Vorige seizoenenSPOILER: Winter2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MAL-lijst2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?SPOILER: FOK! Anime aanraders2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecchi otoko.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk uit naar de diepgaande analyse van de spoordienstregeling.
[ afbeelding ]
En de verstrekkende implicaties van gewelddadige zwartrijders op de conducteurspsyche.
oh gutquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[ããããïŒ - HO-KAGO TEA TIME TRAIN -] 京éªç³å±±åæ¬ç·ïŒ
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Bijna weer in Hong Kong: Anime Art Books & Toys!!!![]()
![]()
Niet heel veel, qua geld. Meestal ligt mijn max bedrag qua figuurtjes wel op 15-20 euro per stuk (maar vaak zit het er nog wel ruim onder), en artbooks zijn meestal rond de 10 euro per stuk, dus dan is het gewoon alleen kopen wat er aantrekkelijk uit ziet, en er rekening mee houden dat ik het straks mee moet nemen in een koffer of op moet sturen.quote:
Hoe lang nog tot Togashi zijn kleine teen verstuikt en minstens een half jaar niet meer kan tekenen om gezondheidsredenen? Ik geef het vijf weken, hoogstens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
HXH IS TERUG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://haruhichan.com/wpb(...)an-a-year-of-hiatus/
Ik neem aan dat hij al aardig wat geld verdiend heeft met zijn creatie, dus als ik hem was en ik kon kiezen tussen achterover leunen en rentenieren, of iedere week tegen deadlines aan puffen, dan wist ik het wel...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe lang nog tot Togashi zijn kleine teen verstuikt en minstens een half jaar niet meer kan tekenen om gezondheidsredenen? Ik geef het vijf weken, hoogstens.
Misschien is dit een geval van culturele dissonantie maar ik zou veel meer respect voor de man hebben als hij dat gewoon zou zeggen in plaats van zich maandenlang ziek te melden elke keer als hij even geen zin meer heeft om te tekenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij al aardig wat geld verdiend heeft met zijn creatie, dus als ik hem was en ik kon kiezen tussen achterover leunen en rentenieren, of iedere week tegen deadlines aan puffen, dan wist ik het wel...
valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet heel veel, qua geld. Meestal ligt mijn max bedrag qua figuurtjes wel op 15-20 euro per stuk (maar vaak zit het er nog wel ruim onder), en artbooks zijn meestal rond de 10 euro per stuk, dus dan is het gewoon alleen kopen wat er aantrekkelijk uit ziet, en er rekening mee houden dat ik het straks mee moet nemen in een koffer of op moet sturen.
Ik denk dat het uiteindelijk op 200 euro totaal komt.
Daarnaast dan nog andere uitgaven zoals controllers, wellicht wat games, en een shitload aan tekenspullen en kleding enzo...
Begin bij Boku no Pico. Ga dan over naar naar Pico to Chico. Sluit af met Pico x CoCo x Chico.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer welke animes hij moet kijken
Geen NZBquote:Op zondag 20 maart 2016 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Begin bij Boku no Pico. Ga dan over naar naar Pico to Chico. Sluit af met Pico x CoCo x Chico.
Daarmee ben je wel even zoet.
IRC http://intel.haruhichan.com/?s=boku%20no%20picoquote:
Vet!quote:Op maandag 21 maart 2016 10:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
TOONZ GOES OPEN SOURCE
Digital Video, the makers of TOONZ, and DWANGO, a Japanese publisher, announced today they have signed an agreement for the acquisition by Dwango of Toonz, an animation software which was independently developed by Digital Video (Rome, Italy).
Digital Video and Dwango agreed to close the deal under the condition Dwango will publish and develop an Open Source platform based on Toonz (OpenToonz). Effective Saturday March 26, the TOONZ Studio Ghibli Version will be made available to the animation community as a free download.
OpenToonz will include features developed by Studio Ghibli (*Toonz Ghibli Edition) which has been a long time Toonz user. Through OpenToonz, Dwango will create a platform that will aim to have research labs and the animated film industry actively cooperating with each other.
Website: http://www.toonzpremium.com/
OK dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
IRC http://intel.haruhichan.com/?s=boku%20no%20pico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop