Als een mod de TT kan veranderenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:25 schreef skysherrif het volgende:
Vorige kan dan weg.
Vond mijn titel wel leuker
Ze downplayen de verwachtingen. Dat zeiden ze ook voor Nevada, Massachussets en Michigan. Alleen in het laatste geval bleken ze gelijk te hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:32 schreef Nintex het volgende:
Het gaat even over de Democraten nu. Volgens CNN gelooft Team Hillary na Michigan de Polls niet meer zo. Ze maken zich erg zorgen over de resultaten in Ohio.
Het gaat in ieder geval interessant worden aan beide zijden vandaag. FiveThirtyEight bediscussieert de mogelijke uitkomsten en de effecten op de rest van de race:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:35 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ze downplayen de verwachtingen. Dat zeiden ze ook voor Nevada, Massachussets en Michigan. Alleen in het laatste geval bleken ze gelijk te hebben
Volgens mij heb ik al regelmatig uitgelegd hoe FiveThirtyEight forecasts geïnterpreteerd moeten worden. In de polls only is het overigens 72% voor Kasich. FiveThirtyEight weegt peilingen, corrigeert voor structurele bias bij pollsters, kijkt naar de breedte van het betrouwbaarheidsinterval, enzovoort.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Net lees ik op CNN dat "based on the most recent polls, a Tru,mp victory appears to be a toss-up in Ohio [...]" maar op FiveThirtyEight staat dat de kans dat Kasich wint 87% is. Hoe is dat met elkaar te rijmen?
CNN ziet 2 peilingen met Tie, en maakt conclusies denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Net lees ik op CNN dat "based on the most recent polls, a Tru,mp victory appears to be a toss-up in Ohio [...]" maar op FiveThirtyEight staat dat de kans dat Kasich wint 87% is. Hoe is dat met elkaar te rijmen?
Oké, dank je wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al regelmatig uitgelegd hoe FiveThirtyEight forecasts geïnterpreteerd moeten worden. In de polls only is het overigens 72% voor Kasich. FiveThirtyEight weegt peilingen, corrigeert voor structurele bias bij pollsters, kijkt naar de breedte van het betrouwbaarheidsinterval, enzovoort.
De gemiddelde journalist kijkt gewoon blind naar de getalletjes doorgaans.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:55 schreef Monolith het volgende:
Ik heb het idee dat veel mensen soms denken dat dit VBLONZ is in plaats van POL.
Als Trump Florida en Ohio wint, is hij zo goed als zeker van de nominatie zag ik. Maar kun je dat zo zeggen? En kan hij een verlies in Ohio compenseren met winst in andere staten waar vandaag wordt gestemd (naast Florida)?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
Nog 2 uur voor de eerste echte resultaten. Nu Wolf op CNN met exit polls.
Volgens mij staat hij n de andere staten allemaal voor. En gister won hij trouwens ook 9 delegates, even de naam van die staat kwijt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Trump Florida en Ohio wint, is hij zo goed als zeker van de nominatie zag ik. Maar kun je dat zo zeggen? En kan hij een verlies in Ohio compenseren met winst in andere staten waar vandaag wordt gestemd (naast Florida)?
Northern Mariana Islandsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij n de andere staten allemaal voor. En gister won hij trouwens ook 9 delegates, even de naam van die staat kwijt.
En ja dat kan je eigenlijk wel zo zeggen
Oké. Ze zeiden net op CNN volgens mij dat als Kasich Ohio wint, Trump geen delegatesmeerderheid kan krijgen tot Cleveland. Snapt iemand dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij n de andere staten allemaal voor. En gister won hij trouwens ook 9 delegates, even de naam van die staat kwijt.
En ja dat kan je eigenlijk wel zo zeggen
twitter:DavidShuster twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 21:53:16Shock Illinois exit poll: Hispanics voting 65-35 @BernieSanders over @hillaryclinton. If that holds, Clinton will lose IL. #DemPrimary reageer retweet
Kan wel, zeker als Illinois en Missouri net de goede kant opvalt met die Winner Takes Most voorverkiezing. En dan heb je nog een paar weken vol met delegates. Maar Ohio is een grote prijs en wellicht krijgt Trump het lastiger in een 1-op-1 gevecht met Cruz.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Ze zeiden net op CNN volgens mij dat als Kasich Ohio wint, Trump geen delegatesmeerderheid kan krijgen tot Cleveland. Snapt iemand dat?
Zie bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Ze zeiden net op CNN volgens mij dat als Kasich Ohio wint, Trump geen delegatesmeerderheid kan krijgen tot Cleveland. Snapt iemand dat?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:12 schreef Nintex het volgende:
En het beginttwitter:DavidShuster twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 21:53:16Shock Illinois exit poll: Hispanics voting 65-35 @BernieSanders over @hillaryclinton. If that holds, Clinton will lose IL. #DemPrimary reageer retweet
quote:Here’s how the night should unfold: We’ll start getting exit poll data from all five states voting today — Florida, Illinois, Missouri, North Carolina and Ohio — at 5 p.m. EDT. Then we’ll spend 2.5 hours both discussing what that data looks like and telling you to mostly ignore it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |