Niet handig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef Disana het volgende:
Pechtold is een beetje dom geweest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-privejet~a4264533/
De motieven van de zakenman begrijp ik ook niet, anders dan dat hij kennelijk denkt een hoop aan Oekraïne te kunnen verdienen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet handig.
En ik vind het al heel dubieus dat zo'n rijk iemand een privejet sponsort voor Pechtold.
Blijkt maar weer welke belangen het verdrag dient.
Hoho, Pechtold heeft de schatkist juist geld bespaard door geen ticket te kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet handig.
En ik vind het al heel dubieus dat zo'n rijk iemand een privejet sponsort voor Pechtold.
Blijkt maar weer welke belangen het verdrag dient.
Ik kreeg een quotemeldingquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een opmerking over de dikke reet van Kaas. Kon ook echt niet.
Robin quote een post van jou, maar de verkeerde. En heeft 'm toen weer verwijderd. Geen censuur van hogerhand dus.quote:
Wat raar dan. Was een quotemelding met link naar dit topic. FOK!fart.quote:
Ahhquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Robin quote een post van jou, maar de verkeerde. En heeft 'm toen weer verwijderd. Geen censuur van hogerhand dus.
Je hebt een Seth gemist.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Denk juist eerder dat het klef wordt van de magnetron
Oh ja, dat is voor forumcrew wat onduidelijker, die kunnen altijd doorposten.quote:
Nee, het is dan juist droger dan dat je het uit zichzelf laat ontdooien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Brood onder de douche enzo snap je lachen gieren brullenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |