quote:Op zondag 20 maart 2016 17:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tweede minpunt: de loopster die direct over de finish naast me ging staan en een peuk op stak. Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn flesje water er over heen moest gieten, maar ik had geen zin in een rel.
Nou sorry hoor. Heb je je misschien helemaal kapotgelopen, zuurstoftekort en alles en dan gaat zo een naast je staan roken. Dat kan ik ook niet hebben hoor.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Heb je je misschien helemaal kapotgelopen, zuurstoftekort en alles en dan gaat zo een naast je staan roken. Dat kan ik ook niet hebben hoor.
Omdat ik het asociaal vind als je gaat staan paffen onder de neus van iemand die nog aan het nahijgen is van een flinke inspanning? Of omdat ik het niet aandurfde dat flesje water over die peuk te gooien?quote:
Dat eerste. Je kunt ook een stapje opzij doen. Dat tweede had je hopelijk een tik op je neus opgeleverdquote:Op zondag 20 maart 2016 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik het asociaal vindt als je gaat staan paffen onder de neus van iemand die nog aan het nahijgen is van een flinke inspanning? Of omdat ik het niet aandurfde dat flesje water over die peuk te gooien?
Waarom moet diegene die niet rookt rekening gaan houden met de roker?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat eerste. Je kunt ook een stapje opzij doen. Dat tweede had je hopelijk een tik op je neus opgeleverd
Je kunt je ook druk maken om dingen die er toe doen ipv heel zuur te moeten doen omdat iemand een peukie rookt.... in de buitenlucht for fucks sake. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde zuurtjes als je vaak ziet bij de Rijdende Rechter.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom moet diegene die niet rookt rekening gaan houden met de roker?
Dat vind ik een omgekeerde wereld.
Je bent bij een hardloopwedstrijd, geen festivalquote:Op zondag 20 maart 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt je ook druk maken om dingen die er toe doen ipv heel zuur te moeten doen omdat iemand een peukie rookt.... in de buitenlucht for fucks sake. Dit zijn waarschijnlijk de zelfde zuurtjes als je vaak ziet bij de Rijdende Rechter.
Nou nou nou, je maakt mijn opmerking wel heel groot hoor. Heb je slecht geslapen of zo?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je kunt je ook druk maken om dingen die er toe doen ipv heel zuur te moeten doen omdat iemand een peukie rookt.... in de buitenlucht for fucks sake. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde zuurtjes als je vaak ziet bij de Rijdende Rechter.
Sport en roken gaat prima samen voor sommigen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je bent bij een hardloopwedstrijd, geen festivalSport en roken gaan niet samen imo
Nee, helemaal niet hoor. Maar wat ik wel heb:quote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou nou nou, je maakt mijn opmerking wel heel groot hoor. Heb je slecht geslapen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komen er vanzelf wel achter dat dat niet gaatquote:Op zondag 20 maart 2016 17:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sport en roken gaat prima samen voor sommigen.
Ik rook na een wedstrijd ook een peuk. Verder rook ik graag in het weekend bij een biertje een peuk. De rest van de week rook ik niet. Ik doe dus aan hardlopen en het gaat.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf wel achter dat dat niet gaat
Maar het is blijkbaar zo lastig voor die verslaafden om even 5 minuutjes te wachten en een plek op te zoeken waar anderen er niet zo'n last van hebben.
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet hoor. Maar wat ik wel heb:Tuurlijk jongen, dan krijg je gelijk als je dat wil. Ben je nu blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad een gave medaillequote:Op zondag 20 maart 2016 17:50 schreef La_Tramposa het volgende:
De medaille van Utrecht is leuk trouwens:
https://www.instagram.com/p/BDLpgsNR8oe/?taken-by=reijersendj
Volgens mij wel hetzelfde voor alle afstanden, dat is wel jammer als je de hele marathon loopt.
Dat heeft er niks mee te maken. Ken genoeg niet-rokers die niet huilen om een beetje rook.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:48 schreef Guard het volgende:
Goh een roker, dat had ik echt niet verwacht........
Oh nu is het al huilen. Ik geloof niet dat wij vriendjes gaan worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Ken genoeg niet-rokers die niet huilen om een beetje rook.
Echt he, je verwacht het nietquote:Op zondag 20 maart 2016 17:48 schreef Guard het volgende:
Goh een roker, dat had ik echt niet verwacht........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |