Mensen die niet beter weten, kun je dit gedrag en deze uitspraken toch niet kwalijk nemen.quote:
Ik ken helaas wel PVV-ers en dat zijn inderdaad miezerige horken, veelal dronkenlappen, erg nare mensen. Een ervan werkt zelfs als vrijwilliger bij de NSB (de politie).quote:
Ik vind Erdogan ook een kwal, een schurk, een naarling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Erdogan is een beest. Hij verbergt het niet en je kan het een beest niet kwalijk nemen dat het een beest is. Mijn grootste irritatie gaat richting die figuren hier in Nederland die menen het monopolie op moraal en fatsoen te hebben maar hun ziel aan de duivel verkopen als ze er ook maar een klein beetje beter van worden.
Ik heb een Nederlands paspoort. Ik ben Nederlander (Fries), ik heb Friese ouders, mijn vrienden en familie woont hier.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Verhuizen naar een ander land is ook een optie. Er zijn genoeg moslimlanden waar jij je beter thuis zou voelen. Dat is overigens niet beledigend bedoeld hoor. Als je zo'n hekel hebt aan onze cultuur en aan Nederlanders an sich, tja wat doe je hier dan nog?
Kemal was een geweldige man, maar hij is wat ondergesneeuwd door de AKP.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat AtaTürk toch behoorlijk atheïstisch was, of zijn ze dat vergeten?
Goed gezegd, L_B.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ken helaas wel PVV-ers en dat zijn inderdaad miezerige horken, veelal dronkenlappen, erg nare mensen. Een ervan werkt zelfs als vrijwilliger bij de NSB (de politie).![]()
![]()
Zelf hebben ze geen moraal, zijn vaak ladderzat en gaan dan ongein uithalen, beheersen de Nederlandse en Friese taal onvoldoende, maar mopperen wel op 'buitelandahs'.
Wees het voorbeeld dat je in de ander wenst te zien, is mijn devies aan dit soort volk.
Dus ik er een aantal (ik wens ze ook eigenlijk niet te zien, ze veroorzaken toch aldoor problemen, zitten altijd in de schulden, maken aldoor problemen door hun dronkenschap, zijn luidruchtig, veroorzaken overlast en ik schaam me kapot voor hen), maar liever had ik er geen een gekend. Gelukkig komen ze niet vaak langs (meestal komen ze alleen om geld te bedelen
mooi dat ik niets geef, vraag maar geld aan je grote blonde leider uit Venlo, dat is toch de messias?
).
Nederland grenst niet aan een conflictzone. Derhalve zijn hier ook geen vluchtelingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 03:20 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
mensen die moeten vluchten is kortzichtig en te makkelijk. Die zijn ook de dupe van het beleid van hun regering.
Nee gelovigen zijn beter... die wensen de atheïst wel dood.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:46 schreef berko13 het volgende:
Atheïsten zijn heel vaak intolerante ettertjes (zie maar hier op FOK!) maar ik wens hun niet dood. Al hoop ik wel dat ze iets minder onwetend worden en meer open minded staan tegenover het Christendom, want hun hebben dat nodig als ik hun egoïsme en levensstijl bekijk.
Wat ben jij toch een irritant trolletje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ken helaas wel PVV-ers en dat zijn inderdaad miezerige horken, veelal dronkenlappen, erg nare mensen. Een ervan werkt zelfs als vrijwilliger bij de NSB (de politie).![]()
![]()
Zelf hebben ze geen moraal, zijn vaak ladderzat en gaan dan ongein uithalen, beheersen de Nederlandse en Friese taal onvoldoende, maar mopperen wel op 'buitelandahs'.
Wees het voorbeeld dat je in de ander wenst te zien, is mijn devies aan dit soort volk.
Dus ik er een aantal (ik wens ze ook eigenlijk niet te zien, ze veroorzaken toch aldoor problemen, zitten altijd in de schulden, maken aldoor problemen door hun dronkenschap, zijn luidruchtig, veroorzaken overlast en ik schaam me kapot voor hen), maar liever had ik er geen een gekend. Gelukkig komen ze niet vaak langs (meestal komen ze alleen om geld te bedelen
mooi dat ik niets geef, vraag maar geld aan je grote blonde leider uit Venlo, dat is toch de messias?
).
Maar wat doe je dan aan deze zaken die jou zo zwaar storen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands paspoort. Ik ben Nederlander (Fries), ik heb Friese ouders, mijn vrienden en familie woont hier.
Ik denk niet dat ik erg makkelijk een verblijfsvergunning krijg elders.
Ik ben niet van Turkse of Marokkaanse komaf. Ik ken er helemaal niemand. Dus dat wordt lastig emigreren, waarde kameraad.
Dus wat doe je nu zelf?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
![]()
).
Dit dus, zijn hier de atheïsten die steeds moeten verkondigen dat ze niet geloven. De grootste kneuzen komen met dingen als het Spaghettimonster aanzetten (dan ben je echt complete auti imo)quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:46 schreef berko13 het volgende:
Atheïsten zijn heel vaak intolerante ettertjes (zie maar hier op FOK!) maar ik wens hun niet dood. Al hoop ik wel dat ze iets minder onwetend worden en meer open minded staan tegenover het Christendom, want hun hebben dat nodig als ik hun egoïsme en levensstijl bekijk.
Volgens mij Christenen. Atheïsten zijn een beetje niemandsmensen voor moslims (ze doen immers helemaal niet mee met het religieuze gebeuren). In Islamitische landen heb je er ook niet zo die dat (openlijk) zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:37 schreef LXIV het volgende:
Wie staan er trouwens na de joden en de homo's op de lijst van de moslims? De atheïsten of de Christenen?
Meh ... ik doe eigenlijk helemaal niets. Alleen wat mopperen hier op FOK!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus wat doe je nu zelf?Etiketjes plakken?
Ookal is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald em wel.quote:
Ik zou het logischer vinden als ze eerst aan de atheïsten zouden beginnen. Nog voor de Joden zelfs. Net na de homofielen dus. Het botweg ontkennen van het bestaan van God is toch erger dan er een andere interpretatie van hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Volgens mij Christenen. Atheïsten zijn een beetje niemandsmensen voor moslims (ze doen immers helemaal niet mee met het religieuze gebeuren). In Islamitische landen heb je er ook niet zo die dat (openlijk) zijn.
Daarbij worden Christenen al veelvuldig uitgemoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |