Ja, dat wel... maar kom op... je wilt toch niet dat zo'n mafklapper president wordt van het machtigste land te wereld?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Deze verslaggever doet alsof alle hoogtepunten in één toespraak plaatsgevonden hebben.
Was hele lieve jongenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Ze gaan een stille tocht houden voor Nabil Amzieb
Mijn lust is bij deze tot een dieptepunt gezakt. Bedanktquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waar is Ellie Lust?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Die zijn off-limits en Trump will graag koffiedrinken in Putin's paleis, niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng dat zo'n idioot 4 jaar lang aan de rode knoppen mag zitten.
Het zegt toch genoeg dat het niet alleen in Amerika plaatsvindt maar in de hele Westerse samenleving. Merkel krijgt klappen, Polen changes, Front National moet door vies spel gestopt worden, Portugal doet aan verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat wel... maar kom op... je wilt toch niet dat zo'n mafklapper president wordt van het machtigste land te wereld?
Houden ze tegenwoordig ook al stille tochten voor criminele Marokkanen...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef superniger het volgende:
Daarom mijn ondertitel. Rare tijden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt toch genoeg dat het niet alleen in Amerika plaatsvindt maar in de hele Westerse samenleving. Merkel krijgt klappen, Polen changes, Front National moet door vies spel gestopt worden, Portugal doet aan verkiezingsfraude.
Wat werd daar gezegd?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die zijn off-limits en Trump will graag koffiedrinken in Putin's paleis, niks aan de hand dus.
Niet zoals Obama die zijn gastheer beledigde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gastheerquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die zijn off-limits en Trump will graag koffiedrinken in Putin's paleis, niks aan de hand dus.
Niet zoals Obama die zijn gastheer beledigde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de vaste gezichten in de politiek van de afgelopen zeg maar vier jaar reflecteren zichzelf niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daarom mijn ondertitel. Rare tijden.
Fons de Poel vindt dit leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Snotneuzen met kalashnikovs. Kleine jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |