Al die mensen die daar zoeel geld hebben gedonneerd BTFOquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan is Sanders wel klaar, op Reddit hebben ze ook allemaal de hoop opgegeven.
Nou als Reddit het zegtquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan is Sanders wel klaar, op Reddit hebben ze ook allemaal de hoop opgegeven.
meeste van die cijfers zijn van early vote, wat sowieso voor Clinton zou zijn. aan het eind zou het verschil wel teruglopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
Wow, groot verschil bij de democraten in Ohio.
CNN called Ohio nu ook voor Clinton.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:53 schreef L3gend het volgende:
[..]
meeste van die cijfers zijn van early vote, wat sowieso voor Clinton zou zijn. aan het eind zou het verschil wel teruglopen
In Nederland zou het handiger zijn als alle kleine partijen er gewoon mee stoppen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 01:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een boodschap van de Republikeinse Partij. Dat zouden we in Nederland ook eens moeten doen voor de VVD.
Dat zou een ramp voor het land zijn!quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
In Nederland zou het handiger zijn als alle kleine partijen er gewoon mee stoppen.
Het ergste vind ik dat Hillary nepprogressief is. Ik heb misschien zelfs nog liever Trump of Cruz als president, in ieder geval motiveert dat mensen om de volgende keer wel progressief te stemmen, met zo'n nep-progressieveling blijft een deel van de mensen die eigenlijk liever progressief beleid willen toch maar op Hillary stemmen.quote:
Achja Clinton lijkt ook min of meer voor een derde termijn Obama te runnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:05 schreef L3gend het volgende:
Clinton![]()
Ook al heb ik liever Obama gehad
Daarom heb ik ook vandaag op haar gestemdquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:06 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Achja Clinton lijkt ook min of meer voor een derde termijn Obama te runnen
Ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Damn.
Ook ik ben naar Hillary's speech aan het kijken/luisteren, als je haar ziet dan weet je het zeker: Hillary heeft het gevoel dat ze klaar is met de strijd om genomineerd te worden. Helaas is dat gevoel terecht, het lijkt gespeeld te zijn.![]()
Ik hoop dat Sanders als independent kandidaat meedoet aan de verkiezingen.
Sanders heeft al gezegd dat hij Clinton zou steunen, mocht zij het winnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Damn.
Ook ik ben naar Hillary's speech aan het kijken/luisteren, als je haar ziet dan weet je het zeker: Hillary heeft het gevoel dat ze klaar is met de strijd om genomineerd te worden. Helaas is dat gevoel terecht, het lijkt gespeeld te zijn.![]()
Ik hoop dat Sanders als independent kandidaat meedoet aan de verkiezingen.
In tegenstelling tot zijn supporters lijkt Sanders wel te begrijpen dat progressief Amerika niet gebaat is bij een Republikeinse regeringquote:Op woensdag 16 maart 2016 02:08 schreef L3gend het volgende:
[..]
Sanders heeft al gezegd dat hij Clinton zou steunen, mocht zij het winnen
Die ramp is al geweest, de kleinere partijen zijn door de verschillen in de eerste en tweede kamer te belangrijk geworden. Als je kijkt naar wat Rutte wilde voor de VVD en wat het nu is, dan is dat een groot verschil. SGP, CU, PVDD, 50+ hebben allemaal niets te zoeken in de politiek.quote:Op woensdag 16 maart 2016 02:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou een ramp voor het land zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |