquote:
Bedankt, nu kan mijn fantasie weer de vrije loop.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken je vertellen. Etsu en Toto lijken beide niet op Eminem.
ah relax, trek je ook nog met wat vaste mensen op daar of doe je alles soloquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje chillen, drinken, eten. Morgen de omgeving verkennen
Aight. Welk land next?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet of ik er heen ga. Schijnt niet veel aan te zijn
ligt eraan. in Laos nu met een stel Fransen die zelfde route doen, maar ook regelmatig alleenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah relax, trek je ook nog met wat vaste mensen op daar of doe je alles solo
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:
hey chai
ga je mee naar hoog catharijne, gaan we samen rondjes lopen tot we bevriezen en de twee politieagenten ons aankijken en in de gaten houden
ah zo, gewoon lekker flexibel inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt eraan. in Laos nu met een stel Fransen die zelfde route doen, maar ook regelmatig alleen
Wil je niet zo eng doen, ben daar net langs gelopenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:
hey chai
ga je mee naar hoog catharijne, gaan we samen rondjes lopen tot we bevriezen en de twee politieagenten ons aankijken en in de gaten houden
Fokkie komt daar niet denkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jawel ga Niels en fokkie daar meeten
Ja ik zag je wel. Met je vijlighijds vestjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je niet zo eng doen, ben daar net langs gelopen
Trein naar Delta vanaf spoor 8quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik zag je wel. Met je vijlighijds vestje
Als je nou je fatsige lijf op me neder legt... Dat lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wil je dat ik een koud washandje breng?
de watquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij heeft al kaarten voor de pingpongshow
hey bobquote:
Rotterdam is inderdaad spoor 8quote:
ja hoor en met jou kinshasaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik stuur je zo een snap
[..]
Alles goed appelwodka
natte krantjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
verkoopt krantjes daar denk ik
Nee kontjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
verkoopt krantjes daar denk ik
zit mij eens niet te pesten, aapmensquote:
heee maatje xxquote:
Achter.quote:
alleen op nicotine heh?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ben ontsnapt hihi.
Nu lekker dansen op straat.
gvd ben ik eens aardigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zit mij eens niet te pesten, aapmens
Jezuschristquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik stuur je zo een snap
[..]
Alles goed appelwodka
ja kom... beautiful icm met mij... is gewoon pesten hequote:
lijkt me niet echt handig met koorts, maar je houdt dus van een maatje meer? dan stop ik linea recta met sportenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je nou je fatsige lijf op me neder legt... Dat lijkt me heerlijk.
Uitstelgedrag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hou op ik ga vanaf morgen gezond eten
Hmm nee na de tentamens.
icm met?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom... beautiful icm met mij... is gewoon pesten he
Dat is zeker niet waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laat die peuk achterwege, je hebt zo;n mooie egale huid.
icm metquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme... klootzak... lul... impotente kutbever
Ik heb jarenlang gerookt, het heeft me altijd jong gehoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maakt ook kaal toch, roken? misschien is het kwaad al geschied.
ze pesten me, doe wat ex-modquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gerookt, het heeft me altijd jong gehouden
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik zit vol pak al mn koekjessnoepjeschocola en alles af pls.
Ben richbich, moet wat met m'n geld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zegt degene die zojuist de gehele supermarkt heeft leeg getrokken
he joh gekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godverdomme... klootzak... lul... impotente kutbever
ooooh zijn ze weer vervelend?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze pesten me, doe wat ex-mod
Moet je nu koffie en peukje, lekker kotsenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
Heb te weinig gegeten vandaag, zou over mijn nek gaan van een peuk nu denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
ooooh zijn ze weer vervelend?
En jij hebt zeker niets gedaan he, koetsjie koetsjie?
over de kalequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou op hoor, ik ga echt over de rooie hier
ik was gewoon lief en aardig en netjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
ooooh zijn ze weer vervelend?
En jij hebt zeker niets gedaan he, koetsjie koetsjie?
Nee met koffie kan ik alles aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je nu koffie en peukje, lekker kotsen
mag ik vragen als jij kaal benquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Lachen gieren brullen als toto binnenkort kaal is. Hoezo karma.
echt hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Lachen gieren brullen als toto binnenkort kaal is. Hoezo karma.
Nee kutnasiquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was gewoon lief en aardig en netjes
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welk topic gaat het over?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HAAHHAHAHHAAHquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb tenminste nog een goed karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |