abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160705510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Die ramp is al geweest, de kleinere partijen zijn door de verschillen in de eerste en tweede kamer te belangrijk geworden. Als je kijkt naar wat Rutte wilde voor de VVD en wat het nu is, dan is dat een groot verschil. SGP, CU, PVDD, 50+ hebben allemaal niets te zoeken in de politiek.

Maar goed, ik stemde VVD, afgelopen keren D66 en momenteel is er geen partij waar ik het mee eens ben.
Ik nodig je uit om daar in een andere draad over verder te discussiėren, daar doe ik dan graag aan mee, ook als jij zelf zo'n draad zou opstarten. Het is een te belangrijk onderwerp om dat hier offtopic te bespreken. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160705513
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Vage shit in Ohio.
7,5 procent geteld, 30 procentpunt lead en toch zou Hillary daar al hebben gewonnen? Ik ben benieuwd wat er mis is gegaan. Probleempjes met updaten?
projection worden gebaseerd op exit polls en key precincts. Tot nu toe zijn de early vote geteld en kleine conservatieve counties geteld. Clinton strongholds zijn op de early vote na nog niet geteld
pi_160705516
quote:

[..]

Die ramp is al geweest, de kleinere partijen zijn door de verschillen in de eerste en tweede kamer te belangrijk geworden. Als je kijkt naar wat Rutte wilde voor de VVD en wat het nu is, dan is dat een groot verschil. SGP, CU, PVDD, 50+ hebben allemaal niets te zoeken in de politiek.

Maar goed, ik stemde VVD, afgelopen keren D66 en momenteel is er geen partij waar ik het mee eens ben.
Daarom zou ik op dit moment partij van de dieren stemmen :P
pi_160705521
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:09 schreef Gambetta het volgende:

[..]

In tegenstelling tot zijn supporters lijkt Sanders wel te begrijpen dat progressief Amerika niet gebaat is bij een Republikeinse regering _O-
Ik heb zelden zulke onzin gelezen, om meerdere redenen.
#NoDAPL
  woensdag 16 maart 2016 @ 02:12:50 #280
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_160705522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik nodig je uit om daar in een andere draad over verder te discussiėren, daar doe ik dan graag aan mee, ook als jij zelf zo'n draad zou opstarten. Het is een te belangrijk onderwerp om dat hier offtopic te bespreken. ;)
Volgend jaar met de verkiezingen ben ik van de partij in de topics.
pi_160705523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daarom zou ik op dit moment partij van de dieren stemmen :P
Verstandig. Het is een van de twee partijen (de PvdD en de SP) op welke ik de laatste jaren stem.
Dat zal de komende jaren niet veranderen.
#NoDAPL
pi_160705527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:12 schreef Tweek het volgende:

[..]

Volgend jaar met de verkiezingen ben ik van de partij in de topics.
Dan zie ik je daar. :)
#NoDAPL
pi_160705530
quote:

[..]

Nederlandse systeem is nu volledig kut, er worden coalities gevormd door partijen waar de kiezers tegen zijn en mensen hebben niet gestemd op het beleid van een kabinet.

Wat je ook over het amerikaanse systeem kan zeggen. Het systeem geeft meer duidelijkheid. In de primaries mogen de leden bepalen welke vleugel van de partij ze willen en in GE kiezen ze voor hun blok
pi_160705536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dan zie ik je daar. :)
Trouwens heel andere vraag, je weet dat de man in de handtekening zich uitsprak tegen de protestors :P
pi_160705539
Trump nog maar 7.2% achter Kasich in Ohio, was 13%.. Zou wat zijn als CNN verkeerd gecalled heeft
pi_160705544
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:15 schreef VacaLoca het volgende:
Trump nog maar 7.2% achter Kasich in Ohio, was 13%.. Zou wat zijn als CNN verkeerd gecalled heeft
hoeveel procent van de votes in?

Zou zeker wat zijn na de overwinningsspeech van kasich haha
pi_160705546
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:15 schreef VacaLoca het volgende:
Kasich strongholds zijn nauwelijks geteld. Tot nu toe zijn conservatieve counties geteld nu
pi_160705549
Wisten jullie dat de Clinton's 1 miljard USD hebben gekregen van bedrijven voor de politieke campagnes. Die bedrijven verwachten natuurlijk helemaal niets terug voor al dat geld. Het is niet zo dat een in hun voordeel gewijzigde fiscale wetgeving hen meer oplevert dan dat en zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_160705556
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wisten jullie dat de Clinton's 1 miljard USD hebben gekregen van bedrijven voor de politieke campagnes. Die bedrijven verwachten natuurlijk helemaal niets terug voor al dat geld. Het is niet zo dat een in hun voordeel gewijzigde fiscale wetgeving hen meer oplevert dan dat en zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 miljard, welke bron heb je dat vandaan?
pi_160705557
quote:
3s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
SPOILER
http://www.thepoliticalin(...)ody-count-increases/

Clinton :o
pi_160705566
quote:
House of Cards, Frank Underwood _O_
  woensdag 16 maart 2016 @ 02:20:55 #292
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_160705571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:14 schreef L3gend het volgende:

[..]

Nederlandse systeem is nu volledig kut, er worden coalities gevormd door partijen waar de kiezers tegen zijn en mensen hebben niet gestemd op het beleid van een kabinet.

Wat je ook over het amerikaanse systeem kan zeggen. Het systeem geeft meer duidelijkheid. In de primaries mogen de leden bepalen welke vleugel van de partij ze willen en in GE kiezen ze voor hun blok
Nou ja de manier van stemmen, de verschillende regels per staat, gerrymandering etc. Vind ik allemaal geen pre. Maar een hogere kiesdrempel in Nederland zou niet erg zijn. Peilingen geven aan dat we een kabinet van 5 partijen krijgen en daar kan je niets mee.

ik ben het niet eens met Clinton, maar gefeliciteerd met haar, ik hoop dat de Sanders supporters ook op haar gaan stemmen. Sanders heeft sowieso al gezegd haar te endorsen. Maar de interesse van de jongeren in de politiek en de moedwilligheid om te stemmen moet behouden worden voor de democraten.Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
pi_160705575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Trouwens heel andere vraag, je weet dat de man in de handtekening zich uitsprak tegen de protestors :P
Hij maakte laatst ook de blunder te stellen dat als sex pijnlijk zou zijn voor een dier dat het dier dan zou zijn uitgestorven, helaas voor allerlei dieren (waaronder onze huiskat) is dat niet waar. Om nog maar te zwijgen over mannetjesdieren die de penis verliezen na sex (ja, dat komt voor -slik-).
Mensen die uiterst intelligent zijn en doorgaans hele verstandige dingen zeggen kunnen complete idioten zijn buiten hun expertisegebied.
#NoDAPL
pi_160705583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:18 schreef L3gend het volgende:

[..]

1 miljard, welke bron heb je dat vandaan?
Ik hoorde het net op de TYT, ze gaven ook een bron maar het is live dus ik kan het nu niet direct terugkijken. 3 miljard in totaal waarvan 2 voor de Clinton Foundation.
#NoDAPL
pi_160705590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:20 schreef L3gend het volgende:

[..]

House of Cards, Frank Underwood _O_
Goeden! Nog even een afl kijken voor het slapen gaan.

SJWs hebben een nieuwe na fat shaming, gendershaming etc;

Riotshaming *O*
pi_160705591
Hoe vaak heb ik nou al niet gezegd dat bedrijven geen geld mogen doneren aan een campagne?
  woensdag 16 maart 2016 @ 02:23:52 #298
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_160705595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En daar had hij ook gewoon gelijk in, je protesteert tegen de persoon, niet de mensen.
pi_160705600
Als ik naar de resultaten kijk en waar ze vandaan komen, dan denk ik dat Missouri naar Clinton gaat en dat Sanders misschien Illinois pakt
pi_160705606
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:26 schreef L3gend het volgende:
Als ik naar de resultaten kijk en waar ze vandaan komen, dan denk ik dat Missouri naar Clinton gaat en dat Sanders misschien Illinois pakt
Ken jij de amerikaanse verkiezingen nu zo goed dat je die gebieden uit je hoofd kent, of heb je er een site bijstaan die dat weet. Of kijk je vooral naar rural/urban en black/white areas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')