Die zijn inmiddels al 91.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier een overzichtje van de jongste en oudste presidenten.
http://www.presidenstory.com/stat_age.php
Longest Lived Presidents
George H.W. Bush 89
Jimmy Carter 89
En? De laatste president begon ruim voor dat moment aan deze baan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oud overzicht, want die zijn inmiddels al 91.
Niks eigenlijk, gewoon een opmerking. Dat 'Oud overzicht' had ik trouwens al verwijderd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En? De laatste president begon ruim voor dat moment aan deze baan.
Vond dit lijstje nog:quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal nog wel mee. Vergeet niet dat Bush er 130 miljoen doorheen heeft geknald voor twee kleine staatjes. Florida is altijd één van de hoofdprijzen in de race.
In ieder geval heeft Sanders bewezen dat je als outsider voldoende geld kan krijgen om mee te doen. Als er nu nog wat meer onafhankelijke media zouden komen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:37 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Vond dit lijstje nog:
(c)Kantar Media/CMAG
Ohio
Estimated ad spending: $6,320,250
Estimated Republican ad spending: $3,126,450
Estimated Democratic ad spending: $3,193,800
Biggest Republican spender: New Day for America, at $1,281,530
Biggest Democratic spender: Sanders campaign, at $1,665,180
Missouri
Estimated ad spending: $5,016,290
Estimated Republican ad spending: $2,157,880
Estimated Democratic ad spending: $2,858,410
Biggest Republican spender: Conservative Solutions PAC, at $686,950
Biggest Democratic spender: Sanders campaign, at $1,649,920
North Carolina
Estimated ad spending: $2,351,530
Estimated Republican ad spending: $811,670
Estimated Democratic ad spending: $1,539,860
Biggest Republican spender: Cruz campaign, at $409,710
Biggest Democratic spender: Sanders campaign, at $994,380
Illinois
Estimated ad spending: $14,726,660
Estimated Republican ad spending: $8,574,780
Estimated Democratic ad spending: $6,151,880
Biggest Republican spender: Conservative Solutions PAC, at $3,910,620
Biggest Democratic spender: Sanders campaign, at $3,471,860
Florida
Estimated ad spending: $19,636,360
Estimated Republican ad spending:$18,579,450
Estimated Democratic ad spending: $1,056,910
Biggest single spender: Conservative Solutions PAC, at $9,716,880
Bijna volledig voor rekening van de Republikeinen en dan nog meer dan de helft voor rekening van de partijtop. Laat me raden: winner takes all?quote:
Aangezien hij:quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:45 schreef Monolith het volgende:
Het ironische is natuurlijk dat Sanders in veel van de staten van gisteren meer heeft uitgegeven aan advertenties dan Clinton. Maar het idee dat de boodschap van Sanders niet zo universeel aanslaat als zijn fans denken blijkt een lastig te behappen concept.
Gelukkig heeft Cliton geen lijken in de kast.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat er niet nog wat lijken uit de kast van Trump komen vallen, dat zal voor de Republikeinse race niet zoveel meer uitmaken maar Clinton gaat het denk ik op haar sloffen winnen
True, maar die hebben al 20 jaar de kans gehad om er uit te donderen, Trump is relatief nieuw in de politiek en mensen zullen er alles aan doen om hem te doen vallen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:49 schreef zG. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Cliton geen lijken in de kast..
de meeste lijken wel uit de kast te zijn, lijkt mequote:Op woensdag 16 maart 2016 09:49 schreef zG. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Cliton geen lijken in de kast..
Precies. Subjectieve, gecherrypickte argumenten over waarom kandidaat A beter is dan kandidaat B. Je illustreert slechts het punt dat ik maak.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Aangezien hij:
- betere beloftes doet aan die mensen, vanuit het perspectief van die mensen bezien (het gaat vooral om het financiële plaatje en de toegankelijkheid van de gezondheidszorg en het onderwijs)
- hij veel betrouwbaarder is dan Hillary flipflop Rodham Clinton.
- hij over meer integriteit beschikt
- hij veel authentieker overkomt (en waarschijnlijk veel authentieker is)
Of wij Nederlanders onderschatten heel erg sterk de invloed van de media. Het feit dat bijna alle media in handen is van een paar personen die allemaal Hillary sponsoren kan er ook mee te maken hebben. Dat zou tevens verklaren waarom je in bepaalde vergelijkbare staten (qua bevolkingssamenstelling en geografische ligging) zulke extreme verschillen hebt in de uitslagen. Je zag het heel erg sterk bij veel debatten en town hall meetings hoe belangrijk het is dat je de media achter je hebt staan: Hillary die softe vragen kreeg en die geen enkele tegenspraak kreeg op het moment dat ze loog of dat ze belangrijke informatie verzweeg ("ik vind dat je geen geld moet aannemen van private gevangenissen" terwijl haar PAC dat toch echt doet) en Sanders die de hardballvragen kreeg. Het laatste MSNBC-debat maakte dat heel erg duidelijk maar dat was slechts een incidentje in een grote reeks.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. Subjectieve, gecherrypickte argumenten over waarom kandidaat A beter is dan kandidaat B. Je illustreert slechts het punt dat ik maak.
Ik verheug me nu al op al de aanvallen van Trump.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
Clinton is zo corrupt, daar gaat Trump wel op inspelen.
Sanders is geen lichtgewicht maar ik begrijp wat jij bedoelt, hij is veel te braaf om in het debat Hillary stevig aan te vallen, Trump zal dat niet nalaten.quote:Trump is een van de overtuigendste politici van de laatste tientallen jaren die als geen ander tienduizenden mensen naar zijn rally's sleept, en het minste geld van iedereen heeft uitgegeven met enorm resultaat. Hij zal op Clinton ingaan op manieren die lichtgewicht Sanders helaas nooit heeft gedurft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hillary zal trouwens dezelfde truc gaan gebruiken als die ze tegen Sanders gebruikte: elke keer wanneer Trump het publiek mee heeft gaat Hillary e-norm lang-zaam spre-ken om tijd te rek-ken en het mo-men-tum uit het de-bat te ha-len.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op al de aanvallen van Trump.![]()
Heb jij dit trouwens gelezen?
http://www.thepoliticalin(...)ody-count-increases/
Het kan natuurlijk toeval zijn...
[..]
Sanders is geen lichtgewicht maar ik begrijp wat jij bedoelt, hij is veel te braaf om in het debat Hillary stevig aan te vallen, Trump zal dat niet nalaten.Met je eens. ik haat sanders zeker niet, maar Trump zei maanden geleden al dat Sandrs eruit ligt als hij nirt stevig gaat aanvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hillary zal trouwens dezelfde truc gaan gebruiken als die ze tegen Sanders gebruikte: elke keer wanneer Trump het publiek mee heeft gaat Hillary e-norm lang-zaam spre-ken om tijd te rek-ken en het mo-men-tum uit het de-bat te ha-len.
en die link, wtf, nooit gezien. Shady people, die Clintons.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Eerlijk is eerlijk, Trump heeft dat goed gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Met je eens. ik haat sanders zeker niet, maar Trump zei maanden geleden al dat Sandrs eruit ligt als hij nirt stevig gaat aanvallen.
Nee hoor, er zijn nog flink wat lijken in de kast, misschien zelfs wel letterlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
de meeste lijken wel uit de kast te zijn, lijkt me
ah, de framing is al begonnen dus?quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog flink wat lijken in de kast, misschien zelfs wel letterlijk.
http://www.thepoliticalin(...)ody-count-increases/
Het kan natuurlijk louter toeval zijn, zoveel mensen die nauw samenwerkten met de Clintons en die belastende informatie hadden die op een vreemde manier kwamen te overlijden. Het kan ook dat de Clintons er zelf niet achter zitten maar dat mensen in hun netwerk ermee te maken hebben. Wie zal het zeggen?
Of dat het bewezen kan worden (voor alle lijken in de kast) doet er weinig toe voor de campagne, de twijfel blijft hangen bij mensen dus Trump kan hier gebruik van maken.
Framing wordt veel gebruikt in de USA en het blijkt helaas heel erg effectief te zijn. De VVD en het CDA hebben dit helaas ook in ons eigen landje gebruikt sinds de BalkenellendeBalkenende-kabinetten. Met name de VVD. Leve de mediacratie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |