SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Qunix op 02-04-2016 14:30:42 ]
Mwah, Jonathan kun je overslaan. Ik zou de eerste ep van Stardust Crusaders kijken als je echt alleen s4 wil zien. Dan heb je ook meteen de introductie van de term ''Stand''.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen maar de aflevering 1 (eerste aflevering met Jonathan Joestar*) en 10 (eerste aflevering met Joseph Joestar*) van het eerste seizoen te zien en dan kan ik voldoende bagage aan seizoen 4 beginnen? Dat idee spreekt me wel aan eigenlijk.
* volgens de wiki
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:09 schreef Qunix het volgende:
TheisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Animenz
Helemaal super.
Dankje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mwah, Jonathan kun je overslaan. Ik zou de eerste ep van Stardust Crusaders kijken als je echt alleen s4 wil zien. Dan heb je ook meteen de introductie van de term ''Stand''.
Ik heb nog geen aankondiging gezien. Weet je cker dat het niet september 2019 is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:57 schreef Drieklank het volgende:
Attack on Titan pas in september. Moet ik daar nog zin in hebben? Voor het verhaal compleet is, is een hele generatie opgegroeid en getrouwd met 2.2 kinderen. Dan gouden ouden binge watchen. zoals twee seizoenen When they cry, waarbij het hele eerste seizoen (>20 afleveringen) een inleiding is voor het verhaal pas echt begint. Grrrr...
Ik heb gister even een stuk of 4 hoofdstukken van de manga gelezen. Ze zijn nog niet eens allemaal goed en wel bij Peshawar en er is ook bullshitmagie, maar ik vind het wel fijn dat ze de aandacht nu gelijkmatig over de verschillende facties verdelen. Guiscard en Silvermask zijn momenteel evenzeer hoofdpersonen als Arslan.quote:Op zondag 3 april 2016 12:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel
http://haruhichan.com/wpb(...)son-slated-for-july/
Goed zo. Als je uitstekende actieshots wilt, lees One Punch Man.quote:Op zondag 3 april 2016 13:35 schreef poker4lifee het volgende:
In een paar dagen de hele Kingdom manga gelezen
Dacht dat ik manga lezen eerst niks vond, maar daar moet ik toch op terug komenSoms zijn actieshots nog steeds wel erg vaag, maar kan het een stuk beter volgen nu.
TopVaker manga lezen dus
Ik moet daar ook eens mee verder. Ik heb alleen het eerste boek. Kodansha heeft ze hier per twee volumes in een hardcover in de schappen staan. Onlangs is na wat vertraging volume 7 uitgekomen. En als het niet beter gaat verkopen dan dat het nu doet gaat Kodansha geen volgende volumes meer uitbrengen.quote:Op zondag 3 april 2016 16:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Sjinese filmstrips gesproken. Ik ben na dit weekend weer helemaal bij met Vinland Saga.
Ze gaan naar Byzantium.![]()
En ze brachten het verhaal van Knoet en de golven te berde.
Farmland Saga is voorgoed voorbij.
Het enige dat ik een beetje jammer vind is dat ze best wel veel ingaan op een christelijke moraal en de voorchristelijke houdingen grotendeels negeren. Terwijl die tijd toch een overgangsperiode was.
yes thanks, will do.quote:Op zondag 3 april 2016 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed zo. Als je uitstekende actieshots wilt, lees One Punch Man.
nicequote:Op zondag 3 april 2016 18:39 schreef Kyubey het volgende:
Die eerste episode van Boku no Pico Hero Academia is geweldig. Het ziet er naar uit dat het een perfecte adaptatie gaat worden!
Die stijl
Kraftwerkquote:Op maandag 4 april 2016 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Gemiste kans voor Kraftwerk op de autobahn.
Initial D!!!quote:Op maandag 4 april 2016 00:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een epische autorit was dat net. Gundam Unicorn OST aan en gaan met die banaan over de autobahn
Juistquote:Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kraftwerk.
Zet ik van de zomer wel aan
[gg] leeft weer en ze doen Macross Delta. Het is definitief! Die luie dekschrobbers en schobbejakken leveren. Verdomme! Wie had dat gedacht?quote:Guess we’re going to be doing this (read: committing to it) since Real Legal Anime Sites can’t deal with the licensing clusterfuck that is called Macross.
Het Dollars bulletin lijkt meer op 2ch, en misschien zelfs meer op middelgrote fora, dan op sociale netwerk sites.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:25 schreef Qunix het volgende:
Durarara is eigenlijk indirect een verhaal over facebook of twitter en de macht ervan.
Wat is dit trouwens van gaare show, het lijkt net alsof Macross Delta Symphogear na probeert te doenquote:Op maandag 4 april 2016 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.ggkthx.org/
[..]
[gg] leeft weer en ze doen Macross Delta. Het is definitief! Die luie dekschrobbers en schobbejakken leveren. Verdomme! Wie had dat gedacht?
Nooit meer dan een paar glimpen van Symphogear opgevangen. Macross Driehoekje ligt me wel, meer dan Macross Frontier in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat is dit trouwens van gaare show, het lijkt net alsof Macross Delta Symphogear na probeert te doen
Jij bent een van de Jojo's niet? Inderdaad briljante serie. Dat was niet geheel onverwacht eerlijk gezegd. Ik moest me inhouden om niet meteen de hele serie binnen te hengelen na de eerste aflevering gezien te hebben. De eerste aflevering van Stardust Crusaders pakte me wat minder. Dit weekend pak ik diamond is unbreakable op.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
It's so boring here.![]()
*commits sudoku*
Klopt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het Dollars bulletin lijkt meer op 2ch, en misschien zelfs meer op middelgrote fora, dan op sociale netwerk sites.
Hundred.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ook nog een mindere serie gezien? Ik moet schrappen in mijn lijstjes niet toevoegen.
Legaal als je in een ander land zou wonen dus. Hier je obligatoire: 'streamsquote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Qunix het volgende:
Samurai Champloo gratis legaal op Youtube (mits gebruik van een US proxy)
Streamenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:02 schreef Qunix het volgende:
Samurai Champloo gratis legaal op Youtube (mits gebruik van een US proxy)
Eens. En streamen is een goede manier om iemand een eerste ervaring met anime te bieden. Laagdrempelig.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:45 schreef Qunix het volgende:
Jajajajajajajajaa..... Dat weten we nou wel...
Ik vind het vooral leuk dat ze "iets" doen aan het verspreiden van anime.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
It's so boring here.![]()
*commits sudoku*
CHALLENGE ACCEPTEDquote:Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je wel even zoet mee (tenzij je m gaat zoeken op het internet natuurlijk)
Succes. Het is n van de moeilijkste sudoku's ter wereld. De meeste zijn 5 tot 6 sterren.quote:
Ik ga m'n best doen maar beloof niks.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Succes. Het is n van de moeilijkste sudoku's ter wereld. De meeste zijn 5 tot 6 sterren.
Wat is deze? Mijn standaard oplosstrategie werkt niet. Ik kan er nog geen cijfertje in invullen.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was snelquote:
Deze is de moeilijkste sudoku ter wereldquote:Op donderdag 7 april 2016 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is deze? Mijn standaard oplosstrategie werkt niet. Ik kan er nog geen cijfertje in invullen.
quote:the most difficult parts of the grid require you to think ten moves ahead, exploring a series of permutations at each stage in order to eliminate all routes other than the right one.
10 stappen vooruit? Geen wonder dat ik niets kon plaatsen...quote:Op donderdag 7 april 2016 15:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Deze is de moeilijkste sudoku ter wereld
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel me gekleineerdquote:Op donderdag 7 april 2016 15:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Misschien makkelijker
[ afbeelding ]
Welke manga en welk volume?quote:Op donderdag 7 april 2016 19:57 schreef Xaryna het volgende:
Mag ik even klagen?
Ik probeer een manga compleet te krijgen (out of print, of course...) en n volume is lastig te krijgen en belachelijk duur. Dus ik had een aardige prijs gevonden voor een tweedehandse in aardige staat, via Amazon verkoper in de VS. Pakketje nooit aangekomen, verkoper belooft geld terug, ook nooit gehad. Uiteindelijk via de creditcard garantie terug weten te krijgen...
Maar nu wil ik 'm dus nog steeds hebben... alleen zijn alle verkopers van hetzelfde type en ik wil niet nog een keer zoveel risico lopen![]()
Kunnen ze die krengen niet wat vaker herdrukken als de prijzen de pan uit rijzen? Blijkbaar is er voldoende vraag naar.
Ja ik snap dat ook niet. Dark Horse is denk ik het ergste met dingen in-print houden.quote:Op donderdag 7 april 2016 19:57 schreef Xaryna het volgende:
Mag ik even klagen?
Ik probeer een manga compleet te krijgen (out of print, of course...) en n volume is lastig te krijgen en belachelijk duur. Dus ik had een aardige prijs gevonden voor een tweedehandse in aardige staat, via Amazon verkoper in de VS. Pakketje nooit aangekomen, verkoper belooft geld terug, ook nooit gehad. Uiteindelijk via de creditcard garantie terug weten te krijgen...
Maar nu wil ik 'm dus nog steeds hebben... alleen zijn alle verkopers van hetzelfde type en ik wil niet nog een keer zoveel risico lopen![]()
Kunnen ze die krengen niet wat vaker herdrukken als de prijzen de pan uit rijzen? Blijkbaar is er voldoende vraag naar.
Basara 20quote:
En dan klagen dat we manga scanlated online lezen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet. Dark Horse is denk ik het ergste met dingen in-print houden.
En sommige dingen snap ik het al helemaal niet van. Battle Royale is na het imploderen van TokyoPop out of print en belachelijk prijzig om compleet te krijgen.
En we hebben het hier over fucking Battle Royale. Onbegrijpelijk. Dat had al lang weer opgepikt moeten zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2016 14:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pff. 'murica. Mensen zetten spandoeken en bordjes in hun tuin met hun favo kandidaat. Ik kijk er niet van op.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
http://damedesuyo.com/
Waar doen ze dit voor? Als jouw favoriete anime rippers zich zouden uitspreken ten faveure van een kandidaat of partij die je niet al op voorhand steunde zou je dan voor die gene stemmen? Ik weet nog dat Sleepsubs in de GeenStijl Cohen-zuigt meme trapte maar dat had geen invloed op wat ik van hun ondertitels vond noch over hoe ik Cohen als kandidaat zag.
Dit is hetzelfde internet dat ons Crimea-chan gaf. Ik hou alles voor mogelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als het een grap is gaat hij aan mij verloren.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde internet dat ons Crimea-chan gaf. Ik hou alles voor mogelijk.
Job cohen is een vieze linkse hond.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
http://damedesuyo.com/
Waar doen ze dit voor? Als jouw favoriete anime rippers zich zouden uitspreken ten faveure van een kandidaat of partij die je niet al op voorhand steunde zou je dan voor die gene stemmen? Ik weet nog dat Sleepsubs in de GeenStijl Cohen-zuigt meme trapte maar dat had geen invloed op wat ik van hun ondertitels vond noch over hoe ik Cohen als kandidaat zag.
Mwa, dat is de manier om het te doen. Ik had regelmatig geen idee naar wie ik aan het kijken was en waar diens verhaal in het grote geheel paste toen ik de serie wekelijks volgde.quote:
Ik deed het eigenlijk onbewust. Zodoende vond ik de anime wel lekker wegkijken. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment achterliep bij de vorige 2. De originele eerste was wel tof.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mwa, dat is de manier om het te doen. Ik had regelmatig geen idee naar wie ik aan het kijken was en waar diens verhaal in het grote geheel paste toen ik de serie wekelijks volgde.
Ik heb ook het idee dat ik de eerste serie tof vond, maar ik weet bij god niet meer waar het allemaal over ging.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk onbewust. Zodoende vond ik de anime wel lekker wegkijken. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment achterliep bij de vorige 2. De originele eerste was wel tof.
Ik ook niet. Vooral opbouw/introductie vond ik wel aardig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik de eerste serie tof vond, maar ik weet bij god niet meer waar het allemaal over ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn de eerste twee afleveringen bedoeld geweest om achter elkaar te zien. Deze voelde helemaal niet compleet of iets dergelijks.“An interesting thing is a good thing.”
Hmm. In dat geval wacht ik nog eventjes tot e02.quote:Op zaterdag 9 april 2016 01:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgens mij zijn de eerste twee afleveringen bedoeld geweest om achter elkaar te zien. Deze voelde helemaal niet compleet of iets dergelijks.
CRAAAAWWWWLIIIINGGG IN MYYYY SKIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNN THEEEEEEEEEEEESEEEEEEEEEEEEE WOUUUUUUUUUUUUUUNDDDDDDDDDDSSSSS WILLL NOT HEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 9 april 2016 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie de krantenkoppen al: 'X laat zich door Kabaneri no Shinkansen inspireren om zich de polsen door te snijden.'
En de animeblogs schrijven artikels als: 'jongens en meisjes Kabaneri is goed maar het is verkeerd dat het polssnijden verheerlijkt dus niet doen oke'
Ik las gisteren ''luchtgeld''. Nu snap ik hem eindelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Luchgeld of je leven.
Oeps. Dat die voorbij de spell check kwam.quote:Op zondag 10 april 2016 14:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik las gisteren ''luchtgeld''. Nu snap ik hem eindelijk.
Joker Game ga ik volgen. Boku ni hero 2 moet ik zo kijken als die uit is verdomme gaat tof worden.quote:
Spitsvondig. Nagato heeft het als ik het me goed herinner wel over een hele andere soort pijn en een andere soort vrede als ik het me goed herinner. Al is het maar omdat pijn en conflict andere dingen betekenen in een welvarend modern stadje dan in een pre-indgustrile periodiek in oorlog gedompelde wereld met magische ninja.quote:
Dit seizoen?quote:Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef marp0 het volgende:
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
quote:Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef Qunix het volgende:
Wat ik momenteel volg:
Gundam UC RE0096 en Sakamoto Desuga...
Inderdaad leuk, maar waar zijn ze voor?quote:Op zondag 10 april 2016 22:29 schreef Qunix het volgende:
Alleen de eerste is (nog) niet vertaald. Leuke reclames. Zouden ze hier ook moeten hebben... Oh wacht, ik kijk geen eens tv.
Hier wordt je nat van: Boku no Pico.quote:Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef marp0 het volgende:
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
En als ik iets MOET hebben gezien van de afgelopen twee jaar? One punch man uitgesloten..quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hier wordt je nat van: Boku no Pico.
Miso soep.quote:Op maandag 11 april 2016 20:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, maar waar zijn ze voor?
Doh. Dat ik dat niet doorhad. Ik dacht al aan een soort reclames van de overheid voor familieleven oid...quote:
Planetesquote:Op maandag 11 april 2016 20:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
En als ik iets MOET hebben gezien van de afgelopen twee jaar? One punch man uitgesloten..
Thanks alvast
Gommenasaiquote:Op maandag 11 april 2016 20:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doh. Dat ik dat niet doorhad. Ik dacht al aan een soort reclames van de overheid voor familieleven oid...
Titel?quote:Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
Ik denk dat ik weet welke manga je bedoelt en dat spijt me.quote:Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
Sorry sempai. Link me een oude post van je in deze reeks en ik doe mijn best voor je.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Titel?
Ik lees nu Shamo wat over een psychopaat gaat met veel MMA.
Boku dake ga Inai Machi.quote:Op maandag 11 april 2016 20:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke manga je bedoelt en dat spijt me.
Geen idee, kom ik nooitquote:Op maandag 11 april 2016 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kort gezegd ja. Een serie waar /a/ dol op is.
Een oude post van me als in: wanneer ik voor het laatst een reactie heb geplaatst in deze reeks?quote:Op maandag 11 april 2016 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sorry sempai. Link me een oude post van je in deze reeks en ik doe mijn best voor je.
Dit van het lijstje ben ik mee eens.quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:
Dit zijn wat mij betreft de beste series van de afgelopen twee jaar.
Shingeki no Bahamut: Genesis
Space Dandy
Hunter x Hunter (manga begint trouwens binnenkort weer)
Ping Pong
Psycho-Pass (de film Pyscho-Pass 2 stelt niet veel voor)
Kill la Kill
Thanks!!quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:
Mushishi Zoku Shou
Space Dandy
Ping Pong
Uchouten Kazoku
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
Durarara (ging weer door)
Shirobaco
Kill la Kill
quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:
Mushishi Zoku Shou
Space Dandy
Ping Pong
Uchouten Kazoku
Shirobaco
Kill la Kill I SAAAAYYY CRYYYYYY
Ik moest lachen.quote:
Man, ik besef nu pas hoe snel twee jaren voorbij gaan als ik mijn eigen lijst check.quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Goed ik houd woord:
Mushishi Zoku Shou
Space Dandy
Ping Pong
Uchouten Kazoku
Shirobaco
Kill la Kill
Attack on Titan valt daar alweer buiten en dat was de eerste serie die ik keek terwijl hij uitkwam. Daarvoor had ik alleen wat los grut gekeken.quote:Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Man, ik besef nu pas hoe snel twee jaren voorbij gaan als ik mijn eigen lijst check.
Al een aantal maanden volgens mij ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:40 schreef mschol het volgende:
little witch academia staat op netflix
en deeltje 2 kennelijk ook
dat had ik eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al een aantal maanden volgens mij ja.
Ik zag een paar weken terug een draad met een titel in de trant van: 'Kill la Kill ended two years ago' en was oprecht verbaasd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Man, ik besef nu pas hoe snel twee jaren voorbij gaan als ik mijn eigen lijst check.
Wacht wat? Ik moet nu echt even checken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zag een paar weken terug een draad met een titel in de trant van: 'Kill la Kill ended two years ago' en was oprecht verbaasd.
Ik moet bekennen dat ik op meer gehoopt had.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondertussen heeft Studio Trigger de hype nog steeds niet waar gemaakt. Het zou als Gainax zijn, herboren. In plaats daarvan lijkt het meer op Gainax' nageboorte.
Gainax is herboren. Maar eerst moet dit topic vol. Ik kan helaas geen nieuwe openen op mobiel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ondertussen heeft Studio Trigger de hype nog steeds niet waar gemaakt. Het zou als Gainax zijn, herboren. In plaats daarvan lijkt het meer op Gainax' nageboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |