SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:
Eigenlijk kunnen we dit topic net zo goed naar R&P schoppen volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
En mijn probleem is dat ik mijn lijf niet anders zie dan 25 kg geleden. Ik voel me nèt zo dik en zo zie ik het ook in de spiegel. Oh ja, nu met losser vel en dat is inderdaad niet een schoonheidsprijs waard.
Nouja, ik weet uit coach-ervaring wel dat mannen vaak liever iets harder aangepakt worden dan de hele tijd horen dat ze alles goed doen, maar dit was wel heel extreem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je heel veel progressie ziet als je net begint! Geldt voor hardlopen, maar ook voor krachttraining.
En zei hij dat echt?! Dat moet toch afgesproken werk voor de tv zijn? Want als normale PT ben je toch zo je klanten kwijt als je dat soort dingen zegtEn kijkers krijgen nu een raar beeld van PT's. Ook geen reclame voor de branche
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
En mijn probleem is dat ik mijn lijf niet anders zie dan 25 kg geleden. Ik voel me nèt zo dik en zo zie ik het ook in de spiegel. Oh ja, nu met losser vel en dat is inderdaad niet een schoonheidsprijs waard.
Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker benquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:03 schreef Sarabi het volgende:
weet niet wat ik moet zeggen maar dat is echt niet tof
quote:
Zo herkenbaar inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker benMaar ik ben nog steeds #viesdik en dat gevoel gaat vrees ik niet weg. Ik hoop van wel, ooit
![]()
Dus, idd op naar R&P(alhoewel ik mezelf dus niet lelijk vind, alleen niet anders qua omvang dan een jaar geleden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je moet het zelf weten, persoonlijk raakt het mij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik zal het niet meer doen! Maar als iemand dat hier plaatst dan snap ik wel dat je zo naar jezelf kijkt
(niet als je het over andere mensen hebt!)
#viesdik4life #gezelligquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker benMaar ik ben nog steeds #viesdik en dat gevoel gaat vrees ik niet weg. Ik hoop van wel, ooit
![]()
Dus, idd op naar R&P(alhoewel ik mezelf dus niet lelijk vind, alleen niet anders qua omvang dan een jaar geleden)
Dit dus alleen met bijna 60 kg geleden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Telt voorhuid ook (voor de mannen)?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:
Zijn er mensen die huid hebben laten weghalen of dat overwegen?
Alleen als de voorhuid los zat door het afvallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Telt voorhuid ook (voor de mannen)?
Nog niet overwogen, maar ik heb er ook geen echte "last" van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben nog lang niet zo ver hoor. Mijn lijf rekt nog wel wat en zo veel ben ik nog niet afgevallen dat ik er veel last van heb. Maar als ik op gewicht ben zal mijn buik er ook niet mooi strak uit zien gok ik zo.
Wat is het?quote:
Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreepquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:
Ik ben nog lang niet zo ver hoor. Mijn lijf rekt nog wel wat en zo veel ben ik nog niet afgevallen dat ik er veel last van heb. Maar als ik op gewicht ben zal mijn buik er ook niet mooi strak uit zien gok ik zo.
Ik ken iemand die het wel heeft laten doen, maar zo'n litteken ook... Als je je aan je vel stoort ga je dat ook hinderlijk vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreepEén van de ergste qua napijn. Dus eh, tsja, dat lijkt me alleen iets als het losse vel voor allerlei andere problemen zorgt (smetten en dergelijke).
Oh dat zou je niet denken, dat overtollige huid weghalen zo pijnlijk is. Je zou verwachten dat je het makkelijk kan missen gezien het toch niet heel erg vast zit aan iets. (Of is dat een heel rare gedachtengang?)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreepEén van de ergste qua napijn. Dus eh, tsja, dat lijkt me alleen iets als het losse vel voor allerlei andere problemen zorgt (smetten en dergelijke).
De hechting is wel gigantisch, gewoon van links naar rechts over je hele breedte.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Oh dat zou je niet denken, dat overtollige huid weghalen zo pijnlijk is. Je zou verwachten dat je het makkelijk kan missen gezien het toch niet heel erg vast zit aan iets. (Of is dat een heel rare gedachtengang?)
Overigens wel een mooi eindresultaat voor haarquote:They tell you pre op that you will have some discomfort for a while after surgery. That is a lie because it hurts like hell. Obviously the people telling you this have never had a tummy tuck. As long as you don’t laugh, cry, sneeze, take a deep breath, move, poop, try to push and pass gas or any other sudden movements you will be fine. Basically just lay in the bed and play dead for about a week and you will be fine.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:56 schreef Isabeau het volgende:
https://www.realself.com/forum/12-knew-before-surgery
[..]
Overigens wel een mooi eindresultaat voor haar
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:25 schreef Isabeau het volgende:
nou kom Isa, je bent ook niet bepaald 21 natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nee, maar ook niet 90+quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
nou kom Isa, je bent ook niet bepaald 21 natuurlijk!
Ik had een wit bolletje met gekookt ei. Vast geen goed voorbeeldquote:
Ik heb besloten dat het een tonijnsalade wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een wit bolletje met gekookt ei. Vast geen goed voorbeeld
Ook lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb besloten dat het een tonijnsalade wordt.
Oooh zo awesome!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook lekkerHoe beviel het heerlijk uitziende stokbrood eigenlijk?
Nog een paar minutenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Is iemand zijn kwarktaart al af? Ben benieuwd of hij jullie ook goed bevalt!
Die beschrijving past wel bij hoe het er uit zagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Oooh zo awesome!
Goed kruim, beetje zoetig, rook heerlijk, lekker knapperig, zacht. Bohh.
Ja, het was net zo lekker als dat het eruit zagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die beschrijving past wel bij hoe het er uit zag
Precies dat dus. En dus eten we smerige prefab zooi, omdat zij vinden dat 't teveel werk is als ik zelf iets moet maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, mijn familieDan wil ik iets lekkers maken, maar dat hoeft dan niet, want 'te veel gedoe' (ja, voor mij! en dat vind ik niet erg!) En dus is er dan vooral veel kant en klare zooi. Na ál die jaren kan ik het ze nog steeds niet duidelijk maken dat ik koken en bakken leuk vind.
Doe ik!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen behoefte aan een maaltijdbox maar ik vind die dingen vaak zo lekker klinken! Deze ook. Deel je met ons of het wat was?
Gewoon doen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef MutedFaith het volgende:
Precies dat dus. En dus eten we smerige prefab zooi, omdat zij vinden dat 't teveel werk is als ik zelf iets moet maken.
Dus ik bak morgenochtend gewoon die cheesecake en maak een batch worstenbroodjes ofzo. Dan eet ik die zondag wel.
Dan alquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen
Verder ga ik niet sporten maar slapen. Wát ben ik brak en gaarheb geprobeerd te werken, en nog wel wat gedaan gekregen, maar.. nope. En ziek worden/het erger maken kan ik me niet veroorloven aangezien we volgende week op zaterdag vliegen!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |