abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160783899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Komt van een supporter af en is op geenstijl letterlijk overgenomen.

Hier nog een:

[..]

Wat denk je zondag. Net zo kansloos als tegen atletico?
pi_160783920
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat denk je zondag. Net zo kansloos als tegen atletico?
Ik denk het wel ja. Jij?
pi_160783994
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja. Jij?
:D
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:34:16 #279
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160784110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waar baseer jij dat op? Normaal gesproken zijn spieren na 2 dagen volledig hersteld, ik zou niet weten waarom ze dan sneller zouden verzuren maar zeker na 5 dagen mag dat echt niet het geval zijn. We kunnen hier kort over zijn, als PSV zondag zou verliezen dan heeft die wedstrijd tegen AM er niets mee te maken.
Spieren herstellen niet in 2 dagen. Hoe kom jij daarbij?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_160784207
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:05 schreef Doublepain het volgende:

Wauw serieus :') Al slaan ze bij wijze van die Roemenen helemaal verrot, zelfs dan hoeft PSV geen verantwoording af te leggen. Waarom kan je hier een stadionverbod voor krijgen?
Hoeft niet, maar je naam als club wordt toch met de incidenten verbonden en besmeurt je goede naam. Als je dan niks zegt maak je dat alleen maar erger.

Supporters en fans moeten zich ook gewoon beseffen dat wat zij doen afstraalt op de hele club en zelfs het hele voetbal.

Wat een eventueel stadionverbod betreft, ik neem aan dat PSV in principe iedereen de toegang mag ontzeggen. Het stadion is immers geen openbare ruimte.

Levenslang stadionverbod zou ik overigens totaal belachelijk vinden, dat houdt geen enkele maat met wat ze gedaan hebben natuurlijk. Maar goed, dat komt waarschijnlijk voort uit de huidige maatschappelijke trend van 'hard aanpakken!1!!!1!einz!1!!'....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_160784244
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Spieren herstellen niet in 2 dagen. Hoe kom jij daarbij?
Van vermoeidheid zijn ze in 2 dagen tijd hersteld. Blessures is een ander verhaal. Dat is verder niet zo belangrijk in deze context, het gaat er om of dat je 5 dagen later nog fysieke sporen hebt van de wedstrijd tegen AM. Nee, tenzij je in die wedstrijd een blessure opliep.
Als PSV morgen zou verliezen dan moeten ze niet met de smoes komen dat ze afgelopen dinsdag tegen AM voetbalden, dan heeft het gewoon met de mentale ingesteldheid, de voorbereiding, de tactiek, de motivatie of iets dergelijks te maken. :)
Ik verwacht trouwens dat PSV gaat winnen, het eredivisiekampioenschap is het enige wat ze nog kunnen winnen dit seizoen en het is een mooie manier om de uitschakeling weg te poetsen, ze zullen dus wel hun best doen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-03-2016 13:50:06 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160784291
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja. Jij?
Ik denk, net als tegen atletico, dat we een goede kans maken :)
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:47:47 #283
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160784299
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van vermoeidheid zijn ze in 2 dagen tijd hersteld. Blessures is een ander verhaal. Dat is verder niet zo belangrijk in deze context, het gaat er om of dat je 5 dagen later nog fysieke sporen hebt van de wedstrijd tegen AM. Nee, tenzij je in die wedstrijd een blessure opliep.
Dat is niet waar wat jij zegt. Was het maar zo simpel. Zoals een Luuk de jong zal wat stijver aan de wedstrijd beginnen dan wanneer die een weekje geen wedstrijd had. Trust me.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_160784375
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is niet waar wat jij zegt. Was het maar zo simpel. Zoals een Luuk de jong zal wat stijver aan de wedstrijd beginnen dan wanneer die een weekje geen wedstrijd had. Trust me.
Lees de rest van mijn reactie. ;)
Als Luuk de Jong stijver aan die wedstrijd begint doordat hij vijf dagen eerder een wedstrijd speelde dan doet hij echt iets verkeerd! Het spreekt voor zich dat je wel de trainingen in de 2-3 dagen na de wedstrijd moet aanpassen, ik neem aan dat ze bij PSV voldoende professioneel zijn dat ze dat doen, ze hebben toch een inspanningsfysioloog in dienst?
Diverse voetbaltrainers en spelers hebben trouwens de laatste jaren aangegeven dat dit een probleem is voor Nederlandse clubs: ze zouden te intensief trainen voor weken waarin je meerdere wedstrijden hebt. Ik neem er geen stelling over in maar het is een interessant punt waar best wel eens waarheid in zou kunnen zitten.
#NoDAPL
pi_160784391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als PSV morgen zou verliezen dan moeten ze niet met de smoes komen dat ze afgelopen dinsdag tegen AM voetbalden, dan heeft het gewoon met de mentale ingesteldheid, de voorbereiding, de tactiek, de motivatie of iets dergelijks te maken. :)

Sowieso, ons recente puntverlies tegen Heerenveen was nota bene na een vrije midweek. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_160784490
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sowieso, ons recente puntverlies tegen Heerenveen was nota bene na een vrije midweek. :')
Ja, het wordt zo gemakkelijk als smoes gebruikt maar bij andere takken van sport hoor je niemand erover zeuren. Bij athletiek, schaatsen en zwemmen moeten ze zelfs meerdere dagen achter elkaar en meerdere keren op een dag (qualificatie) een topprestatie boeken, bij duursporten functioneren ze weer prima na 2 dagen rust na een wedstrijd of intervaltraining, mensen die fitnessen op een goed niveau hebben genoeg aan 2 dagne rust maar bij voetballers zou een wedstrijd van vijf dagen geleden een probleem zijn. Hooguit is dat zo als je het trainingsschema niet goed aanpast aan de wedstrijden. :)

Maar goed, het punt is dat we zeker niet van tevoren al met die smoes moeten komen voor het geval ze gaan verliezen. PSV gaat waarschijnlijk winnen en zo niet dan hebben ze het aan zichzelf te wijten. :)
#NoDAPL
  zaterdag 19 maart 2016 @ 13:58:21 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160784509
Brammetje zit er goed naast :D
pi_160784990
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:58 schreef leolinedance het volgende:
Brammetje zit er goed naast :D
Jij denkt niet dat we gaan winnen? :P
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:59:52 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160785522
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Lees de rest van mijn reactie. ;)
Als Luuk de Jong stijver aan die wedstrijd begint doordat hij vijf dagen eerder een wedstrijd speelde dan doet hij echt iets verkeerd! Het spreekt voor zich dat je wel de trainingen in de 2-3 dagen na de wedstrijd moet aanpassen, ik neem aan dat ze bij PSV voldoende professioneel zijn dat ze dat doen, ze hebben toch een inspanningsfysioloog in dienst?
Diverse voetbaltrainers en spelers hebben trouwens de laatste jaren aangegeven dat dit een probleem is voor Nederlandse clubs: ze zouden te intensief trainen voor weken waarin je meerdere wedstrijden hebt. Ik neem er geen stelling over in maar het is een interessant punt waar best wel eens waarheid in zou kunnen zitten.
Luuk de jong speelde een wedstrijd maar fysiologisch had hij extreme verzuring tot kramp aan toe. Na de wedstrijd gemasseerd en warm/koud bad genomen. Hij zal er nu geen last meer van hebben. Maar op spierniveau zijn de haarscheurtjes natuurlijk nog niet hersteld. De wedstrijd tegen Atleti was vergelijkbaar met een zware workout . Na een week ga je nog niet het aantal reps en sets halen als je tot je max bent gegaan. De eerste 45 minuten zullen wel gaan. Maar de tweede helft zit Luuk (om bij het voorbeeld te blijven ) weer aan verzuring omdat de spieren nog herstellende zijn.
pi_160785524
Op ajax.netwerk.to doen ze het al in hun broek voor zondag :)
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 15:26:37 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160785934
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
In de broek doen is overdreven maar PSV is een stuk verder. We zijn weleens door mindere elftallen op de slachtbank gelegd. Jason fucking culina en zijn vriendjes :')
pi_160786423
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:05 schreef Doublepain het volgende:

Wauw serieus :') Al slaan ze bij wijze van die Roemenen helemaal verrot, zelfs dan hoeft PSV geen verantwoording af te leggen. Waarom kan je hier een stadionverbod voor krijgen?
Wat een autist
pi_160786593
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat een autist
Autocue lezen moet ie nog even leren, beetje te opvallend :D
pi_160786620
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Luuk de jong speelde een wedstrijd maar fysiologisch had hij extreme verzuring tot kramp aan toe. Na de wedstrijd gemasseerd en warm/koud bad genomen. Hij zal er nu geen last meer van hebben. Maar op spierniveau zijn de haarscheurtjes natuurlijk nog niet hersteld. De wedstrijd tegen Atleti was vergelijkbaar met een zware workout . Na een week ga je nog niet het aantal reps en sets halen als je tot je max bent gegaan. De eerste 45 minuten zullen wel gaan. Maar de tweede helft zit Luuk (om bij het voorbeeld te blijven ) weer aan verzuring omdat de spieren nog herstellende zijn.
Dat is een ander verhaal, ik maakte dan ook het voorbehoud (in beide reacties) dat je normaal gesproken na 2 dagen bent hersteld als je geen blessure hebt opgelopen. Haarscheurtjes valt onder een blessure, een kleine blessure maar het is er wel een.
Vervelend voor Luuk (in de Eredivisie een nuttige spits) maar PSV mag toch niet afhankelijk zijn van hem voor de wedstrijd tegen Ajax.
Misschien LdJ als pinchhitter gebruiken? Starten zonder hem en rond de 60ste minuut hem inbrengen indien nodig?
#NoDAPL
pi_160786643
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
Als het aan de Ajax "kenners" ligt moet PSV het in hun broek doen, wil dit dus zeggen dat de supporters hun "kenners" niet serieus nemen?
  Forum Admin zaterdag 19 maart 2016 @ 16:05:03 #296
35723 crew  GGMM
pi_160786679
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:03 schreef Doublepain het volgende:
Als het aan de Ajax "kenners" ligt moet PSV het in hun broek doen
Wie?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160786701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wie?
Davy postte laatst een filmpje met oud voetballers en hun mening wie een beter elftal heeft.
  Forum Admin zaterdag 19 maart 2016 @ 16:07:05 #298
35723 crew  GGMM
pi_160786722
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Davy postte laatst een filmpje met oud voetballers en hun mening wie een beter elftal heeft.
Ah, Andy van der Meijde.

Het zou je misschien verbazen, maar die wordt idd niet zo serieus genomen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160786752
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah, Andy van der Meijde.

Het zou je misschien verbazen, maar die wordt idd niet zo serieus genomen.
Die ging over de aanvallers, de persoon (weet even niet meer wie) die de middenvelders een cijfer heeft gegeven is pas lachwekkend.
  Forum Admin zaterdag 19 maart 2016 @ 16:09:42 #300
35723 crew  GGMM
pi_160786764
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 16:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die ging over de aanvallers, de persoon (weet even niet meer wie) die de middenvelders een cijfer heeft gegeven is pas lachwekkend.
Als ze allemaal mensen van het niveau Van der Meijde hebben geïnterviewd verbaast me dat niks nee.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')