abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160727057
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dit is de informatie waar zulke hoge politici hun beleid op voeren? :D
Hillary heeft duidelijk precies door hoe het zit :')
pi_160727065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat een belachelijke gedachte, Kanye West als president van de VS. Daar is die man veel en veel te groot voor...
Ik weet ook niet of een gay fish aan het 'natural born citizen' criterium voldoet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_160727077
Ben wel benieuwd wie die lui zijn die haar info doorspelen trouwens "a former Prime Minister — who is close to HM the Queen, an acting Director General, and a former head of protocol to the Vice Prime Minister"
pi_160727178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
Ben wel benieuwd wie die lui zijn die haar info doorspelen trouwens "a former Prime Minister — who is close to HM the Queen, an acting Director General, and a former head of protocol to the Vice Prime Minister"
Balkenende denk ik dan.
pi_160727217
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Balkenende denk ik dan.
Zat ik ook aan te denken, maar Kok kan ook.

Wel interessant trouwens zeg, al die mails, wist niet dat ze online waren :D
pi_160727222
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:

Who dunnit?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160727250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, maar Kok kan ook.

Wel interessant trouwens zeg, al die mails, wist niet dat ze online waren :D
Ik las het verkeerd. Kan Balkenende ook niet zijn, want die was toen juist premier. ;)
Dan gok ik op Lubbers voor de premier.
pi_160727269
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik las het verkeerd. Kan Balkenende ook niet zijn, want die was toen juist premier. ;)
Rutte I dus kan Balkenende wel zijn.
  woensdag 16 maart 2016 @ 22:58:44 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_160727283
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Balkenende denk ik dan.
Eerder Lubbers denk ik. Met Balkenende was Bea wel klaar.
pi_160727315
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je denkt aan vice-premier Verhagen?
pi_160727364
Zo gaat de classified communicatie dus:

quote:
Sent from Blackberry

Tue Mar 02 14:16:27 2010 Subject: Re: Nabil Abd Rabbo statements prior to the follow-up cty meeting

Same thing Asad told KerryWill do my best to reconnect wWM. F
pi_160727406
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je denkt aan vice-premier Verhagen?
Ja ik haalde even de kabinetten door de war. Bij Balkenende heb ik niet de indruk dat hij zo close was met Beatrix, maar wellicht heb ik dat mis.
pi_160727437
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja ik haalde even de kabinetten door de war. Bij Balkenende heb ik niet de indruk dat hij zo close was met Beatrix, maar wellicht heb ik dat mis.
Balkenende is ook niet zo erg anti-Wilders als dit bericht laat zien.
pi_160727682
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Who dunnit?
Wim Kok uiteraard.
pi_160727698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, die konden niet zo goed samen naar het schijnt. Zijn eerste kabinet viel op de dag dat Claus werd begraven, dat hielp ook niet echt.
pi_160727750
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:07 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, die konden niet zo goed samen naar het schijnt. Zijn eerste kabinet viel op de dag dat Claus werd begraven, dat hielp ook niet echt.
Dag erna, ze hadden het speciaal uitgesteld :D
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:17:30 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160728034
Zijn er nog belangrijke staten over die winner takes all zijn en waar Trump zwaar favoriet is?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160728308
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er nog belangrijke staten over die winner takes all zijn en waar Trump zwaar favoriet is?
Pennsylvania en met name Californië zijn nog grote WTA staten. Veel data is er voor die staten nog niet echt beschikbaar. Het vertrek van Rubio verandert de dynamiek in de race natuurlijk ook nog weer wat.
pi_160728324
Arizona komt eraan waar trump voor staat, maar daar kan ik zo weinig polls van vinden, iig hij staat voor in wat ik lees 58 delegates daar

Verder staat ie ver voor in winner takes most staat NY
pi_160728377
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)016#Primary_schedule
Nog weinig bekend. In Winner-take-all New Jersey zal Trump het ook wel goed doen.
pi_160728381
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Pennsylvania en met name Californië zijn nog grote WTA staten. Veel data is er voor die staten nog niet echt beschikbaar. Het vertrek van Rubio verandert de dynamiek in de race natuurlijk ook nog weer wat.
Californie lijkt me meer een staat voor Cruz
http://www.redstate.com/l(...)mp-heads-california/?

Is er al meer bekend over Kasichs eventuele uitsluiting vor Pennsylvania?
pi_160728631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik mag toch werkelijk hopen dat Sanders zich over 4 jaar niet opnieuw kandideert, nog los van de vraag of Hillary het nu wordt en in 2020 opgaat voor herverkiezing.

Sanders is nu al 74; hij zou bij z'n aantreden in 2021 inmiddels 79 jaar zijn. Sanders had gewoon eerder in z'n loopbaan voor het presidentschap moeten gaan. Op je 74e ineens een revolutie prediken en ineens als Democraat uit de kast komen, is gewoon veel te laat.
84 gaat nog net hoor, een tweede termijn zou ik dan wel afraden, niet omdat het niet mogelijk is dat je dat haalt maar om dat statistisch gezien de kans te groot is dat je in die jaren te veel aftakelt. Het valt en staat echter met hoe je hebt geleefd in de decennia ervoor. Geloof het of niet maar iemand die decennia lang goed voor zijn lichaam zorgde zal er ceteris paribus beduidend beter aan toe zijn dan iemand die vanaf zijn 20ste of eerder zijn lichaam heeft verwaarloosde. Voeding, beweging, steeds weer nieuwe uitdagingen zoeken etc. zijn allemaal zaken die enorm veel invloed hebben. Waar op 10-jarige leeftijd het 'biologische' verschil nog heel erg klein is is het op 80-jarige leeftijd niet ongebruikelijk dat de een een 'biologische' leeftijd van 90 heeft terwijl de ander een 'biologische' leeftijd van 50-60 heeft. Het hangt voor een groot deel van jezelf af en voor een deel van een beetje geluk. Hoe dit voor Sanders uitpakt weet ik niet, hij kan dat zelf prima inschatten dus als hij besluit om het nog een keer te proberen over 4 jaar dan heb ik er alle vertrouwen in. Als er een nieuwe generatie progressieve politici doorbreekt dan vind ik het ook prima maar jij weet net zo goed als ik - neem ik aan - dat je normaal gesproken eerst X jaar gouverneur of senator moet zijn geweest om kans te maken om president te worden. Over 4 jaar hebben we in het beste geval een progressieve senator of gouverneur die 2 jaar die ervaring heeft, dat is erg kort maar het kan natuurlijk wel, het is maar net of dat het publiek dat voldoende ervaring vindt voor dit ambt. :)

Elizabeth Warren is trouwens ook aardig op leeftijd. ;)
Hoe dan ook hebben ze een kandidaat nodig die niet wordt gesteund door de grote PAC's en Supe-Pac's.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160728664
Trump heeft California wel nodig om de 1237 te halen geloof ik.

Edit: http://www.nytimes.com/in(...)egate-lead.html?_r=0.
pi_160728673
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:36 schreef Kaas- het volgende:
Missouri lijkt nu wel erg spannend. 99% is nu geteld in deze winner-takes-all-state (52 delegates) en Trump staat slechts 0,2%-punt voor op Cruz. Ook de Democraten hebben nog geen delegates verdeeld in Missouri, ook daar slechts een 0,2%-punt verschil. :P
Stel dat Cruz zou winnen, zou dat een wezenlijk verschil maken? Goed, de 50% meerderheid wordt dan moeilijker maar zouden ze het echt in hun kop halen om niet voor Trump te kiezen als hij overweldigend Cruz verslaat?
#NoDAPL
pi_160728736
Aiaiai.
http://www.politico.com/s(...)spending-goal-114604
The Kochs put a price on 2016: $889 million
Voor wie hen niet kent en die wel de Simpsons kent, zij zijn een soort van mr. Burns. ;)
Deze mensen hebben in 1 plaats veel mensen kanker gegeven door het lokale water te vervuilen met chemisch spul.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')