No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:56 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Het scheelt altijd nog maar 1 punt hoor, als Ajax wint staan we 2 punten voor dus beslissend was het niet het gelijkspel afgelopen zondag.
Prestatiecurve in het voordeel van Ajax ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah statistisch wordt geen enkele wedstrijd afgewerkt. PSV is favoriet op basis van kwaliteit, maar de randvoorwaarden zijn weer in het voordeel van Ajax (voorbereiding, prestatiecurve, belastinginhoud ) overigens vind ik het middenveld van PSV niet per se beter. Maar hebben andere specialiteiten.
Voorbereiding en belasting ben ik met je eens. Ajax heeft een week lang kunnen voorbereiden en PSV is vermoeid van de zware midweekse wedstrijd. Maar alsnog denk ik dat PSV over voldoende kwaliteit beschikt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah statistisch wordt geen enkele wedstrijd afgewerkt. PSV is favoriet op basis van kwaliteit, maar de randvoorwaarden zijn weer in het voordeel van Ajax (voorbereiding, prestatiecurve, belastinginhoud ) overigens vind ik het middenveld van PSV niet per se beter. Maar hebben andere specialiteiten.
In de zin van dat PSV dinsdag top gear heeft geraakt en je dat in het weekend daarna nooit gaat halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Prestatiecurve in het voordeel van Ajax ja?
Ik ben erg benieuwd. PSV verdient het ook gewoon na zo'n prachtige Europese campagne. Maar goed als iets oneerlijk is dan is het voetbal. Dus ik hoop gewoon dat Ajax wintquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voorbereiding en belasting ben ik met je eens. Ajax heeft een week lang kunnen voorbereiden en PSV is vermoeid van de zware midweekse wedstrijd. Maar alsnog denk ik dat PSV over voldoende kwaliteit beschikt.
Misschien hebben ze zelfvertrouwen geput uit het feit dat ze Atletico 3,5 uur op de 0 hebben gehouden. Er zitten 5 dagen tussen, dus zat tijd om te herstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de zin van dat PSV dinsdag top gear heeft geraakt en je dat in het weekend daarna nooit gaat halen.
5 dagen is genoeg om te herstellen van de moeheid. Maar ik kan je verzekeren dat de verzuring zondag veel eerder intreedt dan normaal. Je kunt er lang of kort over lullen en alle statistieken aanhalen die er bestaan maar het wordt gewoon een spannende pot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelfvertrouwen geput uit het feit dat ze Atletico 3,5 uur op de 0 hebben gehouden. Er zitten 5 dagen tussen, dus zat tijd om te herstellen.
PSV scoort al ruim 50 wedstrijden op rij in de competitie, en slikt de laatste maanden zelden een doelpunt.
Veel minder moet je hem toch niet voor laten gaan. 15 lijkt me de absolute ondergrens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
20 voor de Jong?
Natuurlijk niet. In Engeland willen ze hem natuurlijk niet en in andere landen betalen ze dat niet voor hem.
Ik heb ook nooit gezegd dat PSV met 2 vingers in de neus zal winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
5 dagen is genoeg om te herstellen van de moeheid. Maar ik kan je verzekeren dat de verzuring zondag veel eerder intreedt dan normaal. Je kunt er lang of kort over lullen en alle statistieken aanhalen die er bestaan maar het wordt gewoon een spannende pot.
Athletic had ook te weinig concentratie tegen het kleintje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV heeft te weinig concentratie tegen de kleintjes, algemeen bekend. De Graafschap scoorde 5x in twee wedstrijden tegen PSV en Atletico 0x.
Dan ben je al genuanceerder dan het merendeelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat PSV met 2 vingers in de neus zal winnen.
Ik acht ze favoriet, dat wel.
Met alle respect maar welke club gaat 15 mio betalen voor de Jong?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel minder moet je hem toch niet voor laten gaan. 15 lijkt me de absolute ondergrens.
Brands vindt er wel eentje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met alle respect maar welke club gaat 15 mio betalen voor de Jong?
I see what you did there.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat PSV met 2 vingers in de neus zal winnen.
Ik acht ze favoriet, dat wel.
Ik hoop niet één en dat hij blijft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met alle respect maar welke club gaat 15 mio betalen voor de Jong?
Is te langzaam en statisch voor de middenmoot en te slap en houterig voor topclubs. 15 mio is voor hem betaald toen hij nog jong was en zijn top onbekend. Maar nu wel duidelijk is wat voor niveau hij heeft zal er toch geen club meer een bult aan hem vallen?quote:
Dat lijkt me het beste voor alle partijen. Maar ik denk dat de Jong nog een keer wil proberen in het buitenland. Als je 9 a 10 miljoen krijgt met bonussen mag je erg blij zijn vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet één en dat hij blijft.
Ik zou hem ook graag houden hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is te langzaam en statisch voor de middenmoot en te slap en houterig voor topclubs. 15 mio is voor hem betaald toen hij nog jong was en zijn top onbekend. Maar nu wel duidelijk is wat voor niveau hij heeft zal er toch geen club meer een bult aan hem vallen?
Gewoon een verdienstelijke ED spits. Niks mis mee toch? De Mbokani van Nederland.
En terecht natuurlijk. Voor de eredivisie een topspits en Europees net aan bruikbaar. Uitstekende speler voor een Nederlandse topclub, lekker allround.quote:
Dit. Al vind ik dat PSV vooral voorin wel echt nog een stap moet zetten willen ze in Europa wat minder van strijd en geluk afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Voor de eredivisie een topspits en Europees net aan bruikbaar. Uitstekende speler voor een Nederlandse topclub, lekker allround.
Maar iedereen ziet toch dat hij vrij weinig kan met een bal? Elke keer als hij gaat dribbelen moet ik aan die scene denken van Bambi op het ijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
Luuk is een uistekende Eredivisiespits en het zou voor de competitie ook zeker niet slecht zijn als hij bij PSV blijft.
Maar hij zal na zijn flops in de Bundesliga en de Premier League toch iets willen bewijzen. En als je als voetballer ambities hebt, blijf je niet in de Eredivisie hangen. Sportief weinig uitdaging, financieel ook niet interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |