abonnement Unibet Coolblue
  Designer woensdag 16 maart 2016 @ 20:57:43 #1
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160722499


Algemeen
Wat is anime: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anime
Wat is manga: http://nl.wikipedia.org/wiki/Manga



SPOILER: Winter
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
2015 | Winter | Spring | Summer | Fall
2016 | Winter | Spring | Summer| Fall



Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.

Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:
SPOILER: MAL-lijst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: FOK! Anime aanraders
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.

Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.

Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.

En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.

De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.

Een andere speler die recent aan populariteit begint te winnen is mpv. Deze speler wordt vooral gebruikt op GNU/Linux en OSX, maar is ook op Windows te krijgen. Hij bevat veel opties voor mensen die zoveel mogelijk controle willen hebben over het afspelen van hun bestanden. Er zijn bijvoorbeeld opties om verschillende vormen van interpolatie te gebruiken, verschillende algoritmes voor upscaling en downscaling etc. mpv kent ook vele sneltoetsen voor alle functionaliteiten.

Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.



Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
🐙
pi_160722791


Ik kijk uit naar de diepgaande analyse van de spoordienstregeling.



En de verstrekkende implicaties van gewelddadige zwartrijders op de conducteurspsyche.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160724636
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160724665
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160730380
Hey, een trein topic!
pi_160741474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kijk uit naar de diepgaande analyse van de spoordienstregeling.

[ afbeelding ]

En de verstrekkende implicaties van gewelddadige zwartrijders op de conducteurspsyche.
Ecchi otoko. :P o|O
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:28:25 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160765118
Bijna weer in Hong Kong: Anime Art Books & Toys!!! *O* *O* *O*
pi_160773168
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna weer in Hong Kong: Anime Art Books & Toys!!! *O* *O* *O*
Voor hoeveel?
  Designer vrijdag 18 maart 2016 @ 23:02:34 #11
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 23:30:58 #12
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160775538
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:21:15 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160782989
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
Niet heel veel, qua geld. Meestal ligt mijn max bedrag qua figuurtjes wel op 15-20 euro per stuk (maar vaak zit het er nog wel ruim onder), en artbooks zijn meestal rond de 10 euro per stuk, dus dan is het gewoon alleen kopen wat er aantrekkelijk uit ziet, en er rekening mee houden dat ik het straks mee moet nemen in een koffer of op moet sturen.

Ik denk dat het uiteindelijk op 200 euro totaal komt.

Daarnaast dan nog andere uitgaven zoals controllers, wellicht wat games, en een shitload aan tekenspullen en kleding enzo...
pi_160785611
quote:
Hoe lang nog tot Togashi zijn kleine teen verstuikt en minstens een half jaar niet meer kan tekenen om gezondheidsredenen? Ik geef het vijf weken, hoogstens.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:42:19 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160788654
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 15:07 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hoe lang nog tot Togashi zijn kleine teen verstuikt en minstens een half jaar niet meer kan tekenen om gezondheidsredenen? Ik geef het vijf weken, hoogstens.
Ik neem aan dat hij al aardig wat geld verdiend heeft met zijn creatie, dus als ik hem was en ik kon kiezen tussen achterover leunen en rentenieren, of iedere week tegen deadlines aan puffen, dan wist ik het wel...
pi_160790063
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij al aardig wat geld verdiend heeft met zijn creatie, dus als ik hem was en ik kon kiezen tussen achterover leunen en rentenieren, of iedere week tegen deadlines aan puffen, dan wist ik het wel...
Misschien is dit een geval van culturele dissonantie maar ik zou veel meer respect voor de man hebben als hij dat gewoon zou zeggen in plaats van zich maandenlang ziek te melden elke keer als hij even geen zin meer heeft om te tekenen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160791267
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 12:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Niet heel veel, qua geld. Meestal ligt mijn max bedrag qua figuurtjes wel op 15-20 euro per stuk (maar vaak zit het er nog wel ruim onder), en artbooks zijn meestal rond de 10 euro per stuk, dus dan is het gewoon alleen kopen wat er aantrekkelijk uit ziet, en er rekening mee houden dat ik het straks mee moet nemen in een koffer of op moet sturen.

Ik denk dat het uiteindelijk op 200 euro totaal komt.

Daarnaast dan nog andere uitgaven zoals controllers, wellicht wat games, en een shitload aan tekenspullen en kleding enzo...
valt wel mee.
pi_160819595
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer welke animes hij moet kijken -O-
pi_160821533
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer welke animes hij moet kijken -O-
Begin bij Boku no Pico. Ga dan over naar naar Pico to Chico. Sluit af met Pico x CoCo x Chico.

Daarmee ben je wel even zoet.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160823840
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Begin bij Boku no Pico. Ga dan over naar naar Pico to Chico. Sluit af met Pico x CoCo x Chico.

Daarmee ben je wel even zoet.
Geen NZB :'(
  zondag 20 maart 2016 @ 22:53:31 #21
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160825172
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160829210
TOONZ GOES OPEN SOURCE



Digital Video, the makers of TOONZ, and DWANGO, a Japanese publisher, announced today they have signed an agreement for the acquisition by Dwango of Toonz, an animation software which was independently developed by Digital Video (Rome, Italy).

Digital Video and Dwango agreed to close the deal under the condition Dwango will publish and develop an Open Source platform based on Toonz (OpenToonz). Effective Saturday March 26, the TOONZ Studio Ghibli Version will be made available to the animation community as a free download.



OpenToonz will include features developed by Studio Ghibli (*Toonz Ghibli Edition) which has been a long time Toonz user. Through OpenToonz, Dwango will create a platform that will aim to have research labs and the animated film industry actively cooperating with each other.

Website: http://www.toonzpremium.com/
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_160833513
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 10:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TOONZ GOES OPEN SOURCE



Digital Video, the makers of TOONZ, and DWANGO, a Japanese publisher, announced today they have signed an agreement for the acquisition by Dwango of Toonz, an animation software which was independently developed by Digital Video (Rome, Italy).

Digital Video and Dwango agreed to close the deal under the condition Dwango will publish and develop an Open Source platform based on Toonz (OpenToonz). Effective Saturday March 26, the TOONZ Studio Ghibli Version will be made available to the animation community as a free download.



OpenToonz will include features developed by Studio Ghibli (*Toonz Ghibli Edition) which has been a long time Toonz user. Through OpenToonz, Dwango will create a platform that will aim to have research labs and the animated film industry actively cooperating with each other.

Website: http://www.toonzpremium.com/
Vet!

https://tweakers.net/nieu(...)ordt-opensource.html
pi_160842129


#1. 100,000 yen (US$896) prize
I turn off the computer
The beautiful woman disappears
Only my fat reflection fills the screen

#2. 50,000 ($448) yen prize
I have many hobbies
But talking to people
Is not one of them

#3. 50,000 yen prize
From my wallet
A ten-thousand yen bill disappears
Ah! And there goes another

#3. 10,000 ($90) yen prize
At the handshake event
The hot guy gets two minutes
Alas, I get five seconds

#5. 10,000 yen prize
The idea of buying something
On the spot, spur of the moment
Makes me laugh

#7. 10,000 yen prize
The year of Evangelion
Came and went
But the angels did not appear

#7. 10,000 yen prize
I always thought that
Marriage was just
Something that happened to everybody

#10. 5,000 ($45) yen prize
I want my hand
To reach for the same book
As someone else
pi_160849131
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:12 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

#1. 100,000 yen (US$896) prize
I turn off the computer
The beautiful woman disappears
Only my fat reflection fills the screen

#2. 50,000 ($448) yen prize
I have many hobbies
But talking to people
Is not one of them

#3. 50,000 yen prize
From my wallet
A ten-thousand yen bill disappears
Ah! And there goes another

#3. 10,000 ($90) yen prize
At the handshake event
The hot guy gets two minutes
Alas, I get five seconds

#5. 10,000 yen prize
The idea of buying something
On the spot, spur of the moment
Makes me laugh

#7. 10,000 yen prize
The year of Evangelion
Came and went
But the angels did not appear

#7. 10,000 yen prize
I always thought that
Marriage was just
Something that happened to everybody

#10. 5,000 ($45) yen prize
I want my hand
To reach for the same book
As someone else
Gaat wel echt ver als een otaku. _O- :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:02:51 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160853548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Misschien is dit een geval van culturele dissonantie maar ik zou veel meer respect voor de man hebben als hij dat gewoon zou zeggen in plaats van zich maandenlang ziek te melden elke keer als hij even geen zin meer heeft om te tekenen.
Ik ook, maar misschien heeft hij wel gewoon echt last van zijn arm of whatever it was... ik begrijp heel goed dat je dan vrij lang nodig hebt om te herstellen, helemaal wanneer je steeds tegen deadlines moet knokken, want dat gaat je dan niet lukken wanneer je non-stop pijn hebt.

Persoonlijk zou ik idd gewoon, net als (de briljante) Bill Watterson bijvoorbeeld, gewoon aangeven dat ik 'klaar' ben met alles, en relaxed mijn leventje lijden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

valt wel mee.
Yeah, prijzen liggen daar wat lager, en je hebt wat meer keus :) Ik wil eigenlijk ook Shenzhen wat beter verkennen dus hopelijk vind ik daar ook wat toffe malls die dit soort meuk verkopen.
pi_160855380
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Misschien is dit een geval van culturele dissonantie maar ik zou veel meer respect voor de man hebben als hij dat gewoon zou zeggen in plaats van zich maandenlang ziek te melden elke keer als hij even geen zin meer heeft om te tekenen.
Ik denk niet dat het in Japan gewaardeerd wordt als je zo direct, open en eerlijk bent. Dan toon je geen loyaliteit voor het leven en groepsgevoel boven alles. Je ziek blijven melden is dan de politiek correctie manier om gezichtsverlies voor werknemer en werkgever te voorkomen.
pi_160866118
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 12:04 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het in Japan gewaardeerd wordt als je zo direct, open en eerlijk bent. Dan toon je geen loyaliteit voor het leven en groepsgevoel boven alles. Je ziek blijven melden is dan de politiek correctie manier om gezichtsverlies voor werknemer en werkgever te voorkomen.
Ze zijn al eeuwen een conservatieve bevolking,ze reageren traag om veranderingen en lopen veel achter(vooral ICT). :P
pi_160879842
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ze zijn al eeuwen een conservatieve bevolking,ze reageren traag om veranderingen en lopen veel achter(vooral ICT). :P
In bepaalde opzichten. In andere opzichten (entertainment industrie) zijn ze weer ontzettend vooruitstrevend ten opzichte van de westerse wereld.

Denk bijvoorbeeld aan hotels die bedoeld zijn om met je vriend/vriendin te kunnen neuken, omdat je daar thuis geen mogelijkheden voor hebt. Denk aan horeca waar je een (minderjarige) vriend of vriendin kan huren om mee te praten, te knuffelen en naast te liggen, omdat zoveel mensen zich eenzaam voelen of onafhankelijk willen zijn.

Denk ook aan allerlei controversiële en maatschappijkritische films zoals Suicide Club, Battle Royale, Audition en allerlei anime met perverse en zieke ideeën.

Verder zijn de straten bijzonder schoon, is er weinig criminaliteit en eten ze supergezond. Allerlei zaken waar we westerse landen nog wat in te halen hebben. :P

quote:
Leuk idee, maar kies dan voor vrouwelijke acteurs en ecchi scenes. :+
pi_160879912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 08:42 schreef Drieklank het volgende:

[..]

In bepaalde opzichten. In andere opzichten (entertainment industrie) zijn ze weer ontzettend vooruitstrevend ten opzichte van de westerse wereld.

Denk bijvoorbeeld aan hotels die bedoeld zijn om met je vriend/vriendin te kunnen neuken, omdat je daar thuis geen mogelijkheden voor hebt. Denk aan horeca waar je een (minderjarige) vriend of vriendin kan huren om mee te praten, te knuffelen en naast te liggen, omdat zoveel mensen zich eenzaam voelen of onafhankelijk willen zijn.

Denk ook aan allerlei controversiële en maatschappijkritische films zoals Suicide Club, Battle Royale, Audition en allerlei anime met perverse en zieke ideeën.

Verder zijn de straten bijzonder schoon, is er weinig criminaliteit en eten ze supergezond. Allerlei zaken waar we westerse landen nog wat in te halen hebben. :P

[..]

Leuk idee, maar kies dan voor vrouwelijke acteurs en ecchi scenes. :+
Dat weer wel. _O-
pi_160880068
Ik heb net de eerste aflevering van Highschool of the Dead gezien. Lijkt me een leuke anime, maar de personages zijn een overduidelijke copy-paste van andere anime. :P


Highschool of the Dead


Agame ga Kill


Highschool of the Dead


Sword Art Online
pi_160880315
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:04 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering van Highschool of the Dead gezien. Lijkt me een leuke anime, maar de personages zijn een overduidelijke copy-paste van andere anime. :P


Highschool of the Dead
[ afbeelding ]

Agame ga Kill
[ afbeelding ]

Highschool of the Dead
[ afbeelding ]

Sword Art Online
[ afbeelding ]
HotD 2009
SAO 2012
Akame 2014

Hoezo copy paste
pi_160880456
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:23 schreef totalvamp het volgende:

[..]

HotD 2009
SAO 2012
Akame 2014

Hoezo copy paste
Dan is het andersom: die andere twee anime hebben duidelijk afgekeken. Is er geen auteursrecht in Japan? :P
pi_160882880
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:35 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dan is het andersom: die andere twee anime hebben duidelijk afgekeken. Is er geen auteursrecht in Japan? :P
Je moet eens weten hoeveel karakters op elkaar lijken. Elk design is wel een keer gedaan dus gelijkenissen krijg je sowieso wel.
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:49:05 #38
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160884145
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:35 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dan is het andersom: die andere twee anime hebben duidelijk afgekeken. Is er geen auteursrecht in Japan? :P
In het echt lijken al die Chinezen toch ook op elkaar...?
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:52:23 #39
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160884203
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ze zijn al eeuwen een conservatieve bevolking,ze reageren traag om veranderingen en lopen veel achter(vooral ICT). :P
... en toch rijden daar de treinen op tijd, houdt iedereen zich aan de wet, en halen ze een respectabele oude leeftijd, zolang je niet in/rond Fukushima woont.

Ze hebben het lekkerste eten ter wereld, de mooiste natuur, de mooiste meiden en vrouwen, en ze zijn een leading force in de wereld wat betreft pop-culture/geek-culture.

Gewoon een geweldig land in vrijwel alle opzichten. Ik zou Nederland er binnen 3 seconden voor opgeven.
pi_160884295
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In het echt lijken al die Chinezen toch ook op elkaar...?
En al die Chinezen vinden dat wij er hetzelfde uitzien. Je bent biologisch geënt om subtiele verschillen in je eigen ras te detecteren. Overigens heb ik het over Japanse anime.

Of alles al gedaan is? Ik betwijfel het. Moderne muziek klinkt ook heel anders dan oudere muziek. Moderne schoenen zien er anders uit dan oudere schoenen. Er vindt altijd en overal vernieuwing plaats dat gelijkenissen toont met het oude, maar toch onderscheidend is. In anime is dat toch wat minder blijkbaar, misschien door commerciële belangen, tijdsdruk, scholing of omdat de industrie gedomineerd wordt door een beperkt aantal artiesten.

quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en toch rijden daar de treinen op tijd, houdt iedereen zich aan de wet, en halen ze een respectabele oude leeftijd, zolang je niet in/rond Fukushima woont.

Ze hebben het lekkerste eten ter wereld, de mooiste natuur, de mooiste meiden en vrouwen, en ze zijn een leading force in de wereld wat betreft pop-culture/geek-culture.

Gewoon een geweldig land in vrijwel alle opzichten. Ik zou Nederland er binnen 3 seconden voor opgeven.
Zeg dat niet te snel, want je gaat twee keer zoveel huur betalen voor een bezemkast. Je gaat ook 12 uur lang op je werk blijven, terwijl er niets te doen is, maar je wel net met doen alsof je druk bent. Als je jarenlang in Japan woont en vloeiend de taal spreekt, dan zul je alsnog als een gajin behandeld worden. Daar moet je wel tegen kunnen. :P

[ Bericht 37% gewijzigd door Drieklank op 23-03-2016 13:02:23 ]
  Designer woensdag 23 maart 2016 @ 13:01:05 #41
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160884395
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef Drieklank het volgende:

Overigens heb ik het over Japanse anime.
Verkeerde topic. We zijn hier voor de Vietnamese tekenfilms.
🐙
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:39:40 #42
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160887547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef Drieklank het volgende:

[..]

En al die Chinezen vinden dat wij er hetzelfde uitzien. Je bent biologisch geënt om subtiele verschillen in je eigen ras te detecteren. Overigens heb ik het over Japanse anime.

Weet ik. Ik deed grapje. HaHaHaHa.
Related YT clip:
quote:
Of alles al gedaan is? Ik betwijfel het. Moderne muziek klinkt ook heel anders dan oudere muziek. Moderne schoenen zien er anders uit dan oudere schoenen. Er vindt altijd en overal vernieuwing plaats dat gelijkenissen toont met het oude, maar toch onderscheidend is. In anime is dat toch wat minder blijkbaar, misschien door commerciële belangen, tijdsdruk, scholing of omdat de industrie gedomineerd wordt door een beperkt aantal artiesten.
Ik denk dat er gewoon een beperkt aantal mogelijkheden is om een hoofd te tekenen voor animatie (met deadlines), dus dan zul je altijd wel overeenkomsten vinden, zoals je in de westerse stripkunst ook overeenkunsten zult vinden in de tekenstijlen van Franquin, Peyo, etc etc. In Suske en Wiske zie je ook de klare lijnen die we elders zien.

Daarnaast komen er natuurlijk tientallen, zoniet 100+ anime's per jaar uit, dus tja, daar zullen echt wel characters tussen zitten, ook qua tekenstijl, die gelijkenissen vertonen, qua vorm van de ogen, qua haar-kleur, qua persoonlijkheid, etc etc.

[..]

quote:
Zeg dat niet te snel, want je gaat twee keer zoveel huur betalen voor een bezemkast. Je gaat ook 12 uur lang op je werk blijven, terwijl er niets te doen is, maar je wel net met doen alsof je druk bent. Als je jarenlang in Japan woont en vloeiend de taal spreekt, dan zul je alsnog als een gajin behandeld worden. Daar moet je wel tegen kunnen. :P
Ik heb het een poosje geleden opgezocht en dat valt op zich wel mee, als je maar niet midden in Tokyo ofzo gaat zitten qua appartement. Dat ik na jarenlang in Tokyo te wonen nog steeds als Gaijin behandeld zal worden, tja... ik ben ook een Gaijin, dus zolang men verder gewoon normaal tegen me doet, kan dat me nooit echt veel boeien.
Dat je 12 uur op je werkt blijft is tegenwoordig minder gebruikelijk, en zou ik persoonlijk ook niet doen, maar dat zal ook van het werk afhangen. Als het een creatief beroep is waarbij je soms even wat langer zit omdat je in de flow bent, dan geen probleem. Is het gewoon papiertjes duwen, dan fuck it, maar dat zou sowieso geen baan voor mij zijn.

Nou ben ik paaldanser van beroep, dus dan draai ik sowieso geen shifts van 12 uur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yi-Long op 23-03-2016 15:48:43 ]
pi_160890683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ze zijn al eeuwen een conservatieve bevolking,ze reageren traag om veranderingen en lopen veel achter(vooral ICT). :P
Dat ze achterlopen wat betreft ICT is een meme. Dat wordt gezegd omdat de Facebook-penetratie relatief laag is en Jahoo! iedereens favoriete zoekmachine. Meer een gevalletje van Galápagos-ka als je het mij vraagt. Japan is wat technologieën betreft overigens al jaren voorloper op gebied van materiaalkunde en zeebiologie en waarschijnlijk nog een dozijn disciplines.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 08:42 schreef Drieklank het volgende:
In andere opzichten zijn ze weer ontzettend vooruitstrevend ten opzichte van de westerse wereld.

Denk aan horeca waar je een (minderjarige) vriend of vriendin kan huren om mee te praten, te knuffelen en naast te liggen, omdat zoveel mensen zich eenzaam voelen of onafhankelijk willen zijn.
Als de Nederlandse jurist Maud de Boer-Buquicchio daar iets over te zeggen heeft dan is het daar snel mee afgelopen. En dat heeft ze want Japan kan geen vuile was buiten hebben hangen als de wereld daar komt voor de olympische spelen over vier jaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef Drieklank het volgende:
En al die Chinezen vinden dat wij er hetzelfde uitzien. Je bent biologisch geënt om subtiele verschillen in je eigen ras te detecteren. Overigens heb ik het over Japanse anime.
/getriggerd maar even serieus, het is gewenning en oefening. Toen ik twaalf en iedere dag met twaalfjarigen omging kon ik in een oogwenk een twaalfjarige van een veertienjarige onderscheiden. Als je me nu een paar twaalf en veertienjarigen voor zou zetten en me vervolgens zou vragen welken nu twaalf en welke nu veertien zijn zou ik het niet goed doen ben ik bang.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160890687
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
... en toch rijden daar de treinen op tijd, houdt iedereen zich aan de wet, en halen ze een respectabele oude leeftijd, zolang je niet in/rond Fukushima woont.

Ze hebben het lekkerste eten ter wereld, de mooiste natuur, de mooiste meiden en vrouwen, en ze zijn een leading force in de wereld wat betreft pop-culture/geek-culture.

Gewoon een geweldig land in vrijwel alle opzichten. Ik zou Nederland er binnen 3 seconden voor opgeven.
In Japan hebben ze van die aanduwers, die de samengepakte massa's de treinen in duwen zodat elke vierkante centimeter vol zit. Zelfs al geef je me geld toe zou ik daar niet in willen zitten.

Het Japanse rechtssysteem is in principe al barbaars omdat ze de doodstraf toepassen, en de mogelijkheden die de politie daar heeft om de burgerlijke vrijheden van verdachten op te schorten zijn uitgebreider dan hier. Daarnaast zijn er ook nog de standaard belachelijk hoge straffen op drugsgebruik.

En Japanners worden niet uitzonderlijk oud voor een land met bbp per hoofd van de bevolking. Regionaal schommelt het wat maar in Nederland zul je oudere mensen aantreffen.

Alle Japanse gerechten zijn variaties van rijst of noedels met een plens soja, ze gebruiken werkelijk overal sojasaus voor te pas of te onpas. Daarnaast zijn Japanners barbaarse dolfijneneters.

De Japanse natuur bestaat volledig uit bergen die te duur om te bebouwen waren. Als je natuur wilt zien lijken de meer noordelijk gelegen Russische eilanden in de Japanse archipel me veel mooier. Japan heeft ook niet echt unieke fauna die je verder negens anders kunt zien.

Japanse vrouwen zien er niet heel veel lelijker of knapper uit dan andere Oost-Aziatische vrouwen, maar hebben wel irritant hoge stemmen en als ze plastische chirurgie ondergaan zal dat 9/10 keer een verlelijking zijn, maar belangrijker nog ik denk niet dat Japans patriarchale samenleving leuke en gelukkige vrouwen opvoedt waar je graag je tijd mee doorbrengt.

Dat Japan een culturele supermacht is staat als een huis.

4/10 zou er op vakantie gaan of op uitwisseling gaan als mogelijk, maar zou
liever onderdanig zijn aan Nederlandse wetten, liever reizen op het Nederlandse spoornetwerk, liever rondbanjeren in de veelheid in natuur je Europa rijk is en als je een mes op mijn keel zou zetten zou ik ook eerder iedere dag boerenkoolstampot eten dan Japanse rijst-soja-drab.
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
Dat ik na jarenlang in Tokyo te wonen nog steeds als Gaijin behandeld zal worden, tja... ik ben ook een Gaijin, dus zolang men verder gewoon normaal tegen me doet, kan dat me nooit echt veel boeien.
Als je twaalf jaar lang ergens woont ben je gewoon een local en je anders voordoen of laten behandelen is nep. Als jouw autistische contactgestoorde buren jou na al die jaren nog steeds een een soort van curiositeit zien, dan zit je verkeerd, me dunkt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160890718
De pleuris wat een tekstmuur zeg. 1 like, upvote en retweet voor iedereen die het helemaal doorleest.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:27:26 #46
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160890921
quote:
15s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
De pleuris wat een tekstmuur zeg. 1 like, upvote en retweet voor iedereen die het helemaal doorleest.
Ik deed er misschien 15-20 seconden over, en dat vind jij al een lange lap tekst? Op welk niveau zit jij? Dikkie Dik!?
pi_160891050
Ik deed er 1 minuut 20 over. 1/4 van een goed krantenartikel. Als je sneller leest kwakkelt je tekstbegrip ineen behalve als je leesstrategieën toepast, maar dat kilt het vermaak en de ontspanning dan weer.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160891202
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160891220
BΛЯBΛΛЯƧΣ DӨᄂFIJПΣПΣƬΣЯ.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:44:51 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160891338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik deed er 1 minuut 20 over. 1/4 van een goed krantenartikel. Als je sneller leest kwakkelt je tekstbegrip ineen behalve als je leesstrategieën toepast, maar dat kilt het vermaak en de ontspanning dan weer.
Begrijpend lezen is nooit een probleem geweest bij mij, en zat met de examens zelfs in de hoogste 1% van het land bij Nederlands en Engels, waarbij Engels zelfs foutloos was :P
pi_160891430
Nice.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160892616
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat ze achterlopen wat betreft ICT is een meme. Dat wordt gezegd omdat de Facebook-penetratie relatief laag is en Jahoo! iedereens favoriete zoekmachine. Meer een gevalletje van Galápagos-ka als je het mij vraagt. Japan is wat technologieën betreft overigens al jaren voorloper op gebied van materiaalkunde en zeebiologie en waarschijnlijk nog een dozijn disciplines.

[..]

Als de Nederlandse jurist Maud de Boer-Buquicchio daar iets over te zeggen heeft dan is het daar snel mee afgelopen. En dat heeft ze want Japan kan geen vuile was buiten hebben hangen als de wereld daar komt voor de olympische spelen over vier jaar.

[..]

/getriggerd maar even serieus, het is gewenning en oefening. Toen ik twaalf en iedere dag met twaalfjarigen omging kon ik in een oogwenk een twaalfjarige van een veertienjarige onderscheiden. Als je me nu een paar twaalf en veertienjarigen voor zou zetten en me vervolgens zou vragen welken nu twaalf en welke nu veertien zijn zou ik het niet goed doen ben ik bang.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

In Japan hebben ze van die aanduwers, die de samengepakte massa's de treinen in duwen zodat elke vierkante centimeter vol zit. Zelfs al geef je me geld toe zou ik daar niet in willen zitten.

Het Japanse rechtssysteem is in principe al barbaars omdat ze de doodstraf toepassen, en de mogelijkheden die de politie daar heeft om de burgerlijke vrijheden van verdachten op te schorten zijn uitgebreider dan hier. Daarnaast zijn er ook nog de standaard belachelijk hoge straffen op drugsgebruik.

En Japanners worden niet uitzonderlijk oud voor een land met bbp per hoofd van de bevolking. Regionaal schommelt het wat maar in Nederland zul je oudere mensen aantreffen.

Alle Japanse gerechten zijn variaties van rijst of noedels met een plens soja, ze gebruiken werkelijk overal sojasaus voor te pas of te onpas. Daarnaast zijn Japanners barbaarse dolfijneneters.

De Japanse natuur bestaat volledig uit bergen die te duur om te bebouwen waren. Als je natuur wilt zien lijken de meer noordelijk gelegen Russische eilanden in de Japanse archipel me veel mooier. Japan heeft ook niet echt unieke fauna die je verder negens anders kunt zien.

Japanse vrouwen zien er niet heel veel lelijker of knapper uit dan andere Oost-Aziatische vrouwen, maar hebben wel irritant hoge stemmen en als ze plastische chirurgie ondergaan zal dat 9/10 keer een verlelijking zijn, maar belangrijker nog ik denk niet dat Japans patriarchale samenleving leuke en gelukkige vrouwen opvoedt waar je graag je tijd mee doorbrengt.

Dat Japan een culturele supermacht is staat als een huis.

4/10 zou er op vakantie gaan of op uitwisseling gaan als mogelijk, maar zou
liever onderdanig zijn aan Nederlandse wetten, liever reizen op het Nederlandse spoornetwerk, liever rondbanjeren in de veelheid in natuur je Europa rijk is en als je een mes op mijn keel zou zetten zou ik ook eerder iedere dag boerenkoolstampot eten dan Japanse rijst-soja-drab.

[..]

Als je twaalf jaar lang ergens woont ben je gewoon een local en je anders voordoen of laten behandelen is nep. Als jouw autistische contactgestoorde buren jou na al die jaren nog steeds een een soort van curiositeit zien, dan zit je verkeerd, me dunkt.
Misschien alles in een spoiler zetten per onderwerp?

Begrijpend lezen is ook een vaak. :D
pi_160892875
Jullie maken allebei goede punten. Als beloning maak je kans op een lekkere Misty als je de juiste spoiler opent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160897216
Wat heeft Misty een opmerkelijk borsthaarpatroon zou ze aan (wo)manscaping doen? :o
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer woensdag 23 maart 2016 @ 22:04:35 #55
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160898448


Makoto Shinkai die in de achterkant van de Gundam the Origin manga een tekeningetje maakt. O+
🐙
pi_160900367
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:39 schreef Drieklank het volgende:
Jullie maken allebei goede punten. Als beloning maak je kans op een lekkere Misty als je de juiste spoiler opent.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2e pic
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat heeft Kasumi een opmerkelijk borsthaarpatroon zou ze aan (wo)manscaping doen? :o
;)
pi_160915670
Als je me in het vervolg citeert noem me dan niet bij mijn klootjesfokkingvolkse naam noem me: reperusuteeruchya.

レプルステールチャ









SPOILER: je bent het of je bent het niet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer donderdag 24 maart 2016 @ 18:27:33 #58
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160915700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je me in het vervolg citeert noem me dan niet bij mijn klootjesfokkingvolkse naam noem me: reperusuteeruchya.

レプルステールチャ









SPOILER: je bent het of je bent het niet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teveel werk. Reipu it is.
🐙
pi_160915747
En vervolgens klonk Repelsteelju weer heel aantrekkelijk.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160922784



"Magical Girl" first released in theaters back in 2014, its dark plot revolves around one father’s wish to get his hands on the official costume of singer Megumi from the anime series Magical Girl Yukiko, in order to fulfill the dying wish of his terminally ill daughter. Unable to come up with the funds to purchase the expensive outfit on his own, he contemplates robbery before settling on blackmailing an unfaithful and unstable housewife.
pi_160923115
We reported previously that Miffy (known as Nijntje in Dutch) was set to have her very own limited-edition theme cafe at Shibuya’s PARCO mall, and now it’s open! Guests have been excitedly tweeting snaps and videos of their time at the cafe!





http://en.rocketnews24.co(...)n-tokyo-is-now-open/

Dick Bruna in Japan dus :P
pi_160923589
quote:
HAIL KYOANI,

KYOANI SAVING ANIME ONCE AGAIN
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer donderdag 24 maart 2016 @ 22:52:09 #66
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160923646
quote:
Het is weird om het McDonalds logo niet verbasterd te zien in animatie tot iets als WcDonald of zo.
🐙
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:09:10 #68
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160936166
WTF!?



quote:
Toonami is proud to announce an original co-prodution with legendary studio, Production I.G, “FLCL” seasons 2 and 3!
That’s right, we are producing 12 new FLCL episodes to be split into two seasons, and serve as a sequel to the original classic, FLCL!

Stay tuned for more info when we have it!




Meer info: http://toonamisquad.board(...)im-announces-seasons


Ook The Pillows zijn terug na een lange tijd. Nieuwe track:


:o HYPE

[ Bericht 25% gewijzigd door Qunix op 25-03-2016 17:04:58 ]
  Designer vrijdag 25 maart 2016 @ 17:50:19 #70
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160937241
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:54 schreef Qunix het volgende:
WTF!?

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer info: http://toonamisquad.board(...)im-announces-seasons


Ook The Pillows zijn terug na een lange tijd. Nieuwe track:


:o HYPE
>Production I.G.

RIP Gainax
🐙
pi_160941735
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:50 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

>Production I.G.

RIP Gainax
Gainax was al lang dood. Daarom bestaat Trigger o.a.
pi_160943850
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:27:11 #73
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_160944056
Hoe heette die torrent site ook al weer met die dango's?
Oh, bakabt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kyubey op 25-03-2016 21:33:40 ]
Helemaal super.
  Designer zaterdag 26 maart 2016 @ 02:14:34 #74
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160951858
Seizoen 1 van Code Geass op Netflix wuuuuuut.
🐙
pi_160952075
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
Seizoen 1 van Code Geass op Netflix wuuuuuut.
death note is ook op netflix
pi_160954977
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:54 schreef Qunix het volgende:
WTF!?

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer info: http://toonamisquad.board(...)im-announces-seasons

Ook The Pillows zijn terug na een lange tijd. Nieuwe track:


:o HYPE
2 nieuwe seizoenen? :D
pi_160960709
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:54 schreef Qunix het volgende:
WTF!?

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer info: http://toonamisquad.board(...)im-announces-seasons

Ook The Pillows zijn terug na een lange tijd. Nieuwe track:


:o HYPE
Dat had ik niet zien aankomen. Gedeeltelijk ook omdat ik geen idee had waar FLCL in eerste instantie over ging noch wat foelie koelie daadwerkelijk betekende. Waar zou een vervolg over gaan?
quote:
Helaas erg weinig Amira, Favaro en Jeanne d'Arc in de trailer. Daarentegen:

Nina een leukerd.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160961689
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat had ik niet zien aankomen. Gedeeltelijk ook omdat ik geen idee had waar FLCL in eerste instantie over ging noch wat foelie koelie daadwerkelijk betekende. Waar zou een vervolg over gaan?

[..]

Helaas erg weinig Amira, Favaro en Jeanne d'Arc in de trailer. Daarentegen:

Nina een leukerd.
Zie http://toonamisquad.board(...)im-announces-seasons als je een beetje gespoilerd wil worden.
pi_160961878
quote:
In the new season of FLCL, many years have passed since Naota and Haruhara Haruko shared their adventure together. Meanwhile, the war between the two entities known as Medical Mechanica and Fraternity rages across the galaxy. Enter Hidomi, a young teenaged girl who believes there is nothing amazing to expect from her average life, until one day when a new teacher named Haruko arrives at her school. Soon enough, Medical Mechanica is attacking her town and Hidomi discovers a secret within her that could save everyone, a secret that only Haruko can unlock.

But why did Haruko return to Earth?
What happened to her Rickenbacker 4001 she left with Naota?
And where did the human-type robot ‘Canti’ go?
Spoilers? Grapje zeker? Medical Mechanica? Fraternity? Dit zegt me helemaal niets. En waarom zou Canti geen rol spelen?

Niet dat ik FLCL ooit keek voor de plot.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160962072
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:30 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Spoilers? Grapje zeker? Medical Mechanica? Fraternity? Dit zegt me helemaal niets. En waarom zou Canti geen rol spelen?

Niet dat ik FLCL ooit keek voor de plot.
zat er een plot in FLCL dan? :D
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:43:59 #82
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_160962156
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nina een leukerd.
Ik weet O+
Helemaal super.
pi_160962236
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:43 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik weet O+
:')
  Designer zaterdag 26 maart 2016 @ 18:48:25 #84
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160962240
Ja dat viel wel te verwachten.
🐙
pi_160962241
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:43 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik weet O+
Niet jij. :D

“An interesting thing is a good thing.”
  Designer zaterdag 26 maart 2016 @ 19:39:28 #88
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160962992
quote:
Nou jongens. Allemaal animu machen.
🐙
pi_160963523
:{w Niet zonder een leger onderbetaalde Vietnamese tekensloven.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 27 maart 2016 @ 14:36:13 #90
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160976958
Vandaag opgepikt op de comic con :P

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160987417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Niet jij. :D

[ afbeelding ]
Ik dacht al...
  zondag 27 maart 2016 @ 22:31:50 #93
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  zondag 27 maart 2016 @ 22:32:21 #94
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160988076
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160990950
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik dacht al...


quote:
Ik mis Favaro, Amira en Jeanne een beetje, maar goed zoals ik eerder al zei, deze keer zonder grollen, dat nieuwe meisje ziet er vrolijk uit en maakt veel goed.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 28 maart 2016 @ 11:11:09 #96
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160994463
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ik mis Favaro, Amira en Jeanne een beetje, maar goed zoals ik eerder al zei, deze keer zonder grollen, dat nieuwe meisje ziet er vrolijk uit en maakt veel goed.
1:22 lijkt anders toch echt op jeanne
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 28 maart 2016 @ 11:49:55 #97
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  maandag 28 maart 2016 @ 11:57:42 #98
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_160995028
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Niet jij. :D

[ afbeelding ]
Snik snak snok.
Helemaal super.
pi_160996392
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:11 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

1:22 lijkt anders toch echt op jeanne
Dat zag ik. 1:21 lijkt een beetje op Amira en 1:24 is Favaro. Denk alleen niet dat ze een grote rol gaan spelen afgaande op de trailer.

quote:
8s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:57 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Snik snak snok.
Ga jij van de lente nog iets volgen?
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 28 maart 2016 @ 13:51:32 #100
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160997067
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:19 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat zag ik. 1:21 lijkt een beetje op Amira en 1:24 is Favaro. Denk alleen niet dat ze een grote rol gaan spelen afgaande op de trailer.

[..]

Ga jij van de lente nog iets volgen?
En Kaiser a shit
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:01:10 #101
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_160997296
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 13:19 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat zag ik. 1:21 lijkt een beetje op Amira en 1:24 is Favaro. Denk alleen niet dat ze een grote rol gaan spelen afgaande op de trailer.

[..]

Ga jij van de lente nog iets volgen?
Ik denk de nieuwe JoJo, Sakamoto-san, en verder heb ik nog niet de lijst bekeken eigenlijk.
Helemaal super.
  Designer maandag 28 maart 2016 @ 14:03:00 #102
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:11:08 #103
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_160997534
quote:
Wel jammer dat ik al bij ben met de manga, dan is het iets minder spannend :P
Helemaal super.
  Designer maandag 28 maart 2016 @ 14:14:49 #104
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_160997650
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik al bij ben met de manga, dan is het iets minder spannend :P
Oh ja, ik moet hem ook eens gaan lezen.

Geen Nikumi in de PV though. ;(
🐙
pi_160998852
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:01 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik denk de nieuwe JoJo, Sakamoto-san, en verder heb ik nog niet de lijst bekeken eigenlijk.
Het is Part 4: Diamond is crash/unbreakable. ;)
pi_161001015
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Helaas erg weinig Amira, Favaro en Jeanne d'Arc in de trailer.
Hij krijgt 24 episodes.
  maandag 28 maart 2016 @ 17:07:48 #107
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161001530
quote:
Jup, heb de manga al gelezen. Het beste deel, naar mijn mening. 5 was gruwelijk saai en 6 werd me iets te bizar :P
Helemaal super.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:28:05 #109
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161006504
Net begonnen met Xam'd de 2 openings ervan zijn catchy _O_ :D

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161012292
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:07 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Jup, heb de manga al gelezen. Het beste deel, naar mijn mening. 5 was gruwelijk saai en 6 werd me iets te bizar :P
Niet zeiken op Jolyne o|O
pi_161017036






Leuke manhwa (webtoons) was dat! Aan het eind werd het een beetje zoals de eerste 6 minuten van Elven Lied ging.
pi_161017735
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:55:53 #114
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161026062
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161028852
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Links boven al uitgekeken. Toffe anime short.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 18:50:54 #116
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161028886
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:49 schreef Qunix het volgende:

[..]

Links boven al uitgekeken. Toffe anime short.
Ik moet er zelf nog twee. Makoto Shinkai he.

Dat format van Koreaanse telefoonmanga's vind ik eigenlijk ook wel wat.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161030811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat format van Koreaanse telefoonmanga's vind ik eigenlijk ook wel wat.
Dead Days
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:05:55 #120
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161033580
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 09:44 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, van Boku no Hero Academia zou ook een animu komen. Misschien volg ik die ook nog wel.

Dus

quote:
Jojo
Sakamoto-san
Boku no Hero Academia
Flying Witch
Kiznaiver ?
Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? (als ik ECHT niets beters te doen heb)
Helemaal super.
pi_161035163
She and her cat heb ik al uit.

Nieuwe Gundam wil ik proberen.

Joker Game misschien...

Wat ik wel ga volgen is Sakamoto Desu Ga? en als het makkelijk te vinden is de nieuwe Powerpuff Girls :D

En vast wel een serie wat hier goed bevalt.

Qua OVA's: Gundam Thunderbolt 2x, One Punch Man 2x, Gundam Origin en Ajin als ik de anime af heb gekeken.
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:08:02 #122
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161048810
Sowieso kijken:
Bungou Stray Dogs
flying Witch
Joker game
Gundam
Koutetsujou no kabaneri Steampunk :9~ en EGOIST opening :D

Mischien:
Endride
Hundred
Kiznaiver want trigger
Bakuon!! want k-on met motoren _O_
Kuromukuro PA works die eens een mecha maakt ben benieuwd

Films/OVA
Aijin
Aijin
Girls un panzer
Gundam _O_
Under the dog

[ Bericht 7% gewijzigd door De_Dakgoot op 30-03-2016 14:13:59 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:57:16 #124
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161049655
quote:
Gaat vast over bommen en granaten :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer woensdag 30 maart 2016 @ 14:57:34 #125
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161049663
🐙
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:58:39 #126
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161049682


[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 30-03-2016 14:59:37 ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161057576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 14:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Koutetsujou no kabaneri Steampunk :9~ en EGOIST opening :D
Ondanks dat deze anime de TT geïnspireerd heeft ben jij de eerste van de drie die hem een kans wil geven. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Attack on Titan niet perse goed was, maar m.i. was het altijd wel goed genoeg en de hype eromheen was leuk. Dus ja, ik verwacht hier veel en hetzelfde van,
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:13:29 #129
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161062137
quote:
Ik ken nog een andere anime over glasblazers. Die was echt perfect.
Helemaal super.
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:34:15 #130
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161062878
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ondanks dat deze anime de TT geïnspireerd heeft ben jij de eerste van de drie die hem een kans wil geven. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Attack on Titan niet perse goed was, maar m.i. was het altijd wel goed genoeg en de hype eromheen was leuk. Dus ja, ik verwacht hier veel en hetzelfde van,
Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. De rest heeft gewoon plebtatse, Attack on Titan is inderdaad niet een goede show maar het was sappig om te kijken en ben dan ook hyped voor seizoen 2. Voor deze anime zit ik al in de hypetrain te wachten.

En zij is best girl

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer woensdag 30 maart 2016 @ 23:08:05 #131
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161063718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ondanks dat deze anime de TT geïnspireerd heeft ben jij de eerste van de drie die hem een kans wil geven. Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat Attack on Titan niet perse goed was, maar m.i. was het altijd wel goed genoeg en de hype eromheen was leuk. Dus ja, ik verwacht hier veel en hetzelfde van,
Oh ik was zeker wel van plan om hem te kijken hoor.
🐙
  Designer woensdag 30 maart 2016 @ 23:30:36 #132
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161064306
Hmm, even kijken.

Bakuon!!
Kiznaiver
Koutetsujou no kabaneri
Kuromukuro

Verder whatever.
Misschien Flying Witch, Bungou Stray Dogs, Joker Game en Mayoiga.
Eens kijken of die Trigger short wat is, Uchuu Patrol Luluco.
En Under the Dog komt uit zie ik. Kan ook geen kwaad om te kijken.
🐙
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:45:07 #133
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161071349
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, even kijken.

Bakuon!!
Kiznaiver
Koutetsujou no kabaneri
Kuromukuro

Verder whatever.
Misschien Flying Witch, Bungou Stray Dogs, Joker Game en Mayoiga.
Eens kijken of die Trigger short wat is, Uchuu Patrol Luluco.
En Under the Dog komt uit zie ik. Kan ook geen kwaad om te kijken.
Geef Sakamoto alsjeblieft een kans :P
Helemaal super.
  Designer donderdag 31 maart 2016 @ 13:25:10 #134
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161072080
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:45 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Geef Sakamoto alsjeblieft een kans :P
Ok.
🐙
pi_161073621
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:25 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ok.
Manga was heel tof! Ik vind ook dat je het een kans moet geven... :Y
pi_161073638
https://tweakers.net/nieu(...)film-op-blu-ray.html

CGI film en een anime serie (getekend, 5 episodes) van Final Fantasy XV

[ Bericht 2% gewijzigd door Qunix op 31-03-2016 16:57:36 ]
pi_161074055
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:46 schreef Qunix het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)film-op-blu-ray.html

CGI film en een anime serie (getekend) van Final Fantasy XV
Ik ben hyped, binnenkort ( 30 sept ) beide op bluray hier binnen *O* *O*
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_161078623
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:08 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh ik was zeker wel van plan om hem te kijken hoor.
Van jouw en Mausgod verwacht ik eigenlijk niet anders. Het waren Plebbey en PLEBunix die me verbaasden.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 31 maart 2016 @ 21:52:49 #141
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161083670
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161084427
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik drop alles voor volgend seizoen, dit is puur AOTY materiaal.
_O_ JIJ SNAPT HET! _O_

Er komen dit seizoen denk ik wel wat leuke seinen anime's.

Ik heb dit seizoen gevolgd: Gundam iron blood, Dimension W en dat was het. Grimgar of hoe het heet wil ik nog kijken, Gate seizoen 1 en 2 op 2 dagen gebinged. En Boku Dake Ga Inai machi, pff die was wel triest...

Geen idee of er nog andere leuke bij zaten vorig seizoen. Nu kijk ik stiekem mijn guilty pleasure: Shirokuma café :@
pi_161084650
Het nieuwe seizoen biedt weinig nieuws zie ik.
pi_161084806
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:24 schreef robin007bond het volgende:
Het nieuwe seizoen biedt weinig nieuws zie ik.
We no Jojo now? :P
pi_161084899
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

We no Jojo now? :P
Nog nooit Jojo gezien. :@
pi_161084914
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nog nooit Jojo gezien. :@
Manga lezen(zelfde "bouwjaar" en week als ik). ;)
pi_161084984
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:24 schreef robin007bond het volgende:
Het nieuwe seizoen biedt weinig nieuws zie ik.
45 nieuwe volledige series. En daar zit nog een rits films, OVA's en zeer korte animaties aan vast.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

We no Jojo now? :P
Jojo zal ongetwijfeld goed zijn, ik hoor er in ieder geval weinig als niets negatiefs over, maar het is wel al het zoveelste seizoen en niet iets waar je zomaar in kunt springen zonder bij het eerste seizoen te beginnen heb ik het idee.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:04:13 #148
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161085939
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

45 nieuwe volledige series. En daar zit nog een rits films, OVA's en zeer korte animaties aan vast.

[..]

Jojo zal ongetwijfeld goed zijn, ik hoor er in ieder geval weinig als niets negatiefs over, maar het is wel al het zoveelste seizoen en niet iets waar je zomaar in kunt springen zonder bij het eerste seizoen te beginnen heb ik het idee.
Mwah. Dat weet ik nog zo net niet. Seizoen 4 is een redelijk losstaand verhaal, je mist alleen de introductie van Jotaro en Joseph.
Helemaal super.
  Designer donderdag 31 maart 2016 @ 23:55:38 #149
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161087601
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:04 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Mwah. Dat weet ik nog zo net niet. Seizoen 4 is een redelijk losstaand verhaal, je mist alleen de introductie van Jotaro en Joseph.
Was dat Sushi Police nog wat eigenlijk? Ik was het toen van plan te kijken maar ben die hele serie vergeten. Lees mensen die er erg positief over zijn maar op MAL heeft hij nog geen 5...
🐙
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:09:16 #150
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161096169
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:04 schreef Kyubey het volgende:
Mwah. Dat weet ik nog zo net niet. Seizoen 4 is een redelijk losstaand verhaal, je mist alleen de introductie van Jotaro en Joseph.
Dus ik hoef alleen maar de aflevering 1 (eerste aflevering met Jonathan Joestar*) en 10 (eerste aflevering met Joseph Joestar*) van het eerste seizoen te zien en dan kan ik voldoende bagage aan seizoen 4 beginnen? Dat idee spreekt me wel aan eigenlijk.

* volgens de wiki
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161117089

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 54% gewijzigd door Qunix op 02-04-2016 14:30:42 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:20:58 #152
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161117278
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:35:00 #153
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161118607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dus ik hoef alleen maar de aflevering 1 (eerste aflevering met Jonathan Joestar*) en 10 (eerste aflevering met Joseph Joestar*) van het eerste seizoen te zien en dan kan ik voldoende bagage aan seizoen 4 beginnen? Dat idee spreekt me wel aan eigenlijk.

* volgens de wiki
Mwah, Jonathan kun je overslaan. Ik zou de eerste ep van Stardust Crusaders kijken als je echt alleen s4 wil zien. Dan heb je ook meteen de introductie van de term ''Stand''.

quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:09 schreef Qunix het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theister _O_
Animenz _O_
Helemaal super.
pi_161118992
Attack on Titan pas in september. Moet ik daar nog zin in hebben? Voor het verhaal compleet is, is een hele generatie opgegroeid en getrouwd met 2.2 kinderen. Dan gouden ouden binge watchen. zoals twee seizoenen When they cry, waarbij het hele eerste seizoen (>20 afleveringen) een inleiding is voor het verhaal pas echt begint. Grrrr...
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:35:05 #155
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161119833
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Mwah, Jonathan kun je overslaan. Ik zou de eerste ep van Stardust Crusaders kijken als je echt alleen s4 wil zien. Dan heb je ook meteen de introductie van de term ''Stand''.

Dankje. :)

quote:
13s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:57 schreef Drieklank het volgende:
Attack on Titan pas in september. Moet ik daar nog zin in hebben? Voor het verhaal compleet is, is een hele generatie opgegroeid en getrouwd met 2.2 kinderen. Dan gouden ouden binge watchen. zoals twee seizoenen When they cry, waarbij het hele eerste seizoen (>20 afleveringen) een inleiding is voor het verhaal pas echt begint. Grrrr...
Ik heb nog geen aankondiging gezien. Weet je cker dat het niet september 2019 is. :D
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161139521
Nieuwe Gundam RE0096 gespot!
  zondag 3 april 2016 @ 12:03:16 #160
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161140261
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 3 april 2016 @ 12:04:29 #161
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161140285
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2016 11:20 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe Gundam RE0096 gespot!
YES _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O*
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 3 april 2016 @ 12:21:24 #162
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161140684
10/10 want UC universe
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 3 april 2016 @ 13:10:55 #163
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161141870
quote:
Ik heb gister even een stuk of 4 hoofdstukken van de manga gelezen. Ze zijn nog niet eens allemaal goed en wel bij Peshawar en er is ook bullshitmagie, maar ik vind het wel fijn dat ze de aandacht nu gelijkmatig over de verschillende facties verdelen. Guiscard en Silvermask zijn momenteel evenzeer hoofdpersonen als Arslan.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161142465
In een paar dagen de hele Kingdom manga gelezen _O_

Dacht dat ik manga lezen eerst niks vond, maar daar moet ik toch op terug komen :P Soms zijn actieshots nog steeds wel erg vaag, maar kan het een stuk beter volgen nu.

Top _O_ Vaker manga lezen dus :)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Designer zondag 3 april 2016 @ 16:00:25 #165
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161145679
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 13:35 schreef poker4lifee het volgende:
In een paar dagen de hele Kingdom manga gelezen _O_

Dacht dat ik manga lezen eerst niks vond, maar daar moet ik toch op terug komen :P Soms zijn actieshots nog steeds wel erg vaag, maar kan het een stuk beter volgen nu.

Top _O_ Vaker manga lezen dus :)
Goed zo. Als je uitstekende actieshots wilt, lees One Punch Man.
🐙
pi_161145808
Ik lees nu Shamo... DAT is me een manga zég!!!
  Designer zondag 3 april 2016 @ 16:18:50 #167
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161146115
Ik had Nijigahara Holograph in de kast staan. En nadat ik ik die Manben aflevering zag over Inio Asano ben ik hem gaan lezen. Een enkel boek, ziet er tof uit, door vaag meerdere tijdlijnen gedoe in eerste instantie een beetje lastig maar na een paar keer doorbladeren helderder.

Toch eens wat ander werk van hem oppikken.
🐙
  Designer zondag 3 april 2016 @ 16:20:03 #168
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161146148
🐙
  zondag 3 april 2016 @ 16:25:03 #169
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161146285
Over Sjinese filmstrips gesproken. Ik ben na dit weekend weer helemaal bij met Vinland Saga.

Ze gaan naar Byzantium. O+
En ze brachten het verhaal van Knoet en de golven te berde.
Farmland Saga is voorgoed voorbij.


Het enige dat ik een beetje jammer vind is dat ze best wel veel ingaan op een christelijke moraal en de voorchristelijke houdingen grotendeels negeren. Terwijl die tijd toch een overgangsperiode was.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer zondag 3 april 2016 @ 16:34:02 #170
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161146548
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Sjinese filmstrips gesproken. Ik ben na dit weekend weer helemaal bij met Vinland Saga.

Ze gaan naar Byzantium. O+
En ze brachten het verhaal van Knoet en de golven te berde.
Farmland Saga is voorgoed voorbij.


Het enige dat ik een beetje jammer vind is dat ze best wel veel ingaan op een christelijke moraal en de voorchristelijke houdingen grotendeels negeren. Terwijl die tijd toch een overgangsperiode was.
Ik moet daar ook eens mee verder. Ik heb alleen het eerste boek. Kodansha heeft ze hier per twee volumes in een hardcover in de schappen staan. Onlangs is na wat vertraging volume 7 uitgekomen. En als het niet beter gaat verkopen dan dat het nu doet gaat Kodansha geen volgende volumes meer uitbrengen. ;(
🐙
  Designer zondag 3 april 2016 @ 16:41:18 #171
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161146725
Tevens hoorde ik dat Dark Horse gestopt is met het drukken van Gantz. Toch maar eens haast maken met die dingen.
🐙
  zondag 3 april 2016 @ 16:45:14 #172
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161146868
Wel begrijpelijk van Kodansha. Het lijkt me voor de hand liggen dat de verkopen gaan dalen als het verhaal overslaat van spannende vikingactie naar het monotone saaie bestaan van Noorse lijfeigenen.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer zondag 3 april 2016 @ 17:02:47 #173
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161147349
Ach, als Farming Simulator goed verkoopt waarom niet.
🐙
  zondag 3 april 2016 @ 18:39:16 #174
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161149984
Die eerste episode van Boku no Pico Hero Academia is geweldig. Het ziet er naar uit dat het een perfecte adaptatie gaat worden!
Die stijl _O_
Helemaal super.
pi_161151540
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 16:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Goed zo. Als je uitstekende actieshots wilt, lees One Punch Man.
yes thanks, will do.
Moet je wel Kingdom gaan kijken uh lezen he ;)
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 18:39 schreef Kyubey het volgende:
Die eerste episode van Boku no Pico Hero Academia is geweldig. Het ziet er naar uit dat het een perfecte adaptatie gaat worden!
Die stijl _O_
nice :) Zo maar eens kijken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 4 april 2016 @ 00:48:31 #176
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161161070
Wat een epische autorit was dat net. Gundam Unicorn OST aan en gaan met die banaan over de autobahn :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer maandag 4 april 2016 @ 00:52:19 #177
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161161124
Gemiste kans voor Kraftwerk op de autobahn.
🐙
  maandag 4 april 2016 @ 00:53:15 #178
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161161137
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Gemiste kans voor Kraftwerk op de autobahn.
Kraftwerk _O_.
Zet ik van de zomer wel aan :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161164060
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 00:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een epische autorit was dat net. Gundam Unicorn OST aan en gaan met die banaan over de autobahn :D
Initial D!!!



[ Bericht 26% gewijzigd door Qunix op 04-04-2016 10:35:05 ]
  Designer maandag 4 april 2016 @ 14:35:37 #180
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161168534
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Kraftwerk _O_.
Zet ik van de zomer wel aan :D
Juist :7
🐙
  maandag 4 april 2016 @ 22:52:51 #181
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161183360
http://www.ggkthx.org/
quote:
Guess we’re going to be doing this (read: committing to it) since Real Legal Anime Sites can’t deal with the licensing clusterfuck that is called Macross.
[gg] leeft weer en ze doen Macross Delta. Het is definitief! Die luie dekschrobbers en schobbejakken leveren. Verdomme! Wie had dat gedacht?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161188549
Durarara is eigenlijk indirect een verhaal over facebook of twitter en de macht ervan.
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:21:49 #183
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161189944
[gg] is terug _O_

http://www.ggkthx.org/
kut repel was me voor.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:29:43 #184
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161200869
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 april 2016 08:25 schreef Qunix het volgende:
Durarara is eigenlijk indirect een verhaal over facebook of twitter en de macht ervan.
Het Dollars bulletin lijkt meer op 2ch, en misschien zelfs meer op middelgrote fora, dan op sociale netwerk sites.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:07:21 #185
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161205525
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.ggkthx.org/

[..]

[gg] leeft weer en ze doen Macross Delta. Het is definitief! Die luie dekschrobbers en schobbejakken leveren. Verdomme! Wie had dat gedacht?
Wat is dit trouwens van gaare show, het lijkt net alsof Macross Delta Symphogear na probeert te doen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:02:30 #186
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161207773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Wat is dit trouwens van gaare show, het lijkt net alsof Macross Delta Symphogear na probeert te doen
Nooit meer dan een paar glimpen van Symphogear opgevangen. Macross Driehoekje ligt me wel, meer dan Macross Frontier in ieder geval.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161210989
It's so boring here. :'(

*commits sudoku*
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:48:07 #188
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161212095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
It's so boring here. :'(

*commits sudoku*
Jij bent een van de Jojo's niet? Inderdaad briljante serie. Dat was niet geheel onverwacht eerlijk gezegd. Ik moest me inhouden om niet meteen de hele serie binnen te hengelen na de eerste aflevering gezien te hebben. De eerste aflevering van Stardust Crusaders pakte me wat minder. Dit weekend pak ik diamond is unbreakable op.

Ben ook aan het langverwachte vervolg op Pico x Chiko x Coco begonnen. Boku no Pico Academia was wel leuk, maar ik ga het als het zo door gaat niet volgen. Ik vind de Amerikaanse strips die Pico Academia persifleert leuker dan Academia zelf. Net Kickass, maar dan zonder Hit-Girl om een matige film omhoog te tillen.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 6 april 2016 @ 06:40:36 #189
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161214111
Ik heb Tokyo Ghoul (en Root A) gekeken en man man man :'( Daarna gelijk de laatste stukjes manga gelezen om te kijken wat er nou ECHT gebeurde en man man man :'( :'( :'(
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161215032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 18:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het Dollars bulletin lijkt meer op 2ch, en misschien zelfs meer op middelgrote fora, dan op sociale netwerk sites.
Klopt.
  woensdag 6 april 2016 @ 11:45:02 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161217920
Joker game is best leuk.
Zelfde voor ReZero

Hundred is Infinite stratos 3.0
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 6 april 2016 @ 16:06:57 #192
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161224131
Ook nog een mindere serie gezien? Ik moet schrappen in mijn lijstjes niet toevoegen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161230900

Samurai Champloo gratis legaal op Youtube (mits gebruik van een US proxy)
  woensdag 6 april 2016 @ 20:44:31 #194
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161232397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ook nog een mindere serie gezien? Ik moet schrappen in mijn lijstjes niet toevoegen.
Hundred.

Ben zeer te spreken over Joker game, je denkt dat het over Poker gaat maar het gaat eigenlijk over spionage in japan rond 1937.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 6 april 2016 @ 22:22:23 #195
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161238905
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Qunix het volgende:

Samurai Champloo gratis legaal op Youtube (mits gebruik van een US proxy)
Legaal als je in een ander land zou wonen dus. Hier je obligatoire: 'streams :')'.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 6 april 2016 @ 22:32:16 #196
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161239569
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Qunix het volgende:

Samurai Champloo gratis legaal op Youtube (mits gebruik van een US proxy)
Streamen :')!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161247221
Jajajajajajajajaa..... Dat weten we nou wel...

Ik vind het vooral leuk dat ze "iets" doen aan het verspreiden van anime.
  donderdag 7 april 2016 @ 10:07:18 #198
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161248335
quote:
3s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:45 schreef Qunix het volgende:
Jajajajajajajajaa..... Dat weten we nou wel...

Ik vind het vooral leuk dat ze "iets" doen aan het verspreiden van anime.
Eens. En streamen is een goede manier om iemand een eerste ervaring met anime te bieden. Laagdrempelig.

Wel jammer dat het dan alleen voor de VS is, en dus niet gratis en legaal in NL, maar ja.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 7 april 2016 @ 12:16:57 #200
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161251486
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:16:45 #202
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161254291
Mooie tattoeage :D

Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161254630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
It's so boring here. :'(

*commits sudoku*


Ben je wel even zoet mee (tenzij je m gaat zoeken op het internet natuurlijk) :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 7 april 2016 @ 14:43:38 #204
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161254993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben je wel even zoet mee (tenzij je m gaat zoeken op het internet natuurlijk) :)
CHALLENGE ACCEPTED
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161255031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

CHALLENGE ACCEPTED
Succes. Het is één van de moeilijkste sudoku's ter wereld. De meeste zijn 5 tot 6 sterren. :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 7 april 2016 @ 14:46:21 #206
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161255065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Succes. Het is één van de moeilijkste sudoku's ter wereld. De meeste zijn 5 tot 6 sterren. :)
Ik ga m'n best doen maar beloof niks. :@
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 7 april 2016 @ 14:54:42 #207
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161255257
Dit ding is onmogelijk, ik geef het op. :'(
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161255315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben je wel even zoet mee (tenzij je m gaat zoeken op het internet natuurlijk) :)
Wat is deze? Mijn standaard oplosstrategie werkt niet. Ik kan er nog geen cijfertje in invullen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161255360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:54 schreef Xaryna het volgende:
Dit ding is onmogelijk, ik geef het op. :'(
Dat was snel :)

donderdag 7 april 2016 @ 14:43 : Challenge accepted!
donderdag 7 april 2016 @ 14:54: Ik geef het op.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_161255387
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

Wat is deze? Mijn standaard oplosstrategie werkt niet. Ik kan er nog geen cijfertje in invullen.
Deze is de moeilijkste sudoku ter wereld :)

quote:
the most difficult parts of the grid require you to think ten moves ahead, exploring a series of permutations at each stage in order to eliminate all routes other than the right one.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_161255550
Misschien makkelijker :)

Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 7 april 2016 @ 15:30:33 #212
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161256000
quote:
10 stappen vooruit? Geen wonder dat ik niets kon plaatsen...
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 15:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Misschien makkelijker :)

[ afbeelding ]
Ik voel me gekleineerd :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 7 april 2016 @ 17:04:14 #213
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161257911
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:57:38 #214
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161262104
Mag ik even klagen?

Ik probeer een manga compleet te krijgen (out of print, of course... }:| ) en één volume is lastig te krijgen en belachelijk duur. Dus ik had een aardige prijs gevonden voor een tweedehandse in aardige staat, via Amazon verkoper in de VS. Pakketje nooit aangekomen, verkoper belooft geld terug, ook nooit gehad. Uiteindelijk via de creditcard garantie terug weten te krijgen...

Maar nu wil ik 'm dus nog steeds hebben... alleen zijn alle verkopers van hetzelfde type en ik wil niet nog een keer zoveel risico lopen :{

Kunnen ze die krengen niet wat vaker herdrukken als de prijzen de pan uit rijzen? Blijkbaar is er voldoende vraag naar.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 7 april 2016 @ 20:02:15 #215
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161262236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:57 schreef Xaryna het volgende:
Mag ik even klagen?

Ik probeer een manga compleet te krijgen (out of print, of course... }:| ) en één volume is lastig te krijgen en belachelijk duur. Dus ik had een aardige prijs gevonden voor een tweedehandse in aardige staat, via Amazon verkoper in de VS. Pakketje nooit aangekomen, verkoper belooft geld terug, ook nooit gehad. Uiteindelijk via de creditcard garantie terug weten te krijgen...

Maar nu wil ik 'm dus nog steeds hebben... alleen zijn alle verkopers van hetzelfde type en ik wil niet nog een keer zoveel risico lopen :{

Kunnen ze die krengen niet wat vaker herdrukken als de prijzen de pan uit rijzen? Blijkbaar is er voldoende vraag naar.
Welke manga en welk volume?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Designer donderdag 7 april 2016 @ 20:04:02 #216
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161262283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:57 schreef Xaryna het volgende:
Mag ik even klagen?

Ik probeer een manga compleet te krijgen (out of print, of course... }:| ) en één volume is lastig te krijgen en belachelijk duur. Dus ik had een aardige prijs gevonden voor een tweedehandse in aardige staat, via Amazon verkoper in de VS. Pakketje nooit aangekomen, verkoper belooft geld terug, ook nooit gehad. Uiteindelijk via de creditcard garantie terug weten te krijgen...

Maar nu wil ik 'm dus nog steeds hebben... alleen zijn alle verkopers van hetzelfde type en ik wil niet nog een keer zoveel risico lopen :{

Kunnen ze die krengen niet wat vaker herdrukken als de prijzen de pan uit rijzen? Blijkbaar is er voldoende vraag naar.
Ja ik snap dat ook niet. Dark Horse is denk ik het ergste met dingen in-print houden. :')

En sommige dingen snap ik het al helemaal niet van. Battle Royale is na het imploderen van TokyoPop out of print en belachelijk prijzig om compleet te krijgen.

En we hebben het hier over fucking Battle Royale. Onbegrijpelijk. Dat had al lang weer opgepikt moeten zijn. :N
🐙
  donderdag 7 april 2016 @ 20:11:19 #217
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161262499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Welke manga en welk volume?
Basara 20
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:04 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook niet. Dark Horse is denk ik het ergste met dingen in-print houden. :')

En sommige dingen snap ik het al helemaal niet van. Battle Royale is na het imploderen van TokyoPop out of print en belachelijk prijzig om compleet te krijgen.

En we hebben het hier over fucking Battle Royale. Onbegrijpelijk. Dat had al lang weer opgepikt moeten zijn. :N
En dan klagen dat we manga scanlated online lezen. :D
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161266488


Working!!
pi_161269103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben je wel even zoet mee (tenzij je m gaat zoeken op het internet natuurlijk) :)
:+
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:17:29 #223
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161291479


http://damedesuyo.com/

Waar doen ze dit voor? Als jouw favoriete anime rippers zich zouden uitspreken ten faveure van een kandidaat of partij die je niet al op voorhand steunde zou je dan voor die gene stemmen? Ik weet nog dat Sleepsubs in de GeenStijl Cohen-zuigt meme trapte maar dat had geen invloed op wat ik van hun ondertitels vond noch over hoe ik Cohen als kandidaat zag.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer vrijdag 8 april 2016 @ 22:23:25 #224
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161291678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

http://damedesuyo.com/

Waar doen ze dit voor? Als jouw favoriete anime rippers zich zouden uitspreken ten faveure van een kandidaat of partij die je niet al op voorhand steunde zou je dan voor die gene stemmen? Ik weet nog dat Sleepsubs in de GeenStijl Cohen-zuigt meme trapte maar dat had geen invloed op wat ik van hun ondertitels vond noch over hoe ik Cohen als kandidaat zag.
Pff. 'murica. Mensen zetten spandoeken en bordjes in hun tuin met hun favo kandidaat. Ik kijk er niet van op.

Dat of ik mis een meme.
🐙
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:27:09 #225
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161291810
Als het een grap is gaat hij aan mij verloren.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer vrijdag 8 april 2016 @ 22:30:00 #226
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161291906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als het een grap is gaat hij aan mij verloren.
Dit is hetzelfde internet dat ons Crimea-chan gaf. Ik hou alles voor mogelijk.
🐙
pi_161292119
Durarara in 2 dagen uitgekeken :')

Komt er nog meer?

Edit: nee, wel 2 OVA's.
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:46:52 #228
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161292386
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Dit is hetzelfde internet dat ons Crimea-chan gaf. Ik hou alles voor mogelijk.


Toch heeft Natalia Poklonskaya veel meer plaatjes op de booru's dan de presidentskandidaten tezamen. Terecht overigens want ze is veel leuker. Maar gut we sluiten geen mogelijkheden uit.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 8 april 2016 @ 23:00:39 #229
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161292794
Helemaal super.
  vrijdag 8 april 2016 @ 23:18:50 #230
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161293323


Beste moment van de aflevering.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 8 april 2016 @ 23:38:00 #231
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161293865
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

http://damedesuyo.com/

Waar doen ze dit voor? Als jouw favoriete anime rippers zich zouden uitspreken ten faveure van een kandidaat of partij die je niet al op voorhand steunde zou je dan voor die gene stemmen? Ik weet nog dat Sleepsubs in de GeenStijl Cohen-zuigt meme trapte maar dat had geen invloed op wat ik van hun ondertitels vond noch over hoe ik Cohen als kandidaat zag.
Job cohen is een vieze linkse hond.

Commie doet het wel goed _O_
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161294193
Gundam Unicorn RE0096 bevat veel kwaliteit.

:s)
  vrijdag 8 april 2016 @ 23:52:30 #233
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161294280
* > Cohen
* > iets anders dan de beste premier die we nooit gehad hebben

* > Commiennazi's
* > die ooit iets goeds doen

mfw

“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 9 april 2016 @ 00:00:33 #234
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161294458
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:37 schreef Qunix het volgende:
Durarara in 2 dagen uitgekeken :')
Mwa, dat is de manier om het te doen. Ik had regelmatig geen idee naar wie ik aan het kijken was en waar diens verhaal in het grote geheel paste toen ik de serie wekelijks volgde.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161294523
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 00:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Mwa, dat is de manier om het te doen. Ik had regelmatig geen idee naar wie ik aan het kijken was en waar diens verhaal in het grote geheel paste toen ik de serie wekelijks volgde.
Ik deed het eigenlijk onbewust. Zodoende vond ik de anime wel lekker wegkijken. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment achterliep bij de vorige 2. De originele eerste was wel tof.
  zaterdag 9 april 2016 @ 00:04:17 #236
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161294532
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 00:03 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik deed het eigenlijk onbewust. Zodoende vond ik de anime wel lekker wegkijken. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment achterliep bij de vorige 2. De originele eerste was wel tof.
Ik heb ook het idee dat ik de eerste serie tof vond, maar ik weet bij god niet meer waar het allemaal over ging.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161294718
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2016 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat ik de eerste serie tof vond, maar ik weet bij god niet meer waar het allemaal over ging.
Ik ook niet. Vooral opbouw/introductie vond ik wel aardig.
  zaterdag 9 april 2016 @ 01:25:11 #238
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161295802
Kabeneri of the iron fortress is vet 10/10 beter dan AOT
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 9 april 2016 @ 01:41:33 #239
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161295983
Dat vind ik te vroeg om te zeggen. De zombies uit deze serie hebben veel minder spunk en swagger dan de titans.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn de eerste twee afleveringen bedoeld geweest om achter elkaar te zien. Deze voelde helemaal niet compleet of iets dergelijks.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer zaterdag 9 april 2016 @ 02:04:53 #240
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161296233
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Repelsteeltju het volgende:

Volgens mij zijn de eerste twee afleveringen bedoeld geweest om achter elkaar te zien. Deze voelde helemaal niet compleet of iets dergelijks.
Hmm. In dat geval wacht ik nog eventjes tot e02.
🐙
  zaterdag 9 april 2016 @ 13:47:43 #241
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161302284
Sakamoto _O_ Ondanks het budget van niets weten ze er toch nog wat van te maken :D
Helemaal super.
  zaterdag 9 april 2016 @ 19:16:51 #242
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161309432
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161316319
Sakamoto desuga _O_ AOTS!
  zaterdag 9 april 2016 @ 22:46:13 #244
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
  zaterdag 9 april 2016 @ 22:56:26 #245
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161316936


Ik zie de krantenkoppen al: 'X laat zich door Kabaneri no Shinkansen inspireren om zich de polsen door te snijden.'
En de animeblogs schrijven artikels als: 'jongens en meisjes Kabaneri is goed maar het is verkeerd dat het polssnijden verheerlijkt dus niet doen oke'
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 9 april 2016 @ 23:49:29 #246
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161318539
Kiznaiver ziet er ook wel goed uit!
Helemaal super.
  zaterdag 9 april 2016 @ 23:53:24 #247
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161318629


Luchgeld of je leven.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 10 april 2016 @ 00:33:23 #248
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161319508


/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161322731
Fuck my life!! :') :'(
  zondag 10 april 2016 @ 10:39:15 #250
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161323457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie de krantenkoppen al: 'X laat zich door Kabaneri no Shinkansen inspireren om zich de polsen door te snijden.'
En de animeblogs schrijven artikels als: 'jongens en meisjes Kabaneri is goed maar het is verkeerd dat het polssnijden verheerlijkt dus niet doen oke'
CRAAAAWWWWLIIIINGGG IN MYYYY SKIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNN THEEEEEEEEEEEESEEEEEEEEEEEEE WOUUUUUUUUUUUUUUNDDDDDDDDDDSSSSS WILLL NOT HEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 10 april 2016 @ 14:49:05 #251
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161327542
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

Luchgeld of je leven.
Ik las gisteren ''luchtgeld''. Nu snap ik hem eindelijk.
Helemaal super.
  zondag 10 april 2016 @ 15:25:52 #252
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161328248
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 14:49 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik las gisteren ''luchtgeld''. Nu snap ik hem eindelijk.
Oeps. Dat die voorbij de spell check kwam.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 10 april 2016 @ 17:09:55 #253
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_161330847
Joker game _O_ :7 :7 8-) 8-) 8-) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ *; *; *; *; *;

Nieuwe Kaiji???!?!?!
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 10 april 2016 @ 17:41:03 #254
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_161331487
Boku no Hero 02 _O_ :7 :7 8-) 8-) 8-) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ *; *; *; *; *;

Ep 1 was matig maar zoveel stoere epic shit in ep 2 is ongekend
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_161332406
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 17:09 schreef gniffie het volgende:
Joker game _O_ :7 :7 8-) 8-) 8-) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ *; *; *; *; *;

Nieuwe Kaiji???!?!?!
Joker Game ga ik volgen. Boku ni hero 2 moet ik zo kijken als die uit is verdomme gaat tof worden.
  zondag 10 april 2016 @ 18:58:49 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161333177
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 10 april 2016 @ 20:34:53 #257
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161335798
Boku no Pico Academia ligt me niet. Ik zing het nog wel uit tot stekel zijn radioactieve spinnenbeet krijgt en daarna laat ik het liggen verder.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 10 april 2016 @ 20:40:36 #258
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161336058
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Spitsvondig. Nagato heeft het als ik het me goed herinner wel over een hele andere soort pijn en een andere soort vrede als ik het me goed herinner. Al is het maar omdat pijn en conflict andere dingen betekenen in een welvarend modern stadje dan in een pre-indgustriële periodiek in oorlog gedompelde wereld met magische ninja.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 10 april 2016 @ 21:15:37 #259
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161337632
Gundam unicorn RE 0096 OP/ED :9~
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_161356476
Wat ik momenteel volg:

Gundam UC RE0096 en Sakamoto Desuga...
pi_161356681
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_161357074
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef marp0 het volgende:
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
Dit seizoen?
Zie:
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef Qunix het volgende:
Wat ik momenteel volg:

Gundam UC RE0096 en Sakamoto Desuga...
  maandag 11 april 2016 @ 20:28:50 #265
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161357337
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 11 april 2016 @ 20:31:11 #266
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161357449
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef marp0 het volgende:
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
Hier wordt je nat van: Boku no Pico.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161357477
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 20:21 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dit seizoen?
Zie:

[..]

En als ik iets MOET hebben gezien van de afgelopen twee jaar? One punch man uitgesloten..

Thanks alvast :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_161357500
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hier wordt je nat van: Boku no Pico.
:') inkoppertje
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_161357614
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:28 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Inderdaad leuk, maar waar zijn ze voor? :D
Miso soep.
  maandag 11 april 2016 @ 20:35:44 #270
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161357662
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 20:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Miso soep.
Doh. Dat ik dat niet doorhad. Ik dacht al aan een soort reclames van de overheid voor familieleven oid...
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161357730
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:31 schreef marp0 het volgende:

[..]

En als ik iets MOET hebben gezien van de afgelopen twee jaar? One punch man uitgesloten..

Thanks alvast :)
Planetes
Hajime no Ippo
Detroit Metal City

Oh wacht... Afgelopen 2 jaar?... Hmm...

Goeie vraag.
  maandag 11 april 2016 @ 20:37:15 #272
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161357741
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161357767
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:35 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Doh. Dat ik dat niet doorhad. Ik dacht al aan een soort reclames van de overheid voor familieleven oid...
Gommenasai ;( :@
pi_161357839
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
Titel?

Ik lees nu Shamo wat over een psychopaat gaat met veel MMA.
  maandag 11 april 2016 @ 20:39:58 #275
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161357871
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
Ik denk dat ik weet welke manga je bedoelt en dat spijt me.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 11 april 2016 @ 20:41:26 #276
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161357937
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:32 schreef marp0 het volgende:

[..]

:') inkoppertje
Sorry sempai. Link me een oude post van je in deze reeks en ik doe mijn best voor je.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 11 april 2016 @ 20:42:24 #277
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161357966
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 20:39 schreef Qunix het volgende:

[..]

Titel?

Ik lees nu Shamo wat over een psychopaat gaat met veel MMA.
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2016 20:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet welke manga je bedoelt en dat spijt me.
Boku dake ga Inai Machi.

Ik vind 'm leuk, spanning en intrige.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 11 april 2016 @ 20:44:40 #278
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161358049
Ik dacht aan een andere serie. Boku dake ga Inai Machi schijnt wel goed te zijn. :@
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 11 april 2016 @ 20:46:47 #279
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161358156
Waar dacht je aan dan? Iets pervers? :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 11 april 2016 @ 20:51:14 #280
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161358348
Kort gezegd ja. Een serie waar /a/ dol op is.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 11 april 2016 @ 20:53:04 #281
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_161358418
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kort gezegd ja. Een serie waar /a/ dol op is.
Geen idee, kom ik nooit ;)

Ohh Repel, you.. you baka ECCHI! *runs off crying*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_161359367
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2016 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Sorry sempai. Link me een oude post van je in deze reeks en ik doe mijn best voor je.
Een oude post van me als in: wanneer ik voor het laatst een reactie heb geplaatst in deze reeks?

Zo ja:
TV / Het grote anime/manga topic #412: Waar we kleine jongetjes willen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 11 april 2016 @ 21:21:29 #283
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161359575
Goed ik houd woord:

Dit zijn wat mij betreft de beste series van de afgelopen twee jaar.

Mushishi Zoku Shou
Shingeki no Bahamut: Genesis
Space Dandy
Hunter x Hunter (manga begint trouwens binnenkort weer)
Ping Pong
Uchouten Kazoku
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
Durarara (ging weer door)
Psycho-Pass (de film Pyscho-Pass 2 stelt niet veel voor)
Shirobaco
Kill la Kill
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161359703
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:

Dit zijn wat mij betreft de beste series van de afgelopen twee jaar.

Shingeki no Bahamut: Genesis
Space Dandy
Hunter x Hunter (manga begint trouwens binnenkort weer)
Ping Pong
Psycho-Pass (de film Pyscho-Pass 2 stelt niet veel voor)
Kill la Kill
Dit van het lijstje ben ik mee eens.
pi_161359766
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:

Dit zijn wat mij betreft de beste series van de afgelopen twee jaar.

Mushishi Zoku Shou
Shingeki no Bahamut: Genesis
Space Dandy
Hunter x Hunter (manga begint trouwens binnenkort weer)
Ping Pong
Uchouten Kazoku
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
Durarara (ging weer door)
Psycho-Pass (de film Pyscho-Pass 2 stelt niet veel voor)
Shirobaco
Kill la Kill
Thanks!! O+ :*
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  maandag 11 april 2016 @ 21:33:09 #286
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_161360027
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:

Dit zijn wat mij betreft de beste series van de afgelopen twee jaar.

Mushishi Zoku Shou
Shingeki no Bahamut: Genesis
Space Dandy :')
Hunter x Hunter (manga begint trouwens binnenkort weer)
Ping Pong :')
Uchouten Kazoku :')
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu :')
Durarara (ging weer door)
Psycho-Pass (de film Pyscho-Pass 2 stelt niet veel voor)
Shirobaco
Kill la Kill I SAAAAYYY CRYYYYYY
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 11 april 2016 @ 21:35:10 #287
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161360124
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
I SAAAAYYY CRYYYYYY
Ik moest lachen.

De huillachjes zijn onverdiend. Het enige discutabele op dat lijstje is DRRR!!. w/
“An interesting thing is a good thing.”
pi_161361926
Gundam UC is fijn om te kijken.
  maandag 11 april 2016 @ 23:44:58 #289
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161365606
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:

Dit zijn wat mij betreft de beste series van de afgelopen twee jaar.

Mushishi Zoku Shou
Shingeki no Bahamut: Genesis
Space Dandy
Hunter x Hunter (manga begint trouwens binnenkort weer)
Ping Pong
Uchouten Kazoku
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
Durarara (ging weer door)
Psycho-Pass (de film Pyscho-Pass 2 stelt niet veel voor)
Shirobaco
Kill la Kill
Man, ik besef nu pas hoe snel twee jaren voorbij gaan als ik mijn eigen lijst check.
Helemaal super.
  Designer maandag 11 april 2016 @ 23:52:42 #290
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161365796
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Man, ik besef nu pas hoe snel twee jaren voorbij gaan als ik mijn eigen lijst check.
Attack on Titan valt daar alweer buiten en dat was de eerste serie die ik keek terwijl hij uitkwam. Daarvoor had ik alleen wat los grut gekeken.

Nou ja. Ik stapte halverwege pas in.

Ik voel me eindelijk geen noob meer.
🐙
  Designer maandag 11 april 2016 @ 23:53:45 #291
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161365826
Inb4 "noob :')"
🐙
pi_161366574
little witch academia staat op netflix :o

en deeltje 2 kennelijk ook :D
  Designer dinsdag 12 april 2016 @ 00:43:00 #293
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161366603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:40 schreef mschol het volgende:
little witch academia staat op netflix :o

en deeltje 2 kennelijk ook :D
Al een aantal maanden volgens mij ja.
🐙
pi_161366617
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:43 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Al een aantal maanden volgens mij ja.
dat had ik eerder moeten weten _O- deel 2 heb ik nog steeds niet gezien :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 00:46:54 #295
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161366644
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Man, ik besef nu pas hoe snel twee jaren voorbij gaan als ik mijn eigen lijst check.
Ik zag een paar weken terug een draad met een titel in de trant van: 'Kill la Kill ended two years ago' en was oprecht verbaasd. :o
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer dinsdag 12 april 2016 @ 00:49:45 #296
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161366677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik zag een paar weken terug een draad met een titel in de trant van: 'Kill la Kill ended two years ago' en was oprecht verbaasd. :o
Wacht wat? Ik moet nu echt even checken. :')
🐙
  Designer dinsdag 12 april 2016 @ 00:51:01 #297
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161366689
Oh crap het is nog waar ook.
🐙
  dinsdag 12 april 2016 @ 00:53:51 #298
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_161366717
Ondertussen heeft Studio Trigger de hype nog steeds niet waar gemaakt. Het zou als Gainax zijn, herboren. In plaats daarvan lijkt het meer op Gainax' nageboorte.
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer dinsdag 12 april 2016 @ 01:39:04 #299
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_161366998
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondertussen heeft Studio Trigger de hype nog steeds niet waar gemaakt. Het zou als Gainax zijn, herboren. In plaats daarvan lijkt het meer op Gainax' nageboorte.
Ik moet bekennen dat ik op meer gehoopt had.

Ach. Witch Academia 2 was wel oke.
🐙
  dinsdag 12 april 2016 @ 09:39:30 #300
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_161368715
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondertussen heeft Studio Trigger de hype nog steeds niet waar gemaakt. Het zou als Gainax zijn, herboren. In plaats daarvan lijkt het meer op Gainax' nageboorte.
Gainax is herboren. Maar eerst moet dit topic vol. Ik kan helaas geen nieuwe openen op mobiel.
http://www.crunchyroll.co(...)s-fruit-tomato-store
Helemaal super.
pi_161369011
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')