abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2016 @ 16:27:24 #241
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_160812155
M'n eerste loopje in iets meer dan twee jaar, eerste keer Circuitrun en eerste keer dat ik meer dan 10 km loop.

Strand vond ik erg afzien, daar had ik me toch even in vergist. Het was precies hoog water toen ik over het strand moet dus erg lastig lopen. Of mul zand of water. Dan nog hele groepen die eigenlijk in de weg. Lopen waardoor ik geen tempo kon houden. Die twee kilometer op het strand had me redelijk gesloopt. Uiteindelijk in 1:13 binnen volgens Runkeeper. Geen toptijd in vergelijken met de meesten hier ;) maar dat komt wel weer.

Wel redelijk gelopen, baal alleen een beetje van m'n tijd maar daar is niks aan te doen. Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.
  zondag 20 maart 2016 @ 16:28:31 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160812197
Er komt hier net zoveel geklaag voorbij als dat er mooie tijden voorbij komen :')
F means you're fucked
pi_160812233
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:24 schreef Gogo83 het volgende:
Ik stond ook vlak voor de finish, jammer dat we elkaar misgelopen zijn!
Zo te zien aan de foto's stonden nog vlak bij elkaar ook :o

Ik heb Cee vandaag nog wel gezien na haar finish en voor mijn start
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zondag 20 maart 2016 @ 16:31:42 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_160812305
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef YUR het volgende:
Er komt hier net zoveel geklaag voorbij als dat er mooie tijden voorbij komen :')
Heft elkaar mooi op toch ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_160812457
Mja ach geklaag.. Hmm het is gewoon de organisatie denk ik, maar ik vind ook dat sommige bedrijfsgroepen gewoon best even mogen denken van: met 6 man naast elkaar lopen is niet zo handig. 4 mijl van Groningen hebben het imo beter voor elkaar dan de Venloop. In Venlo starten er teveel tegelijkertijd.. Ook moet ik zeggen dat ik door de Herestraat lopen een stuk mooier vind dan de Parade wat volgens Runners world de mooiste finish zou zijn.

Maar goed, misschien is dat ook wel de Groninger in mij.

Circuit run had ik ook wel willen lopen, kwam er achter door een advertentie in RW. Maar Helaas was die tegelijk met de Venloop waarvoor ik al was ingeschreven.
Overigens vond ik de route ook tegenvallen, het was geen Maastrichts mooiste, 7heuvelen oid. Voelde meer als het gebruikelijke rondje door de woonwijk. De Roermond City Run is imo mooier. Ik zal hier niet zo snel meer aan meedoen iig. Teveel andere leukere runs.

Overigens wel een nieuwe app uitgeprobeerd. Runkeeper gaf mij steeds meer problemen, runs die niet goed werden opgeslagen, de tijd bleef doorlopen na het einde?! Enz.. Was het toch een zoektocht om voor android wear weer wat te vinden. Maar Ghostrunner doet het goed. Je kunt zelfs je hartslagband pairen met je android wear met die app, itt runkeeper. Oftewel geen telefoon meer nodig voor hartslagmeting.
Mijn android wear is de Sony smartwatch 3. :) ivm Built in GPS.

[ Bericht 12% gewijzigd door Glijdt_licht op 20-03-2016 16:57:50 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160812532
Op zich vind ik dat je over matige organisatie ook best mag klagen als je bijna 3 euro per kilometer betaalt. Zo zie ik nu berichten dat de organisatie van Utrecht marathon pendelbussen vanaf Centraal had beloofd maar dat die nergens te bekennen waren.. erg slecht.

En je kan lijkt me ook wel bedenken dat het niet heel handig is als hele drommen mensen op een lijst met duizend namen moeten gaan zoeken naar hun naam, en die lijst niet eens op alfabet is :P En zo waren er nog wel meer dingen.

Maar goed, dit was voor de Utrecht marathon een nieuwe organisator die het voor het eerst deed dus ze zullen er vast wel van leren.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160813274
Ik wil even de positivo uithange, want heerlijk gelopen. 20km niet al te zware trail met single tracks, bos, hei, mul zand, klimmetjes en een verzorgingspost met kannen water, bananen, ontbijtkoek en sultana's. Heerlijk ontspannen gelopen en geouwehoerd met medelopers totdat ik de laatste 4 kilometers alleen kwam te lopen.

Minpuntje waar ik verder geen last van heb gehad: vrijwel de hele HM heeft verkeerd gelopen omdat de voorfietser een afslag gemist had en iedereen vervolgens achter elkaar aan kachelde. De trail was prima gemarkeerd met lint en pijlen. Tweede minpunt: de loopster die direct over de finish naast me ging staan en een peuk op stak. Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn flesje water er over heen moest gieten, maar ik had geen zin in een rel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 17:01:55 ]
  zondag 20 maart 2016 @ 17:09:30 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160813520
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil even de positivo uithange, want heerlijk gelopen. 20km niet al te zware trail met single tracks, bos, hei, mul zand, klimmetjes en een verzorgingspost met kannen water, bananen, ontbijtkoek en sultana's. Heerlijk ontspannen gelopen en geouwehoerd met medelopers totdat ik de laatste 4 kilometers alleen kwam te lopen.

Minpuntje waar ik verder geen last van heb gehad: vrijwel de hele HM heeft verkeerd gelopen omdat de voorfietser een afslag gemist had en iedereen vervolgens achter elkaar aan kachelde. De trail was prima gemarkeerd met lint en pijlen. Tweede minpunt: de loopster die direct over de finish naast me ging staan en een peuk op stak. Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn flesje water er over heen moest gieten, maar ik had geen zin in een rel.
Mmmm....direct na een inspanning, dat waren altijd de lekkerste sigaretten :9 :9
F means you're fucked
pi_160813818
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Mmmm....direct na een inspanning, dat waren altijd de lekkerste sigaretten :9 :9
Bij het voetballen, met het halve team eerst een peukie en een biertje. EN daarna pas douchen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 20 maart 2016 @ 17:18:57 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160813834
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij het voetballen, met het halve team eerst een peukie en een biertje. EN daarna pas douchen.
*O*
F means you're fucked
pi_160813935
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tweede minpunt: de loopster die direct over de finish naast me ging staan en een peuk op stak. Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn flesje water er over heen moest gieten, maar ik had geen zin in een rel.
:') Aansteller.
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 17:23:06 #252
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160813979
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou sorry hoor. Heb je je misschien helemaal kapotgelopen, zuurstoftekort en alles en dan gaat zo een naast je staan roken. Dat kan ik ook niet hebben hoor. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160813987
Mooie prestaties hoor dit weekend, goede PR's en podiumplekken zelfs. _O_
Jack does it in real time...
pi_160814024
Geef mij maar een koud colaatje na de finish 8-) En als het gestel weer wat meer bedaard is, chocola of chocolademelk O+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160814049
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:23 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nou sorry hoor. Heb je je misschien helemaal kapotgelopen, zuurstoftekort en alles en dan gaat zo een naast je staan roken. Dat kan ik ook niet hebben hoor. :')
:D Tijd voor een rookverbod in de finishzone
pi_160814150
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat ik het asociaal vind als je gaat staan paffen onder de neus van iemand die nog aan het nahijgen is van een flinke inspanning? Of omdat ik het niet aandurfde dat flesje water over die peuk te gooien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 17:28:53 ]
pi_160814200
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omdat ik het asociaal vindt als je gaat staan paffen onder de neus van iemand die nog aan het nahijgen is van een flinke inspanning? Of omdat ik het niet aandurfde dat flesje water over die peuk te gooien?
Dat eerste. Je kunt ook een stapje opzij doen. Dat tweede had je hopelijk een tik op je neus opgeleverd :D
pi_160814369
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat eerste. Je kunt ook een stapje opzij doen. Dat tweede had je hopelijk een tik op je neus opgeleverd :D
Waarom moet diegene die niet rookt rekening gaan houden met de roker?
Dat vind ik een omgekeerde wereld.
pi_160814437
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Waarom moet diegene die niet rookt rekening gaan houden met de roker?
Dat vind ik een omgekeerde wereld.
Je kunt je ook druk maken om dingen die er toe doen ipv heel zuur te moeten doen omdat iemand een peukie rookt.... in de buitenlucht for fucks sake. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde zuurtjes als je vaak ziet bij de Rijdende Rechter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 17:37:54 ]
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 17:38:23 #260
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160814472
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt je ook druk maken om dingen die er toe doen ipv heel zuur te moeten doen omdat iemand een peukie rookt.... in de buitenlucht for fucks sake. Dit zijn waarschijnlijk de zelfde zuurtjes als je vaak ziet bij de Rijdende Rechter.
Je bent bij een hardloopwedstrijd, geen festival :') Sport en roken gaan niet samen imo
pi_160814484
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je kunt je ook druk maken om dingen die er toe doen ipv heel zuur te moeten doen omdat iemand een peukie rookt.... in de buitenlucht for fucks sake. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde zuurtjes als je vaak ziet bij de Rijdende Rechter.
Nou nou nou, je maakt mijn opmerking wel heel groot hoor. Heb je slecht geslapen of zo?
pi_160814493
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:38 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Je bent bij een hardloopwedstrijd, geen festival :') Sport en roken gaan niet samen imo
Sport en roken gaat prima samen voor sommigen.
pi_160814531
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou nou nou, je maakt mijn opmerking wel heel groot hoor. Heb je slecht geslapen of zo?
Nee, helemaal niet hoor. Maar wat ik wel heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 17:42:15 #264
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160814585
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sport en roken gaat prima samen voor sommigen.
Ze komen er vanzelf wel achter dat dat niet gaat

Maar het is blijkbaar zo lastig voor die verslaafden om even 5 minuutjes te wachten en een plek op te zoeken waar anderen er niet zo'n last van hebben.
pi_160814630
En voor anderen gaat sport en roken voor geen meter samen. Ik vind het, na 10 jaar lang zelf een pakje per dag te hebben gerookt, behoorlijk vervelend als mensen in/naast het finishgebied staan te roken. Het slaat op m'n longen, stinkt, en je kunt best een beetje rekening houden met je medemens en 100 meter wachten tot je een peuk opsteekt.
pi_160814673
Jokkebrok houdt gewoon van trollen geloof ik :P Ik vind het inderdaad not done om in de finishzone van een hardloopevenement te gaan roken, je mag dan best vragen of iemand dat ergens anders wil gaan doen.
pi_160814711
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:42 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ze komen er vanzelf wel achter dat dat niet gaat

Maar het is blijkbaar zo lastig voor die verslaafden om even 5 minuutjes te wachten en een plek op te zoeken waar anderen er niet zo'n last van hebben.
Ik rook na een wedstrijd ook een peuk. Verder rook ik graag in het weekend bij een biertje een peuk. De rest van de week rook ik niet. Ik doe dus aan hardlopen en het gaat. :)

En nee, ik rook niet meteen na de finish nog in de zone want dat vind ik persoonlijk niet zo netjes en heb er ook niet zo'n behoefte aan. Doet een ander het wel, prima. Hoop dat ie er van geniet. :)
pi_160814757
Goh een roker, dat had ik echt niet verwacht........
pi_160814794
De medaille van Utrecht is leuk trouwens:

https://www.instagram.com/p/BDLpgsNR8oe/?taken-by=reijersendj

Volgens mij wel hetzelfde voor alle afstanden, dat is wel jammer als je de hele marathon loopt.
pi_160814805
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet hoor. Maar wat ik wel heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk jongen, dan krijg je gelijk als je dat wil. Ben je nu blij? :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')