Sommige swing states zoals Ohio en Florida ken ik wel uit mijn hoofd. Maar Illinois en Missouri kijk ik nu op NYT en naar rural/urban. In Illinois zijn vooral resultaten gekomen uit Chicago, waar de marge van Clinton tegenvalt. En in Missouri moeten er nog veel resultaten komen uit St Louis en Kansas City, waar ik verwacht dat Clinton het goed doetquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken jij de amerikaanse verkiezingen nu zo goed dat je die gebieden uit je hoofd kent, of heb je er een site bijstaan die dat weet. Of kijk je vooral naar rural/urban en black/white areas?
St Louis heeft ook een aanzienlijke zwarte bevolking. Sowieso wonen zwarten overigens eerder in de stad dan op het platteland.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:31 schreef L3gend het volgende:
[..]
Sommige swing states zoals Ohio en Florida ken ik wel uit mijn hoofd. Maar Illinois en Missouri kijk ik nu op NYT en naar rural/urban. In Illinois zijn vooral resultaten gekomen uit Chicago, waar de marge van Clinton tegenvalt. En in Missouri moeten er nog veel resultaten komen uit St Louis en Kansas City, waar ik verwacht dat Clinton het goed doet
Bij de democraten is het best makkelijk om te schatten, cities en suburbs gaan naar Clinton, platteland naar Sanders.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
St Louis heeft ook een aanzienlijke zwarte bevolking. Sowieso wonen zwarten overigens eerder in de stad dan op het platteland.
Michigan lag het wat meer bij elkaar, maar nu is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:34 schreef L3gend het volgende:
[..]
Bij de democraten is het best makkelijk om te schatten, cities en suburbs gaan naar Clinton, platteland naar Sanders.
Omdat Clinton ook veel platteland counties pakt, met name in Ohioquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Michigan lag het wat meer bij elkaar, maar nu is het een ander verhaal.
Sanders geeft iig nog niet op.
Niet meer na vanavond, tuurlijk ging hij wel voor de nominatie en nog steeds, maar het is nu wel onmogelijk. Dus Clinton naar links trekken is nu het uitgangspunt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:37 schreef L3gend het volgende:
[..]
Omdat Clinton ook veel platteland counties pakt, met name in Ohio
Sanders heeft al vroeg aangegeven dat hij doorgaat tot de conventie, het gaat bij hem niet echt om de nominatie om de message
Ook bij de republikeinen is het Trump die sterker scoort op het platteland. Overigens zie je dat Sanders ook sterk scoort in voorsteden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:34 schreef L3gend het volgende:
[..]
Bij de democraten is het best makkelijk om te schatten, cities en suburbs gaan naar Clinton, platteland naar Sanders.
Cruz wint die GE nooit johquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:44 schreef Tweek het volgende:
Als Cruz de nominatie krijgt dan is het einde der tijden aangebroken. Trump zie ik in een GE nog wel naar links trekken.
Waar we bang voor waren? Was toch wel al duidelijk op gegeven moment?quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Illinois officieel voor Trump.
Waar we bang voor waren lijkt te gaan gebeuren: Trump vs. Hillary.
Sanders wijst er nog eens op hoe Hillary in de zakken van Wall Street zit.
Dat klopt. Daarnaast vertrouwen scheppen voor de progressieve beweging zodat er over 4 jaar een nieuwe kans is, voor Sanders of een andere progressieve kandidaat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Niet meer na vanavond, tuurlijk ging hij wel voor de nominatie en nog steeds, maar het is nu wel onmogelijk. Dus Clinton naar links trekken is nu het uitgangspunt.
Ik hoop dat hij als onafhankelijke kandidaat mee doet.quote:ik hoop alleen dat zijn endorsement ter zijne tijd genoeg is om de kiezers op de been te brengen voor Clinton.
Wie is "we" uberhaubtquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar we bang voor waren? Was toch wel al duidelijk op gegeven moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |