O, ze heeft al eerder iets uitgebracht dus...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Sfeermaker het volgende:
Ellie Goulding - alles van haar haalt de top tegenwoordig, dus deze ook.
En weer zo'n gekke productie....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef ToT het volgende:
Aiii, dat refrein vloekt behoorlijk met de rest van de flow.
8 nummers in de Top40 in het verleden, waarvan 4 de Top10 bereikt hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ze heeft al eerder iets uitgebracht dus...
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
Gaat Ellie met haar leger de Top40 bestormen, of wordt de aanval afgeslagen?
Er waren tijden dat ik alles wat in de Top 40 kwam kocht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8 nummers in de Top40 in het verleden, waarvan 4 de Top10 bereikt hebben.
Ik zou ze niet aanbidden. Phlopquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Years & Years – Worship
[ afbeelding ]
Aanbidden we dit nummer de Top40 in, of niet?
Wordt overal aanbeden. Dus ja, 3FM duwt dit wel door de gewillige strotjes als hit...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Years & Years – Worship
[ afbeelding ]
25000 in een dozijn.... dus weer top, denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Years & Years – Worship
[ afbeelding ]
FLOP!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ali B. Ft. Diggy Dex – Ik Huil alleen bij jou
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Top.... want Diggy Dex....die is hot...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Diggy Dex heeft wel goede teksten..quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Je schrikt er zo van?quote:
Jij hebt wel interessante familieledenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Man van mw. MM's nicht, maar toch een flop!
Nee..... Ali B.... dat kan alleen maar flop zijn.quote:
Ik heb 'm nog nooit ontmoet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt wel interessante familieleden
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee..... Ali B.... dat kan alleen maar flop zijn.
Pffff...... ik luister even hoe dit afloopt....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Lost Kings ft. Katelyn Tarver – You
[ afbeelding ]
Tja, top of flop?
ho eens even! Lalalalla liedjes kunnen heel leuk zijnquote:
Volgens mij zit een van die lui van DAC, waar hij ook in zat, ook op FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit ontmoet.
Naast mijn neef van de Nits is de koek ook wel op...
Lalallalaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ho eens even! Lalalalla liedjes kunnen heel leuk zijn
quote:
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?quote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Is een elektrische gitaar tegenwoordig een middeleeuws instrument of zo?
Ik ben vast aan het oefenen voor onze eigen Radio49 hitquote:
Jij bent Vout! Ergo, Choet!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?
Ik wist wel dat jullie stiekem toch liefhebbers waren.
Ja maar Frans, waar kan ik nou poepen hier, nou Ali in dat houten hokje daar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Op aanraden van Piet heb ik naar Frans Bauer en Ali B in het zigeunerkamp gekeken Hilarisch
The Outhousequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Frans, waar kan ik nou poepen hier, nou Ali in dat houten hokje daar.
Racoon... dat wordt wel gehyped... Ik kan niks met die stem van die ventquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Jong en wijs, gaat die combinatie de Top40 halen of moeten ze eerst wat ouder worden?
Dat is het al jaren, helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Is een elektrische gitaar tegenwoordig een middeleeuws instrument of zo?
Yummy... Mosselenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?
Ik wist wel dat jullie stiekem toch liefhebbers waren.
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Jong en wijs, gaat die combinatie de Top40 halen of moeten ze eerst wat ouder worden?
Old and wise vind ik een stuk beter!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Dan gaat Vout dit nummer draaien dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!
Ja, dat dan weer wel...quote:
Vanuit Shady Pines Home For The Insanely Elder People?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gaat Vout dit nummer draaien dus
Het zit nog steeds in je...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben aan de foon, hoor ik opeens zachtjes een bekende stem. Tsja.
Hey, dat vind ik wel een goed ideequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel...
Zullen we eens oesters gaan plukken vanuit Den Oever?
Kan Knokkels opstappen vanaf de Napoleon Dam...
Tof!quote:
Mijn bed.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Nicky Romero & Nile Rodgers – Future Funk
[ afbeelding ]
Een chic'e' nieuwe hit voor Nicky of niet?
Nou wil ik niet opscheppen, maar de moeder van een vriend werkt daar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, dat vind ik wel een goed idee![]()
Ik ken daar wat luitjes op de visafslagWe zitten daar elk jaar
Top, omdat ik het Nile Rodgers gun...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet deze me denken aan Uptown Funk?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad..... en zonder muziek dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Zonder dat geschreeuw enzo was het beter geweest
Floradagen/visserijdagen bedoelu?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou wil ik niet opscheppen, maar de moeder van een vriend werkt daar.
Vlootdagen!
Er zal vast wel een instrumentale versie van uitkomen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Zonder dat geschreeuw enzo was het beter geweest
Ook een geluidsloze versie?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zal vast wel een instrumentale versie van uitkomen...
Dat dus, op maandag meevaren met de bootjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Floradagen/visserijdagen bedoelu?
Vlootdagen is Den Helder, niet Den Oever
Dan zijn wij hard aan het werk jongenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, op maandag meevaren met de bootjes.
Overspel gegarandeerd!
Graag gedaan weerquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En hiermee is er een einde gekomen aan jullie twee wekelijkse marteling
Allemaal hartelijk bedankt weer voor jullie commentaren en het meedoen
wekelijkse marteling..quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En hiermee is er een einde gekomen aan jullie twee wekelijkse marteling
Allemaal hartelijk bedankt weer voor jullie commentaren en het meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |