abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160734512
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:39 schreef Jihawti het volgende:
Op het eind wordt het kantoor van de Turkse atheïstische organisatie gesloten omdat het een staatsgevaarlijke organisatie zou zijn. Website wordt afgesloten, leden met de dood bedreigd.

Nu zullen ze ongetwijfeld de pareltjes eruit hebben gehaald voor dit filmpje en zullen er ook een hoop Turken hebben geantwoord op de vraag dat het ze niet uitmaakt of iemand atheïst is, maar het feit blijft dat de koers die de regering vaart zorgt dat het niet veilig is om openlijk atheïst te zijn in Turkije.
De wereld staat erbij en kijkt ernaar. En het krioelt zelfs van de figuren die het prachtig vinden.
pi_160734595
quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:42 schreef Re het volgende:

[..]

het waren toch voornamelijk de oost duitsers die mensen neerschoten die probeerde de grens over te steken daar refereeerde ik meer aan omdat je dat wel als een optie ziet.
Ik zie dat niet als een serieuze optie. Ik antwoordde op een vraag wat er zoal zou kunnen. Ik heb duidelijk aangegeven dat mensen neerschieten niet de voorkeur heeft.

Ik had het puur over illegaal de grens oversteken (en de sancties die daarop staan). Mensen wilden vanuit Oost-Duitsland het westen bereiken, net zoals er nu mensen zijn die vanuit het oosten Europa willen bereiken.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:08:24 #153
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160734838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 02:46 schreef berko13 het volgende:
Atheïsten zijn heel vaak intolerante ettertjes (zie maar hier op FOK!) maar ik wens hun niet dood. Al hoop ik wel dat ze iets minder onwetend worden en meer open minded staan tegenover het Christendom, want hun hebben dat nodig als ik hun egoïsme en levensstijl bekijk.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:09:19 #154
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_160734863
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 02:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
... Veel van mijn landgenoten, die ik als miezerige horken beschouw, aanvaarden moslims a priori niet.

Daarmee bedoel ik: ze kennen geen moslim, hen is nooit door een moslim iets aangedaan, maar desondanks wíllen ze gewoon niet.

Ze verstoppen zich graag in de anonimiteit, op het internet. Dan komt de aap altijd wel uit de mouw.

Hun afkeer van moslims (en niet alleen die) is niet geschraagd op ervaring in het échte leven, maar op de agressie van zekere politici, en alle roddel en laster in ‘de media’.

Nou, mooie bronnen zijn dat.

Ikzelf woon niet ver van een groot AZC. De stad is middelgroot. Het is druk. Er is uitgaansleven.

Het is bijzonder rustig. Er gebeurt niets. De mensen verdragen elkaar. Kom je buiten, dan valt het echt niet op dat er een instroom van vluchtelingen is. Soms kom je in de supermarkt een klein groepje mensen tegen, of een gezin, waarvan je denkt: het kunnen vluchtelingen zijn. Als dat zo is, dan is er altijd een klein (geïmproviseerd) gesprekje mogelijk, en je kan grapjes maken met de kinderen.

Daarna kom je op het internet. Het lijkt daarop net alsof wereldoorlog nommer 3 op uitbreken staat. De mensen razen en tieren tegen moslims en vluchtelingen. Alsof die hen elke dag met de dood bedreigen. De leugens worden razendsnel verspreid, en veel Hollanders geloven ze meteen, zonder na te gaan waar ze vandaan komen. 99% van alle laster komt van mensen die anoniem blijven. Hoe zou dat toch komen?

Die tegenstelling tussen de werkelijkheid van buiten, en de toestand in ‘de media’, die vind ik nu een échte bedreiging. Niet moslims, niet vluchtelingen.

Hoe kan het zijn dat vele Hollanders (en Duitsers, en Belgen, enz. enz. enz.) zich met enorme energie in dat circus van de haat begeven, en onder een valse naam mee doen?

Weet jij het, weet ik het?

De hatende Hollander, die ongecultiveerde en ongeletterde aap, die is a priori tegen moslims, tegen vluchtelingen, Hij heeft daar geen reden voor nodig. Hij is ongastvrij. Hij weert af en is bot tot op het bot. Hij is iemand bij wie je je niet thuis voelt (ik ook niet hoor, ook al heb ik zijn nationaliteit).

Ware ik moslim, dan zou ik minder en minder (sic) kunnen integreren. Ik zou toch het gevoel blijven houden dat ik niet welkom ben, wat ik ook doe. Ik zou me in eigen kring terugtrekken. Misschien weer oude rituelen en gewoonten oppakken, omdat ik van mijn afkomst meer zou houden dan van dat hardvochtige, agressieve Nederland.

De horkerige Hollander is gek aan het worden. Hij denkt dat hij rechtvaardig is als hij van allochtonen eist dat ze alle zeden en gewoonten van hun afkomst afzweren. Dat kan helemaal niet. Die eis komt neer op het opgeven van je persoonlijkheid. De eis dat je alle uiterlijke tekenen van de islam moet afleggen, is al even gestoord. Zolang je de Hollander niets opdringt, hoeft dat natuurlijk niet. Onzin.

De lompe Hollander denkt dat hij zelf het toonbeeld van warme tolerantie en heuse vriendschappelijkheid is. Niets is minder waar.

Hij kan namelijk niet geven, hij wil alleen maar nemen.

De Hollander vindt zichzelf een wereldwijze kosmopoliet. Dat is hij niet, hij is een gefrustreerde en gekrenkte en zich miskend voelende dorpskinkel, en niet meer dan dat.

De Hollander is een opportunistische slijmbal. Vandaag doet hij alsof hij het beste voor heeft met homo’s, vrouwen, minderheden, als het hem toevallig van pas komt.

Morgen al stemt hij op partijen die niets moeten hebben van homo’s, vrouwen als geëmancipeerde wezens, en minderheden.

En dat laatste is omdat hij een allesverzengende haat tegen moslims en vluchtelingen koestert.

Daarom wentelt hij zich aldoor in de uitwerpselen die bestaan uit zelfmedelijden, leugens, laster, roddel, gierigheid, rancune, en walging.

Maar misschien is het zo dat diegene die hij ten diepste en het meest van alles haat…

…hijzelf is.

http://www.joop.nl/opinie(...)taan#comment-1642957
En uit welk land kom jij dan?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_160735011
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De wereld staat erbij en kijkt ernaar. En het krioelt zelfs van de figuren die het prachtig vinden.
Het ergste vind ik dat dit nog "lekker ver weg lijkt", maar de eerste stappen richting zelfcensuur en speciale status voor religie hier ook al een flink eind onderweg lijken. Het piepende wiel krijgt altijd het vet.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_160735192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:15 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Het ergste vind ik dat dit nog "lekker ver weg lijkt", maar de eerste stappen richting zelfcensuur en speciale status voor religie hier ook al een flink eind onderweg lijken. Het piepende wiel krijgt altijd het vet.
Het is natuurlijk raar dat je als atheïst maar beter niet meer op vakantie kunt gaan naar Turkije. Wie zijn de volgende? Christenen, joden?
pi_160735215
Wat verwacht je van moslims. Interessante en tolerante opvatting over atheisten? Dat volk is al van jongs af aan dom gehouden met de koran. (of de bijbel voor de christenen, wat dat betreft)
Conscience do cost.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:28:46 #158
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160735340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik stel gewoon vast dat er een verband is tussen het slechtste en giftigste wat de mensheid te bieden heeft en de Islam
Dat verband kun je met elk geloof wel maken, en met geld, macht etc. Dus dat zegt helemaal niets. Ik hoop dat je dat zelf ook wel ziet. En wat betreft dat hokjesdenken geef je mij dus eigenlijk 100% gelijk, hartelijk dank.
pi_160735361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is natuurlijk raar dat je als atheïst maar beter niet meer op vakantie kunt gaan naar Turkije. Wie zijn de volgende? Christenen, joden?
Ik zet van m'n leven geen voet in een islamitisch land. Dat heb ik in het verleden wel eens vaker hier op FOK! gemeld en toen werd er nogal lacherig over gedaan. Het klimaat in een land als Turkije laat goed zien waarom je daar niet wilt zijn als atheïst.

Ik raad atheïstische Nederlanders die een zonvakantie boeken sterk aan om met de portemonnee te spreken. Breng geen cent naar zulke landen.
pi_160735411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat AtaTürk toch behoorlijk atheïstisch was, of zijn ze dat vergeten?
Of Atatürk nu deist of atheïst was, hij is wel degelijk aan van de grondleggers van de Turkse staat in de huidige vorm: uitermate nationalistisch, veel invloed van het leger en niet echt dol op tegengas. Het islamistische tintje dat er nu de laatste jaren insluipt (indendert) maakt van deze elementen gretig gebruik.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_160735592
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:31 schreef Jihawti het volgende:

Of Atatürk nu deist of atheïst was, hij is wel degelijk aan van de grondleggers van de Turkse staat in de huidige vorm: uitermate nationalistisch, veel invloed van het leger en niet echt dol op tegengas. Het islamistische tintje dat er nu de laatste jaren insluipt (indendert) maakt van deze elementen gretig gebruik.
Het is nog helemaal niet zo lang geleden dat Turkije gezien werd als een overwegend islamitisch land met (desondanks) een goed functionerende democratie. In een paar jaar tijd, onder bewind van dictator Erdogan, is er een boel veranderd.

Erdogan is volop bezig om het land te islamiseren. Hij is niet alleen een islamist (iemand die de politieke islam nastreeft), hij is ook stelselmatig bezig om zijn tegenstanders op oneigenlijke manieren uit te schakelen. Het vervolgen van journalisten, het sluiten van kritische tv-zenders en het kapen van een kritische krant zijn daar voorbeelden van.

En weet je wat het leuke / trieste is? Mensen zijn zo idolaat van Erdogan en van zijn islamisme, dat ze zijn anti-democratische gedrag voor lief nemen of zelfs vurig verdedigen. Voor veruit de meeste "Nederlandse" Turken geldt dat hun nationalistische gevoelens één op één zijn gekoppeld aan Erdogan en zijn islamisme. Seculiere Turken zijn hier in Nederland nog een kleinere minderheid dan in eigen land.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:40:38 #162
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160735664
Godganse tijd Turkije #1 roepen, stemmen op Erdo en dan gewoon na 80 jaar sterven in Nederland. Dan heb je het gemaakt jongen. :') _O-
pi_160735768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is nog helemaal niet zo lang geleden dat Turkije gezien werd als een overwegend islamitisch land met (desondanks) een goed functionerende democratie. In een paar jaar tijd, onder bewind van dictator Erdogan, is er een boel veranderd.

Erdogan is volop bezig om het land te islamiseren. Hij is niet alleen een islamist (iemand die de politieke islam nastreeft), hij is ook stelselmatig bezig om zijn tegenstanders op oneigenlijke manieren uit te schakelen. Het vervolgen van journalisten, het sluiten van kritische tv-zenders en het kapen van een kritische krant zijn daar voorbeelden van.

En weet je wat het leuke / trieste is? Mensen zijn zo idolaat van Erdogan en van zijn islamisme, dat ze zijn anti-democratische gedrag voor lief nemen of zelfs vurig verdedigen. Voor veruit de meeste "Nederlandse" Turken geldt dat hun nationalistische gevoelens één op één zijn gekoppeld aan Erdogan en zijn islamisme. Seculiere Turken zijn hier in Nederland nog een kleinere minderheid dan in eigen land.
De Turken die ik ken zijn juist uitermate seculier, relaxt en linksig, maar dat kan ook liggen aan mijn omgeving natuurlijk. Vandaar ook dat ik (aanhakend op jouw stem-met-je-portemonnee-post) erg graag naar Istanbul zou willen, ware het niet dat ze er nogal druk zijn met het detoneren van bommen overal.

Al was het alleen maar om zelf een beetje "sfeer te proeven" en te zien of het beeld wat ik de laatste jaren zie (ministers die zeiken dat Turkse vrouwen niet meer mogen lachen in het openbaar, Erdogan die wel eens even vertelt wat het hoogste levensdoel voor vrouwen is, gedoe met wetgeving over alcoholverkoop) echt klopt.
  Moderator donderdag 17 maart 2016 @ 12:45:06 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_160735778
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 03:59 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Blokjes kaas, orgelman, tulpen, klompen. Dat is wat ze willen die Nederlanders :')
Weg met die Nederlanders met die blokjes kaas. Walgelijk is het.
pi_160735784
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:40 schreef Twiitch het volgende:
Godganse tijd Turkije #1 roepen, stemmen op Erdo en dan gewoon na 80 jaar sterven in Nederland. Dan heb je het gemaakt jongen. :') _O-
En vervolgens thuis in Turkije begraven worden, niet te vergeten.
pi_160735822
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef Jihawti het volgende:

[..]

De Turken die ik ken zijn juist uitermate seculier, relaxt en linksig, maar dat kan ook liggen aan mijn omgeving natuurlijk. Vandaar ook dat ik (aanhakend op jouw stem-met-je-portemonnee-post) erg graag naar Istanbul zou willen, ware het niet dat ze er nogal druk zijn met het detoneren van bommen overal.

Al was het alleen maar om zelf een beetje "sfeer te proeven" en te zien of het beeld wat ik de laatste jaren zie (ministers die zeiken dat Turkse vrouwen niet meer mogen lachen in het openbaar, Erdogan die wel eens even vertelt wat het hoogste levensdoel voor vrouwen is, gedoe met wetgeving over alcoholverkoop) echt klopt.
Er zijn inderdaad ook seculiere Turken; vaak een stuk relaxter dan die streng-islamitische figuren.
pi_160736485
Ik vind het soms wel even schrikken om te zien wat sommigen hier schrijven.
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:02:59 #168
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160737709
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:14 schreef Firuze het volgende:
En wat vind je van Turken die roepen dat alle atheïsten dood moeten?
pi_160737737
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:02 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En wat vind je van Turken die roepen dat alle atheïsten dood moeten?
Dat ze normaal moeten doen.
pi_160737827
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:14 schreef Firuze het volgende:
Waar schrik je dan van?

Turkije met Erdogan aan het roer bewijst dat een open en vrije democratie niet kan samen gaan met de islam. Vroeg of laat gaat de democratische schoen wringen en nestelen religieuze ge- en verboden zich binnen dat politieke bestel.

Religie en politiek moeten daarom op volledig gescheiden voet van elkaar bestaan waarbij religie zich ondergeschikt maakt aan de grondwettelijke regels en wetten van een land. Alleen dan kun je een open en vrije democratie behouden.
pi_160738552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:08 schreef Elzies het volgende:
Waar schrik je dan van?
Het over en weer ruziemaken en veroordelen, vanuit mensen die in Nederland wonen, of dat nou Turken of Nederlanders zijn.

Voor Turkije is het een hele moeilijke weg, met veel verschillende belangen van veel verschillende volken en daarbij ook geloven en idealen. Ik ben van mening dat elke actie apart moet worden bekeken. Erdogan heeft goede dingen en slechte dingen gedaan, maar om een heel land weg te zetten vind ik te ver gaan.
pi_160738887
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:42 schreef Firuze het volgende:

[..]

Het over en weer ruziemaken en veroordelen, vanuit mensen die in Nederland wonen, of dat nou Turken of Nederlanders zijn.

Voor Turkije is het een hele moeilijke weg, met veel verschillende belangen van veel verschillende volken en daarbij ook geloven en idealen. Ik ben van mening dat elke actie apart moet worden bekeken. Erdogan heeft goede dingen en slechte dingen gedaan, maar om een heel land weg te zetten vind ik te ver gaan.
Het is ook geen ruzie maken, maar hierover de discussie willen aangaan. Zekers, Erdogan heeft Turkije een eigen identiteit en goede economie geschonken. Maar tegelijkertijd is zijn koers radicaal veranderd. In Turkije zou zo'n discussie die we hier met elkaar voeren niet meer mogelijk zijn. Vergeet niet, we denken telkens dat dit hier nooit zal kunnen gebeuren maar onze geschiedenis laat zien dat dit soort patronen in elk land en onder dezelfde omstandigheden kunnen plaatsvinden.
pi_160738934
Moet kunnen dit gedrag. Ze hebben tenminste geen muntjes gegooid naar zigeuners. Dat zou pas echt erg zijn.
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:59:18 #174
356891 Abed
hooggeleid
pi_160738954
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:58 schreef TheJanitor het volgende:
Moet kunnen dit gedrag. Ze hebben tenminste geen muntjes gegooid naar zigeuners. Dat zou pas echt erg zijn.
Niet zo huilen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160738964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef Abed het volgende:

[..]

Niet zo huilen.
Sorry.
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:07:31 #176
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160739123
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Sorry.
Mensen die niet beter weten, kun je dit gedrag en deze uitspraken toch niet kwalijk nemen. :{w
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:32:13 #177
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_160739683
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 05:43 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

[..]

Fixed.
Ik ken helaas wel PVV-ers en dat zijn inderdaad miezerige horken, veelal dronkenlappen, erg nare mensen. Een ervan werkt zelfs als vrijwilliger bij de NSB (de politie). :r :r

Zelf hebben ze geen moraal, zijn vaak ladderzat en gaan dan ongein uithalen, beheersen de Nederlandse en Friese taal onvoldoende, maar mopperen wel op 'buitelandahs'.

Wees het voorbeeld dat je in de ander wenst te zien, is mijn devies aan dit soort volk.

Dus ik er een aantal (ik wens ze ook eigenlijk niet te zien, ze veroorzaken toch aldoor problemen, zitten altijd in de schulden, maken aldoor problemen door hun dronkenschap, zijn luidruchtig, veroorzaken overlast en ik schaam me kapot voor hen ;( ), maar liever had ik er geen een gekend. Gelukkig komen ze niet vaak langs (meestal komen ze alleen om geld te bedelen :') mooi dat ik niets geef, vraag maar geld aan je grote blonde leider uit Venlo, dat is toch de messias? :P ).
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:05:44 #178
pi_160740352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Erdogan is een beest. Hij verbergt het niet en je kan het een beest niet kwalijk nemen dat het een beest is. Mijn grootste irritatie gaat richting die figuren hier in Nederland die menen het monopolie op moraal en fatsoen te hebben maar hun ziel aan de duivel verkopen als ze er ook maar een klein beetje beter van worden.
Ik vind Erdogan ook een kwal, een schurk, een naarling.
Ik ben er niet uit of je met zo'n dictator moet samenwerken, ik neig naar een 'nee'.

Dus dat ben ik met je eens.

Maar individuele moslims kan je dit niet kwalijk nemen.

In Servie word je als Nederlander er steevast op aangekeken dat hun president, hun heiland, Milosevic is overleden (in de Servische optiek vermoord, wellicht klopt dit ook wel) in een penibele bajes in Den Haag.
In Portugal word je als Nederlander er nota bene op aangekeken op de kwalijke rol die Indonesie (Nederlandse kolonie) heeft gespeeld in Timor-Lorosae. Indonesie is zo wreed, omdat ze dat van de Nederlanders hebben geleerd, is de redenatie.

Dat stoort mij ook mateloos. Er zijn veel Turken die niet op Erdogan gestemd hebben.

Het is onterecht een heel volk te veroordelen op basis wat enkele eikels doen. Als er in de bajes in Scheveningen vergif in de koffie van de president van Servie is gedaan, is dat ongelooflijk kwalijk en naar en roept bij mij walging op. Maar in Servie word ik er op aangekeken, terwijl ik uberhaupt van mening ben dat Milosevic nooit gevangen had moeten worden gezet.

In Spanje hangen veel Nederlanders de beest uit en terroriseren het land. Spanjaarden walgen van ons. Dat is ook onterecht, want niet iedere Nederlander is een Duindorpse PVV-tokkie die Spanje terroriseert. Ook dan moet ik mij elke keer verontschuldigen voor het gedrag van mijn mede-landgenoten, terwijl ik hen wellicht nog wel meer haat dan de Spanjaarden doen.

Lo-entiendo, companero?
Begrijpt u, kameraad? :P :P
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:09:22 #179
pi_160740413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Verhuizen naar een ander land is ook een optie. Er zijn genoeg moslimlanden waar jij je beter thuis zou voelen. Dat is overigens niet beledigend bedoeld hoor. Als je zo'n hekel hebt aan onze cultuur en aan Nederlanders an sich, tja wat doe je hier dan nog?
Ik heb een Nederlands paspoort. Ik ben Nederlander (Fries), ik heb Friese ouders, mijn vrienden en familie woont hier.
Ik denk niet dat ik erg makkelijk een verblijfsvergunning krijg elders.

Ik ben niet van Turkse of Marokkaanse komaf. Ik ken er helemaal niemand. Dus dat wordt lastig emigreren, waarde kameraad. :{
  Moderator donderdag 17 maart 2016 @ 16:09:24 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_160740414
LB wat ben je toch een schattig trolletje *;
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:12:53 #181
pi_160740473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat AtaTürk toch behoorlijk atheïstisch was, of zijn ze dat vergeten?
Kemal was een geweldige man, maar hij is wat ondergesneeuwd door de AKP. ;(

Turkije was altijd het seculiere voorbeeld, maar daar is weinig van over. :'(
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:16:43 #182
pi_160740542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:09 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

En uit welk land kom jij dan?
Fryslan.

En u?
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:17:35 #183
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160740562
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik ken helaas wel PVV-ers en dat zijn inderdaad miezerige horken, veelal dronkenlappen, erg nare mensen. Een ervan werkt zelfs als vrijwilliger bij de NSB (de politie). :r :r

Zelf hebben ze geen moraal, zijn vaak ladderzat en gaan dan ongein uithalen, beheersen de Nederlandse en Friese taal onvoldoende, maar mopperen wel op 'buitelandahs'.

Wees het voorbeeld dat je in de ander wenst te zien, is mijn devies aan dit soort volk.

Dus ik er een aantal (ik wens ze ook eigenlijk niet te zien, ze veroorzaken toch aldoor problemen, zitten altijd in de schulden, maken aldoor problemen door hun dronkenschap, zijn luidruchtig, veroorzaken overlast en ik schaam me kapot voor hen ;( ), maar liever had ik er geen een gekend. Gelukkig komen ze niet vaak langs (meestal komen ze alleen om geld te bedelen :') mooi dat ik niets geef, vraag maar geld aan je grote blonde leider uit Venlo, dat is toch de messias? :P ).
Goed gezegd, L_B.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:53:21 #184
451005 Grems
Clown World
pi_160741165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 03:20 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

mensen die moeten vluchten is kortzichtig en te makkelijk. Die zijn ook de dupe van het beleid van hun regering.
Nederland grenst niet aan een conflictzone. Derhalve zijn hier ook geen vluchtelingen.
pi_160741437
Erdogan moet maar eens gaan praten met psychiaters.
pi_160760233
quote:
Atheïsten zijn heel vaak intolerante ettertjes (zie maar hier op FOK!) maar ik wens hun niet dood. Al hoop ik wel dat ze iets minder onwetend worden en meer open minded staan tegenover het Christendom, want hun hebben dat nodig als ik hun egoïsme en levensstijl bekijk.
Nee gelovigen zijn beter... die wensen de atheïst wel dood.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_160760256
Allahu Akbar!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_160760947
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een irritant trolletje. :')
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:20:57 #189
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160761417
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb een Nederlands paspoort. Ik ben Nederlander (Fries), ik heb Friese ouders, mijn vrienden en familie woont hier.
Ik denk niet dat ik erg makkelijk een verblijfsvergunning krijg elders.

Ik ben niet van Turkse of Marokkaanse komaf. Ik ken er helemaal niemand. Dus dat wordt lastig emigreren, waarde kameraad. :{
Maar wat doe je dan aan deze zaken die jou zo zwaar storen?

Ik lees eigenlijk meer tussen de regels door dat je Nederland en de Nederlanders haat.
Lijkt mij een lullig bestaan...
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:22:40 #190
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160761449
quote:

[..]

Dus wat doe je nu zelf? :Y Etiketjes plakken?
pi_160764921
quote:
Dit dus, zijn hier de atheïsten die steeds moeten verkondigen dat ze niet geloven. De grootste kneuzen komen met dingen als het Spaghettimonster aanzetten (dan ben je echt complete auti imo)
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:19:59 #192
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160764945
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Allahu Akbar!
Wens jij ook alle atheïsten dood?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:36:25 #193
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160765345
Atheïsten zouden niet eens op aarde mogen zijn. Dit is God's Schepping!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:37:48 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160765387
Wie staan er trouwens na de joden en de homo's op de lijst van de moslims? De atheïsten of de Christenen?
The End Times are wild
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:41:54 #195
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160765504
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:37 schreef LXIV het volgende:
Wie staan er trouwens na de joden en de homo's op de lijst van de moslims? De atheïsten of de Christenen?
Volgens mij Christenen. Atheïsten zijn een beetje niemandsmensen voor moslims (ze doen immers helemaal niet mee met het religieuze gebeuren). In Islamitische landen heb je er ook niet zo die dat (openlijk) zijn.
Daarbij worden Christenen al veelvuldig uitgemoord.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:40:24 #196
pi_160766725
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:22 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus wat doe je nu zelf? :Y Etiketjes plakken?
Meh ... ik doe eigenlijk helemaal niets. Alleen wat mopperen hier op FOK!

;( :@ :@

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Ik haat trouwens niet alle Nederlanders, dat is een verkeerde conclusie. :{
pi_160766871
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Fryslan.

En u?
Ookal is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald em wel.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:07:21 #198
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160767420
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Allahu Akbar!
Isa u ackbar
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:30:34 #199
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_160768070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:41 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Volgens mij Christenen. Atheïsten zijn een beetje niemandsmensen voor moslims (ze doen immers helemaal niet mee met het religieuze gebeuren). In Islamitische landen heb je er ook niet zo die dat (openlijk) zijn.
Daarbij worden Christenen al veelvuldig uitgemoord.
Ik zou het logischer vinden als ze eerst aan de atheïsten zouden beginnen. Nog voor de Joden zelfs. Net na de homofielen dus. Het botweg ontkennen van het bestaan van God is toch erger dan er een andere interpretatie van hebben.
The End Times are wild
pi_160769558
Godsdienstfanaten zijn van mening dat de christelijke god niet dezelfde is als de islamitische. Christenen worden dus gezien als mensen die geloven in een god die niet bestaat, en dat is natuurlijk erger dan helemaal niet geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')