Ik las gisteren ''luchtgeld''. Nu snap ik hem eindelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Luchgeld of je leven.
Oeps. Dat die voorbij de spell check kwam.quote:Op zondag 10 april 2016 14:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik las gisteren ''luchtgeld''. Nu snap ik hem eindelijk.
Joker Game ga ik volgen. Boku ni hero 2 moet ik zo kijken als die uit is verdomme gaat tof worden.quote:
Spitsvondig. Nagato heeft het als ik het me goed herinner wel over een hele andere soort pijn en een andere soort vrede als ik het me goed herinner. Al is het maar omdat pijn en conflict andere dingen betekenen in een welvarend modern stadje dan in een pre-indgustrile periodiek in oorlog gedompelde wereld met magische ninja.quote:
Dit seizoen?quote:Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef marp0 het volgende:
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
quote:Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef Qunix het volgende:
Wat ik momenteel volg:
Gundam UC RE0096 en Sakamoto Desuga...
Inderdaad leuk, maar waar zijn ze voor?quote:Op zondag 10 april 2016 22:29 schreef Qunix het volgende:
Alleen de eerste is (nog) niet vertaald. Leuke reclames. Zouden ze hier ook moeten hebben... Oh wacht, ik kijk geen eens tv.
Hier wordt je nat van: Boku no Pico.quote:Op maandag 11 april 2016 20:10 schreef marp0 het volgende:
Hey i'm back =). Ik sta al lang droog wat betreft anime, iemand aanraders?
En als ik iets MOET hebben gezien van de afgelopen twee jaar? One punch man uitgesloten..quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hier wordt je nat van: Boku no Pico.
Miso soep.quote:Op maandag 11 april 2016 20:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, maar waar zijn ze voor?
Doh. Dat ik dat niet doorhad. Ik dacht al aan een soort reclames van de overheid voor familieleven oid...quote:
Planetesquote:Op maandag 11 april 2016 20:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
En als ik iets MOET hebben gezien van de afgelopen twee jaar? One punch man uitgesloten..
Thanks alvast
Gommenasaiquote:Op maandag 11 april 2016 20:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doh. Dat ik dat niet doorhad. Ik dacht al aan een soort reclames van de overheid voor familieleven oid...
Titel?quote:Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
Ik denk dat ik weet welke manga je bedoelt en dat spijt me.quote:Op maandag 11 april 2016 20:37 schreef Xaryna het volgende:
Ik lees nu trouwens een best wel toffe manga met in de hoofdrol een 28-jarige man in het lichaam van een 8-jarig jongetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |