abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:52:52 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_160758219
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_160758245
Ik vind m'n hoofd ook stom, zeker op onbewaakte momenten en foto's. Ronde bolle kop, maar daar kom ik nooit vanaf denk ik, zo is m'n hoofd nu eenmaal. Gelukkig hoef ik er zelf niet zo vaak tegenaan te kijken. 8-)
Ja doei.
pi_160758270
Ja, en nu ga ik echt sporten jongens. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160758283
En mijn probleem is dat ik mijn lijf niet anders zie dan 25 kg geleden. Ik voel me nèt zo dik en zo zie ik het ook in de spiegel. Oh ja, nu met losser vel en dat is inderdaad niet een schoonheidsprijs waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160758287
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, en nu ga ik echt sporten jongens. :W
*O* have funz!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:01:03 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_160758375
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
En mijn probleem is dat ik mijn lijf niet anders zie dan 25 kg geleden. Ik voel me nèt zo dik en zo zie ik het ook in de spiegel. Oh ja, nu met losser vel en dat is inderdaad niet een schoonheidsprijs waard.
Eigenlijk kunnen we dit topic net zo goed naar R&P schoppen volgens mij :D
disclaimer
pi_160758409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind juist dat je heel veel progressie ziet als je net begint! Geldt voor hardlopen, maar ook voor krachttraining.

En zei hij dat echt?! Dat moet toch afgesproken werk voor de tv zijn? Want als normale PT ben je toch zo je klanten kwijt als je dat soort dingen zegt :? En kijkers krijgen nu een raar beeld van PT's. Ook geen reclame voor de branche :D
Nouja, ik weet uit coach-ervaring wel dat mannen vaak liever iets harder aangepakt worden dan de hele tijd horen dat ze alles goed doen, maar dit was wel heel extreem.

En je ziet natuurlijk wel vooruitgang in het begin, maar als je echt van nul moet beginnen kan het wel heel frustrerend zijn; je bent na een paar minuten al kapot, kan niet echt met een voldaan gevoel klaar zijn met die eerste paar rondjes hardlopen want je hebt misschien 2, 3 km gelopen. In de sportschool ook; je bent in het begin vooral bezig met uitvoering en kleine spieren die de oefening niet aankunnen beperken je om echt zwaar te trainen. Daar moet je doorheen..

En voor iedereen die even boos is op zijn lijf en het niet ziet zitten: sterkte! Maar inderdaad, denk aan alle momenten waarop je wel blij was met wat je bereikt had en trots was op je lijf!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160758428
quote:
-O- weet niet wat ik moet zeggen maar dat is echt niet tof
pi_160758444
Lijstje:

O: groene smoothie
T: snack a jack
L: tonijn maaltijdsalade
T: snack a jack
D: AGV
T: wijntje of biertje want ga met vrienden bij een bandje kijken
pi_160758662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:03 schreef Sarabi het volgende:

-O- weet niet wat ik moet zeggen maar dat is echt niet tof
Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker ben :7 Maar ik ben nog steeds #viesdik en dat gevoel gaat vrees ik niet weg. Ik hoop van wel, ooit *)

Dus, idd op naar R&P :') (alhoewel ik mezelf dus niet lelijk vind, alleen niet anders qua omvang dan een jaar geleden)
pi_160758743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
#viesdik
Nee niet jij ook
pi_160758753
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef Sarabi het volgende:

Nee niet jij ook
:D ik zal het niet meer doen! Maar als iemand dat hier plaatst dan snap ik wel dat je zo naar jezelf kijkt :@ (niet als je het over andere mensen hebt!)
pi_160758767
quote:

[..]

Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker ben :7 Maar ik ben nog steeds #viesdik en dat gevoel gaat vrees ik niet weg. Ik hoop van wel, ooit *)

Dus, idd op naar R&P :') (alhoewel ik mezelf dus niet lelijk vind, alleen niet anders qua omvang dan een jaar geleden)
Zo herkenbaar inderdaad :') Vraag me af of dat ooit nog over gaat..

Al heb ik van hangend vel en zuks geen last. Paar striemen op m'n kont, maar die kreeg ik al in de pubertijd.
pi_160758802
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160758811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik zal het niet meer doen! Maar als iemand dat hier plaatst dan snap ik wel dat je zo naar jezelf kijkt :@ (niet als je het over andere mensen hebt!)
Je moet het zelf weten, persoonlijk raakt het mij niet.
Maar vind het wel een puberale opmerking die niet echt in dit topic past, maar wie ben ik ;)
pi_160758862
Heb al een tijdje niks meer gepost hier maar was vanochtend even trots dat ik nu 18 kg kwijt ben :) Heb er een jaar over gedaan maar de laatste maand wel op hetzelfde gewicht blijven steken. Zou er nog een kilo of 6 af willen (dan zit ik op een bmi van 24.4) maar moet even kijken hoe ik dat aan ga pakken. Om wat kracht op te bouwen doe ik sinds november paaldansen, dat heb ik nu opgeschroefd naar 2x per week dus ik ben benieuwd!
pi_160758879
quote:

[..]

#viesdik4life #gezellig O+

:*
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:31:57 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160758897
quote:
Dit dus alleen met bijna 60 kg geleden.
pi_160758919
Zijn er mensen die huid hebben laten weghalen of dat overwegen?

Ik ben nog lang niet zo ver hoor. Mijn lijf rekt nog wel wat en zo veel ben ik nog niet afgevallen dat ik er veel last van heb. Maar als ik op gewicht ben zal mijn buik er ook niet mooi strak uit zien gok ik zo.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160758944
Lijst:

O: bagel met geitenkaas en italiaanse ham
L: kop wortel/pompoen/zoeteaardappelsoep
T: plak roggebrood met pindakaas
S: ?
D: lamsburger gevuld met gorgonzola op een broodje met zoete aardappel en broccoli uit de oven
Ja doei.
pi_160758951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:
Telt voorhuid ook (voor de mannen)?
Ja doei.
pi_160759077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Telt voorhuid ook (voor de mannen)?
Alleen als de voorhuid los zat door het afvallen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:45:18 #23
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160759188
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:

Ik ben nog lang niet zo ver hoor. Mijn lijf rekt nog wel wat en zo veel ben ik nog niet afgevallen dat ik er veel last van heb. Maar als ik op gewicht ben zal mijn buik er ook niet mooi strak uit zien gok ik zo.
Nog niet overwogen, maar ik heb er ook geen echte "last" van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of zo'n sweatbelt! :9
Wat is het? :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_160759192
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:

Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreep :X Eén van de ergste qua napijn. Dus eh, tsja, dat lijkt me alleen iets als het losse vel voor allerlei andere problemen zorgt (smetten en dergelijke).
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:46:39 #25
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160759210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreep :X Eén van de ergste qua napijn. Dus eh, tsja, dat lijkt me alleen iets als het losse vel voor allerlei andere problemen zorgt (smetten en dergelijke).
Ik ken iemand die het wel heeft laten doen, maar zo'n litteken ook... Als je je aan je vel stoort ga je dat ook hinderlijk vinden :Y
pi_160759245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat zou je niet denken, dat overtollige huid weghalen zo pijnlijk is. Je zou verwachten dat je het makkelijk kan missen gezien het toch niet heel erg vast zit aan iets. (Of is dat een heel rare gedachtengang?)
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:50:40 #27
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160759281
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:48 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Oh dat zou je niet denken, dat overtollige huid weghalen zo pijnlijk is. Je zou verwachten dat je het makkelijk kan missen gezien het toch niet heel erg vast zit aan iets. (Of is dat een heel rare gedachtengang?)
De hechting is wel gigantisch, gewoon van links naar rechts over je hele breedte.
pi_160759399
https://www.realself.com/forum/12-knew-before-surgery

quote:
They tell you pre op that you will have some discomfort for a while after surgery. That is a lie because it hurts like hell. Obviously the people telling you this have never had a tummy tuck. As long as you don’t laugh, cry, sneeze, take a deep breath, move, poop, try to push and pass gas or any other sudden movements you will be fine. Basically just lay in the bed and play dead for about a week and you will be fine.
Overigens wel een mooi eindresultaat voor haar O+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:11:04 #29
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160759686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:56 schreef Isabeau het volgende:
https://www.realself.com/forum/12-knew-before-surgery

[..]

Overigens wel een mooi eindresultaat voor haar O+
:X

Geen idee of ik het zal doen. Maar ik geloof niet dat mijn vel erg genoeg er voor is. Herstel van mijn keizersnede vond ik al best zwaar, en dit lijkt me nog heftiger.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:13:52 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_160759760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:25 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
nou kom Isa, je bent ook niet bepaald 21 natuurlijk!
disclaimer
pi_160760175
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
nou kom Isa, je bent ook niet bepaald 21 natuurlijk!
Nee, maar ook niet 90+ :'(
pi_160760191
Al die pannenkoeken op instagram, daar krijg ik honger van! :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:31:30 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160760213
Daarom denk ik dat ik morgenvroeg ontbijt met bananenpannenkoeken :9
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:34:35 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_160760290
Zo, net 5 km gewandeld met Shandaly! Fijn rondje, deze onthouden we *O*

Een tummytuck zie ik niet echt als een serieuze optie, daar is het niet erg genoeg voor (thank god). Ik denk dat je toch echt wel overhangende flappen moet hebben om zoiets te overwegen. Dat doe je niet voor zes centimeter overtollige huid.
Zelfde geldt voor boobjobs en dergelijke. Al zullen er vast genoeg vrouwen zijn die nachtmerries zouden krijgen bij mijn boobs, maar ik kan er mee leven en ze zitten aan mij vast uiteindelijk 8-)
disclaimer
pi_160760318
Isa, bovenbenenboks.
pi_160760342
Don't know what to food.
pi_160760471
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Don't know what to food.
Ik had een wit bolletje met gekookt ei. Vast geen goed voorbeeld :+
pi_160760502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had een wit bolletje met gekookt ei. Vast geen goed voorbeeld :+
Ik heb besloten dat het een tonijnsalade wordt.
pi_160760523
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:43 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb besloten dat het een tonijnsalade wordt.
Ook lekker :Y Hoe beviel het heerlijk uitziende stokbrood eigenlijk?
pi_160760536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook lekker :Y Hoe beviel het heerlijk uitziende stokbrood eigenlijk?
Oooh zo awesome! O+

Goed kruim, beetje zoetig, rook heerlijk, lekker knapperig, zacht. Bohh. :9
pi_160760560
Is iemand zijn kwarktaart al af? Ben benieuwd of hij jullie ook goed bevalt!
pi_160760586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Is iemand zijn kwarktaart al af? Ben benieuwd of hij jullie ook goed bevalt!
Nog een paar minuten :s) (en dan nog afkoelen hoor..)

Ohnee! De keukenwekker gaat NU af :D
pi_160760657
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Lonaa het volgende:

Oooh zo awesome! O+

Goed kruim, beetje zoetig, rook heerlijk, lekker knapperig, zacht. Bohh. :9
Die beschrijving past wel bij hoe het er uit zag 8-)
pi_160760679
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die beschrijving past wel bij hoe het er uit zag 8-)
Ja, het was net zo lekker als dat het eruit zag :9
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:01:16 #45
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160762111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, mijn familie :X Dan wil ik iets lekkers maken, maar dat hoeft dan niet, want 'te veel gedoe' (ja, voor mij! en dat vind ik niet erg!) En dus is er dan vooral veel kant en klare zooi. Na ál die jaren kan ik het ze nog steeds niet duidelijk maken dat ik koken en bakken leuk vind.
Precies dat dus. En dus eten we smerige prefab zooi, omdat zij vinden dat 't teveel werk is als ik zelf iets moet maken.

Dus ik bak morgenochtend gewoon die cheesecake en maak een batch worstenbroodjes ofzo. Dan eet ik die zondag wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb helemaal geen behoefte aan een maaltijdbox maar ik vind die dingen vaak zo lekker klinken! Deze ook. Deel je met ons of het wat was?
Doe ik!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160763268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef MutedFaith het volgende:

Precies dat dus. En dus eten we smerige prefab zooi, omdat zij vinden dat 't teveel werk is als ik zelf iets moet maken.

Dus ik bak morgenochtend gewoon die cheesecake en maak een batch worstenbroodjes ofzo. Dan eet ik die zondag wel.

Gewoon doen ja :Y

Godver, in 1 digestive koekje zitten 70 kcal :X Waarom zie ik dat nu pas.
pi_160763952
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen :@

Verder ga ik niet sporten maar slapen. Wát ben ik brak en gaar ;( heb geprobeerd te werken, en nog wel wat gedaan gekregen, maar.. nope. En ziek worden/het erger maken kan ik me niet veroorloven aangezien we volgende week op zaterdag vliegen! :o :Z :Z :z
Ja doei.
pi_160764056
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen :@

Verder ga ik niet sporten maar slapen. Wát ben ik brak en gaar ;( heb geprobeerd te werken, en nog wel wat gedaan gekregen, maar.. nope. En ziek worden/het erger maken kan ik me niet veroorloven aangezien we volgende week op zaterdag vliegen! :o :Z :Z :z
Dan al :o
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:42:06 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_160764185
ik denk dat 1 rol digestive koekjes wel aan je ADH kcals voldoet ja ;(
disclaimer
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:20:36 #50
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160764954
Nieuw jurkje!
Maat 40, en het past perfect. Ik wil méér nieuwe jurkjes! En jurkjesweer!
Prrrrr
pi_160765149
O volkoren boterham chocopasta
T banaan
L 3 volkoren boterhammen met pindakaas. Stuk komkommer, cherrytomaatjes
T bites
D kniptortillas met bonenprutje en een tomatensalsa
T wijn

En red mij. Ik zit met pittige gerda's naast mij in de trein. Dit is de hel.
pi_160765166
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Nieuw jurkje! [ afbeelding ]
Luuuuuurve! Ben dol op zulke jurkjes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:33:00 #53
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_160765243
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef douche-eendje het volgende:
O volkoren boterham chocopasta
T banaan
L 3 volkoren boterhammen met pindakaas. Stuk komkommer, cherrytomaatjes
T bites
D kniptortillas met bonenprutje en een tomatensalsa
T wijn

En red mij. Ik zit met pittige gerda's naast mij in de trein. Dit is de hel.
Rip aan de nabestaanden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:57:25 #54
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160765805
Kiddo zingt een zelf bedacht liedje. "Truuuuhuuueueuehueueeee the beeest mother in the wohooorld yeheeeh you're my beeest mom in the world" zomg O+
Zit het in de lucht of zo? Hij doet al de hele week awesome :') :P
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:02:25 #55
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160765902
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:57 schreef Artoo het volgende:
Kiddo zingt een zelf bedacht liedje. "Truuuuhuuueueuehueueeee the beeest mother in the wohooorld yeheeeh you're my beeest mom in the world" zomg O+
Hoe lief! Platknuffelen zo eentje!
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 maart 2016 @ 18:03:48 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160765930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Nieuw jurkje! [ afbeelding ]
nice!

Weekend, port O+
En jaloers op mijn lief die ging lunchen bij Beluga en mijn dochter die na school ook nog even aanschoof :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:08:44 #57
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160766005
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nice!

Weekend, port O+
En jaloers op mijn lief die ging lunchen bij Beluga en mijn dochter die na school ook nog even aanschoof :P
Dan had ze vast niet tot haf zes les. Ja of wel natuurlijk. Dan extra jaloers op jouw lief.
Prrrrr
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:09:40 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_160766013
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:57 schreef Artoo het volgende:
in je zak steken en #genieten, misschien is het morgen weer voorbij :D

Ik ben zoete aardappel aan het bakken, zou dat smaken?
disclaimer
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:12:56 #59
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160766073
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in je zak steken en #genieten, misschien is het morgen weer voorbij :D

Ik ben zoete aardappel aan het bakken, zou dat smaken?
Heh ja, ik zit stilletjes in de keuken te genieten. Hij gaat er altijd vanuit dat niemand hem hoort als hij in de woonkamer aan het spelen. Dat is dus niet zo :P Hij zingt nu "oempa-loempa-loempa-di-dee" :')

Zoete aardappel vind ik zelf gepoft, gebakken (zowel in de oven als in de pan) én gekookt nice. :)
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:13:17 #60
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160766082
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Hoe lief! Platknuffelen zo eentje!
Sowieso dagelijks :D
pi_160766237
Ik was in een eat -all-the-foods bui en dus maakte ik linzensoep voor mezelf met een pond groente. Nu propvol. Dus bui is denk ik over 8-)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 maart 2016 @ 19:09:45 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160767495
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:08 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Dan had ze vast niet tot haf zes les. Ja of wel natuurlijk. Dan extra jaloers op jouw lief.
nee, tot half vier. Ze pikte de friandises nog even mee :D

Eat all the foods bezweren met linzensoep is slim Isa :Y
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:46:06 #63
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160774392
'who is this unfortunate, cluttering up my hallway?'
Prrrrr
pi_160776022
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik was in een eat -all-the-foods bui en dus maakte ik linzensoep voor mezelf met een pond groente. Nu propvol. Dus bui is denk ik over 8-)
heb je nog een speciaal lekker recept voor die soep? :) :9
Ja doei.
pi_160779858
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:45 schreef motorbloempje het volgende:

heb je nog een speciaal lekker recept voor die soep? :) :9
Dit was mijn 'ik ga nu linzensoep maken!' recept. Heel eenvoudig:
Uitje (ik nam rode) fruiten in wat olie.
Daar in plakjes gesneden winterwortel en verse tijm bij.
Even meeroeren.
Dan daar blikje linzen, een in plakjes gesneden courgette en 500 ml groentebouillon bij.
15 minuutjes laten pruttelen
Staafmixer er op.
Een paar gedroogde pruimen in stukjes er door mengen, warm laten worden en opscheppen.

En ik ben weer terug op pre-woensdag gewicht -O- Denk door de bouillon O-) (of de bonbons en koekjes :{ )
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:15:51 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160780199
Eindelijk weer echt afgevallen sinds eind februari, en nu -15 kg *O*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:27:27 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160780278
De lasagne met pompoen en geitenkaas was saai. Smaakte naar tomatensaus en weinig anders.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 08:44:15 #68
319308 Tink89
To live is to dance
pi_160780374
Ik heb nog steeds soort van continu buikpijn en ben kotsmisselijk. De hele dag. En vooral als ik iets eet. Of te lang niks eet.

Stom lijf...

Vandaag iig weer paardrijden zo lang het gaat en daarna naar de verjaardag van m'n schoonmama. Niks bijzonders qua eten, want misselijk.

Qua kilo's gaat het wel goed, maar da's niet raar als je buik zo doet -O- -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 19 maart 2016 @ 09:10:51 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_160780536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 08:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eindelijk weer echt afgevallen sinds eind februari, en nu -15 kg *O*
lekker hoor bubs! Hoeveel moet je nog?

Tink, hopelijk voel je je snel weer wat beter, zo misselijk is ook niks -O-

Vanmorgen was ik wederom 69,9!
Op zaterdagochtend dus zal wel weer geen blijvertje zijn, maar wel leuk!
disclaimer
pi_160780628
Gisteren uiteindelijk waardeloos avondeten op, en daarna een reep chocola en wijn. Zodra het niet goed gaat met me gaat het ook niet goed met eten.

SPOILER
pi_160780640
Ik ben sinds een kleine 5 weken meer groente en fruit aan het eten.Verder geen bier meer.

Ik heb me vanmorgen gewogen en ben 8 kg. Kwijt.
Is dit een gezonde afname in gewicht ?
nee echt niet !
pi_160780653
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:23 schreef HighVolume het volgende:
Ik ben sinds een kleine 5 weken meer groente en fruit aan het eten.Verder geen bier meer.

Ik heb me vanmorgen gewogen en ben 8 kg. Kwijt.
Is dit een gezonde afname in gewicht ?
Nee, in de meeste gevallen niet. Tenzij je tientallen kilo's overgewicht had, maar dan nog is een langzamere afname meestal duurzamer.
Het lijkt me trouwens sterk dat dat alleen komt door het weglaten van bier en het meer eten van iets anders.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 09:27:07 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_160780666
Dat ligt er aan, als je normaliter echt dagelijks bier consumeert en nu echt niks meer, en flink overgewicht hebt, kan dat zeker.
Ik was mijn eerste kilo's ook razendsnel kwijt ;)
disclaimer
pi_160780691
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ligt er aan, als je normaliter echt dagelijks bier consumeert en nu echt niks meer, en flink overgewicht hebt, kan dat zeker.
ben 1.95 en was 109 kg. Opzich niet een enorm overgewicht.

Bier dronk ik wel dagelijks ja.
nee echt niet !
pi_160780692
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
8 kilo vetverlies zou moeten neerkomen op een kcal tekort van 72000 kcal, dat is 2000 kcal per dag over 5 weken. Oké, zeg dat de helft vochtverlies is maar dan houd je alsnog een kcaltekort van 1000 kcal per dag :o
  zaterdag 19 maart 2016 @ 09:33:45 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_160780713
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

8 kilo vetverlies zou moeten neerkomen op een kcal tekort van 72000 kcal, dat is 2000 kcal per dag over 5 weken. Oké, zeg dat de helft vochtverlies is maar dan houd je alsnog een kcaltekort van 1000 kcal per dag :o
maar zo basic werkt het de eerste weken dus niet ;)

Daarbij verbrandt zijn lichaam naar alle waarschijnlijkheid ook aanzienlijk meer dan dat van een meisje van 60 kilo :P
disclaimer
pi_160781342
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:22 schreef LadyOracle het volgende:
Gisteren uiteindelijk waardeloos avondeten op, en daarna een reep chocola en wijn. Zodra het niet goed gaat met me gaat het ook niet goed met eten.

SPOILER
SPOILER
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_160781682
Ik ga heel hard de laatste weken en mijn onderkin is er alleen nog als ik mijn voorhoofd mijn achterhoofd in probeer te trekken *O*
pi_160782003
Ja je bent idd vet dun!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_160782063
O+
  zaterdag 19 maart 2016 @ 11:33:20 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160782141
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik had laatst weer eens oude cijfers voor mij. In mijn eerste maand ben ik 13kg afgevallen terwijl ik 1500kcal per dag at. En 3x in de week een wandeling van een half uur tot een uur.

Laat er 'n hoop vocht bij zitten en dan is het nog veel.
Voor mij lijkt het soms dat die eerste week (ook bijv na een ruige vakantie) dat je lichaam meer reserves opmaakt dan anders. Ik viel namelijk steady 1kg per week af, heb op vakantie nergens op gelet en na een weekje weer normaal doen stond de teller ineens op -3.

Die eerste weken is peanuts, dan val je gewoon heel hard af. Stagneert vanzelf naar een "gezonde" afname per week.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:13:52 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160782839
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lekker hoor bubs! Hoeveel moet je nog?

Tink, hopelijk voel je je snel weer wat beter, zo misselijk is ook niks -O-

Vanmorgen was ik wederom 69,9!
Op zaterdagochtend dus zal wel weer geen blijvertje zijn, maar wel leuk!
Het liefst nog een kilo of 17. Maar voor mijn eerste echte doel is het nog 6,8 kg.

En jij weer onder de 70 *O*

Tink wat naar toch -O-

Vanmorgen voor de eerste keer meer dan 10 km gewandeld O+
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:53:14 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_160783472
Ik had door mijn allereerste positieve optimel-ervaring van woensdag nog maar eens wat geprobeerd. Het werd yoghurt Griekse stijl walnoot-honing.

Christus te paard, wat een weerzinwekkend wanproduct :') het zou "chemische kwarkfantasie" moeten heten. Het heeft echt niets met Griekse yoghurt, walnoten of honing te maken. Het ruikt er niet eens naar. En nu weet ik dat dat ook echt niet kan voor zo weinig calorieën, maar verkoop het dan gewoon helemaal niet.

Bah. Ben meteen weer genezen. Optimel ;(
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:53:45 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_160783481
Oh wow bubs, 10k! Je wordt potdorie gewoon nog es een atleet _O_
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:56:00 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_160783514
O: "yoghurt" "Griekse stijl" walnoot-honing
T: rijstwafel
L: twee boterhammen kaas, twee boterhammen kipfilet, twee gekookte paaseieren
T: waarschijnlijk een koekje
D: waarschijnlijk thuisbezorgd.nl :')
disclaimer
pi_160783536
Die walnoot honing is niet zo lekker nee :o Maar de Griekse stijl met fruitsmaakjes wel en de appel/kaneel kwark ook!

Mijn lunch was blueberry cheesecake van de Ikea, oef die is lekker!!
pi_160783606
Wij hebben rauwe amandelen gekocht bij de Turkse supermarkt, die eet je zo met schil en al. Mijn vriend vindt ze wel lekker maar ik niet.. eens kijken of er nog iets mee te maken valt of zo.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:05:54 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_160783689
Dat klinkt ook niet bijster aantrekkelijk, rauwe amandelen. Cheesecake daarentegen :9~

Zeg, ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik vette dingen moeilijk binnen houd. Dus chips, kaasblokjes, veel vlees etc. Het komt gewoon onverteerd weer terug. Hebben meer afvallers dat of ga ik nu dood?
Chocolade gaat uiteraard prima :')
disclaimer
pi_160783802
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt ook niet bijster aantrekkelijk, rauwe amandelen. Cheesecake daarentegen :9~

Zeg, ik merk de laatste tijd steeds vaker dat ik vette dingen moeilijk binnen houd. Dus chips, kaasblokjes, veel vlees etc. Het komt gewoon onverteerd weer terug. Hebben meer afvallers dat of ga ik nu dood?
Chocolade gaat uiteraard prima :')
Als in overgeven? Dat heb ik nooit. Wel krijg ik steeds sneller maag/darmklachten van vet voedsel wat ik niet vaak eet, en van alcohol dus.
pi_160783841
Wat ik vaak heb als ik goed in the zone zit en ik eet dan iets slechts dat het op mijn darmen slaat, maar echt al een paar uur later, dus dat vette eten kan dan nog nooit in mijn darmen zijn aanbeland...
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:16:05 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_160783846
Nou ik kots nooit spontaan hoor, altijd bewust :') maar dan valt het gewoon zo vervelend dat ik er vanaf moet.
disclaimer
pi_160783850
#lekkerpurgeren
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:21:10 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_160783913
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
#lekkerpurgeren
ja, maar niet omdat ik dun wil worden of omdat ik heb zitten bingen dus, gewoon omdat het me dwars zit :P
disclaimer
pi_160783932
Wel mee uitkijken, volgens mij gaat dat uiteindelijk steeds makkelijker en echt goed voor je ingewanden en slokdarm is het natuurlijk niet..
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:40:42 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160784215
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel mee uitkijken, volgens mij gaat dat uiteindelijk steeds makkelijker en echt goed voor je ingewanden en slokdarm is het natuurlijk niet..
Och ik doe het ook nog en ik was/ben kampioen purgeren :+.
pi_160784397
Purgeren *O*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:35:24 #97
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160785146
Purgeren :N
pi_160785197
2 x de smaak, weinig kcal. Dikke win. :7
pi_160785207
Nog iets waar ik gelukkig geen last van heb
pi_160788177
Laatste keer braken voor mij is jaren geleden en toen was ik ziek. Een keer per 10 jaar vind ik nog te vaak. Ik kan me er dan ook niets bij voorstellen dat je dat doelbewust opwekt...
pi_160788207
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Laatste keer braken voor mij is jaren geleden en toen was ik ziek. Een keer per 10 jaar vind ik nog te vaak. Ik kan me er dan ook niets bij voorstellen dat je dat doelbewust opwekt...
Wil je nou afvallen of niet :{w
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:32:53 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_160788520
Ik doe het niet om af te vallen, ik doe het omdat ik me anders fucking ellendig voel. :+

Anyhoe. Vandaag geen last van. Wel even een biertje geproost op mijn mama, nu het nog kan :9 ben ook gestopt met kcals tellen voor vandaag :')
disclaimer
  zaterdag 19 maart 2016 @ 18:13:36 #103
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_160789157
Robolijst:

O: Havermout met amandelmelk, appel, kaneel, 20g puddingpoeder (dit vond ik geniaal) en een schep whey
S: Deadlift dag *O* Dus deadlifts, GHD, goodmornings en een heleboel romanians
L: Geroerbakte kipfilet, courgette, cherrytomaatjes, sla en een kwak bbq saus
T: 300g Optimel vla + een sinaasappel
D: Risotto met veul groenten en ham
T: Cannellini koeken
  zaterdag 19 maart 2016 @ 18:23:56 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160789314
Ik doe het niet voor mijn lol. Of mijn eten wil niet zakken of het gaat zeer doen of ik word misselijk. Zou het liever ook niet doen hoor.
pi_160789495
Ik had begin 20 veel darmproblemen, godzijdank is dat gewoon zomaar over gegaan. Als ik nu een probleem heb is dat eigenlijk altijd alleen als ik in een restaurant ben geweest! Snap niet zo heel goed wat dat precies is. Ik denk dat een gewoon restaurant hygienischer kookt dan ik en thuis eet ik ook wel eens veel te vet oid.

Vandaag kcal gegokt en dik over de 2000. Meeste ook echt maar wat ingevuld en ik weet niet hoe je hazelnootschuimtaart vertaalt. Daarbij kreeg ik ook nog een idioot groot stuk. En wat weegt een bord vol vongole? In knoflookolie. Waar ik ook mijn brood in heb gedipt :+
pi_160790150
Ik kots gewoon om de dag.

Maar nee, alleen als iets verkeerd is gevallen. Eens in het jaar ofzo?
Gelukkig maar.

Net hardgelopen. Snelste 5k in tijden, nét iets harder dan 10km/uur. Best tevree. Nu zo lekker douchen en dan het avondeten maar eens in elkaar draaien.

Lijstje:

Brunch: 2 harde broodjes met beleg
T: banaan, 2 mandarijntjes, blokje chocolade, mok melk
S: 5km hardlopen
D: chicken curry (zelfgemaakt) met basmatirijst
T: wijntje en misschien wat popcorn
Ja doei.
pi_160790418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:06 schreef motorbloempje het volgende:

Net hardgelopen. Snelste 5k in tijden, nét iets harder dan 10km/uur. Best tevree. Nu zo lekker douchen en dan het avondeten maar eens in elkaar draaien.
Lekker dat het gewoon weer goed gaat *O* En meer dan 10km/h ^O^ Nice.

Mijn cronometer zegt:
quote:
For your weight goal you can eat 151 more calories today
:') x10

Veel wandelen ftw :+
pi_160790444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker dat het gewoon weer goed gaat *O* En meer dan 10km/h ^O^ Nice.

Mijn cronometer zegt:

[..]

:') x10

Veel wandelen ftw :+
Is nog niet je van het hoor, stond ook wat strak weer aan het einde, maar ben al lang blij dat ik die 5km kan doen nu O+ mag dit jaar toch niet verder dan 10km van mezelf, dus dat komt mooi uit ;)
Ja doei.
pi_160790482
^O^ Lekker Moblo!!

Ik ben echt snipperdesnip verkouden geworden gisteren ;( Hoort dat bij het ouder worden of zo?? :{w Een lekker begin van mijn 36e is anders iig :')
pi_160790555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:19 schreef motorbloempje het volgende:

Is nog niet je van het hoor, stond ook wat strak weer aan het einde, maar ben al lang blij dat ik die 5km kan doen nu O+ mag dit jaar toch niet verder dan 10km van mezelf, dus dat komt mooi uit ;)
Niet je eigen prestatie afzwakken! Ik vind het super dat het nu al weer zo gaat joh. Genoeg mensen die niet weer op niveau komen na een heftige blessure (ondergetekende) :P

Sun, klopt :Y Iedereen boven de 35 (en dus vanaf je 36ste) heeft een falend immuunsysteem en is dus gammel *) Of je hebt gewoon wat opgelopen bij de Beggar's Clan :P
pi_160790618
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Sun, klopt :Y Iedereen boven de 35 (en dus vanaf je 36ste) heeft een falend immuunsysteem en is dus gammel *) Of je hebt gewoon wat opgelopen bij de Beggar's Clan :P
Gehe, fijn.. hadden ze ook wel ff eerder mogen zeggen zeg :{w

En ik werd er gisteren mee wakker -O- bah.. De whisky hielp wel (tijdelijk) trouwens ;)
  zaterdag 19 maart 2016 @ 19:38:07 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_160790889
Maak ik iemand blij met twee retourtickets voor Arnhem-Keulen morgen? Negen uur heen en rond zeven uur weer terug. Vanavond of morgenvroeg ophalen in Rijen. Ik voel me te beroerd om te gaan.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_160790942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:38 schreef Tink89 het volgende:
Maak ik iemand blij met twee retourtickets voor Arnhem-Keulen morgen? Negen uur heen en rond zeven uur weer terug. Vanavond of morgenvroeg ophalen in Rijen. Ik voel me te beroerd om te gaan.
-O- da's ook balen :*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 19:42:57 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_160791022
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-O- da's ook balen :*
Behoorlijk
pi_160791237
Oh balen Tink.. Wat is er te doen in Keulen?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 22:58:06 #116
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160797590
Halve liter Vodka-Fragola op. En frieten.

Voelt niet slecht.
pi_160802754
Haha, het parallelle universum waarin ik een halve liter wodka op zou hebben en me niet slecht zou voelen bestaat niet :P
  zondag 20 maart 2016 @ 08:49:12 #118
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160803026
Vanochtend voelt t toch iets minder :')
pi_160803106
:D
Waarom ben je uit bed dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 20 maart 2016 @ 09:16:17 #120
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160803273
De honden vonden dat ze uit moesten.

Weegschaal viel wel mee. Half kilootje erbij van bijna 4k kcal. Vandaag netjes binnen de lijntjes blijven, een rondje rennen en vanavond een wedstrijdje doen en alles ligt vast weer op schema.

[ Bericht 3% gewijzigd door MutedFaith op 20-03-2016 10:04:29 ]
pi_160803725
Ik droomde vannacht dat ik 5 Hema worstenbroodjes op had. Die dingen heb ik denk ik al 10 jaar niet meer gehad, maar daar droomde ik dus over. Wat is het dan fijn wakker worden en beseffen dat je dat niet hebt gehad :+

Sportschool was druk. Eén of andere cursus voor ouderen oid. Ze zagen er in ieder geval allemaal uit alsof ze nog nooit aan sport hadden gedaan en ook niet het type dat dat ooit zou gaan doen :+
pi_160804091
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik 5 Hema worstenbroodjes op had. Die dingen heb ik denk ik al 10 jaar niet meer gehad, maar daar droomde ik dus over. Wat is het dan fijn wakker worden en beseffen dat je dat niet hebt gehad :+

Sportschool was druk. Eén of andere cursus voor ouderen oid. Ze zagen er in ieder geval allemaal uit alsof ze nog nooit aan sport hadden gedaan en ook niet het type dat dat ooit zou gaan doen :+
Helemaal als je er in je droom wel van hebt genoten :D
My salvation lies in your love..
pi_160804314
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:24 schreef BananaPancake het volgende:
Helemaal als je er in je droom wel van hebt genoten :D
Nou, ik herinner me nog dat ik onder het eten dacht dat het niet zo slim was, qua afvallen. Dus ik voelde me zelfs in mijn droom wat schuldig over het eten van die broodjes :')
pi_160805302
Hoi,
Ik heb een beetje met jullie mee gelezen en echt onwijs goed wat jullie allemaal doen! Jullie hebben al echt veel gewicht verloren! ^O^ Knap van jullie!

Ik ben de laatste tijd ook aan het proberen wat gewicht kwijt te raken. :@ In het verleden al vaker geprobeerd, maar dan ben ik een tijdje echt 'obsessed' en hou ik het niet goed vol. Nu probeer ik het anders: over het algemeen gewoon gezond eten en zeker niet te veel. Maar ik eet ook gewoon af en toe een paar koekjes of patat. Alles met mate :P Misschien is het zo makkelijker voor mij om echt mijn hele eetpatroon en zo om te gooien en het zo te houden.
Ik ben ook weer terug naar de sportschool, ik ga nu 3 of 4 keer per week.

Even voor jullie idee: ik ben 22, 175 cm lang en 88,8 kilo. (voor het eerst sinds hele lange tijd weer onder de 90 kilo! Zooo blij!)

Nog een vraagje: wat doen jullie vaak met lunch? Elke dag brood schijnt niet zo goed te zijn. Ik ben een redelijk moeilijke eter en ik maak vaak salade (met kip, komkommer en paprika). Maar dat gaat 4 keer per week toch vervelen...

Groetjess!
pi_160805537
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef Alyndria het volgende:
Hoi,
Ik heb een beetje met jullie mee gelezen en echt onwijs goed wat jullie allemaal doen! Jullie hebben al echt veel gewicht verloren! ^O^ Knap van jullie!

Ik ben de laatste tijd ook aan het proberen wat gewicht kwijt te raken. :@ In het verleden al vaker geprobeerd, maar dan ben ik een tijdje echt 'obsessed' en hou ik het niet goed vol. Nu probeer ik het anders: over het algemeen gewoon gezond eten en zeker niet te veel. Maar ik eet ook gewoon af en toe een paar koekjes of patat. Alles met mate :P Misschien is het zo makkelijker voor mij om echt mijn hele eetpatroon en zo om te gooien en het zo te houden.
Ik ben ook weer terug naar de sportschool, ik ga nu 3 of 4 keer per week.

Even voor jullie idee: ik ben 22, 175 cm lang en 88,8 kilo. (voor het eerst sinds hele lange tijd weer onder de 90 kilo! Zooo blij!)

Nog een vraagje: wat doen jullie vaak met lunch? Elke dag brood schijnt niet zo goed te zijn. Ik ben een redelijk moeilijke eter en ik maak vaak salade (met kip, komkommer en paprika). Maar dat gaat 4 keer per week toch vervelen...

Groetjess!
Grote bak yoghurt met muesli en een stuk fruit. Schaaltje havermout met vruchten. Zitten meer in de ontbijthoek, maar ik vind het ook prima als lunch kunnen.

Iedere dag brood verschillen de meningen over. Ik merk dat ik beter afval zonder brood, omdat ik langer vol zit van de andere dingen. Ik kan haast onbeperkt boterhammen met de lunch en na een uur of 2 lust ik wel weer wat. Dat werkt voor iedereen anders en moet je voor jezelf ontdekken.

Voer je je eten en beweging in in een app? Dat kan heel inzichtelijk maken hoe lang je moet sporten voor een snack :p

Oh, en welkom en succes *O*
  zondag 20 maart 2016 @ 11:53:14 #126
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160805692
qua lunch eet ik vaak wraps, of bijvoorbeeld een salade met oa kikkererwten (zie OP).
  zondag 20 maart 2016 @ 13:36:43 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_160807635
quote:
Waarom is elke dag brood niet goed? Volgens mij is dat best gezond, mits volkoren en met veel vezels en zulks. Als ik me goed herinner moeten we van de Gezondheidsraad 3-4 boterhammen per dag eten.

Ik neem meestal lekker donker brood zoals AH Pain de Boulogne. Qua beleg doe ik Huttenkase + tomaatje + plakje kip, of Eru balans (smeerkaas), Halvajam, of Sandwich spread tomaat. Bak koffie erbij, dan kun je voor 250-300 kcal klaar zijn.

Als ik echt op de calorieën moet letten, omdat ik als avondeten iets speciaals heb, neem ik als lunch een gevulde soep. Als er maar flink vermicelli en groente en ballen in zit, heb ik daar genoeg aan. Afhankelijk van de soep zit je dan op 100-200 kcal... Maar ik zit er wel iets minder vol van.

Een salade zou ik ook wel lekker vinden als lunch, als het niet te veel moeite om te maken is. Ik ben er meestal te lui voor. Ik hou me aanbevolen voor lichte simpele recepten :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_160809788
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef eleusis het volgende:

[..]

Waarom is elke dag brood niet goed? Volgens mij is dat best gezond, mits volkoren en met veel vezels en zulks. Als ik me goed herinner moeten we van de Gezondheidsraad 3-4 boterhammen per dag eten.

Ik neem meestal lekker donker brood zoals AH Pain de Boulogne. Qua beleg doe ik Huttenkase + tomaatje + plakje kip, of Eru balans (smeerkaas), Halvajam, of Sandwich spread tomaat. Bak koffie erbij, dan kun je voor 250-300 kcal klaar zijn.

Als ik echt op de calorieën moet letten, omdat ik als avondeten iets speciaals heb, neem ik als lunch een gevulde soep. Als er maar flink vermicelli en groente en ballen in zit, heb ik daar genoeg aan. Afhankelijk van de soep zit je dan op 100-200 kcal... Maar ik zit er wel iets minder vol van.

Een salade zou ik ook wel lekker vinden als lunch, als het niet te veel moeite om te maken is. Ik ben er meestal te lui voor. Ik hou me aanbevolen voor lichte simpele recepten :)
Er is inderdaad niet veel mis met elke dag brood, het tikt wel aan qua calorieen dus het kan een makkelijke manier zijn om calorieen te schrappen, door salade ipv brood te eten. Let trouwens wel op, niet al het donkere brood is volkorenbrood. Pain de Boulogne wordt donker gemaakt door mout toe te voegen maar heeft dus niet per se meer vezels dan witbrood.

Verder wissel ik het zelf gewoon af, 3-4 dagen in de week brood, af en toe een salade, en af en toe een restje van de vorige dag opwarmen, ook heerlijk! Of soms iets als rijstwafels met avocado!
  zondag 20 maart 2016 @ 15:12:50 #129
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160810061
Ik eet alleen in t weekend brood. Maar dat is vooral omdat ik brood dat een hele ochtend in een broodtrommel of zakje ofzo gezeten heeft niet te vreten vind. Dan eet ik liever wat anders.
pi_160810370
Zoveel buikpijn hier trouwens :( Dat maakte dat mijn hardloopwedstrijd ook niet optimaal ging. Heb net geprobeerd sla met avocado als lunch te eten maar dat was geen goed idee... Blegh, vrijdag had ik ook al krampen... geen idee waar het vandaan komt.
pi_160810834
Welkom Alyndria :)
Brood is prima en gezond hoor. Zelf beperk ik het omdat het voor mij beter werkt veel salades te eten, maar ongezond is het iig niet ;)

De gebakken kwarktaart is goed bevallen ^O^ Ik had er een glazuur van sinaasappel en poedersuiker overheen gedaan. Wel vond ik hem erg ingezakt en wat compact, maar dat had verder geen invloed op de smaak of zo. Stiekem juist wel lekker ;)
  zondag 20 maart 2016 @ 16:13:47 #132
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160811727
Welkom
Ik eet amper brood omdat;
-Brood pas lekker is met een stuk vlees, kaas, gebakken uien en saus ertussen. En dan nog is het alleen voor het gemak om geen vieze vingers te krijgen.
-Er zijn zoveel betere opties, die minder kcal bevatten en meer nutriënten.
-Brood vult niet snel
-Ik krijg er ongelovelijke dips van in energie

Lunch voor mij;
Omelet/Roerei of andere variaties op ei
Eiwraps
Salade's
Kliekjes (evt extra klaarmaken en alvast wegzetten in een bakje voor je aan het diner begint)
Groenten + kipfilet (of ander vlees wat voor handen is.)
Yoghurt/kwark
  zondag 20 maart 2016 @ 16:25:12 #133
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160812081
quote:

Hoi Allyndria, welkom!
Ik heb net mijn lunchbakjes voor de komende week gevuld. Weinig tijd vandaag dus kant en klaar: zak Marokkaanse wokgroente, zak Mexicaanse wokgroente, zak mediterrane ratatouille uit de vriezer. Restje gehaktballetjes bakken (150g ongeveer), alle groente in de pan, garen en klaar. Verdeeld over vier bakjes=390kcal per dag. Dinsdag eet ik een verse salade uit het buffet op de hs.
Ik maak elke zondag zo mijn eten voor tussen de middag. Geen ruimte om te sjoemelen.
Prrrrr
pi_160812358
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:25 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Hoi Allyndria, welkom!
Ik heb net mijn lunchbakjes voor de komende week gevuld. Weinig tijd vandaag dus kant en klaar: zak Marokkaanse wokgroente, zak Mexicaanse wokgroente, zak mediterrane ratatouille uit de vriezer. Restje gehaktballetjes bakken (150g ongeveer), alle groente in de pan, garen en klaar. Verdeeld over vier bakjes=390kcal per dag. Dinsdag eet ik een verse salade uit het buffet op de hs.
Ik maak elke zondag zo mijn eten voor tussen de middag. Geen ruimte om te sjoemelen.
Nou, onze buren bellen net aan met een zelfgebakken brood voor ons. Dat is me toch een partij lekker :o En het vult ook!
pi_160812941
Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie leuke en behulpzame berichtjes :)
Brood kan gewoon dus ^^ top! Ik vind het zó lekker. Maar af en toe wel afwisselen dus, haha.
Ik ga nieuwe lunches halen uit de dingen die jullie zeiden, thanks! :D

En de gebakken kwarktaart... klinkt goddelijk c_/ eet smakelijk!
  zondag 20 maart 2016 @ 17:47:24 #136
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160814718
Zelfgebakken brood hou ik ook zo van! Komend weekend heb ik een prépaasbrunch en een paasbrunch. Ik ga groentebrood maken!
Prrrrr
pi_160816275
De buurkindjes komen ook nog met een halve cake aan :o Dit is niet goed voor het dieet haha :P
  zondag 20 maart 2016 @ 19:16:36 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_160817655
Groentesoep is echt bazenspul! Een hele bak snokvol voor ongeveer 100 kcal :D
(Man opperde het,ik had het al honderd jaar niet gemaakt, maar ga ik zeker vaker doen :P)
disclaimer
pi_160817941
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Groentesoep is echt bazenspul! Een hele bak snokvol voor ongeveer 100 kcal :D
(Man opperde het,ik had het al honderd jaar niet gemaakt, maar ga ik zeker vaker doen :P)
Soep is ideaal :Y hier een goed gevulde tomatengroentensoep vanaaf. :9
  Licht Ontvlambaar zondag 20 maart 2016 @ 19:45:46 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_160818410
Hier vaak home made hummus met een berg rauwkost en wat plat brood als lunch, verder salades met zoete aardappel, linzen en geitenkaas of gegrilde broccoli, erwtjes, feta en pistache of Chinese kool, yoghurt-chilidressing, gerookte zalm, gekookt ei en zonnebloempitten of spinazie, paprika, tonijn en vinaigrette of ceasar salad etc.
  zondag 20 maart 2016 @ 21:35:32 #141
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160822445
Alles wat maakt moet je mijden, zij is al zeshonderd jaar aan het lijnen en nog steeds
Prrrrr
pi_160822806
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:50 schreef Alyndria het volgende:
Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie leuke en behulpzame berichtjes :)
Brood kan gewoon dus ^^ top! Ik vind het zó lekker. Maar af en toe wel afwisselen dus, haha.
Ik ga nieuwe lunches halen uit de dingen die jullie zeiden, thanks! :D

En de gebakken kwarktaart... klinkt goddelijk c_/ eet smakelijk!
Als je lunch mee moet nemen en geen koelkast ter beschikking hebt of lang onderweg bent is yoghurt met diepvries(bos)vruchten ook een prima optie.

Ik maak vaak een bak met yoghurt met wat diepvriesbosvruchten (lidl) bij vertrek om 7 uur, en tegen de tijd dat het dan lunchtijd is (12.00 ofzo) dan is de boel ontdooid én is het nog mooi op temperatuur. Neem dan nog wel eens wat lijnzaad apart in een zakje erbij mee voor wat meer crunch, niet alvast erin doen, want dan wordt 't zompig. :)
Ja doei.
pi_160823860
Intens luie dag vandaag, want om 4.30 wakker geworden om F1 te kijken, en daarna weer gaan slapen. Rest van de dag besteed aan vakantieplanning en het clubmagazine dat af moet voor we op reis gaan.

Pas om 12 uur aan de brunch, en vanavond wat afhaal (wat vlees (mix van kipshoarma, lamsvlees en kipfilet) met een pita, 2 handjes patat, champignons en een lading salade) gegeten met een glaasje wijn erbij.

Komende week nog even goed groentenbufferen voor de 3 weken in Amerika :') :@

quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoveel buikpijn hier trouwens :( Dat maakte dat mijn hardloopwedstrijd ook niet optimaal ging. Heb net geprobeerd sla met avocado als lunch te eten maar dat was geen goed idee... Blegh, vrijdag had ik ook al krampen... geen idee waar het vandaan komt.
-O- wat balen! Is het inmiddels weer wat afgezakt? Lopen kan vaak ook wel darmproblemen verergeren... (tijdens het lopen)..

quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:49 schreef MutedFaith het volgende:
Vanochtend voelt t toch iets minder :')
Wat een verrassing.. :') ;(
Ja doei.
  zondag 20 maart 2016 @ 22:15:56 #144
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160823925
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Intens luie dag vandaag, want om 4.30 wakker geworden om F1 te kijken, en daarna weer gaan slapen. Rest van de dag besteed aan vakantieplanning en het clubmagazine dat af moet voor we op reis gaan.

Pas om 12 uur aan de brunch, en vanavond wat afhaal (wat vlees (mix van kipshoarma, lamsvlees en kipfilet) met een pita,\

[..]

Wat een verassing.. :') ;(
dat.
Prrrrr
  zondag 20 maart 2016 @ 22:27:55 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_160824338
Is het weer eens zo ver? :{
disclaimer
pi_160824561
quote:
Alcohol, de onopvallende dikmaker

Het drinken van alcohol is voor de meeste Nederlanders de normaalste zaak van de wereld. Een drankje drinken is gezellig dus waarom zou je het niet doen?
Binnen de EU behoort Nederland tot de landen met het hoogste percentage inwoners dat het afgelopen jaar alcohol dronk. Wereldwijd gezien blijkt dat wij als Europeanen gemiddeld tweeënhalf keer meer drinken dan de rest van de wereld. ( Bron: Nationaal Kompas RIVM )

Toch kiezen wij gezondheid steeds vaker boven het drinken van alcohol. In horecagelegenheden is een toename in het aanbod van alcoholvrije dranken te zien en onder beroemdheden is er een stijgend percentage dat besluit alcoholvrij door het leven te gaan.
Als je wilt afvallen is ook de moeite waard om minder alcohol te gaan drinken of zelfs na te denken over een leven zonder alcohol. Alcohol is namelijk een onopvallende dikmaker.

Calorieën in alcohol
Veel mensen denken dat je van voedsel dik wordt, maar onderschat het drinken van alcohol niet. Een gram alcohol levert 7 kcal waar een gram vet 9 kcal levert. Het verschil is echter dat vetten belangrijke voedingstoffen aan het lichaam leveren en alcohol enkel lege calorieën. (lees meer over de juiste manier van calorieën tellen).
Het drinken van alcohol doet dus niets nuttigs voor je. Het is zelfs giftig, waardoor het lichaam er alles aan doet om de calorieën uit alcohol direct te verbranden en de alcohol zo snel mogelijk uit je bloed te verwijderen. Dit proces krijgt voorrang boven de verbranding van vetten en koolhydraten die het lichaam binnenkomen via voedsel. Deze stoffen worden daardoor opgeslagen worden als vet.

Bij regelmatig alcoholgebruik wordt je verbranding dus elke keer stilgelegd. Als je tijdens het drinken ook nog eet, of de alcohol combineert met een vruchtensap die veel koolhydraten bevat, is dit dubbel zo slecht. Dit maakt afvallen in combinatie met alcoholgebruik erg lastig.

Suikers
Naast calorieën uit alcohol, bevatten de meeste alcoholische drankjes ook grote hoeveelheden suiker. Denk aan cocktails en mixdrankjes waarbij wodka, rum of andere sterke dranken aangevuld worden met frisdrank. Je krijgt dan al snel 300 calorieën binnen waarvan minstens 14 gram aan suikers. En vergeet bier niet. Daar zit vaak de suiker maltose in. Een glas bier bevat al snel 100 calorieën, waarvan bijna 8 gram aan suikers.
Als je veel bier drinkt zal het lichaam niet in staat zijn alle suikers die je binnenkrijgt te verbranden. Deze zullen zich daardoor direct omzetten in vet en opgeslagen worden rondom de buik, zo ontstaat de welbekende bierbuik. Hoewel deze in eerste instantie misschien onschuldig lijkt, is overtollig buikvet erg gevaarlijk voor je gezondheid. Een teveel aan buikvet verhoogt de kans op hart- en vaatziekten, diabetes en kanker.

Overmatig alcoholgebruik
Uit onderzoek van de Engelse National Obesity Observatory (NOO) is gebleken dat het verband tussen alcohol en gewichtstoename sterker is als alcohol in grote hoeveelheden wordt gedronken. Is het drinken van alcohol voor veel mensen dan toch nog belangrijker dan een gezond lichaam?
De meeste mensen staan er niet bij stil dat je met overmatig drinken roofbouw pleegt op je lichaam. De kater is een waarschuwing dat het lichaam door de alcohol volledig uit balans raakt. Hoofdpijn ontstaat doordat de bloedvaten in de hersenen uitzetten en een misselijk gevoel is het gevolg van een geïrriteerde maagwand.
Ook het vermogen van de lever om suikers om te zetten is verstoord geraakt waardoor de suikerspiegel daalt en je lichaam vermoeid voelt. Daarbij ligt uitdroging ook nog op de loer. Toch worden deze signalen vaak genegeerd en weegt het niet op tegen “de gezelligheid” die alcohol drinken met zich meebrengt.
Als je echt af wilt vallen is het belangrijk om te beseffen dat het lichaam op de dag van de kater zo in de war is dat er vaak behoefte ontstaat aan vette of zoete voedingsmiddelen. De kans is daardoor groot dat je veel meer calorieën binnenkrijgt dan wanneer je de avond ervoor niet hebt gedronken.

Afvallen
Naast de schadelijke gezondheidseffecten die in dit artikel genoemd zijn, zorgt alcohol er ook nog voor dat je minder diep slaapt en minder zin hebt om te bewegen. Dit komt het afvalproces niet ten goede. Wanneer je lichaam moe is, zal de neiging tot snacken een stuk groter zijn. Als je echt af wilt vallen raad ik je aan om bewust na te denken over het drinken van alcohol. Als je op dit moment wekelijks drinkt en je stopt daarmee, zul je merken dat je veel sneller afvalt en je echt lekkerder in je vel zit.

Tips
Hoewel ik het drinken van alcohol tijdens het afvallen echt af raad, hoef je niet te denken dat je nooit meer een drankje mag drinken. Als je op gewicht bent, kan een biertje of wijntje op zijn tijd echt geen kwaad.

De volgende tips kunnen je helpen te minderen met drinken :
Zorg voor een klein glaasje
Wissel dit glaasje elke keer af met een glas water
Kies van tevoren een tijdstip wanneer je stopt met drinken
Drink bewust, en zet je glas zo nu en dan neer
Probeer eens een alcoholvrij drankje

Tot slot
Als je stopt of minder gaat drinken, hou dan rekening met weerstand van je vrienden. Veel mensen zijn in de veronderstelling dat je niet gezellig bent als je geen alcohol drinkt. Je zult je nogal eens moeten verontschuldigen voor het feit dat je ervoor kiest om een gezonder leven te leiden.
Laat dit je niet weerhouden en laat Naomi Campbell, Jennifer Lopez of dat nieuwe alcoholvrije drankje jou inspiratiebron zijn. Kies voor jezelf, gun jou lichaam alleen het aller beste en voel je blij, ook alcoholvrij!
pi_160824789
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Proost!
Ja doei.
pi_160824838
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Proost!
*chinchin*
pi_160826461
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je lunch mee moet nemen en geen koelkast ter beschikking hebt of lang onderweg bent is yoghurt met diepvries(bos)vruchten ook een prima optie.

Ik maak vaak een bak met yoghurt met wat diepvriesbosvruchten (lidl) bij vertrek om 7 uur, en tegen de tijd dat het dan lunchtijd is (12.00 ofzo) dan is de boel ontdooid én is het nog mooi op temperatuur. Neem dan nog wel eens wat lijnzaad apart in een zakje erbij mee voor wat meer crunch, niet alvast erin doen, want dan wordt 't zompig. :)
Ohhh, wat een goed idee! :D Dat ga ik zeker doen!
Ik had ook geen idee dat de Lidl diepvriesfruit had..! Ik ging er altijd speciaal voor naar de Albert Heijn haha
pi_160826501
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:40 schreef Alyndria het volgende:

[..]

Ohhh, wat een goed idee! :D Dat ga ik zeker doen!
Ik had ook geen idee dat de Lidl diepvriesfruit had..! Ik ging er altijd speciaal voor naar de Albert Heijn haha
Ze hebben het niet altijd, tenminste, het is niet iets waar ze altijd ladingen van op voorraad hebben. Maar zo'n 750g is ook echt maar 3 euro ofzo geloof ik. Dat samen met de low-fat Griekse yoghurt van de Lidl maakt een awesome combinatie _O_ Licht, fris en goed voor als je eens geen broodlunch wilt :)

Ja doei.
pi_160826550
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze hebben het niet altijd, tenminste, het is niet iets waar ze altijd ladingen van op voorraad hebben. Maar zo'n kilozak is ook echt maar 3 euro ofzo geloof ik. Dat samen met de low-fat Griekse yoghurt van de Lidl maakt een awesome combinatie _O_ Licht, fris en goed voor als je eens geen broodlunch wilt :)
Woah, nice! :D Die doosjes van de Albert Heijn waar denk ik maar 200/250 gram in zit is al rond de 2 euro geloof ik.
Ik doe ook wel eens havermout door mijn yoghurt. Met honing wel, anders vind ik het toch wat te zuur.

Ohh hee, thanks! :D Dan weet ik waar ik naar moet zoeken. Ziet er lekker uuiiitt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Alyndria op 20-03-2016 23:45:37 (Foto ;p) ]
pi_160826551
Goede tip, Moblo ^O^
  maandag 21 maart 2016 @ 04:11:26 #153
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160827692
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze hebben het niet altijd, tenminste, het is niet iets waar ze altijd ladingen van op voorraad hebben. Maar zo'n 750g is ook echt maar 3 euro ofzo geloof ik. Dat samen met de low-fat Griekse yoghurt van de Lidl maakt een awesome combinatie _O_ Licht, fris en goed voor als je eens geen broodlunch wilt :)

[ afbeelding ]
Vriesvruchtjes heeft de Sligro ook voor weinig. Zeker de moeite om eens langs te rijden.
Jouw suggestie lijkt me niks trouwens DP.

[ Bericht 1% gewijzigd door mrspoeZ op 21-03-2016 04:27:37 ]
Prrrrr
  maandag 21 maart 2016 @ 07:20:42 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_160827934
Wet van SQ in volle glorie: +1,9 in twee dagen _O-
Ik drink ook weer eens een biertje hoor :')
disclaimer
  maandag 21 maart 2016 @ 07:25:06 #155
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160827965
Alcohol :')! Arme SQ!

Moet je daar geen Sligro pas meer voor hebben mrspoeZ?
pi_160827994
Zondagse high tea resulteerde hier in +0,8... Ben vandaag zwaarder dan 'ooit in de afgelopen twee maanden'... Ben benieuwd eigenlijk wat de 'schade' zou zijn geweest als we er ook nog eens niet zoveel bij gelopen zouden hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')