Bram, voormalig Aston Rijder.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef luxerobots het volgende:
Bram, voormalig advocaat van Geert Wilders. Sowieso voormalig Advocaat.
Het is wel goed dat de gevestigde orde weer eens wakker wordt gemaakt.quote:
Ik vind hem nogal een simpele schreeuwer die inspeelt op de onderbuikgevoelens van de Amerikaanse Henk en Ingrid.quote:
Heeft Bram zich laten castreren? Dikke kop en hij praat een octaaf hoger.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Bram, voormalig Aston Rijder.
Bram, voormalig advocaat.
Bram, voormalig Wilders Vriendje.
Bram, voormalig likker Jinek's kutje.
Bram, voormalig.
Ja maar het is zo vermakelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal een simpele schreeuwer die inspeelt op de onderbuikgevoelens van de Amerikaanse Henk en Ingrid.
Johan doet dit wekelijksquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Ze vertelde een anekdote, en dat ging eigenlijk heel goed.
Toch wel knap om een goede anekdote te vertellen.
Hil heeft gelukkig wel een grotere kans om van Trump te winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Bernie het niet gaat redden. Hillary is ook niks.
Bernie is een ruggengraatloze drol die populair doet bij de jeugd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Bernie het niet gaat redden. Hillary is ook niks.
Dat moeten we ook nog maar zien, zitten ze straks 4 jaar met die mafkees opgescheept.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hil heeft gelukkig wel een grotere kans om van Trump te winnen.
Hier kun je niet objectief meer naar kijken. Kun je dat wel, dan zit er iets niet lekker in je bovenkamer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom Kleijn is niet zo objectief, heb ik het idee.
Ik vind het vooral eng dat zo'n idioot 4 jaar lang aan de rode knoppen mag zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat moeten we ook nog maar zien, zitten ze straks 4 jaar met die mafkees opgescheept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |