Niks van gehoordquote:Op zondag 20 maart 2016 15:22 schreef Guard het volgende:
Netjes mossel, heb je nog toegeschreeuwd vlak voor de finish maar geloof niet dat je dat nog meekreeg
Ja behoorlijk vlak kunnen lopen en een stuk sneller dan verwachtquote:Op zondag 20 maart 2016 15:24 schreef mosselmossel het volgende:
Nu
[..]
Niks van gehoord
Jij ook lekker gelopen, geloof ik?
Ja Utrecht inderdaad. Het was ook heel raar geregeld met die startvakken, uiteindelijk stonden wij met 30 lopers of zo helemaal vooraan en daarachter lieten ze niemand door, was er een gat van 50 meter en stond daarachter weer iedereen te dringen. Echt heel raar maar goed. Mooie prestatie van jou!quote:Op zondag 20 maart 2016 14:27 schreef m0ridin het volgende:
La_Tramposa, utrecht marathon zeker? Maar netjes hoor! En fijn gelopen is ook al een prijs...
Dat was vorig jaar ook nogal trouwens, een beetje een bende qua organisatie en dit jaar jammer genoeg niet veel beter, gelukkig gisteren al mijn nummer op kunnen halen (was al bang dat het vandaag enorm druk en chaotisch zou zijn)...
Verder helaas in het achterste startvak, E, denk omdat ik me vrij laat had ingeschreven... Richttijd was richting 40:30-40:50. Veel mensen inhalen dus maar uiteindelijk een boven verwachting 10k gelopen. Knie, waar ik al tijden mee loop te sukkelen, heeft het goed gehouden gelukkig en kon er iets meer uitpersen dan ik van tevoren had ingeschat.
Tenminste, denk ik. Nu staan er wel bruto- en netto-tijden van de uitslagen maar die kloppen niet. Bruto = netto bij mij terwijl ik echt pas na 50 tot 60 seconden over de start kwam... Hopen dat dat nog aangepast wordt. Verschil tussen boven of onder de 40
Verder lekker loopweertje en fijn in de buurt, maar hoorde meer verhalen van mensen die geen idee hadden waar ze moesten zijn voor hun vak (en de helpers van de organisatie die het ook allemaal niet heel goed wisten). Jammer, had gehoopt dat ze een les hadden geleerd van vorig jaar.
Maar al met al, leuke loop in een wat mij betreft fijne omgeving.
Je had beter zelf op het circuit kunnen gaan rennen vandaag! Of ben je al weer over de oceaan?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:37 schreef flipsen het volgende:
Wat een tijden komen hier voorbij zeg! Maakt mijn chagrijnige bui na de F1 race weer wat minder gelukkigMisschien straks maar weer eens de schoenen aantrekken, hoewel het me eigenlijk te warm is. Vanavond misschien beter idee. Nu niet, want net ontbeten (laat wakker na F1 race).
Vorige week teruggevlogenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je had beter zelf op het circuit kunnen gaan rennen vandaag! Of ben je al weer over de oceaan?
Zo te zien aan de foto's stonden nog vlak bij elkaar ookquote:Op zondag 20 maart 2016 15:24 schreef Gogo83 het volgende:
Ik stond ook vlak voor de finish, jammer dat we elkaar misgelopen zijn!
Heft elkaar mooi op tochquote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef YUR het volgende:
Er komt hier net zoveel geklaag voorbij als dat er mooie tijden voorbij komen
Mmmm....direct na een inspanning, dat waren altijd de lekkerste sigarettenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil even de positivo uithange, want heerlijk gelopen. 20km niet al te zware trail met single tracks, bos, hei, mul zand, klimmetjes en een verzorgingspost met kannen water, bananen, ontbijtkoek en sultana's. Heerlijk ontspannen gelopen en geouwehoerd met medelopers totdat ik de laatste 4 kilometers alleen kwam te lopen.
Minpuntje waar ik verder geen last van heb gehad: vrijwel de hele HM heeft verkeerd gelopen omdat de voorfietser een afslag gemist had en iedereen vervolgens achter elkaar aan kachelde. De trail was prima gemarkeerd met lint en pijlen. Tweede minpunt: de loopster die direct over de finish naast me ging staan en een peuk op stak. Ik heb nog even getwijfeld of ik mijn flesje water er over heen moest gieten, maar ik had geen zin in een rel.
Bij het voetballen, met het halve team eerst een peukie en een biertje. EN daarna pas douchen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Mmmm....direct na een inspanning, dat waren altijd de lekkerste sigaretten![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bij het voetballen, met het halve team eerst een peukie en een biertje. EN daarna pas douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |