Gewoon beetje propagandaquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:21 schreef Monolith het volgende:
Aan de titel te zien is die YouTube dump al eens vaker voorbij gekomen. Verder is het ook wel aardig als je even kort aangeeft wat de inhoud van je dumps is.
oh gut!!!quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Rustige dag verder op het Amerikaans strijdtoneel
Zag wel een video van Kasich voorbijkomen die een politieman zou hebben beledigd:
Leuk filmpjequote:
Oh zeker en de gebroeders Koch doneren ook exclusief aan de Republikeinen. Maar dat was de oorspronkelijke claim ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zou me niets verbazen als de gebroeders meer geld in het politieke proces steken dan Bill Gates. Gates gebruikt zijn vermogen toch vooral om innovatie aan te sporen en het welzijn van mensen te vergroten. Hij zal ook wel bakken met geld in lobbyisten stoppen. En hij zal ook voor lagere belastingen voor de rijken pleiten (want particulieren kunnen beter dan de overheid het welzijn van de minderbedeelden vergroten.) Maar het lijkt me duidelijk dat hij zijn vermogen meer richt op de sectoren waar hij een grotere naam heeft opgebouwd met de Bill & Melinda Gates Stichting.
Ok, ik overdreef hiermee iets te veel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:08 schreef Monolith het volgende:
Hoe kom je erbij dat Gates arm is vergelijken bij de gebroeders Koch? De 'net worth' van Gates is ongeveer even hoog als die van de gebroeders samen.
Ik neig af te haken bij het horen van rachel maddow.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nog een interessant filmpje over de Koch-broers (MSNBC). Hier zie je hoe ze de politiek proberen te manipuleren, dat gaat veel verder dan enkel honderden miljoenen Dollars doneren voor de campagnes, al dan niet via PAC's.
Ik zal het even samenvatten. Deze verslaggeefster die grote cojones heeft (respect!) etaleerde hoe o.a. de Koch-broers (samen met andere conservatieve 'leiders') via een bewust intransparant gemaakt netwerk van een groot aantal stichtingen (waarvan werd gedaan alsof dat kleine lokale stichtingen zijn) verschillende staten pushte om slechte wetgeving (het testen van mensen die een uitkering krijgen van wie wordt vermoed dat ze drugs gebruiken) aan te nemen die in Florida gigantisch faalde: heel erg duur en heel erg weinig resultaat.
Het resultaat: een brief van hun advocaat aan het netwerk. De Koch-broers vonden het niet leuk dat er over hen werd gesproken door iemand waar ze geen controle over hebben. Deze verslaggeefster laat zich niet intimideren aangezien haar verhaal voldoende feitelijk gestaafd is en wat ze beweerde klopt.
Ik ook. Ze is goed in wat ze doet maar man man man, ze is soms bizar biased en vervelend. Maargoed. Altijd leuk als de media wat zegt over de miljarden die in de politiek worden gestoken daar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik neig af te haken bij het horen van rachel maddow.
Precies, deze bias is dan weer te verdragenquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ook. Ze is goed in wat ze doet maar man man man, ze is soms bizar biased en vervelend. Maargoed. Altijd leuk als de media wat zegt over de miljarden die in de politiek worden gestoken daar.
Begreep net op CNN dat Poetin not amused is, wenst niet zo gedemoniseerd te worden.quote:
Vooral vrij infantiel.quote:
Naast een libertarische kandidaat wordt er door een aantal prominente Republikeinen ook serieus gekeken naar een conservatieve kandidaat als third party runner. Stond onlangs nog een artikel over op Politico.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:14 schreef martijnde3de het volgende:
Sommige republikeinen willen dat een onafhankelijke kandidaat gaat meedoen. Echter, resultaat is president Clinton.
http://douthat.blogs.nyti(...)-party-dilemma/?_r=0
De enige redelijk bekende conservatieve third party is de Constitution party. En dat is een soort mix tussen het populisme van Trump en het conservatisme van Cruz en dan nog een heel stuk extremer. Dat wordt hem dus niet. Een onafhankelijke GOP kandidaat gaat hem ook niet worden denk ik, er is geen enkele bekende politicus die daar zijn vingers aan wilt branden. Ik denk dat mocht Trump winnen ze hem wel steunen, maar zo min mogelijk. Ze zullen waarschijnlijk veel geld pompen in de senaatsraces en hopen dat ze daar de verliezen kunnen beperken. En dan in 2018 een gigantische meerderheid winnen en in 2020 met een redelijk gematigde kandidaat de 73 jarige Hillary Clinton die waarschijnlijk net een recessie achter de rug heeft verslaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naast een libertarische kandidaat wordt er door een aantal prominente Republikeinen ook serieus gekeken naar een conservatieve kandidaat als third party runner. Stond onlangs nog een artikel over op Politico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |