abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160740624
Aan de titel te zien is die YouTube dump al eens vaker voorbij gekomen. Verder is het ook wel aardig als je even kort aangeeft wat de inhoud van je dumps is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_160740638
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:21 schreef Monolith het volgende:
Aan de titel te zien is die YouTube dump al eens vaker voorbij gekomen. Verder is het ook wel aardig als je even kort aangeeft wat de inhoud van je dumps is.
Gewoon beetje propaganda :)
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:22:50 #229
66825 Reya
Fier Wallon
pi_160740649
Laten we het vriendelijk houden, mensen.
pi_160740671
Rustige dag verder op het Amerikaans strijdtoneel

Zag wel een video van Kasich voorbijkomen die een politieman zou hebben beledigd:

pi_160741007
Leuk om mijn harde werk nog steeds in de opening te zien :) En wat zijn er nog weinig over, maar we zijn er bijna ^O^
pi_160741312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Rustige dag verder op het Amerikaans strijdtoneel

Zag wel een video van Kasich voorbijkomen die een politieman zou hebben beledigd:

oh gut!!!
pi_160741354
quote:
Leuk filmpje :)

Zat gisteren CNN te kijken. Kwam er, uiteraard weer, een Trump item. Een reporter in China, in een of ander dorpje ging met een foto van Trump de straat op. De helft wist niet wie hij was, en toen de reporter ging uitleggen dat dit de man is die weleens wat over China en banen zegt was het ineens: 'nono, bad man, not good'. En die reporter maar knikken, nog een afsluitende zalvende monoloog en klaar.

Ware hogeschool journalistiek weer.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_160742272
Een mini college van Bernie Sanders over de Koch-broers (zo'n beetje de rijkste mensen van de USA, Bill Gates is arm in vergelijking met hen, die de politiek proberen te kopen) en de trickle down fantasie.

Hier uitspraken van de Koch-broers toen ze dachten dat niemand hun woorden geheim zouden blijven.
En een oudere.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160742453
Hoe kom je erbij dat Gates arm is vergelijken bij de gebroeders Koch? De 'net worth' van Gates is ongeveer even hoog als die van de gebroeders samen.
pi_160742763
Het zou me niets verbazen als de gebroeders meer geld in het politieke proces steken dan Bill Gates. Gates gebruikt zijn vermogen toch vooral om innovatie aan te sporen en het welzijn van mensen te vergroten. Hij zal ook wel bakken met geld in lobbyisten stoppen. En hij zal ook voor lagere belastingen voor de rijken pleiten (want particulieren kunnen beter dan de overheid het welzijn van de minderbedeelden vergroten.) Maar het lijkt me duidelijk dat hij zijn vermogen meer richt op de sectoren waar hij een grotere naam heeft opgebouwd met de Bill & Melinda Gates Stichting.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160742792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zou me niets verbazen als de gebroeders meer geld in het politieke proces steken dan Bill Gates. Gates gebruikt zijn vermogen toch vooral om innovatie aan te sporen en het welzijn van mensen te vergroten. Hij zal ook wel bakken met geld in lobbyisten stoppen. En hij zal ook voor lagere belastingen voor de rijken pleiten (want particulieren kunnen beter dan de overheid het welzijn van de minderbedeelden vergroten.) Maar het lijkt me duidelijk dat hij zijn vermogen meer richt op de sectoren waar hij een grotere naam heeft opgebouwd met de Bill & Melinda Gates Stichting.
Oh zeker en de gebroeders Koch doneren ook exclusief aan de Republikeinen. Maar dat was de oorspronkelijke claim ook niet.
pi_160742939
Nog een interessant filmpje over de Koch-broers (MSNBC). Hier zie je hoe ze de politiek proberen te manipuleren, dat gaat veel verder dan enkel honderden miljoenen Dollars doneren voor de campagnes, al dan niet via PAC's.

Ik zal het even samenvatten. Deze verslaggeefster die grote cojones heeft (respect!) etaleerde hoe o.a. de Koch-broers (samen met andere conservatieve 'leiders') via een bewust intransparant gemaakt netwerk van een groot aantal stichtingen (waarvan werd gedaan alsof dat kleine lokale stichtingen zijn) verschillende staten pushte om slechte wetgeving (het testen van mensen die een uitkering krijgen van wie wordt vermoed dat ze drugs gebruiken) aan te nemen die in Florida gigantisch faalde: heel erg duur en heel erg weinig resultaat.

Het resultaat: een brief van hun advocaat aan het netwerk. De Koch-broers vonden het niet leuk dat er over hen werd gesproken door iemand waar ze geen controle over hebben. Deze verslaggeefster laat zich niet intimideren aangezien haar verhaal voldoende feitelijk gestaafd is en wat ze beweerde klopt. ^O^
#NoDAPL
pi_160742983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:08 schreef Monolith het volgende:
Hoe kom je erbij dat Gates arm is vergelijken bij de gebroeders Koch? De 'net worth' van Gates is ongeveer even hoog als die van de gebroeders samen.
Ok, ik overdreef hiermee iets te veel.
#NoDAPL
pi_160743087
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nog een interessant filmpje over de Koch-broers (MSNBC). Hier zie je hoe ze de politiek proberen te manipuleren, dat gaat veel verder dan enkel honderden miljoenen Dollars doneren voor de campagnes, al dan niet via PAC's.

Ik zal het even samenvatten. Deze verslaggeefster die grote cojones heeft (respect!) etaleerde hoe o.a. de Koch-broers (samen met andere conservatieve 'leiders') via een bewust intransparant gemaakt netwerk van een groot aantal stichtingen (waarvan werd gedaan alsof dat kleine lokale stichtingen zijn) verschillende staten pushte om slechte wetgeving (het testen van mensen die een uitkering krijgen van wie wordt vermoed dat ze drugs gebruiken) aan te nemen die in Florida gigantisch faalde: heel erg duur en heel erg weinig resultaat.

Het resultaat: een brief van hun advocaat aan het netwerk. De Koch-broers vonden het niet leuk dat er over hen werd gesproken door iemand waar ze geen controle over hebben. Deze verslaggeefster laat zich niet intimideren aangezien haar verhaal voldoende feitelijk gestaafd is en wat ze beweerde klopt. ^O^
Ik neig af te haken bij het horen van rachel maddow.
pi_160743174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik neig af te haken bij het horen van rachel maddow.
Ik ook. Ze is goed in wat ze doet maar man man man, ze is soms bizar biased en vervelend. Maargoed. Altijd leuk als de media wat zegt over de miljarden die in de politiek worden gestoken daar.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_160743193
quote:
4s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:42 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ik ook. Ze is goed in wat ze doet maar man man man, ze is soms bizar biased en vervelend. Maargoed. Altijd leuk als de media wat zegt over de miljarden die in de politiek worden gestoken daar.
Precies, deze bias is dan weer te verdragen :D
pi_160743215
Nog wel een aardig stuk van Politico over het effect van een potentiële Trump kandidatuur op de senaatverkiezingen en de strategieën van de Republikeinse incumbents:
http://www.politico.com/s(...)n-trump-plans-220926
pi_160743540
Harde Trump aanval op Hillary

pi_160743615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef riazop het volgende:

Begreep net op CNN dat Poetin not amused is, wenst niet zo gedemoniseerd te worden.
pi_160743731
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef riazop het volgende:

Vooral vrij infantiel.
pi_160743756
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vooral vrij infantiel.
Ach beetje humor moet kunnen zeg mono.
  donderdag 17 maart 2016 @ 19:14:19 #248
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_160743929
Sommige republikeinen willen dat een onafhankelijke kandidaat gaat meedoen. Echter, resultaat is president Clinton.

http://douthat.blogs.nyti(...)-party-dilemma/?_r=0
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_160744099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:14 schreef martijnde3de het volgende:
Sommige republikeinen willen dat een onafhankelijke kandidaat gaat meedoen. Echter, resultaat is president Clinton.

http://douthat.blogs.nyti(...)-party-dilemma/?_r=0
Naast een libertarische kandidaat wordt er door een aantal prominente Republikeinen ook serieus gekeken naar een conservatieve kandidaat als third party runner. Stond onlangs nog een artikel over op Politico.
pi_160747439
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Naast een libertarische kandidaat wordt er door een aantal prominente Republikeinen ook serieus gekeken naar een conservatieve kandidaat als third party runner. Stond onlangs nog een artikel over op Politico.
De enige redelijk bekende conservatieve third party is de Constitution party. En dat is een soort mix tussen het populisme van Trump en het conservatisme van Cruz en dan nog een heel stuk extremer. Dat wordt hem dus niet. Een onafhankelijke GOP kandidaat gaat hem ook niet worden denk ik, er is geen enkele bekende politicus die daar zijn vingers aan wilt branden. Ik denk dat mocht Trump winnen ze hem wel steunen, maar zo min mogelijk. Ze zullen waarschijnlijk veel geld pompen in de senaatsraces en hopen dat ze daar de verliezen kunnen beperken. En dan in 2018 een gigantische meerderheid winnen en in 2020 met een redelijk gematigde kandidaat de 73 jarige Hillary Clinton die waarschijnlijk net een recessie achter de rug heeft verslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')