Was Trump er ook weer vandaag ?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iedere dag nu een 'minder, minder, minder' onderwerp bij Pauw?
Was RR een topshow vanavond?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
Positief en samen, heeft die vrouw 'De Rijdende Rechter' wel eens gezien?
Je verwacht het niet....quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
Die twee tokkievrouwen jongeJe merkte alweer dat ze PVV stemmen.
Ze konden ook niks zinnigs uitbrengen
Deze post brengt ook niets zinnigs uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
Die gasten uit de grachtengordel hebben geen idee dat wij morgenochtend weer met zn allen met onze poten in de modder staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Zipportal het volgende:
"Een fijne avond nog verder"
-Pauw
Man man man.
Nee, de PVV en haar achterban hebben ons nog niet de nieuwe Deltawerken opgeleverd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Deze post brengt ook niets zinnigs uit.
Al veels te lang helaasquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef luxerobots het volgende:
Het woordje held is wel aan inflatie onderhevig.
Denk dat de meeste PVV-stemmers gewoon normale mensen zijn, maar die laat Pauw niet zien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
Je kind van 11 iets laten zeggen wat niet van hemzelf komt is nog triester.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
Is wel makkelijk scoren altijd, je nodigt gewoon een paar model Marokkanen uit tegenover een paar volkse PVV Tokkies.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
Wel goed voor het programma om twee van die kutjes neer te zetten idd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat de meeste PVV-stemmers gewoon normale mensen zijn, maar die laat Pauw niet zien.
Ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is wel makkelijk scoren altijd, je nodigt gewoon een paar model Marokkanen uit tegenover een paar volkse PVV Tokkies.
Zo zijn ze.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kind van 11 iets laten zeggen wat niet van hemzelf komt is nog triester.
Doet mij denken aan die IS-gekkies met kinderen in Raqqa.
Ze waren dan ook uitgenodigd op basis van hun politieke voorkeurquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:00 schreef richolio het volgende:
quote:Celstraf voor kindermishandeling
Petra M. moet drie jaar de cel in voor het mishandelen van haar stiefkinderen. De vader van de kinderen, Ron T., krijgt een straf van 18 maanden. Dat bepaalde de rechtbank in Den Haag vandaag. De straf is flink lager dan de eis. Tegen M. was 6 jaar cel en tbs met dwangverpleging geeist, tegen Ron 7 jaar. Met rechtbankverslaggever Saskia Belleman en Rogier Schmidt, advocaat van Ron T., praten we verder over deze rechtszaak.
Cornald Maas over Volle Zalen
Vanaf morgenavond presenteert Cornald Maas een nieuw cultuurprogramma: Volle Zalen. Hij laat in dit programma de nieuwste voorstellingen zien en duikt in de wereld achter de schermen. “Volle Zalen is de gids voor alle podiumkunsten in Nederland. Ik ga de studio uit en neem de kijker mee op een reis langs de mooiste kleine en grote producties in Nederland.” In de uitzending een voorproefje van Cornalds favoriete podiumproducties van dit moment.
Zwaargewond echtpaar vergeeft dader
De familie Ligtenberg raakte twee jaar geleden zwaargewond door een auto-ongeluk. De veroorzaker, een 48-jarige man uit Hoorn, reed met een snelheid van 113 km per uur vol in op een file voor een openstaande brug. De kleine Hyundai Atos van Dennis en Martine Ligtenberg werd als eerste geraakt, met ernstige gevolgen. Martine was zwanger en verloor haar kindje, Dennis kreeg een dwarslaesie en belandde in een rolstoel. Toch nemen ze de dader niets kwalijk en willen ze dat de hij zijn taakstraf van 120 uur bij hen uitvoert. Hoe vergeef je iemand die je leven dramatisch veranderd?
De gasten zijn dan ook niet al te spannend.quote:
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De gasten zijn dan ook niet al te spannend.
Dat je überhaupt een broek aan moet zegquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Knielaarzen zijn dan ook geen porum voor een baliemedewerkster.
En die flessen leeg je over je dakpannen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik deponeer mijn ontlasting ook in de goot en pis in flessen.
Pas als mijn bureau vol ligt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En die flessen leeg je over je dakpannen?
Dat topic toenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou, een dode en een paar agenten met een trauma.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Neergeschoten Eindhovenaar overleden
Juichen.
Wauwquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Pas als mijn bureau vol ligt.
[ afbeelding ]
Brandschoon was dat stukjequote:
Dat is dus gewoon moord.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
Neergeschoten Eindhovenaar overleden
Wees blij geen Ghandi.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kak, het Ottomaanse rijk valt me plotseling aan in Civ.
Ghandi was een backstabber pur sang ja.quote:
Volk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Range Rover wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:45 schreef Woods het volgende:
Maargoed ik denk dat geen enkele auto een inkomend voertuig met 100 kan hebben.
Om in de woorden van Davy te spreken:quote:
Dat was met 200 tegen een paal, dan gaat alles stuk.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat was met 200 tegen een paal, dan gaat alles stuk.
Tegen andere auto's win ik.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Scheer alsjeblieft die pratende kut van je gezicht en laat je kapsel freshen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Scheer alsjeblieft die pratende kut van je gezicht en laat je kapsel freshen.
Toch alleen in die buik?quote:
Oude Overfinch met Chevy LS7 en dankzij alle troep die er inhangt weegt ie nu 3+ ton..quote:
Ben Hur is niks bij de passion joh.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
De aap komt uit de mouw: KIJK DE PASSION
MES
STEEK
PIJN
MES
STEEK
PIJN
MES
STEEK
PIJN
Als mensen zeggen dat dit de zus van Sjek is geloof ik het.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
MES
STEEK
PIJN
Die kop van Pauw toen xDquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
MES
STEEK
PIJN
Ben Hurquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben Hur is niks bij de passion joh.
Daar heb je hem wel, de baas Charltonquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
From my cold dead hands!
Locatie: Dutchview Studio / Mediacafé Amsterdam (Westergasterrein)quote:
Bij een links vs rechts tafelquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om eens te gaan met wat pauwfanaten
Er was al een eens een fok-actie toen met witteman erbij nogquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij een links vs rechts tafelFOK!kers op de achtergrond met elkaar in debat.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
Frits Westerquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er was al een eens een fok-actie toen met witteman erbij nog
quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt me tof, alleen ik woon in het hoge noorden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bram, voormalig Aston Rijder.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef luxerobots het volgende:
Bram, voormalig advocaat van Geert Wilders. Sowieso voormalig Advocaat.
Het is wel goed dat de gevestigde orde weer eens wakker wordt gemaakt.quote:
Ik vind hem nogal een simpele schreeuwer die inspeelt op de onderbuikgevoelens van de Amerikaanse Henk en Ingrid.quote:
Heeft Bram zich laten castreren? Dikke kop en hij praat een octaaf hoger.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Bram, voormalig Aston Rijder.
Bram, voormalig advocaat.
Bram, voormalig Wilders Vriendje.
Bram, voormalig likker Jinek's kutje.
Bram, voormalig.
Ja maar het is zo vermakelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal een simpele schreeuwer die inspeelt op de onderbuikgevoelens van de Amerikaanse Henk en Ingrid.
Johan doet dit wekelijksquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Ze vertelde een anekdote, en dat ging eigenlijk heel goed.
Toch wel knap om een goede anekdote te vertellen.
Hil heeft gelukkig wel een grotere kans om van Trump te winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Bernie het niet gaat redden. Hillary is ook niks.
Bernie is een ruggengraatloze drol die populair doet bij de jeugd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Bernie het niet gaat redden. Hillary is ook niks.
Dat moeten we ook nog maar zien, zitten ze straks 4 jaar met die mafkees opgescheept.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hil heeft gelukkig wel een grotere kans om van Trump te winnen.
Hier kun je niet objectief meer naar kijken. Kun je dat wel, dan zit er iets niet lekker in je bovenkamer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom Kleijn is niet zo objectief, heb ik het idee.
Ik vind het vooral eng dat zo'n idioot 4 jaar lang aan de rode knoppen mag zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat moeten we ook nog maar zien, zitten ze straks 4 jaar met die mafkees opgescheept.
Ja, dat wel... maar kom op... je wilt toch niet dat zo'n mafklapper president wordt van het machtigste land te wereld?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Deze verslaggever doet alsof alle hoogtepunten in één toespraak plaatsgevonden hebben.
Was hele lieve jongenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Ze gaan een stille tocht houden voor Nabil Amzieb
Mijn lust is bij deze tot een dieptepunt gezakt. Bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar is Ellie Lust?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Die zijn off-limits en Trump will graag koffiedrinken in Putin's paleis, niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng dat zo'n idioot 4 jaar lang aan de rode knoppen mag zitten.
Het zegt toch genoeg dat het niet alleen in Amerika plaatsvindt maar in de hele Westerse samenleving. Merkel krijgt klappen, Polen changes, Front National moet door vies spel gestopt worden, Portugal doet aan verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar kom op... je wilt toch niet dat zo'n mafklapper president wordt van het machtigste land te wereld?
Houden ze tegenwoordig ook al stille tochten voor criminele Marokkanen...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Daarom mijn ondertitel. Rare tijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg dat het niet alleen in Amerika plaatsvindt maar in de hele Westerse samenleving. Merkel krijgt klappen, Polen changes, Front National moet door vies spel gestopt worden, Portugal doet aan verkiezingsfraude.
Wat werd daar gezegd?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die zijn off-limits en Trump will graag koffiedrinken in Putin's paleis, niks aan de hand dus.
Niet zoals Obama die zijn gastheer beledigde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gastheerquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die zijn off-limits en Trump will graag koffiedrinken in Putin's paleis, niks aan de hand dus.
Niet zoals Obama die zijn gastheer beledigde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de vaste gezichten in de politiek van de afgelopen zeg maar vier jaar reflecteren zichzelf niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daarom mijn ondertitel. Rare tijden.
Fons de Poel vindt dit leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Snotneuzen met kalashnikovs. Kleine jongens.
Mja... zo gaat het blijkbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de vaste gezichten in de politiek van de afgelopen zeg maar vier jaar reflecteren zichzelf niet.
Zie bijvoorbeeld op kleine schaal de PvdA.
Kwajongens ja...we hebben allemaal wel 's belletje getrokken en met een PVC-buis papieren pijltjes door openstaande ramen geschoten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Snotneuzen met kalashnikovs. Kleine jongens.
Eerder een fantast.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is ook een Marokkaan geloof ik
Kan toch? Straatjongens die even de Scarface willen uithangen en hoog inzetten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef Abed het volgende:
Gaat om coke en groot geld, maar het zijn snotneuzen die soldaatje willen spelen, sure.
Misschien klinkt het wat gek maar het zou me niets verbazen als er weer stevige rellen gaan optreden over Europa verspreid.quote:
Dat klinkt niet gek. Dat is eerder aanstaande.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het wat gek maar het zou me niets verbazen als er weer stevige rellen gaan optreden over Europa verspreid.
Gomorra (2008) - IMDbquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef Abed het volgende:
Gaat om coke en groot geld, maar het zijn snotneuzen die soldaatje willen spelen, sure.
Zitten de bolletjes niet zo lekker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
Misschien moeten we met zn alleen eens wat minder coke snuiven zo op de donderdagavond
Dat lijkt me wel goed. Er moet weer eens een soort zuivering plaatsvinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het wat gek maar het zou me niets verbazen als er weer stevige rellen gaan optreden over Europa verspreid.
Ik zou wel een nakkie lusten. Moet morgen alleen werken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
Misschien moeten we met zn alleen eens wat minder coke snuiven zo op de donderdagavond
Dit is niet in oplossingen denken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten de bolletjes niet zo lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |