Eventjes quotenquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:38 schreef Scarface88 het volgende:
Sowieso gaat Ajax niet scoren want wij hebben Bruma.
Typisch weer Nederlands, die daklozen hoor je niet klagen hoor die hebben nog nooit zoveel geld opgehaald op 1 dag.. Waarschijnlijk reden zij weg in hun Mercedesquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:04 schreef tja77 het volgende:
Hoor ik nu net op het nieuws echt dat PSV wil dat de muntengooiers zich vrijwillig gaan melden? En vervolgens te dreigen met stadionverboden?
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Typisch weer Nederlands, die daklozen hoor je niet klagen hoor die hebben nog nooit zoveel geld opgehaald op 1 dag.. Waarschijnlijk reden zij weg in hun Mercedes
En terecht. Behoorlijk triest om mensen zo te vernederen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kamervragen over PSV-aanhangers
hey daar is hij weer !quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En terecht. Behoorlijk triest om mensen zo te vernederen.
Terecht toch. Dat soort volk moet je niet tussen je supporters willen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:04 schreef tja77 het volgende:
Hoor ik nu net op het nieuws echt dat PSV wil dat de muntengooiers zich vrijwillig gaan melden? En vervolgens te dreigen met stadionverboden?
Raar dat die bedelaars ook met muntjes gooide.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:50 schreef SeabornLegend het volgende:
Gisterenavond teruggekomen uit Madrid, nog steeds teleurgesteld, wel mega trots op onze jongens. Maar helaas koop je daar niets voor!
Was een mooie trip, lekker tapas gegeten en Bernabeu van binnen gezien, gezellig op Plaza Mayor de terrasjes verkend in de zon. Helaas was het uitvak zo groot en de Atletico aanhang zo aanwezig, dat het het ene deel van het uitvak iets anders zong dan het andere deel. Dat deed de sfeer geen goed.
Ik liep toevallig langs toen dat muntjesincident plaats vond en ik vind alle negatieve aandacht overdreven. Slechts enkele supporters vonden dit in een aangeschoten/dronken bui grappig. Natuurlijk ging het te ver, maar het komt van 2 kanten he!
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat die bedelaars ook met muntjes gooide.
What.the.fuck....quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Kamervragen over PSV-aanhangers
Typische grap...quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, de munt heeft 2 kantenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, wat vernederen zeg, ze krijgen toch waarom ze vragen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
En terecht. Behoorlijk triest om mensen zo te vernederen.
Hm, Ajax scoort veel en wij geven eigenlijk vrijwel elke wedstrijd minstens 3 kansen weg. De nul zou me echt verbazen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:38 schreef Scarface88 het volgende:
Sowieso gaat Ajax niet scoren want wij hebben Bruma.
Iedereen die ooit verder komt dan de plaatselijke speeltuin weet hoe Roma's zijn. Op parkeerplaatsen moet je ramen en deur heel goed dichthouden anders stappen ze rustig bij je in. Daarom vind ik die 'massale' verontwaardiging ook nogal schijnheilig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:02 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Typische grap...
Het is zo'n gevalletje "je moest erbij zijn", die Roma vrouwen zijn net parasieten.
Niet zo negatief nou Grrr..quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, Ajax scoort veel en wij geven eigenlijk vrijwel elke wedstrijd minstens 3 kansen weg. De nul zou me echt verbazen.
Tering, echt laag... Boeruh! Boeruh!quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef hafcfan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)spanjaard_onder.html
Wat een dom volk loopt er ook bij jullie zeg
Hoezo zou dit een PSV fan zijn? En hoezo is het feit dat hij dat misschien wel zou zijn relevant voor zijn domme gedrag?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef hafcfan het volgende:
idd, maar dat een Heracles supporter dat nou zegtquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Hah Neuer erin voor Zoet. Wat een grap.quote:
Geven toch altijd wel wat kansen weg en Ajax scoort toch gewoon ook vaak? Ook al die keren dat we de afgelopen tijd de nul hielden gaven we gewoon kansen en kansjes weg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet zo negatief nou Grrr..Vind niet dat je dat kan zeggen na afgelopen wedstrijden.
Echt hequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, maar dat een Heracles supporter dat nou zegt
Tuurlijk. In het stadion zat iedereen met een sjaal en handschoenen aan en in dit filmpje is het zomerdag met een korte broek en shirtquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Kan je ook uitleggen wat dit met PSV te maken heeft? Of lukt je dat nog niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef hafcfan het volgende:
Denk dat Bruma zo langzamerhand behoorlijk de aandacht trekt van buitenlandse (top)clubs, die heeft een paar héle sterke potten gespeeld in de CL dit seizoen.quote:
Die snap ik ook niet helemaal, deed z'n ding maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
De tegenstander krijgt altijd wel een kans[je). Of je nou tegen Barcelona seelt of tegen FC Huppeldekut. Maar zoals ik het mij kan herinneren viel dat heel erg mee in die tegendoelpuntloze wedstrijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geven toch altijd wel wat kansen weg en Ajax scoort toch gewoon ook vaak? Ook al die keren dat we de afgelopen tijd de nul hielden gaven we gewoon kansen en kansjes weg.
En dan Maher, Locadia en Schaars nog waarschijnlijk. Jozefzoon zou ik ook niet uit willen sluiten. Niet de eerste garnituur natuurlijk maar je kan ze niet zomaar eventjes vervangen door een jeugdspeler.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:46 schreef RubenSosa het volgende:
Met een beetje pech zijn Zoet, Bruma, Willems, Guardado en De Jong er volgend seizoen niet meer bij...
V.Ginkel en Lestienne huurperiode zit er op.
Dat is gewoon de helft van je elftal. Hopelijk staan er dan flink wat miljoenen tegenover..
Ik denk dat als de Jong zou vertrekken, locadia wel zal blijven...quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Maher, Locadia en Schaars nog waarschijnlijk. Jozefzoon zou ik ook niet uit willen sluiten. Niet de eerste garnituur natuurlijk maar je kan ze niet zomaar eventjes vervangen door een jeugdspeler.
De kans is niet (bijna) nul dat we de nul houden nee. Maar ik acht de kans dat we minstens 1 tegengoal krijgen toch echt 80+% .quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bedoel ik niet te zeggen dat Ajax niet kan scoren zondag, maar om nou net te doen alsof de 0 houden zo onwaarschijnlijk is is ook weer wat overdreven.
Als de Jong vertrekt komt er natuurlijk gewoon een nieuwe dure spits en mag Locagod gewoon weer achter aansluiten. Dat snapt hij zelf ook wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik denk dat als de Jong zou vertrekken, locadia wel zal blijven...
Maher kan gewoon niet meer...dat is gewoon einde tussen hem en psv..
En daarna klopt Scamacca op de deur van het eerstequote:Op donderdag 17 maart 2016 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de Jong vertrekt komt er natuurlijk gewoon een nieuwe dure spits en mag Locagod gewoon weer achter aansluiten. Dat snapt hij zelf ook wel.
Toon is het aan het regelen, komt goed.quote:
Is die zo geweldig dan? Van wat ik begrepen had is ie technisch niet zo sterk en moet ie het vooral hebben van zijn fysiek. Soort Locadia 2.0.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En daarna klopt Scamacca op de deur van het eerste.
Heeft zeker wel techniek hoor, heeft een goeie pass, kan lekker aannemen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toon is het aan het regelen, komt goed.
[..]
Is die zo geweldig dan? Van wat ik begrepen had is ie technisch niet zo sterk en moet ie het vooral hebben van zijn fysiek. Soort Locadia 2.0.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heeft zeker wel techniek hoor, heeft een goeie pass, kan lekker aannemen.
quote:De Boer: 'Ajax en PSV eigenlijk in alle linies gelijkwaardig'
Zo'n korte aanloop moet toch altijd fout gaan? Dat heb ik tenminste van de kenners geleerd na afgelopen dinsdagquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terugHoe hij die penalty er in knalt is verwoestend. En heeft een aantal heerlijke passes.
Dit laat zien dat penalty's geen gokken is maar gewoon techniek..quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terugHoe hij die penalty er in knalt is verwoestend. En heeft een aantal heerlijke passes.
verkapt: wij zouden ook tot t randje kwartfinale geraken. EL motiveert niet genoeg, lukte PSV ook niet.quote:
Mooi he. In Groningen breken die Marseille boys het complete terras af en zeggen ze: hup even zetten en nar de wedstrijd direct naar Frankrijk rijden he, foei!quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:36 schreef Bolasie het volgende:
Het Spaanse Openbaar Ministerie is een onderzoek begonnen naar de vernederingen van bedelaars door PSV-supporters in Madrid dinsdag. Volgens Spaanse media hebben de fans zich mogelijk schuldig gemaakt aan minachting en was hun gedrag "mensonterend". De verdachten kunnen maximaal twee jaar celstraf krijgen.
Of die Belgische kopschoppers vorig jaar hier die iemand bijna dood schopten met zijn 6-en:quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Je kon idd beter het centrum slopen
Mooi dat PSV supporters deze criminele bende voor schut gezet hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:36 schreef Bolasie het volgende:
Het Spaanse Openbaar Ministerie is een onderzoek begonnen naar de vernederingen van bedelaars door PSV-supporters in Madrid dinsdag. Volgens Spaanse media hebben de fans zich mogelijk schuldig gemaakt aan minachting en was hun gedrag "mensonterend". De verdachten kunnen maximaal twee jaar celstraf krijgen.
Sponsor je de minder bedeelde medemens en Spaanse economie, en dan is dit je dank.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:36 schreef Bolasie het volgende:
Er staat maximaal hé, dus lijkt me nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sponsor je de minder bedeelde medemens en Spaanse economie, en dan is dit je dank.
Stelletje vieze kut Spanjaarden.
Volgens mij kun je hier trouwens onmogelijk 2 jaar celstraf voor krijgen.
Ik denk dat hij de 1-5 bedoelt in het Braziliaanse.quote:
Die stream van jou loopt wel heel erg achter.quote:
Ben benieuwd of Philip nog gaat goochelen. Mits iedereen fit verwacht ik eigenlijk weinig wisselingen. Dus gewoon Narsingh, Locadia en v Ginkel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Zondag Ginkel er maar eens uit ten faveure van Hendrix. Pereiro ipv Narsingh of Locadia. Ik heb er nu al zin in.
Locadia speelt in ieder geval sowieso. Dat is wel duidelijk ondertussen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Philip nog gaat goochelen. Mits iedereen fit verwacht ik eigenlijk weinig wisselingen. Dus gewoon Narsingh, Locadia en v Ginkel.
Wat een penalquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Uh ja, ik ben niet voor Ajax.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heeft Zwolle - Ajax hier mee te maken?![]()
Ik ben er ook bang voor. Gezien de vorm van Pereiro weet ik ook niet of hij in aanmerking komt. Al moet Pereiro wat mij betreft altijd spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Philip nog gaat goochelen. Mits iedereen fit verwacht ik eigenlijk weinig wisselingen. Dus gewoon Narsingh, Locadia en v Ginkel.
Omdat ene Erdogan ze heeft wijsgemaakt dat het vluchtelingen zijn. En als we iets weten is dat Erdogan altijd gelijk heeft en Turken van vluchtelingen houdenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn die Turken eigenlijk zo boos? Ik zie alleen maar Fenerbahce en Galatasaray fans die kwaad zijn en op de FB en Twitter van PSV posten. Wat hebben we hun misdaan?
Die roma's zijn toch geen Turken? Of is dat net iets als Marocs en Palestijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
dat vermoed ik ook, Willems en De Jong lijken het gewoon te gaan halenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien zijn het Moslim Romas?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn die Turken eigenlijk zo boos? Ik zie alleen maar Fenerbahce en Galatasaray fans die kwaad zijn en op de FB en Twitter van PSV posten. Wat hebben we hun misdaan?
Die roma's zijn toch geen Turken? Of is dat net iets als Marocs en Palestijnen?
Helaas wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Locadia speelt in ieder geval sowieso. Dat is wel duidelijk ondertussen.
Neuh, Pereiro heeft ook te vaak laten zien dat het slechts een momentenvoetballer is. Als hij die momenten niet heeft sta je gewoon met 10 man te voetballen. Laat 'm maar lekker knokken voor een basisplaats.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Gezien de vorm van Pereiro weet ik ook niet of hij in aanmerking komt. Al moet Pereiro wat mij betreft altijd spelen.
Neuer, Cilgod, Zoet. In die volgorde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet, top 3 keeper van de wereld.
Volgens mij vergeet je Vermeer nog..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Neuer, Cilgod, Zoet. In die volgorde.
Cillissenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Neuer, Cilgod, Zoet. In die volgorde.
Het is ook mijn eigen waarheid. Vind het gewoon een prachtige speler om te zien. Gracieus, heel veel rust, zit altijd een idee achter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, Pereiro heeft ook te vaak laten zien dat het slechts een momentenvoetballer is. Als hij die momenten niet heeft sta je gewoon met 10 man te voetballen. Laat 'm maar lekker knokken voor een basisplaats.
Een is het UEFA team. Gebaseerd op onderbuikgevoelens. Andere is het whoscored team. Gebaseerd op statistieken. Het laat zich raden welke wel serieus te nemen is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:52 schreef Gutanoth het volgende:
2 verschillende teams van de week in dezelfde week, lekker consequent
Griezmann hoort er helemaal niet in thuis. En best opvallend dat ze Coman voor zo weinig speeltijd erin zetten. Kan je net zo goed Griezmann eruit halen en Thiago dan ook maar opstellen. En geen Moratatataquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een is het UEFA team. Gebaseerd op onderbuikgevoelens. Andere is het whoscored team. Gebaseerd op statistieken. Het laat zich raden welke wel serieus te nemen is.
Dat Morata er niet in staat is een grove schande. Dat zelfde geldt trouwens voor Bruma.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griezmann hoort er helemaal niet in thuis. En best opvallend dat ze Coman voor zo weinig speeltijd erin zetten. Kan je net zo goed Griezmann eruit halen en Thiago dan ook maar opstellen. En geen Moratatata
Juanfran en Gimenez waren toch ook helemaal niet geweldig? Vooral die Juanfran, die vond ik in Eindhoven ook al best matig eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Griezmann hoort er helemaal niet in thuis. En best opvallend dat ze Coman voor zo weinig speeltijd erin zetten. Kan je net zo goed Griezmann eruit halen en Thiago dan ook maar opstellen. En geen Moratatata
Ik heb niet heel geconcentreerd gekeken dus het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Juanfran en Gimenez waren toch ook helemaal niet geweldig? Vooral die Juanfran, die vond ik in Eindhoven ook al best matig eigenlijk.
Dit valt me tegen van jequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet heel geconcentreerd gekeken dus het zou best kunnen.
Ja leuk, maar wie haal je er dan voor terug?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef jpg97 het volgende:
Met een beetje geluk heeft Zoet zich in de kijker gespeeld van een paar rijke clubs.
Dat wordt dan cashen deze zomer ¤ ¤ ¤
Gewoon Pasveer in de basis zetten. Als je hem moet geloven, kan hij zelfs Real Madrid aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wie haal je er dan voor terug?
Die kun je deze zomer beter laten gaan. Onruststoker.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Pasveer in de basis zetten. Als je hem moet geloven, kan hij zelfs Real Madrid aan.
Wel zorgwekkend dat hij daadwerkelijk met het idee naar PSV is gekomen dat hij wel even voor de basis kon gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die kun je deze zomer beter laten gaan. Onruststoker.
En Willems?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:10 schreef Gutanoth het volgende:
Luuk 20m
Guardado 25m
Zoet 20m
Bruma 25m
Dat zou ik wel goede deals vinden
Alle vier totaal onrealistisch helaas.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:10 schreef Gutanoth het volgende:
Luuk 20m
Guardado 25m
Zoet 20m
Bruma 25m
Dat zou ik wel goede deals vinden
Een lesje falen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Sorry PSV maar jullie gaan zondag toch echt een lesje krijgen van de mooiste club van Nederland, AJAX.
Een lesje "omgaan met teleurstellingen" ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Sorry PSV maar jullie gaan zondag toch echt een lesje krijgen van de mooiste club van Nederland, AJAX.
Goede user dit. Dit zegt hij over zichzelf in een ander topic: 'Al mijn hele leven ben ik een heel gevoelig iemand, die snel geraakt is en snel huilt'.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Godver, die gaat zondag zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goede user dit. Dit zegt hij over zichzelf in een ander topic: 'Al mijn hele leven ben ik een heel gevoelig iemand, die snel geraakt is en snel huilt'.
Je club doet er niet toequote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goede user dit. Dit zegt hij over zichzelf in een ander topic: 'Al mijn hele leven ben ik een heel gevoelig iemand, die snel geraakt is en snel huilt'.
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:44 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Haha we zullen zien wie er zondag huilt.
Ik wel, ik geef toe de Ajaxverdediging mist veel kwaliteit door blessures, maar jullie verdediging gaat opgegeten worden en gekgemaakt worden door Milik en Younes ik heb er vertrouwen in dat de punten naar Mokum gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal.
Mokum? Ajax komt nooit in Mokum.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:49 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Ik wel, ik geef toe de Ajaxverdediging mist veel kwaliteit door blessures, maar jullie verdediging gaat opgegeten worden en gekgemaakt worden door Milik en Younes ik heb er vertrouwen in dat de punten naar Mokum gaan.
Je hebt me overtuigdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:49 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Ik wel, ik geef toe de Ajaxverdediging mist veel kwaliteit door blessures, maar jullie verdediging gaat opgegeten worden en gekgemaakt worden door Milik en Younes ik heb er vertrouwen in dat de punten naar Mokum gaan.
Whaha mooi zo we zullen het zien zondag, heb er veel zin in en hopelijk ga ik huilen van het lachen daarna.quote:
Celstraffen tot 2 jaar in Spanje bij de eerste veroordeling worden niet uitgevoerd. Anders moest Oleguer ook ooit brommen in z'n Ajaxperiode.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:11 schreef TLC het volgende:
Mensen die hun FB gaan opzeggen omdat ze een beetje bang zijn
Er staat 2 jaar cel op hoorde ik op de radio, ik hoop dat justitie ze uitlevert en dan...
have fun in prison en laat het zeepje niet vallen onder de douche, die Spaanse bubba's houden wel van een lekker Hollands hapje
Moeten wij nu plaatjes posten van kapotte joden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moeten wij nu plaatjes posten van kapotte joden.
Je doet je best maarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moeten wij nu plaatjes posten van kapotte joden.
Stoere boi!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je doet je best maarDan post ik plaatjes van mensen die muntjes gooien...
kutquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
General electricquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent een debiel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:01 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Hoezo kut? zou toch mooi zijn?
Hey kleine opdonder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:01 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
PSV-fans vinden het doorgaans vervelend, als PSV verliest...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:01 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Dank je, heb ik jou ergens beledigd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een debiel.
( hopelijk huil je nu niet)
doet er niet toequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:06 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Dank je, heb ik jou ergens beledigd?
Nee. Ik stoor me gewoon aan je.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:06 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Dank je, heb ik jou ergens beledigd?
Als dat al een criterium wordt om persoonlijk te gaan lopen zeiken dan wordt het wel heel vervelend hier.quote:
Valt mee, zo vaak stoor ik me niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als dat al een criterium wordt om persoonlijk te gaan lopen zeiken dan wordt het wel heel vervelend hier.
hehe, mijn dag is weer goedquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
20 voor de Jong zie ik nog wel gebeuren. Guardado is te oud om nog veel op te brengen, hoe goed hij ook is. 20 voor een keeper is ook rijkelijk veel, 25 voor een NL verdediger ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alle vier totaal onrealistisch helaas.
Als het Atletico 210 minuten lang niet lukt lukt het Younes en Milik die zelfs de verdediging van Molde niet voorbij kwamen wel natuurlijk. Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:49 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
PSV heeft net die vermoeide wedstrijd achter de rug, Ajax kan zich al een week focussen op zondag, bovendien weet Frankie de spelers altijd scherp te houden als het nodig is, maar makkelijk gaat het niet worden toch heb ik er vertrouwen in dat Ajax gaat winnen net als vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als het Atletico 210 minuten lang niet lukt lukt het Younes en Milik die zelfs de verdediging van Molde niet voorbij kwamen wel natuurlijk. Klinkt logisch.
Vorig jaar had Ajax al het geluk van de wereld. PSV domineerde maar Ajax won dankzij bijvoorbeeld een van richting veranderde bal. Meer geluk dan wijsheid. Al is het nooit uit te sluiten maar ik denk niet dat Ajax weer zo'n geluk heeft. Die wedstrijd werd zwaar tegen de verhoudingen in gewonnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:38 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
PSV heeft net die vermoeide wedstrijd achter de rug, Ajax kan zich al een week focussen op zondag, bovendien weet Frankie de spelers altijd scherp te houden als het nodig is, maar makkelijk gaat het niet worden toch heb ik er vertrouwen in dat Ajax gaat winnen net als vorig jaar.
Logica van de koude grond ditquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als het Atletico 210 minuten lang niet lukt lukt het Younes en Milik die zelfs de verdediging van Molde niet voorbij kwamen wel natuurlijk. Klinkt logisch.
PSV heeft behoudens de gelijkmaker geen kans gecreëerd vorig seizoen man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar had Ajax al het geluk van de wereld. PSV domineerde maar Ajax won dankzij bijvoorbeeld een van richting veranderde bal. Meer geluk dan wijsheid. Al is het nooit uit te sluiten maar ik denk niet dat Ajax weer zo'n geluk heeft. Die wedstrijd werd zwaar tegen de verhoudingen in gewonnen.
Afgelopen zondag was het niet nodig?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:38 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
bovendien weet Frankie de spelers altijd scherp te houden als het nodig is.
PSV heeft te weinig concentratie tegen de kleintjes, algemeen bekend. De Graafschap scoorde 5x in twee wedstrijden tegen PSV en Atletico 0x.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Logica van de koude grond ditkaliber Heerenveen is net zo goed als Atleti want gelijkspel.
Welke wedstrijd heb jij gezien? Bovendien is Ajax in de Arena dit seizoen al compleet vernederd door PSV, lijkt me sterk dat Ajax dan in Eindhoven de bovenliggende partij gaat zijn. We zullen zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV heeft behoudens de gelijkmaker geen kans gecreëerd vorig seizoen man.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Niet perse voor het kampioenschap nee, zondag is vele male belangrijker.
Ja dat zal best. Maar jij beoordeelt bepaalde facetten van de komende topper aan de hand van gespeelde wedstrijden. Werkte het maar zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft te weinig concentratie tegen de kleintjes, algemeen bekend. De Graafschap scoorde 5x in twee wedstrijden tegen PSV en Atletico 0x.
Compleet vernederd door het balbezit en de dominantie in het veldspel ja maar ook toen werd er naast de 2 goals van Pereiro nauwelijks wat klaargespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Bovendien is Ajax in de Arena dit seizoen al compleet vernederd door PSV, lijkt me sterk dat Ajax dan in Eindhoven de bovenliggende partij gaat zijn. We zullen zien.
Werkt prima zo. PSV heeft dit seizoen elke topper nog gewonnen en ook in de Champions League thuis. Op basis daarvan zeg ik dat PSV dik gaat winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Maar jij beoordeelt bepaalde facetten van de komende topper aan de hand van gespeelde wedstrijden. Werkte het maar zo.
Kampioenschap was toen al lang en breed binnen joh, kun je niet vergelijken met de wedstrijd van komend weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV heeft behoudens de gelijkmaker geen kans gecreëerd vorig seizoen man.
Potverdikkeme, van welke molen heb jij een klap gekregen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:45 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Niet perse voor het kampioenschap nee, zondag is vele male belangrijker.
Haha PSV zit gelukkig niet in de positie om Ajax te gaan onderschatten. Want als het middenveld wel gaat lopen dan krijgt PSV het heel moeilijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Werkt prima zo. PSV heeft dit seizoen elke topper nog gewonnen en ook in de Champions League thuis. Op basis daarvan zeg ik dat PSV dik gaat winnen.
Mee eens maar scarface haalde die pot aan. Dus zodoende.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kampioenschap was toen al lang en breed binnen joh, kun je niet vergelijken met de wedstrijd van komend weekend.
20 voor de Jong?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
20 voor de Jong zie ik nog wel gebeuren. Guardado is te oud om nog veel op te brengen, hoe goed hij ook is. 20 voor een keeper is ook rijkelijk veel, 25 voor een NL verdediger ook.
China!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
20 voor de Jong?
Natuurlijk niet. In Engeland willen ze hem natuurlijk niet en in andere landen betalen ze dat niet voor hem.
Tuurlijk moet je Ajax niet onderschatten. Maar PSV heeft het thuisvoordeel en de statistieken dit seizoen is het voordeel. Het middenveld van PSV vind ik bovendien net iets beter dan die van Ajax.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha PSV zit gelukkig niet in de positie om Ajax te gaan onderschatten. Want als het middenveld wel gaat lopen dan krijgt PSV het heel moeilijk.
Het scheelt altijd nog maar 1 punt hoor, als Ajax wint staan we 2 punten voor dus beslissend was het niet het gelijkspel afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Potverdikkeme, van welke molen heb jij een klap gekregen?
Ajax had boven PSV kunnen staan, en aan een gelijkspel komende zondag voldoende gehad om alles in eigen hand te houden.
Nou nee, die wedstrijd werd er door iemand anders bijgehaald.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mee eens maar scarface haalde die pot aan. Dus zodoende.
Tjah statistisch wordt geen enkele wedstrijd afgewerkt. PSV is favoriet op basis van kwaliteit, maar de randvoorwaarden zijn weer in het voordeel van Ajax (voorbereiding, prestatiecurve, belastinginhoud ) overigens vind ik het middenveld van PSV niet per se beter. Maar hebben andere specialiteiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je Ajax niet onderschatten. Maar PSV heeft het thuisvoordeel en de statistieken dit seizoen is het voordeel. Het middenveld van PSV vind ik bovendien net iets beter dan die van Ajax.
Jij zou zomaar familie kunnen zijn van Aad de Mos. Rekenwonder dat je bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:56 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Het scheelt altijd nog maar 1 punt hoor, als Ajax wint staan we 2 punten voor dus beslissend was het niet het gelijkspel afgelopen zondag.
Nouja het zal wel. Hij werd aangehaald iigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, die wedstrijd werd er door iemand anders bijgehaald.
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:56 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Het scheelt altijd nog maar 1 punt hoor, als Ajax wint staan we 2 punten voor dus beslissend was het niet het gelijkspel afgelopen zondag.
Prestatiecurve in het voordeel van Ajax ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah statistisch wordt geen enkele wedstrijd afgewerkt. PSV is favoriet op basis van kwaliteit, maar de randvoorwaarden zijn weer in het voordeel van Ajax (voorbereiding, prestatiecurve, belastinginhoud ) overigens vind ik het middenveld van PSV niet per se beter. Maar hebben andere specialiteiten.
Voorbereiding en belasting ben ik met je eens. Ajax heeft een week lang kunnen voorbereiden en PSV is vermoeid van de zware midweekse wedstrijd. Maar alsnog denk ik dat PSV over voldoende kwaliteit beschikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah statistisch wordt geen enkele wedstrijd afgewerkt. PSV is favoriet op basis van kwaliteit, maar de randvoorwaarden zijn weer in het voordeel van Ajax (voorbereiding, prestatiecurve, belastinginhoud ) overigens vind ik het middenveld van PSV niet per se beter. Maar hebben andere specialiteiten.
In de zin van dat PSV dinsdag top gear heeft geraakt en je dat in het weekend daarna nooit gaat halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Prestatiecurve in het voordeel van Ajax ja?
Ik ben erg benieuwd. PSV verdient het ook gewoon na zo'n prachtige Europese campagne. Maar goed als iets oneerlijk is dan is het voetbal. Dus ik hoop gewoon dat Ajax wintquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voorbereiding en belasting ben ik met je eens. Ajax heeft een week lang kunnen voorbereiden en PSV is vermoeid van de zware midweekse wedstrijd. Maar alsnog denk ik dat PSV over voldoende kwaliteit beschikt.
Misschien hebben ze zelfvertrouwen geput uit het feit dat ze Atletico 3,5 uur op de 0 hebben gehouden. Er zitten 5 dagen tussen, dus zat tijd om te herstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de zin van dat PSV dinsdag top gear heeft geraakt en je dat in het weekend daarna nooit gaat halen.
5 dagen is genoeg om te herstellen van de moeheid. Maar ik kan je verzekeren dat de verzuring zondag veel eerder intreedt dan normaal. Je kunt er lang of kort over lullen en alle statistieken aanhalen die er bestaan maar het wordt gewoon een spannende pot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelfvertrouwen geput uit het feit dat ze Atletico 3,5 uur op de 0 hebben gehouden. Er zitten 5 dagen tussen, dus zat tijd om te herstellen.
PSV scoort al ruim 50 wedstrijden op rij in de competitie, en slikt de laatste maanden zelden een doelpunt.
Veel minder moet je hem toch niet voor laten gaan. 15 lijkt me de absolute ondergrens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
20 voor de Jong?
Natuurlijk niet. In Engeland willen ze hem natuurlijk niet en in andere landen betalen ze dat niet voor hem.
Ik heb ook nooit gezegd dat PSV met 2 vingers in de neus zal winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
5 dagen is genoeg om te herstellen van de moeheid. Maar ik kan je verzekeren dat de verzuring zondag veel eerder intreedt dan normaal. Je kunt er lang of kort over lullen en alle statistieken aanhalen die er bestaan maar het wordt gewoon een spannende pot.
Athletic had ook te weinig concentratie tegen het kleintje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft te weinig concentratie tegen de kleintjes, algemeen bekend. De Graafschap scoorde 5x in twee wedstrijden tegen PSV en Atletico 0x.
Dan ben je al genuanceerder dan het merendeelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat PSV met 2 vingers in de neus zal winnen.
Ik acht ze favoriet, dat wel.
Met alle respect maar welke club gaat 15 mio betalen voor de Jong?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel minder moet je hem toch niet voor laten gaan. 15 lijkt me de absolute ondergrens.
Brands vindt er wel eentje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met alle respect maar welke club gaat 15 mio betalen voor de Jong?
I see what you did there.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat PSV met 2 vingers in de neus zal winnen.
Ik acht ze favoriet, dat wel.
Ik hoop niet één en dat hij blijft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met alle respect maar welke club gaat 15 mio betalen voor de Jong?
Is te langzaam en statisch voor de middenmoot en te slap en houterig voor topclubs. 15 mio is voor hem betaald toen hij nog jong was en zijn top onbekend. Maar nu wel duidelijk is wat voor niveau hij heeft zal er toch geen club meer een bult aan hem vallen?quote:
Dat lijkt me het beste voor alle partijen. Maar ik denk dat de Jong nog een keer wil proberen in het buitenland. Als je 9 a 10 miljoen krijgt met bonussen mag je erg blij zijn vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet één en dat hij blijft.
Ik zou hem ook graag houden hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is te langzaam en statisch voor de middenmoot en te slap en houterig voor topclubs. 15 mio is voor hem betaald toen hij nog jong was en zijn top onbekend. Maar nu wel duidelijk is wat voor niveau hij heeft zal er toch geen club meer een bult aan hem vallen?
Gewoon een verdienstelijke ED spits. Niks mis mee toch? De Mbokani van Nederland.
En terecht natuurlijk. Voor de eredivisie een topspits en Europees net aan bruikbaar. Uitstekende speler voor een Nederlandse topclub, lekker allround.quote:
Dit. Al vind ik dat PSV vooral voorin wel echt nog een stap moet zetten willen ze in Europa wat minder van strijd en geluk afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Voor de eredivisie een topspits en Europees net aan bruikbaar. Uitstekende speler voor een Nederlandse topclub, lekker allround.
Maar iedereen ziet toch dat hij vrij weinig kan met een bal? Elke keer als hij gaat dribbelen moet ik aan die scene denken van Bambi op het ijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Luuk is een uistekende Eredivisiespits en het zou voor de competitie ook zeker niet slecht zijn als hij bij PSV blijft.
Maar hij zal na zijn flops in de Bundesliga en de Premier League toch iets willen bewijzen. En als je als voetballer ambities hebt, blijf je niet in de Eredivisie hangen. Sportief weinig uitdaging, financieel ook niet interessant.
Het middenveld van Ajax hoger geven dan dat van PSV vind ik niet echt realistisch.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het middenveld van Ajax hoger geven dan dat van PSV vind ik niet echt realistisch.
Ik ben het eens met de keeperbeoordeling. De rest slaat nergens op.quote:
Je zou het ook kunnen oplossen door op Europees niveau de jong als een soort valse spits iets minder diep kunnen neerzetten. Dan heeft hij iets meer tijd en kan die meer naar zijn kracht spelen. Zo fungeert hij wat meer als kapstok. Als hij weinig tijd krijgt tussen 2 sterke centrumverdedigers dan zie je zijn gebrek aan handelingsnelheid en natuurlijk technisch vernuft heel duidelijk. Maw dan heb je er niets aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Al vind ik dat PSV vooral voorin wel echt nog een stap moet zetten willen ze in Europa wat minder van strijd en geluk afhankelijk zijn.
Leuk dat je Atletico 210 minuten op 0 houdt, maar het zou zo fijn zijn als je zelf dan wel scoort of in elk geval de indruk weet te wekken dat je daar een reële kans op maakt.
Dat hebben ze al ooit met hem geprobeerd. Was geen succes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen oplossen door op Europees niveau de jong als een soort valse spits iets minder diep kunnen neerzetten. Dan heeft hij iets meer tijd en kan die meer naar zijn kracht spelen. Zo fungeert hij wat meer als kapstok. Als hij weinig tijd krijgt tussen 2 sterke centrumverdedigers dan zie je zijn gebrek aan handelingsnelheid en natuurlijk technisch vernuft heel duidelijk. Maw dan heb je er niets aan.
En Marciano Vinkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de keeperbeoordeling. De rest slaat nergens op.
Zijn dat de cijfers die Andy geeft?
Aan dan zou ik het ook niet weten. Maar hoe die dinsdag stond te zwemmen tussen Gimenez en Godin was ronduit pijnlijk. 1 goede doorspeelbal op van Ginkel, zelfs Torres speelde beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat hebben ze al ooit met hem geprobeerd. Was geen succes.
welke mongool heeft die cijfers opgesteld ?quote:
Heel objectief.quote:
Een bal doorspelen als er ruimte is, dat kan hij heel goed. En koppen. Verder is hij verschrikkelijk beperkt als voetballer. Maar in de Eredivisie is dat meer dan prima, daar word je gewoon MVP mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aan dan zou ik het ook niet weten. Maar hoe die dinsdag stond te zwemmen tussen Gimenez en Godin was ronduit pijnlijk. 1 goede doorspeelbal op van Ginkel, zelfs Torres speelde beter
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel objectief.
Waarom stel je zulke cijfers überhaupt op als je het toch niet serieus doet? Het middenveld van Ajax een 9, laat me niet lachen zeg.
Behalve misschien Cillessen en Guardado speelt er geen enkele 9 mee zondag als je 't mij vraagt, laat staan een hele linie...
Die marciano toch met zijn dikke vleeskop.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel objectief.
Waarom stel je zulke cijfers überhaupt op als je het toch niet serieus doet? Het middenveld van Ajax een 9, laat me niet lachen zeg.
Behalve misschien Cillessen en Guardado speelt er geen enkele 9 mee zondag als je 't mij vraagt, laat staan een hele linie...
Klopt, de laatste tijd keept hij een stuk minder dus is het heel hip om te doen alsof hij er geen reet van kan. Beetje kortetermijnvisie. Zoet is nu zeker de beste keeper van de Eredivisie omdat hij tegen Atleti goed was?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
DIe tikt net het niveau van Issakson aan
Zoet laat het nu op het hoogste podium zien. Hij maakt in ieder geval stappen, en maakt progressie. Maar is er nog niet hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, de laatste tijd keept hij een stuk minder dus is het heel hip om te doen alsof hij er geen reet van kan. Beetje kortetermijnvisie. Zoet is nu zeker de beste keeper van de Eredivisie omdat hij tegen Atleti goed was?
Klopt. Hij moet zo snel mogelijk weg bij Ajax om nog te groeien denk ik. Desondanks even de cijfers van de keepers in 2013/14, toen Cillessen op zijn top was:quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zoet laat het nu op het hoogste podium zien. Hij maakt in ieder geval stappen, en maakt progressie. Maar is er nog niet hoor.
De enige stap die Gilissen nog maakt is naar voren om de bal weer terug te spelen naar zijn centrale verdediger.
Is het niet belangrijker hoeveel % balbezit hij had?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Hij moet zo snel mogelijk weg bij Ajax om nog te groeien denk ik. Desondanks even de cijfers van de keepers in 2013/14, toen Cillessen op zijn top was:
[ afbeelding ]
Deze zomer gaat hij wel weg. Althans, zou dom zijn als hij het niet doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is het niet belangrijker hoeveel % balbezit hij had?
Dus in 2 jaar geen stappen gemaak... anders zat hij natuurlijk wel bij Barcelona ofzo.
Het is ook maar net of dat het serieuze kansen of minikansjes zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Hij moet zo snel mogelijk weg bij Ajax om nog te groeien denk ik. Desondanks even de cijfers van de keepers in 2013/14, toen Cillessen op zijn top was:
[ afbeelding ]
Dit soort schema's zeggen geen ruk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk zegt het wel wat. Doen alsof dat niet zo is onzinnig. Het zegt absoluut niet álles, dat klopt ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit soort schema's zeggen geen ruk.
Persoonlijk vind ik Cillessen al een paar jaar de beste keeper op de Nederlandse velden. Zeer stabiel en ervaren, weinig blunders en een doelman waar je op kunt vertrouwen.
Zijn imago is natuurlijk ietwat geschonden door dat hele penalty syndroom en de manier hoe hij daarop reageerde. Al wordt het natuurlijk ook flink aangedikt door pers en media.
Zoet is een keeper die vorige seizoenen zeer instabiel oogde. Hoeveel ballen hij door het centrum wegbokste, die daardoor nieuwe kansen en/of doelpunten opleverden was tenenkrommend.
Dit seizoen vind ik ze behoorlijk aan elkaar gewaagd. Zoet zet duidelijk stappen, Cillessen blijft op zijn niveau.
8-1.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
5 dagen is genoeg om te herstellen van de moeheid. Maar ik kan je verzekeren dat de verzuring zondag veel eerder intreedt dan normaal. Je kunt er lang of kort over lullen en alle statistieken aanhalen die er bestaan maar het wordt gewoon een spannende pot.
Het wordt bij Ajax heel groot gemaakt. Echt de wedstrijd van het jaar. Terwijl bij PSV dit een van de zoveel wedstrijden is dit jaar. Is wel grappig om te zien.quote:
Denk 2-0 ofzo uit pisgoals.quote:
De Boer heeft zijn strijdplan klaar. Dat moet vertrouwen wekken bij de achterban.quote:
Hij roept dat ze vol voor de winst gaan. Dat wordt dus behoudend beginnen....quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Boer heeft zijn strijdplan klaar. Dat moet vertrouwen wekken bij de achterban.
Frenkie de Jong scoorde voor Ajax, wat had ik die knaap graag bij PSV gezien. Zit volgens mij erg veel potentie in hem.quote:
Die uitsupporters maakten wel lekker kabaal zeg. Toen ik bij de 2-1 het gejuich hoorde dacht ik dat Ajax voor kwam.quote:
Zeker. Maar Ajax heeft er de laatste jaren een handje van om uniek talent te verpesten, dus het blijft afwachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong scoorde voor Ajax, wat had ik die knaap graag bij PSV gezien. Zit volgens mij erg veel potentie in hem.
sowieso is het bij dat soort jongens altijd afwachten of ze de stap kunnen maken. Zeker zo vroeg in hun loopbaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Maar Ajax heeft er de laatste jaren een handje van om uniek talent te verpesten, dus het blijft afwachten.
Waar baseer jij dat op? Normaal gesproken zijn spieren na 2 dagen volledig hersteld, ik zou niet weten waarom ze dan sneller zouden verzuren maar zeker na 5 dagen mag dat echt niet het geval zijn. We kunnen hier kort over zijn, als PSV zondag zou verliezen dan heeft die wedstrijd tegen AM er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
LOL, die mensen hebben een nogal grote Ajax-bias.quote:
Het bekende verhaal, het best ga je niet weg uit Nederland voordat je een jaar of 24 bent. Hier heb je je talent goed kunnen ontwikkelen, verlaat die voedingsbodem niet totdat je 'klaar' bent met die ontwikkelen, word mentaal en fysiek een beetje een kerel en zoek dan eens het avondtuur op. Als ze interesse in je hebben als je een 20-jarige jongen bent dan willen ze je 4 jaar later ook nog hebben. Maar ja, ouders en spelers die helemaal gek worden gemaakt door zaakwaarnemers...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso is het bij dat soort jongens altijd afwachten of ze de stap kunnen maken. Zeker zo vroeg in hun loopbaan.
Aan de ene kant wel maar er is de afgelopen jaren ook teveel geaccepteerd door de clubs, dit is een extreem maar ook goed voorbeeld van hoe het moet, kunnen andere clubs nog wat van leren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:52 schreef Elan het volgende:
Die gasten die muntjes hebben gegooid naar dat stel zwervers krijgen blijkbaar een levenslang stadionverbod. Beetje overtrokken, niet?
Ik ben benieuwd, in Amsterdam was het wel de meest kansloze nederlaag van het seizoen, ik heb er wat Ajax betreft ook weinig vertrouwen in dat het nu andersom zou zijn, gelijkspelletje misschien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij roept dat ze vol voor de winst gaan. Dat wordt dus behoudend beginnen....
Het wordt allemaal zo opgeblazen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:52 schreef Elan het volgende:
Die gasten die muntjes hebben gegooid naar dat stel zwervers krijgen blijkbaar een levenslang stadionverbod. Beetje overtrokken, niet?
Nouja Gerbrands wordt alom geprezen in de media.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar er is de afgelopen jaren ook teveel geaccepteerd door de clubs, dit is een extreem maar ook goed voorbeeld van hoe het moet, kunnen andere clubs nog wat van leren.
Dat is dus het punt, mensen denken dat ze van alles kunnen doen met een sjaaltje van hun club omquote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:05 schreef Doublepain het volgende:
Wauw serieusAl slaan ze bij wijze van die Roemenen helemaal verrot, zelfs dan hoeft PSV geen verantwoording af te leggen. Waarom kan je hier een stadionverbod voor krijgen?
Dat is waar maar dit is doorslaan naar de andere kant.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, mensen denken dat ze van alles kunnen doen met een sjaaltje van hun club om
Dat is nog erger inderdaad alleen hebben die mensen geen PSV achter hun achternaam en staan dus alleen zelf voor lul.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja Gerbrands wordt alom geprezen in de media.
Vorig jaar was ik in Vegas. Daar staan midden op een van de grootste pleinen daklozen, die lieten zich voor 5 dollar door toeristen in hun kloten trappen.
Dat is vernederend. Muntjes gooien, ach.. Kwajongensstreken?
Tsjah, dat kan nog steeds geen reden zijn om ze aan te pakken, het is niet in het stadion maar op de openbare weg, als die mensen op vakantie waren hadden ze ws hetzelfde gedaan. Als het nou tegen Atletico supporters waren, ja dan kan ik het een beetje begrijpen maar dit is zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, mensen denken dat ze van alles kunnen doen met een sjaaltje van hun club om
Ik ben wel met je eens dat het een vrij extreme maatregel is maar zo'n voorbeeld stellen vind ik ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is waar maar dit is doorslaan naar de andere kant.
Daarbij hebben PSV'ers van alle Nederlandse supporters misschien wel het meest onbesproken gedrag in Europa.
Ben geen rechter maar wat ze deden is waarschijnlijk nog niet eens in strijd met de wet ook.
Dat is een kwestie van waar leg je de norm van toelaatbaar gedrag voor je supporters.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tsjah, dat kan nog steeds geen reden zijn om ze aan te pakken, het is niet in het stadion maar op de openbare weg, als die mensen op vakantie waren hadden ze ws hetzelfde gedaan. Als het nou tegen Atletico supporters waren, ja dan kan ik het een beetje begrijpen maar dit is zwaar overdreven.
Dit is dus OMDAT ze PSV-shirtjes aan hadden?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nog erger inderdaad alleen hebben die mensen geen PSV achter hun achternaam en staan dus alleen zelf voor lul.
Derksen lult altijd mee in de emotie van de massa.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Derksen vond gisteren dat dit nog erger was dan het fontein incident.
De club heeft daar last van, blijkbaar zoveel last dat ze die mensen niet meer in hun stadion willen zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is dus OMDAT ze PSV-shirtjes aan hadden?
Als random dronken Nederlanders dit op hun vakantie zouden doen, en dat gebeurd, zou niemand ene neuk geven en het zeker de media niet halen.
Hopelijk zeg je dit om te trollen, en ben je niet echt zo wereldvreemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
Beetje treurig al die berichtgeving. Die zwervers hebben er grof aan verdiend, supporters lol gehad, niemand gewond. Win-win. Alsof mensen die de hele dag lopen te bedelen zoch vernederd voelen als ze geld moeten oprapen. Wat een kul.
Als dit Ajacieden of Feyenoorders waren had je die topics volgeblaft met je flauwekul hoe schandelijk het zou zijn etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
Beetje treurig al die berichtgeving. Die zwervers hebben er grof aan verdiend, supporters lol gehad, niemand gewond. Win-win. Alsof mensen die de hele dag lopen te bedelen zich vernederd voelen als ze geld moeten oprapen. Wat een kul.
Ik ben bloedserieus. Als je ooit in Madrid bent geweest dan weet je dat dit gewoon georganiseerde bendes zijn. Het merendeel wil alleen weten waar je je portemonnee bewaart zodat ze je 10 minuten later kunnen rollen. Ik heb 0,0 medelijden met dat volk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk zeg je dit om te trollen, en ben je niet echt zo wereldvreemd.
Eerst opdrukken om het geld op te rapen, voor hun ogen geld in brand steken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:23 schreef Gutanoth het volgende:
Flikker toch op, wat een gezeik over dat muntjes gooien, zijn we nou met zijn allen helemaal van de pot gerukt?
die tering zwervers kiezen er toch zelf voor om te gaan bedelen, nu moeten ze alleen het geld oprapen en dan is het ineens vernederend?
Dat in brand steken gaat me te ver, maar die mensen boeit het echt niet als ze een kunstje moeten doen voor dat geld hoor. Die zijn allang blij dat ze degene waarbij ze in dienst zijn wat geld kunnen geven en zelf ook een paar centen over houden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst opdrukken om het geld op te rapen, voor hun ogen geld in brand steken.
Hartstikke volwassen, maar die kamervragen hoeven van mij niet zo.
het is wel iets meer dan dat laatste maar ik vind het allemaal overtrokken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat in brand steken gaat me te ver, maar die mensen boeit het echt niet als ze een kunstje moeten doen voor dat geld hoor. Die zijn allang blij dat ze degene waarbij ze in dienst zijn wat geld kunnen geven en zelf ook een paar centen over houden.
Natuurlijk hoeft het allemaal niet, maar drank en joligheid ontspoort dan een beetje. Niet te moeilijk over doen, niets gesloopt en niemand gewond. Gewoon slechte humor.
Mwah, het begon gewoon een veredelde circusact te worden. Verder maak ik me er niet heel druk om. Thijsje Slegers stelt iedereen gerust via Twitter dus ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat in brand steken gaat me te ver, maar die mensen boeit het echt niet als ze een kunstje moeten doen voor dat geld hoor. Die zijn allang blij dat ze degene waarbij ze in dienst zijn wat geld kunnen geven en zelf ook een paar centen over houden.
Natuurlijk hoeft het allemaal niet, maar drank en joligheid ontspoort dan een beetje. Niet te moeilijk over doen, niets gesloopt en niemand gewond. Gewoon slechte humor.
Die mensen vinden dat prachtig hoor, die hebben weer wat geleerd waarmee ze geld los kunnen krijgen. Niet voor niets dat ze de dag daarna op dezelfde plek mensen weer aan het oproepen waren om geld te gooien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, het begon gewoon een veredelde circusact te worden. Verder maak ik me er niet heel druk om. Thijsje Slegers stelt iedereen gerust via Twitter dus ik weet genoeg.
Ik heb ook geen zin om de amateurpsycholoog te spelen vanuit het Zuid-Holland der Nederlanden om even in te schatten hoe die zwevers denken en doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die mensen vinden dat prachtig hoor, die hebben weer wat geleerd waarmee ze geld los kunnen krijgen. Niet voor niets dat ze de dag daarna op dezelfde plek mensen weer aan het oproepen waren om geld te gooien.
Dat is ook het werkelijke probleem, punt is nu dat Toon de toon gezet heeft en nu is het wachten op zijn actie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die mensen vinden dat prachtig hoor, die hebben weer wat geleerd waarmee ze geld los kunnen krijgen. Niet voor niets dat ze de dag daarna op dezelfde plek mensen weer aan het oproepen waren om geld te gooien.
Die mensen denken en doen vrij weinig hoor. Die functioneren op een heel basaal niveau. Geld nodig-->doen wat nodig is. Als ze zelf vinden dat ze iets moeten doen wat over hun eigen grens gaat, dan doen ze het niet. Het is gewoon pure handel, vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin om de amateurpsycholoog te spelen vanuit het Zuid-Holland der Nederlanden om even in te schatten hoe die zwevers denken en doen.
Natuurlijk maar het gaat er hier om dat mensen hun club in diskrediet brengen ook al is het geweldloos.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die mensen denken en doen vrij weinig hoor. Die functioneren op een heel basaal niveau. Geld nodig-->doen wat nodig is. Als ze zelf vinden dat ze iets moeten doen wat over hun eigen grens gaat, dan doen ze het niet. Het is gewoon pure handel, vraag en aanbod.
Ach, hij moet wel. Het was veel moediger geweest als hij mijn standpunt in het openbaar had ingenomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar het gaat er hier om dat mensen hun club in diskrediet brengen ook al is het geweldloos.
Ik vind het standpunt van Gerbrands daarom wel moedig.
Je kan het met hem oneens zijn maar hij verbindt er consequenties aan en dat is wat die dwdd hap en de politiek dus niet doet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, hij moet wel. Het was veel moediger geweest als hij mijn standpunt in het openbaar had ingenomen.
Hij huilt gewoon mee met de DWDD-kliek en de selectief verontwaardigde poltici die weer even hun gutmensch karakter moeten tonen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik ben het ook niet oneens met hem, hij doet wat hij moet doen om de club te beschermen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het met hem oneens zijn maar hij verbindt er consequenties aan en dat is wat die dwdd hap en de politiek dus niet doet.
Daar doe je zelf vrolijk aan mee zo te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:07 schreef Scarface88 het volgende:
Johan Derksen die deze actie nog erger vond dan de Feyenoorders die een eeuwenoude fontein slopen in het centrum...Mooie vergelijking ja. Zoals al eerder aangegeven wordt het enorm opgeblazen en zijn dit soort figuren een georganiseerde oplichtersbende die als je niet oppast je portemonnee jatten. Hypocriet goodwill gelul.
Oke Hans.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar doe je zelf vrolijk aan mee zo te zien.
Tja, GeenStijl. Maar ze slaan de spijker wel redelijk op de kop.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)kken___zeg_maar.html
Raak stukje.
Nee. Komt van een supporter af en is op geenstijl letterlijk overgenomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, GeenStijl. Maar ze slaan de spijker wel redelijk op de kop.
quote:Ik ztel voor dat jullie het zelf gaan vragen aan die vrouwtje. Werden gebracht door een dikke mercedes. Obers en winkelpersoneel waarschuwde al. Zelf de Guardia cevil stond te lachen om de ludieke manier die werd gebruikt om het roven en stelen van drank, eten en portomonee werd opgelost. Ik ben zelf 2x bij hun geweest om te vragen ze te verwijderen omdat ik op het punt stond er een bij de kraag te pakken en naar hun toe te slepen omdat ze mijn portomonee al 2 keer probeerde te rippen en ik ze al 40x had weggestruurd. Het antwoord wat doe maar rustig wij hebben alles ondercontrole en zien alles. Ze zijn 2x weggestuurd uiteindelijk. Hebben jullie de andere filmpjes ook gezien waarin ze met de supports aan het dansen waren. Ik stond verder op op het plein en ja datuntjes gooien is niet slim maar jullie noemen mij en 3000 andere in een woord met die 5 man die die gegooid hebben. Gedanst hebben en idd 1 bankbiljet verbrand hebben. Jullie zijn net als de pers zielig!! Voor het zelfde geld kost het me mijn aanstaande functie terwijl er 5 min iets gebeurd is waarbij in dat filmpje al het goede is uitgeknipt. Gvd 5 min 5 man en 3000 man word ervop aangekeken. Stelletje papagaaierige leeghooofdennet als de pers dat zijn jullie
Wat denk je zondag. Net zo kansloos als tegen atletico?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Komt van een supporter af en is op geenstijl letterlijk overgenomen.
Hier nog een:
[..]
Ik denk het wel ja. Jij?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat denk je zondag. Net zo kansloos als tegen atletico?
Spieren herstellen niet in 2 dagen. Hoe kom jij daarbij?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Normaal gesproken zijn spieren na 2 dagen volledig hersteld, ik zou niet weten waarom ze dan sneller zouden verzuren maar zeker na 5 dagen mag dat echt niet het geval zijn. We kunnen hier kort over zijn, als PSV zondag zou verliezen dan heeft die wedstrijd tegen AM er niets mee te maken.
Hoeft niet, maar je naam als club wordt toch met de incidenten verbonden en besmeurt je goede naam. Als je dan niks zegt maak je dat alleen maar erger.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:05 schreef Doublepain het volgende:
Wauw serieusAl slaan ze bij wijze van die Roemenen helemaal verrot, zelfs dan hoeft PSV geen verantwoording af te leggen. Waarom kan je hier een stadionverbod voor krijgen?
Van vermoeidheid zijn ze in 2 dagen tijd hersteld. Blessures is een ander verhaal. Dat is verder niet zo belangrijk in deze context, het gaat er om of dat je 5 dagen later nog fysieke sporen hebt van de wedstrijd tegen AM. Nee, tenzij je in die wedstrijd een blessure opliep.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Spieren herstellen niet in 2 dagen. Hoe kom jij daarbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-03-2016 13:50:06 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Dat is niet waar wat jij zegt. Was het maar zo simpel. Zoals een Luuk de jong zal wat stijver aan de wedstrijd beginnen dan wanneer die een weekje geen wedstrijd had. Trust me.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van vermoeidheid zijn ze in 2 dagen tijd hersteld. Blessures is een ander verhaal. Dat is verder niet zo belangrijk in deze context, het gaat er om of dat je 5 dagen later nog fysieke sporen hebt van de wedstrijd tegen AM. Nee, tenzij je in die wedstrijd een blessure opliep.
Lees de rest van mijn reactie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is niet waar wat jij zegt. Was het maar zo simpel. Zoals een Luuk de jong zal wat stijver aan de wedstrijd beginnen dan wanneer die een weekje geen wedstrijd had. Trust me.
Sowieso, ons recente puntverlies tegen Heerenveen was nota bene na een vrije midweek.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van vermoeidheid zijn ze in 2 dagen tijd hersteld. Blessures is een ander verhaal. Dat is verder niet zo belangrijk in deze context, het gaat er om of dat je 5 dagen later nog fysieke sporen hebt van de wedstrijd tegen AM. Nee, tenzij je in die wedstrijd een blessure opliep.
Als PSV morgen zou verliezen dan moeten ze niet met de smoes komen dat ze afgelopen dinsdag tegen AM voetbalden, dan heeft het gewoon met de mentale ingesteldheid, de voorbereiding, de tactiek, de motivatie of iets dergelijks te maken.
Ja, het wordt zo gemakkelijk als smoes gebruikt maar bij andere takken van sport hoor je niemand erover zeuren. Bij athletiek, schaatsen en zwemmen moeten ze zelfs meerdere dagen achter elkaar en meerdere keren op een dag (qualificatie) een topprestatie boeken, bij duursporten functioneren ze weer prima na 2 dagen rust na een wedstrijd of intervaltraining, mensen die fitnessen op een goed niveau hebben genoeg aan 2 dagne rust maar bij voetballers zou een wedstrijd van vijf dagen geleden een probleem zijn. Hooguit is dat zo als je het trainingsschema niet goed aanpast aan de wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso, ons recente puntverlies tegen Heerenveen was nota bene na een vrije midweek.
Jij denkt niet dat we gaan winnen?quote:
Luuk de jong speelde een wedstrijd maar fysiologisch had hij extreme verzuring tot kramp aan toe. Na de wedstrijd gemasseerd en warm/koud bad genomen. Hij zal er nu geen last meer van hebben. Maar op spierniveau zijn de haarscheurtjes natuurlijk nog niet hersteld. De wedstrijd tegen Atleti was vergelijkbaar met een zware workout . Na een week ga je nog niet het aantal reps en sets halen als je tot je max bent gegaan. De eerste 45 minuten zullen wel gaan. Maar de tweede helft zit Luuk (om bij het voorbeeld te blijven ) weer aan verzuring omdat de spieren nog herstellende zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lees de rest van mijn reactie.
Als Luuk de Jong stijver aan die wedstrijd begint doordat hij vijf dagen eerder een wedstrijd speelde dan doet hij echt iets verkeerd! Het spreekt voor zich dat je wel de trainingen in de 2-3 dagen na de wedstrijd moet aanpassen, ik neem aan dat ze bij PSV voldoende professioneel zijn dat ze dat doen, ze hebben toch een inspanningsfysioloog in dienst?
Diverse voetbaltrainers en spelers hebben trouwens de laatste jaren aangegeven dat dit een probleem is voor Nederlandse clubs: ze zouden te intensief trainen voor weken waarin je meerdere wedstrijden hebt. Ik neem er geen stelling over in maar het is een interessant punt waar best wel eens waarheid in zou kunnen zitten.
In de broek doen is overdreven maar PSV is een stuk verder. We zijn weleens door mindere elftallen op de slachtbank gelegd. Jason fucking culina en zijn vriendjesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
Op ajax.netwerk.to doen ze het al in hun broek voor zondag
Wat een autistquote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:05 schreef Doublepain het volgende:
Dat is een ander verhaal, ik maakte dan ook het voorbehoud (in beide reacties) dat je normaal gesproken na 2 dagen bent hersteld als je geen blessure hebt opgelopen. Haarscheurtjes valt onder een blessure, een kleine blessure maar het is er wel een.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Luuk de jong speelde een wedstrijd maar fysiologisch had hij extreme verzuring tot kramp aan toe. Na de wedstrijd gemasseerd en warm/koud bad genomen. Hij zal er nu geen last meer van hebben. Maar op spierniveau zijn de haarscheurtjes natuurlijk nog niet hersteld. De wedstrijd tegen Atleti was vergelijkbaar met een zware workout . Na een week ga je nog niet het aantal reps en sets halen als je tot je max bent gegaan. De eerste 45 minuten zullen wel gaan. Maar de tweede helft zit Luuk (om bij het voorbeeld te blijven ) weer aan verzuring omdat de spieren nog herstellende zijn.
Als het aan de Ajax "kenners" ligt moet PSV het in hun broek doen, wil dit dus zeggen dat de supporters hun "kenners" niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
Op ajax.netwerk.to doen ze het al in hun broek voor zondag
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:03 schreef Doublepain het volgende:
Als het aan de Ajax "kenners" ligt moet PSV het in hun broek doen
Ah, Andy van der Meijde.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Davy postte laatst een filmpje met oud voetballers en hun mening wie een beter elftal heeft.
Die ging over de aanvallers, de persoon (weet even niet meer wie) die de middenvelders een cijfer heeft gegeven is pas lachwekkend.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, Andy van der Meijde.
Het zou je misschien verbazen, maar die wordt idd niet zo serieus genomen.
Als ze allemaal mensen van het niveau Van der Meijde hebben geïnterviewd verbaast me dat niks nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ging over de aanvallers, de persoon (weet even niet meer wie) die de middenvelders een cijfer heeft gegeven is pas lachwekkend.
Hij heeft wel leuke interviewsquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze allemaal mensen van het niveau Van der Meijde hebben geïnterviewd verbaast me dat niks nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |