abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:52:52 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_160758219
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_160758245
Ik vind m'n hoofd ook stom, zeker op onbewaakte momenten en foto's. Ronde bolle kop, maar daar kom ik nooit vanaf denk ik, zo is m'n hoofd nu eenmaal. Gelukkig hoef ik er zelf niet zo vaak tegenaan te kijken. 8-)
Ja doei.
pi_160758270
Ja, en nu ga ik echt sporten jongens. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_160758283
En mijn probleem is dat ik mijn lijf niet anders zie dan 25 kg geleden. Ik voel me nèt zo dik en zo zie ik het ook in de spiegel. Oh ja, nu met losser vel en dat is inderdaad niet een schoonheidsprijs waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160758287
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, en nu ga ik echt sporten jongens. :W
*O* have funz!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:01:03 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_160758375
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Isabeau het volgende:
En mijn probleem is dat ik mijn lijf niet anders zie dan 25 kg geleden. Ik voel me nèt zo dik en zo zie ik het ook in de spiegel. Oh ja, nu met losser vel en dat is inderdaad niet een schoonheidsprijs waard.
Eigenlijk kunnen we dit topic net zo goed naar R&P schoppen volgens mij :D
disclaimer
pi_160758409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind juist dat je heel veel progressie ziet als je net begint! Geldt voor hardlopen, maar ook voor krachttraining.

En zei hij dat echt?! Dat moet toch afgesproken werk voor de tv zijn? Want als normale PT ben je toch zo je klanten kwijt als je dat soort dingen zegt :? En kijkers krijgen nu een raar beeld van PT's. Ook geen reclame voor de branche :D
Nouja, ik weet uit coach-ervaring wel dat mannen vaak liever iets harder aangepakt worden dan de hele tijd horen dat ze alles goed doen, maar dit was wel heel extreem.

En je ziet natuurlijk wel vooruitgang in het begin, maar als je echt van nul moet beginnen kan het wel heel frustrerend zijn; je bent na een paar minuten al kapot, kan niet echt met een voldaan gevoel klaar zijn met die eerste paar rondjes hardlopen want je hebt misschien 2, 3 km gelopen. In de sportschool ook; je bent in het begin vooral bezig met uitvoering en kleine spieren die de oefening niet aankunnen beperken je om echt zwaar te trainen. Daar moet je doorheen..

En voor iedereen die even boos is op zijn lijf en het niet ziet zitten: sterkte! Maar inderdaad, denk aan alle momenten waarop je wel blij was met wat je bereikt had en trots was op je lijf!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160758428
quote:
-O- weet niet wat ik moet zeggen maar dat is echt niet tof
pi_160758444
Lijstje:

O: groene smoothie
T: snack a jack
L: tonijn maaltijdsalade
T: snack a jack
D: AGV
T: wijntje of biertje want ga met vrienden bij een bandje kijken
pi_160758662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:03 schreef Sarabi het volgende:

-O- weet niet wat ik moet zeggen maar dat is echt niet tof
Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker ben :7 Maar ik ben nog steeds #viesdik en dat gevoel gaat vrees ik niet weg. Ik hoop van wel, ooit *)

Dus, idd op naar R&P :') (alhoewel ik mezelf dus niet lelijk vind, alleen niet anders qua omvang dan een jaar geleden)
pi_160758743
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
#viesdik
Nee niet jij ook
pi_160758753
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef Sarabi het volgende:

Nee niet jij ook
:D ik zal het niet meer doen! Maar als iemand dat hier plaatst dan snap ik wel dat je zo naar jezelf kijkt :@ (niet als je het over andere mensen hebt!)
pi_160758767
quote:

[..]

Tsja, ik heb blijkbaar een beeld van mezelf en dat wijzigt heel moeilijk in je hersenen. Er is heus bewijs genoeg dat ik veel ben afgevallen hoor. Kleinere kledingmaten, kleren die ik absoluut niet meer paste past nu wel of is zelfs alweer te groot, mensen die me lang niet hebben gezien geven direct complimentjes. Oh, en de weegschaal en het meetlint zeggen dat ik slanker ben :7 Maar ik ben nog steeds #viesdik en dat gevoel gaat vrees ik niet weg. Ik hoop van wel, ooit *)

Dus, idd op naar R&P :') (alhoewel ik mezelf dus niet lelijk vind, alleen niet anders qua omvang dan een jaar geleden)
Zo herkenbaar inderdaad :') Vraag me af of dat ooit nog over gaat..

Al heb ik van hangend vel en zuks geen last. Paar striemen op m'n kont, maar die kreeg ik al in de pubertijd.
pi_160758802
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160758811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik zal het niet meer doen! Maar als iemand dat hier plaatst dan snap ik wel dat je zo naar jezelf kijkt :@ (niet als je het over andere mensen hebt!)
Je moet het zelf weten, persoonlijk raakt het mij niet.
Maar vind het wel een puberale opmerking die niet echt in dit topic past, maar wie ben ik ;)
pi_160758862
Heb al een tijdje niks meer gepost hier maar was vanochtend even trots dat ik nu 18 kg kwijt ben :) Heb er een jaar over gedaan maar de laatste maand wel op hetzelfde gewicht blijven steken. Zou er nog een kilo of 6 af willen (dan zit ik op een bmi van 24.4) maar moet even kijken hoe ik dat aan ga pakken. Om wat kracht op te bouwen doe ik sinds november paaldansen, dat heb ik nu opgeschroefd naar 2x per week dus ik ben benieuwd!
pi_160758879
quote:

[..]

#viesdik4life #gezellig O+

:*
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:31:57 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160758897
quote:
Dit dus alleen met bijna 60 kg geleden.
pi_160758919
Zijn er mensen die huid hebben laten weghalen of dat overwegen?

Ik ben nog lang niet zo ver hoor. Mijn lijf rekt nog wel wat en zo veel ben ik nog niet afgevallen dat ik er veel last van heb. Maar als ik op gewicht ben zal mijn buik er ook niet mooi strak uit zien gok ik zo.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_160758944
Lijst:

O: bagel met geitenkaas en italiaanse ham
L: kop wortel/pompoen/zoeteaardappelsoep
T: plak roggebrood met pindakaas
S: ?
D: lamsburger gevuld met gorgonzola op een broodje met zoete aardappel en broccoli uit de oven
Ja doei.
pi_160758951
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:
Telt voorhuid ook (voor de mannen)?
Ja doei.
pi_160759077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Telt voorhuid ook (voor de mannen)?
Alleen als de voorhuid los zat door het afvallen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:45:18 #23
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160759188
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:

Ik ben nog lang niet zo ver hoor. Mijn lijf rekt nog wel wat en zo veel ben ik nog niet afgevallen dat ik er veel last van heb. Maar als ik op gewicht ben zal mijn buik er ook niet mooi strak uit zien gok ik zo.
Nog niet overwogen, maar ik heb er ook geen echte "last" van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of zo'n sweatbelt! :9
Wat is het? :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_160759192
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef LadyOracle het volgende:

Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreep :X Eén van de ergste qua napijn. Dus eh, tsja, dat lijkt me alleen iets als het losse vel voor allerlei andere problemen zorgt (smetten en dergelijke).
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:46:39 #25
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160759210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sowieso zelf betalen en is een bijzonder pijnlijke ingreep :X Eén van de ergste qua napijn. Dus eh, tsja, dat lijkt me alleen iets als het losse vel voor allerlei andere problemen zorgt (smetten en dergelijke).
Ik ken iemand die het wel heeft laten doen, maar zo'n litteken ook... Als je je aan je vel stoort ga je dat ook hinderlijk vinden :Y
pi_160759245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat zou je niet denken, dat overtollige huid weghalen zo pijnlijk is. Je zou verwachten dat je het makkelijk kan missen gezien het toch niet heel erg vast zit aan iets. (Of is dat een heel rare gedachtengang?)
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:50:40 #27
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160759281
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:48 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Oh dat zou je niet denken, dat overtollige huid weghalen zo pijnlijk is. Je zou verwachten dat je het makkelijk kan missen gezien het toch niet heel erg vast zit aan iets. (Of is dat een heel rare gedachtengang?)
De hechting is wel gigantisch, gewoon van links naar rechts over je hele breedte.
pi_160759399
https://www.realself.com/forum/12-knew-before-surgery

quote:
They tell you pre op that you will have some discomfort for a while after surgery. That is a lie because it hurts like hell. Obviously the people telling you this have never had a tummy tuck. As long as you don’t laugh, cry, sneeze, take a deep breath, move, poop, try to push and pass gas or any other sudden movements you will be fine. Basically just lay in the bed and play dead for about a week and you will be fine.
Overigens wel een mooi eindresultaat voor haar O+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:11:04 #29
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_160759686
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:56 schreef Isabeau het volgende:
https://www.realself.com/forum/12-knew-before-surgery

[..]

Overigens wel een mooi eindresultaat voor haar O+
:X

Geen idee of ik het zal doen. Maar ik geloof niet dat mijn vel erg genoeg er voor is. Herstel van mijn keizersnede vond ik al best zwaar, en dit lijkt me nog heftiger.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:13:52 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_160759760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:25 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
nou kom Isa, je bent ook niet bepaald 21 natuurlijk!
disclaimer
pi_160760175
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
nou kom Isa, je bent ook niet bepaald 21 natuurlijk!
Nee, maar ook niet 90+ :'(
pi_160760191
Al die pannenkoeken op instagram, daar krijg ik honger van! :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:31:30 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_160760213
Daarom denk ik dat ik morgenvroeg ontbijt met bananenpannenkoeken :9
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:34:35 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_160760290
Zo, net 5 km gewandeld met Shandaly! Fijn rondje, deze onthouden we *O*

Een tummytuck zie ik niet echt als een serieuze optie, daar is het niet erg genoeg voor (thank god). Ik denk dat je toch echt wel overhangende flappen moet hebben om zoiets te overwegen. Dat doe je niet voor zes centimeter overtollige huid.
Zelfde geldt voor boobjobs en dergelijke. Al zullen er vast genoeg vrouwen zijn die nachtmerries zouden krijgen bij mijn boobs, maar ik kan er mee leven en ze zitten aan mij vast uiteindelijk 8-)
disclaimer
pi_160760318
Isa, bovenbenenboks.
pi_160760342
Don't know what to food.
pi_160760471
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Don't know what to food.
Ik had een wit bolletje met gekookt ei. Vast geen goed voorbeeld :+
pi_160760502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had een wit bolletje met gekookt ei. Vast geen goed voorbeeld :+
Ik heb besloten dat het een tonijnsalade wordt.
pi_160760523
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:43 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb besloten dat het een tonijnsalade wordt.
Ook lekker :Y Hoe beviel het heerlijk uitziende stokbrood eigenlijk?
pi_160760536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook lekker :Y Hoe beviel het heerlijk uitziende stokbrood eigenlijk?
Oooh zo awesome! O+

Goed kruim, beetje zoetig, rook heerlijk, lekker knapperig, zacht. Bohh. :9
pi_160760560
Is iemand zijn kwarktaart al af? Ben benieuwd of hij jullie ook goed bevalt!
pi_160760586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Is iemand zijn kwarktaart al af? Ben benieuwd of hij jullie ook goed bevalt!
Nog een paar minuten :s) (en dan nog afkoelen hoor..)

Ohnee! De keukenwekker gaat NU af :D
pi_160760657
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Lonaa het volgende:

Oooh zo awesome! O+

Goed kruim, beetje zoetig, rook heerlijk, lekker knapperig, zacht. Bohh. :9
Die beschrijving past wel bij hoe het er uit zag 8-)
pi_160760679
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die beschrijving past wel bij hoe het er uit zag 8-)
Ja, het was net zo lekker als dat het eruit zag :9
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:01:16 #45
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160762111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, mijn familie :X Dan wil ik iets lekkers maken, maar dat hoeft dan niet, want 'te veel gedoe' (ja, voor mij! en dat vind ik niet erg!) En dus is er dan vooral veel kant en klare zooi. Na ál die jaren kan ik het ze nog steeds niet duidelijk maken dat ik koken en bakken leuk vind.
Precies dat dus. En dus eten we smerige prefab zooi, omdat zij vinden dat 't teveel werk is als ik zelf iets moet maken.

Dus ik bak morgenochtend gewoon die cheesecake en maak een batch worstenbroodjes ofzo. Dan eet ik die zondag wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb helemaal geen behoefte aan een maaltijdbox maar ik vind die dingen vaak zo lekker klinken! Deze ook. Deel je met ons of het wat was?
Doe ik!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160763268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef MutedFaith het volgende:

Precies dat dus. En dus eten we smerige prefab zooi, omdat zij vinden dat 't teveel werk is als ik zelf iets moet maken.

Dus ik bak morgenochtend gewoon die cheesecake en maak een batch worstenbroodjes ofzo. Dan eet ik die zondag wel.

Gewoon doen ja :Y

Godver, in 1 digestive koekje zitten 70 kcal :X Waarom zie ik dat nu pas.
pi_160763952
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen :@

Verder ga ik niet sporten maar slapen. Wát ben ik brak en gaar ;( heb geprobeerd te werken, en nog wel wat gedaan gekregen, maar.. nope. En ziek worden/het erger maken kan ik me niet veroorloven aangezien we volgende week op zaterdag vliegen! :o :Z :Z :z
Ja doei.
pi_160764056
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen :@

Verder ga ik niet sporten maar slapen. Wát ben ik brak en gaar ;( heb geprobeerd te werken, en nog wel wat gedaan gekregen, maar.. nope. En ziek worden/het erger maken kan ik me niet veroorloven aangezien we volgende week op zaterdag vliegen! :o :Z :Z :z
Dan al :o
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:42:06 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_160764185
ik denk dat 1 rol digestive koekjes wel aan je ADH kcals voldoet ja ;(
disclaimer
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:20:36 #50
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160764954
Nieuw jurkje!
Maat 40, en het past perfect. Ik wil méér nieuwe jurkjes! En jurkjesweer!
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')