3. Maakt niet uit, als we maar kampioen worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef De_Pel het volgende:
Poll: Gio moet ook volgend seizoen trainert van Feyenoord blijven.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef De_Pel het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Laten we even de rest van het seizoen afwachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef De_Pel het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is geen optie inderdaad, maar zou wel het perfecte idee zijn om de ogen van het bestuur te doen openen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:26 schreef Droopie het volgende:
Eerst Gudde weg, allemaal niet verlengen.
Alleen de taal van geld spreken ze.
een keer een wedstrijd lang niets kopen qua eten/ drinken/ merchandisequote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Is geen optie inderdaad, maar zou wel het perfecte idee zijn om de ogen van het bestuur te doen openen.
Wutquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
LIVE op #Periscope https://www.periscope.tv/(...)e-r-K2Q-Xha0aLB8Duma
Livestream van Elia die zijn tanden laat bleken. Genot.
[ afbeelding ]
Waarom kom jij altijd met dit soort side-news aanzetten?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Caland vroeger op de basisschool maar 1 keer ziek is geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met dit soort side-news aanzetten?
Oh ja. En als je nu ziek wordt, noemt Caland je een mietje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat Caland vroeger op de basisschool maar 1 keer ziek is geweest.
Dit zijn juist de berichten die het voetbal de moeite waard makenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met dit soort side-news aanzetten?
Ja precies! Jij snapt het.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. En als je nu ziek wordt, noemt Caland je een mietje.
#Nolies.
Weet ik. Maar het is gewoon opvallend hoe vaak Caland boven op dit soort nieuws zitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit zijn juist de berichten die het voetbal de moeite waard maken.
Weer eens wat anders dan bovenop je moeder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is gewoon opvallend hoe vaak Caland boven op dit soort nieuws zit
Misschien is het Menno Pot.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is gewoon opvallend hoe vaak Caland boven op dit soort nieuws zit
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan bovenop je moeder.
[..]
Bedankt Albert Verlinde.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De tyfus manquote:Komende vrijdag worden leden van de Rotterdamse gemeenteraad bijgepraat over de voortgang in het proces voor de totstandkoming van de nieuwe Kuip. In tegenstelling tot eerdere berichtgevingen lijkt het er echter niet op dat vrijdag al bekend wordt welke plek in de stad de voorkeur van Feyenoord heeft.
Dit meldt RTV Rijnmond. De stuurgroep Feyenoord City, die bezig is met het opstellen van een gebiedsvisie voor het gedeelte van Rotterdam waar het stadionproject moet komen, voert al een aantal weken gesprekken met meerdere partijen. Doordat deze gesprekken nog niet zijn afgerond is het onzeker of aan het eind van deze week de voorkeurslocatie van de club bekend zal worden gemaakt.
De stuurgroep onderzoekt op dit moment drie locaties waar het nieuwe Feyenoord-stadion zich eventueel zal vestigen. Naast de locatie waar de huidige Kuip staat, zijn de andere twee opties aan de oost- en westkant van de Veranda. Met bedrijven die aan de westkant gevestigd zijn is inmiddels gesproken over de mogelijkheid tot uitkopen.
Flink aantal mensen op FR12quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:19 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Dus ik kan niet meer in het stavak met Europese wedstrijden straks. Lekker hoor Gudde, clubverpester.
Ik heb daar geen account maar lees wel bijna alle berichten. Veel members van FR12 sporen echt totaal niet. Ik heb soms ook het idee dat daar veel kinderen te vinden zijn of doorgesnoven idioten wat aan het taalgebruik is te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Gudde zegt iets geks, FRFC concludeert daaruit iets gekkers, FR12 is een puinzooi.
Gras is groen.
Mooi altijd die mensen met totaal witte tanden maar vol met vullingen, al weet ik niet hoe dat bij Elia zit. Mijn tanden zijn niet de witste maar er zijn maar 2 vullingen in te vinden met mijn 34 jaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe je jezelf die pijniging aan? Wedstrijden van Feyenoord kijken doet al vaak pijn, dan wil jij ook nog de reacties van fr12 lezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb daar geen account maar lees wel bijna alle berichten. Veel members van FR12 sporen echt totaal niet. Ik heb soms ook het idee dat daar veel kinderen te vinden zijn of doorgesnoven idioten wat aan het taalgebruik is te zien.
Soms scroll je wel eens naar beneden..... niet handig nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf die pijniging aan? Wedstrijden van Feyenoord kijken doet al vaak pijn, dan wil jij ook nog de reacties van fr12 lezen?
Seaaauw. Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi altijd die mensen met totaal witte tanden maar vol met vullingen, al weet ik niet hoe dat bij Elia zit. Mijn tanden zijn niet de witste maar er zijn maar 2 vullingen in te vinden met mijn 34 jaar.
2 vullingenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi altijd die mensen met totaal witte tanden maar vol met vullingen, al weet ik niet hoe dat bij Elia zit. Mijn tanden zijn niet de witste maar er zijn maar 2 vullingen in te vinden met mijn 34 jaar.
Ik mag toch hopen dat rtv dit bericht van de Speld heeft overgenomenquote:
Heb het idee dat dat vooral een probleem is sinds ze de achterste rijen op W (en aan de overkant?) hebben weggehaald. Maar daar was toen 'bij het begin van het seizoen al rekening mee gehouden'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze elk vak maar voor 90% verkopen ofzo. Zodat er niemand op de trappen staat ()
Gelukkig is het de schuld van Gudde dat er structureel aanstekers en bier naar spelers wordt gegooid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:19 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Dus ik kan niet meer in het stavak met Europese wedstrijden straks. Lekker hoor Gudde, clubverpester.
Ik ben voor fatsoenlijkheid in een zekere mate. Feyenoordsupporters staan er nou eenmaal om bekend iets meer passievol/emotioneel/ruiger dan de rest van de supporters in NL te zijn. Ergens heeft dat wel wat maar dit is geen oplossing. Bestuur Feyenoord moet leren communiceren met de supporters. Zoals een baas met z'n "klant" doet. Ik weet zeker dat als Feyenoord de banden beter had onderhouden met supportersgroepen ze een positieve invloed zouden kunnen hebben op baldadigheden als bijv. het gooien van een aansteker richting het veld. Het mag niet, maar de meeste Rotterdammers die ik ken denken niet zo nauw wat dat betreft. Als Feyenoord in plaats van de supporters uit elkaar drijft en een 2kamp probeert te maken juist op een open, transparante en eerlijke manier met de supporters gaat communiceren is het heel makkelijk om het legioen vanuit verschillende hoeken algeheel duidelijk te maken dat dit soort kleine dingetjes grote consequenties hebben voor de club. En als dat op een gegeven moment binnendringt heb ik er vertrouwen op (vooral door het hele sociale gebeuren wat er vaak heerst in De Kuip) dat supporters het laten om dit soort gedrag te vertonen. Door elkaar aan te spreken bijvoorbeeld. Feyenoord-directie is zelf nalatig geweest om op wat voor een menselijke manier dan ook te communiceren met de eigen achterban. En dan wordt het steeds lastiger ze te bereiken. We zijn geen losgeslagen wilde beesten die voor geen enkele rede vatbaar zijn. Maar zo behandeld de directie (lees gerust; Gudde) ons wel. Vanuit zijn eigen onvermogen om te communiceren en ik denk zelfs angst wat 'ie heeft voor zijn 'klanten'.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:07 schreef Boma het volgende:
[..]
Flink aantal mensen op FR12die dat een fantastische oplossing schijnen te vinden. Jammer dat alle fatsoensrukkers die zo door al deze narigheid zijn ontdaan niet gewoon oprotten naar een AZ of PSV, waarschijnlijk ook nog is een flink stuk dichterbij voor velen.
Interpunctie?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:49 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Ik ben voor fatsoenlijkheid in een zekere mate. Feyenoordsupporters staan er nou eenmaal om bekend iets meer passievol/emotioneel/ruiger dan de rest van de supporters in NL te zijn. Ergens heeft dat wel wat maar dit is geen oplossing. Bestuur Feyenoord moet leren communiceren met de supporters. Zoals een baas met z'n "klant" doet. Ik weet zeker dat als Feyenoord de banden beter had onderhouden met supportersgroepen ze een positieve invloed zouden kunnen hebben op baldadigheden als bijv. het gooien van een aansteker richting het veld. Het mag niet, maar de meeste Rotterdammers die ik ken denken niet zo nauw wat dat betreft. Als Feyenoord in plaats van de supporters uit elkaar drijft en een 2kamp probeert te maken juist op een open, transparante en eerlijke manier met de supporters gaat communiceren is het heel makkelijk om het legioen vanuit verschillende hoeken algeheel duidelijk te maken dat dit soort kleine dingetjes grote consequenties hebben voor de club. En als dat op een gegeven moment binnendringt heb ik er vertrouwen op (vooral door het hele sociale gebeuren wat er vaak heerst in De Kuip) dat supporters het laten om dit soort gedrag te vertonen. Door elkaar aan te spreken bijvoorbeeld. Feyenoord-directie is zelf nalatig geweest om op wat voor een menselijke manier dan ook te communiceren met de eigen achterban. En dan wordt het steeds lastiger ze te bereiken. We zijn geen losgeslagen wilde beesten die voor geen enkele rede vatbaar zijn. Maar zo behandeld de directie (lees gerust; Gudde) ons wel. Vanuit zijn eigen onvermogen om te communiceren en ik denk zelfs angst wat 'ie heeft voor zijn 'klanten'.
Gudde, financieel prima gedaan. Maar op de 1 of andere manier lijk je niet bij deze club te passen. Er zijn in mijn ogen concrete aanwijzingen dat datgene wat Feyenoord is (of was) behoorlijk naar de afgrond wordt geholpen door jou.
Ik zag dat je op m'n post had gereageerd doordat ene truus het in de reacties op fr12.nl had gegooid #leukefeitjesquote:
Zit op de mobiel maar hoe het op dit moment bij Feyenoord is gaat me nogal aan het hart. Vandaar het besluit zo'n lang verhaal te typen.quote:
Ik ben Truusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Boma het volgende:
[..]
Ik zag dat je op m'n post had gereageerd doordat ene truus het in de reacties op fr12.nl had gegooid #leukefeitjes(onder dat bericht over een leeg tribunedeel)
Dalijk ff lezen als ik me over het gemis van alineas heb heengezet.
Jij dacht dat PSV de CL wel kon winnen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
En we blijven weer een seizoen de eerste en de laatste Nederlandse club die een Europese prijs pakte.
Boeit mij echt geen zak.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
En we blijven weer een seizoen de eerste en de laatste Nederlandse club die een Europese prijs pakte.
quote:
Nee gewoon mooi elk jaar weer die bevestiging als iedereen klaar is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij dacht dat PSV de CL wel kon winnen?
Jammer dat het vooral over 'kan niet' gaat.quote:Feyenoord wil vaart maken met de plek voor het nieuwe stadion. Feyenoord sprak al met diverse bedrijven die eventueel zouden moeten verhuizen, de Rotterdamse politiek kijkt er met argusogen naar. “We moeten de hoge verwachtingen temperen.''
Feyenoord City wordt vanaf begin af aan gestuurd naar de boorden van de nieuwe Maas. Een nieuw stadion op die plek, dat zou een trekpleister zijn voor de stad. Ook in de politiek denken ze dat het inderdaad 'het mooiste plaatje' oplevert, maar twijfelt bijvoorbeeld CDA-fractievoorzitter Sven de Langen aan de haalbaarheid van deze optie.
De Langen heeft nog geen voorkeur voor een plek, maar tempert de verwachtingen. “De Maasvarianten zijn financieel moeilijker en vergen ook organisatorisch meer. Tuurlijk, je moet het proberen, maar dat neemt niet weg dat de huidige plek van de Kuip het meest realistisch is'', aldus De Langen tegenover AD/Rotterdams Dagblad.
De Langen krijgt bijval van PVDA-fractievoorzitter Leo Bruin, die ook twijfelt over de haalbaarheid aan de Maas. “Het is goed dat Feyenoord dat doet, om later niet het verwijt te krijgen het niet te hebben geprobeerd,'' zegt hij. “Ik heb al eerder gezegd dat een icoon aan de Maas prachtig is, maar je wat betreft ruimte in de Stadiondriehoek beter zit. En daarmee los je ook meteen het probleem van de huidige Kuip op. Dat zijn allemaal extra kosten, waar je tegenaan gaat hikken.''
De VVD laat via Jan-Willem Verheij weten dat een jaar of 6 geleden ook al een poging werd gedaan om een Maasstadion van de grond te krijgen. “Toen werd het uitkopen van de bedrijven op Klein-België begroot op 150 miljoen euro. Misschien dat het aan de kant van de Gamma iets goedkoper wordt, maar dan nog vind ik de Stadiondriehoek een veel betere plek.'' Hij geeft Feyenoord ook advies, stop met denken aan 'luchtkastelen op Zuid'. “Laten we zorgen dat het nu wel lukt, met een plan dat haalbaar is en ons dus focussen op de Stadiondriehoek.''
Bij de Groenlinks zeggen ze dat de stadiondriehoek al vanaf het begin 'met stip op 1' staat. ,,Die aan de oostkant, bij het Eiland van Brienenoord, vind ik het minst wenselijk. Die zou ten koste gaan van de natuurwaarde van het eiland. En die aan de zijde van de Gamma lijkt me ook gecompliceerd. Dat wordt heel krap daar. Dus doe mij maar de plek van de huidige Kuip.''
Mark de Boer, burgerraadslid van de SGP, brengt het heel simpel. “Als Feyenoord het aan de Maas rond weet te rekenen zonder geld van de gemeente, dan is dat prima,'' zegt hij, maar als er een budget wordt gevraagd van de gemeente zal het verhaal direct veranderen. “Want een icoon aan de rivier is voor mij geen reden om er publiek geld in te stoppen.''
Ook de SP was altijd voorstander van een nieuw stadion in de stadion driehoek. “Omdat een stadion aan de Maas niet veel toevoegt. Als je dat gebied wilt ontwikkelen, dan moet je dat wel goed doen en andere dingen verzinnen, bijvoorbeeld woningbouw. Bovendien: als er nu iets uit de discussie van de afgelopen 10 jaar is gebleken, dan is dat wel dat een stadion aan de rivier onbetaalbaar is'', aldus fractievoorzitter Leo de Kleijn
Leefbaar Rotterdam en D66 houden alle opties open terwijl de partij voor de dieren hoopt op een bouw aan de Maas ten westen van de wijk Veranda. “Maar de Stadiondriehoek vinden we ook prettig, dat is voor ons lood om oud ijzer,'' zegt fractievoorzitter Jeroen van der Lee.
Tsja, wel duidelijk signaal dat de politiek het niet zo ziet zitten in de 'aan de Maas-varianten'. En aangezien het vele tientallen miljoenen duurder wordt, zal het zonder gemeentesteun sowieso niet haalbaar zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het vooral over 'kan niet' gaat.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig is het de schuld van Gudde dat er structureel aanstekers en bier naar spelers wordt gegooid.
Tuurlijk liepen de frustraties tegen Roma op na dat provoceren van de spelers en een omgekochte scheidsrechter, maar je moet gewoon met je poten van spelers afblijven. Als dat met waarschuwingen niet lukt, dan maar de parterre dicht.
En ja ik baal, heb een seizoenskaart op Vak X, maar zoals het eraan toegaat tijdens een verhitte wedstrijd kan niet in Europa als het "fout" gaat. Feyenoord ligt (terecht) onder een vergrootglas, als supporters het dan nog niet snappen rest er niets anders dan dit doen.
Niet vergeten: 1 incident en Feyenoord speelt nog een wedstrijd zonder publiek. 1 gek met 1 aansteker is genoeg.
Wat een lulverhaal.quote:
Op de huidige plek van De Kuip betekent dus dat De Kuip gesloopt zou gaan worden.. daar moet ik toch even niet aan denken. De plek van de Gamma zou geweldig zijn, hopelijk is dat financieel haalbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het vooral over 'kan niet' gaat.
Welke keuze er dan ook gemaakt wordt, de Kuip gaat sowieso gesloopt worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de huidige plek van De Kuip betekent dus dat De Kuip gesloopt zou gaan worden.. daar moet ik toch even niet aan denken. De plek van de Gamma zou geweldig zijn, hopelijk is dat financieel haalbaar.
Vrees het ook ja.. zo'n gebouw valt niet te exploiteren en dan heb je nog het onderhoud..quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke keuze er dan ook gemaakt wordt, de Kuip gaat sowieso gesloopt worden.
quote:Supporters komen in een nieuw stadion Feyenoord-stadion dichter op het veld te zitten. De vorm van de ringen zal ook lijken op die van De Kuip. Dat zeggen bronnen rondom de werkgroep die een nieuw stadion voorbereidt tegenover Metro.
De werkgroep wil voorkomen dat een eventueel nieuw stadion een sfeerloze betonbak wordt, waar supporters voor vrezen. Er wordt overwogen de gracht te laten varen. De komende dagen praat Feyenoord met de gemeenteraad over de laatste stand van zaken.
Rotterdam en Feyenoord hebben drie locaties op het oog voor een nieuw stadion: op de plek van de huidige Kuip en twee varianten aan de nieuwe Maas. De gemeente zou echter twijfelen aan de watervarianten, aangezien de infrastructuurkosten hoog zijn en er een nieuwe bestemming gevonden moet worden voor De Kuip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:21 schreef H.FR het volgende:
[..]Dus hier zijn nu na 8 jaar achter? Dichter op het veld en geen betonbak? Wauw, wie kan er nu nog twijfelen over het functioneren van Eric Gudde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:21 schreef H.FR het volgende:
[..]........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FR1908
Moeten we niet doen joh, we hebben helemaal geen last van die gracht en het zorgt er in ieder geval voor dat écht doorgesnoven gasten het veld niet kunnen betreden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De gracht bij ons weggehaald?
[ afbeelding ]
Zal wel in een totaal andere prijsklasse komen te liggen dan de huidige parterre vakken lijkt me.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moeten we niet doen joh, we hebben helemaal geen last van die gracht en het zorgt er in ieder geval voor dat écht doorgesnoven gasten het veld niet kunnen betreden.
Dat lijkt me echt een doodsteek voor de sfeer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:23 schreef Boma het volgende:
[..]
Zal wel in een totaal andere prijsklasse komen te liggen dan de huidige parterre vakken lijkt me.
De goedkopere vakken ergens weggestopt in de nok van ons Duitse arena achtige stadion.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:28 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een doodsteek voor de sfeer.
De parterrevakken worden in het nieuwe stadion natuurlijk gelijk het duurste.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moeten we niet doen joh, we hebben helemaal geen last van die gracht en het zorgt er in ieder geval voor dat écht doorgesnoven gasten het veld niet kunnen betreden.
Het is inderdaad een architectonische parel maar wat ga je met een leeg voetbalstadion doen in de stad?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:41 schreef Oldground het volgende:
De Kuip zou niet gesloopt moeten mógen worden, gezien de cultuur/architectuur-historische waarde er van (tenminste hersteld naar de staat van 1937). Waar de Van Nellefabriek het eerste werk meesterwerk was van Brinkman en Van der Vlugt, was De Kuip (door het plotselinge overlijden van Leendert van der Vlugt) het laatste. Le Corbusier was lyrisch over de man en zijn werk en bijna al hun creaties zijn van top tot teen beschermd vanwege hun architectonische vooruitstrevendheid.
Het zou echt een absolute schande zijn als De Kuip zou worden gesloopt.
Hetzelfde als ze met het Olympisch Stadion doen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is inderdaad een architectonische parel maar wat ga je met een leeg voetbalstadion doen in de stad?
Dat wordt vrijwel alleen voor atletiek gebruikt en in de Kuip ligt geen sintelbaan. Verder is het een groot gat waar je als gemeente elk jaar geld in moet gooien en weinig voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Hetzelfde als ze met het Olympisch Stadion doen?
Zitten toch ook allerlei bedrijven, cafeetjes en conferentiezalen in? En dat schaatsgebeuren. Geen idee of dat allemaal rendabel is verder.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt vrijwel alleen voor atletiek gebruikt en in de Kuip ligt geen sintelbaan. Verder is het een groot gat waar je als gemeente elk jaar geld in moet gooien en weinig voor terugkrijgt.
Oh, dan was ik nog het failliete museum vergeten.
Ik hoop natuurlijk ook dat De Kuip blijft staan, maar acht de kans klein. Als ze het slopen, zorg dan in ieder geval dat er een aantal monumentale dingen bewaard blijven. De 'stadion feijenoord' letters en de lichtmasten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:41 schreef Oldground het volgende:
De Kuip zou niet gesloopt moeten mógen worden, gezien de cultuur/architectuur-historische waarde er van (tenminste hersteld naar de staat van 1937). Waar de Van Nellefabriek het eerste werk meesterwerk was van Brinkman en Van der Vlugt, was De Kuip (door het plotselinge overlijden van Leendert van der Vlugt) het laatste. Le Corbusier was lyrisch over de man en zijn werk en bijna al hun creaties zijn van top tot teen beschermd vanwege hun architectonische vooruitstrevendheid.
Het zou echt een absolute schande zijn als De Kuip zou worden gesloopt.
Ja ik acht die kans ook klein, wanneer er geen groep is die zich er tegen verzet. En dan heb ik het niet over een demonstratie van supportersgroepen of een zelfverrijkend 'iniatief' als RedDeKuip. Ik heb het over een door invloedrijke personen in de erfgoed en monumenten gesteunde groep die met de nodige kennis zich hard kan maken tegen de sloopplannen en voor een betere beschermstatus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk ook dat De Kuip blijft staan, maar acht de kans klein. Als ze het slopen, zorg dan in ieder geval dat er een aantal monumentale dingen bewaard blijven. De 'stadion feijenoord' letters en de lichtmasten bijvoorbeeld.
Moet je nagaan dat nou camp gebaseerd is op de Kuip, dat zegt toch wel genoeg? Waarom kunnen die gekke Catalanen wel nou camp blijven verbouwen en lukt het Rotterdam al jaren niet om zelfs maar een plan op te stellen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja ik acht die kans ook klein, wanneer er geen groep is die zich er tegen verzet. En dan heb ik het niet over een demonstratie van supportersgroepen of een zelfverrijkend 'iniatief' als RedDeKuip. Ik heb het over een door invloedrijke personen in de erfgoed en monumenten gesteunde groep die met de nodige kennis zich hard kan maken tegen de sloopplannen en voor een betere beschermstatus.
Kijk er worden meer oude stadions gesloopt in de wereld en dat vind ik vaak ook jammer. Maar dat gaat vaak om veel minder relevante objecten op het gebied van architectonisch erfgoed. De Kuip is méér dan een nostalgisch stadion.
Volgens mij zijn er slechts een paar delen monumentaal van de Kuip. Sowieso die ingang/zaal aan de kant van Z met dat glas in lood. Maar zelfs dan kan een vergunning worden aangevraagd om het te slopen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk ook dat De Kuip blijft staan, maar acht de kans klein. Als ze het slopen, zorg dan in ieder geval dat er een aantal monumentale dingen bewaard blijven. De 'stadion feijenoord' letters en de lichtmasten bijvoorbeeld.
Feyenoord en FC Barcelona zijn ook niet bepaald van hetzelfde kaliber qua prestaties, fanbase en budget. Maar goed.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat nou camp gebaseerd is op de Kuip, dat zegt toch wel genoeg? Waarom kunnen die gekke Catalanen wel nou camp blijven verbouwen en lukt het Rotterdam al jaren niet om zelfs maar een plan op te stellen.
Wat een faal is dit man.
Ja daar heb ik het toch ook niet over man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Feyenoord en FC Barcelona zijn ook niet bepaald van hetzelfde kaliber qua prestaties, fanbase en budget. Maar goed.
Deze kerel hoort gewoon tot 2021 vast te liggenquote:Terence Kongolo doet er alles aan om de bekerfinale van 24 april te halen. De linksback van Feyenoord raakte afgelopen weekend geblesseerd aan zijn hamstring en moet de komende vier tot zes weken toekijken. ‘’Een blessure komt nooit op een goed moment’’, vertelt de verdediger.
‘‘Ik ben altijd positief ingesteld en zo ga ik ook deze herstelperiode in. Dat ik nu niet voor Oranje ben geselecteerd, zie ik alleen maar als stimulans. Als een signaal dat ik na mijn blessure weer meer moet gaan schitteren bij Feyenoord. En, geloof me, daar ga ik alles aan doen. Dat verdient de club’’, zegt Kongolo in gesprek met Voetbal International.
‘’We willen, nee móéten, die bekerfinale tegen FC Utrecht winnen met Feyenoord. En dat gaat ons lukken ook. Ik speel nu veertien jaar bij Feyenoord. Het kriebelt echt om eindelijk eens kampioen te worden met mijn club. Het winnen van de KNVB-beker zou alvast de eerste stap zijn. Dromen doe ik van net zo’n prijzenkast als Lionel Messi, maar ik wil hoe dan ook een keer op De Coolsingel staan.’’
Aan een vertrek denkt Kongolo nog niet. ‘’Je top halen bij een club als Manchester City is net als spelen voor Feyenoord een droom, ja. Wanneer dat is en of dat lukt, weet alleen God. Ik geloof dat hij bepaalt waar mijn carrière mij brengt. Voor nu valt er nog genoeg te winnen met deze mooie club. Kampioen worden zit er dit seizoen helaas niet meer in. Maar wie zegt dat dit komend jaar niet lukt?’’
Ik heb nog altijd de indruk dat het geen kwestie van kunnen is, maar van willen. Maar maak dat maar eens hard..quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het toch ook niet over man.Ik trek de vergelijking met het stadion, een stadion dat gebaseerd is op onze Kuip. Een stadion wat blijkbaar wel gewoon verbouwd kan worden.
En deze kerel zullen ze een contract voor het leven moeten aanbiedenquote:Rick Karsdorp verlengde eerder dit seizoen zijn contract bij Feyenoord tot medio 2020. In supportersmagazine Hand in Hand doet de rechtsback wederom de toezegging dat hij niet uit De Kuip vertrekt voordat hij kampioen van Nederland is geworden.
"Ik ga niet weg zonder op de Coolsingel te hebben gestaan. Dat heb ik bij het verlengen van mijn contract gezegd en daar sta ik nog steeds achter", aldus de 21-jarige vleugelverdediger. "Het gaat even moeizaam op dit moment, maar kampioen worden we zeker in een van de komende jaren. Ik moet en zal die titel pakken met Feyenoord."
Karsdorp vindt dat Feyenoord, ondanks een teleurstellend verlopen seizoen, met een uiteindelijke derde plaats en het eventueel winnen van de KNVB Beker een 'uitstekend' jaar zou hebben gedraaid. "Kijk nou eens hoe we de eerste seizoenshelft hebben gespeeld. En kijk nou eens hoe lang het geleden is dat Feyenoord een prijs gewonnen heeft. In 2008, dat is dus acht jaar geleden. We kunnen geschiedenis schrijven met dit elftal."
Archetypisch grotendeels wel, maar constructionaal uiteraard heel anders. Dat laatste biedt ze op dat gebied meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat nou camp gebaseerd is op de Kuip, dat zegt toch wel genoeg? Waarom kunnen die gekke Catalanen wel nou camp blijven verbouwen en lukt het Rotterdam al jaren niet om zelfs maar een plan op te stellen.
Wat een faal is dit man.
Tenzij we de beker winnen en dit gevierd wordt op de Coolsingel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En deze kerel zullen ze een contract voor het leven moeten aanbieden![]()
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Archetypisch grotendeels wel, maar constructionaal uiteraard heel anders. Dat laatste biedt ze op dat gebied meer mogelijkheden.
quote:In Nederland zijn Feyenoord-supporters het wel gewend om overal de schuld van te krijgen. De Turkse premier Erdogan heeft er echter nu ook een handje van. Hij verwarde PSV-fans vandaag met aanhangers de van de mooiste club van Nederland, Feyenoord.
PSV-fans bekogelden gisteren bedelaars met muntjes, maar Erdogan lijkt nog niet van die club gehoord te hebben. "Ik wil mijn excuses maken aan alle vluchtelingen in Turkije voor het gedrag van de Feyenoord-fans in Madrid. Dit moet afgestraft worden", zei Erdogan ten overstaan van een grote groep vluchtelingen.
"Mijn boodschap is: wees vriendelijk tegen vluchtelingen. Dit is het karakter van mensen in Westerse landen. Wij zijn niet zo, hier in Turkije'', was de verdere boodschap van de bekritiseerde premier.
Hier is het niet zo duidelijk gesteld, maar hij heeft het al meerdere keren specifiek over de landstitel gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tenzij we de beker winnen en dit gevierd wordt op de Coolsingel.
Ik wilde hem ook net postenquote:
Ik wil helemaal niet dat Erdolf ons kent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook net posten
Maar hij kent ons tenminste wel
Een stadion van een club die elk jaar champions league speelt en het grootste gedeelte van de TV-gelden van de Spaanse competitie binnenkrijgt elk jaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het toch ook niet over man.Ik trek de vergelijking met het stadion, een stadion dat gebaseerd is op onze Kuip. Een stadion wat blijkbaar wel gewoon verbouwd kan worden.
Gewoon Landschaftsparkje van maken of niet dan? Beetje laten begroeien, mooi wildgroeiparkje op het oude veld, slenteren door de Kuip.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:45 schreef Oldground het volgende:
Uiteraard moet zo'n enorm object wel enige continuïteit hebben, maar ik sta nog steeds achter het idee om de prachtige ruimtes aan beide zijden van De Kuip in te richten als Nationaal voetbalmuseum. Een goede uitwerking hiervan (niet zoals die misbaksels in Middelburg en Roosendaal) plus de nodige monumenten-subsidies moeten hier wel een levensvatbaar geheel van kunnen maken.
De buurt kan er onmogelijk op achteruitgaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon Landschaftsparkje van maken of niet dan? Beetje laten begroeien, mooi wildgroeiparkje op het oude veld, slenteren door de Kuip.
of Feyenoord erbij gehaald. Ik noem posts over een lachende derde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs als het om een andere club gaat krijgen Feyenoordsupporters de schuld
Erdogan is nog steeds een beetje mad over het allah, je moeder is een hoer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs als het om een andere club gaat krijgen Feyenoordsupporters de schuld
denk dat hij de eerdere spreekkoren over Hamas heeft gemist, anders was hij wel pro Feyenoord geweest...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Erdogan is nog steeds een beetje mad over het allah, je moeder is een hoer.
Dat filmpje ook erbijquote:
Ja, dat was ook wel genieten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Erdogan is nog steeds een beetje mad over het allah, je moeder is een hoer.
Zeker. Alleen nu nog ingeloot worden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:17 schreef H.FR het volgende:
Kaartjes voor de finale maar 33 euro per stuk. Dat valt me alleszins mee.
Jij staat op Z, jij kan het sowieso op je buik schrijven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Alleen nu nog ingeloot worden.
Ben je in je vrije tijd een scheidsrechter?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:09 schreef Typisch het volgende:
Mijn kaartje is al toegezegd via de KNVB.
KNVBgod.
Ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je in je vrije tijd een scheidsrechter?
Dirk terug naar Liverpool!quote:Dirk Kuyt heeft in de Liverpool Echo gesproken over zijn terugkeer naar Feyenoord. ‘Het is goed om weer in Nederland te zijn, en weer te spelen voor Feyenoord’, zegt de aanvoerder van de Rotterdammers.
Vlak voor de winterstop leek Feyenoord nog mee te kunnen doen om het kampioenschap. ‘Maar daarna hebben we een paar nederlagen geleden. Nu hebben we de laatste vier wedstrijden op rij gewonnen en staan we in de bekerfinale. Dat is een grote prijs, die we sinds 2008 niet meer hebben gewonnen’, zegt Kuyt.
De Katwijker geeft toe dat hij nog steeds fan is van Liverpool. ‘Ik heb nog steeds contact met een aantal spelers. Ook heb ik nog twee huizen in Liverpool. Ik ben nog steeds fan van de club, en probeer ze zo veel mogelijk te volgen.’
Waarom zou je er 2 huizen hebben, vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dirk terug naar Liverpool!
En hij heeft nog 2 huizen in Liverpool. Ook een leuk feitje natuurlijk.
1 voor de buitenvrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je er 2 huizen hebben, vraag ik me dan af.
boks ouwequote:Op donderdag 17 maart 2016 12:09 schreef Typisch het volgende:
Mijn kaartje is al toegezegd via de KNVB.
KNVBgod.
Tsssquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:21 schreef Caland het volgende:
‘Maar daarna hebben we een paar nederlagen geleden.
Dekselse Dirk uit Katwijk lijkt mij wel zo'n vreemdganger.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dekselse Dirk uit Katwijk lijkt mij wel zo'n vreemdganger.
Oh Oh... Hij heeft een keertje gedanst... Lijkt verdomme wel een mens zo joh.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Oh Oh... Hij heeft een keertje gedanst... Lijkt verdomme wel een mens zo joh.
hahaquote:Het kan niet anders of betreffende nachtclub is Baronetti aan de Rua Barão da Torre 354 in de wijk Ipanema. Een aanrader. Het is een vermaarde en ´nette tent`, waar vaker Braziliaanse beroemdheden vertoeven. We kwamen in een gezellige kroeg, zegt Heitinga.
Kom kom, meneer Heitinga, Baronetti is geen kroeg in die zin van het woord. Daar zijn in dezelfde wijk Ipanema maar genoeg van, Baronetti daarentegen is echt een nachtclub, die de deuren opende in 2001 en pas rond tien uur ´s avonds gaat draaien. Er zijn twee verdiepingen, met barren en een lounge. Een streng deurbeleid, binnen is het veilig. En natuurlijk zijn er altijd mooie Braziliaanse vrouwen aanwezig. Dat hoeven per se geen prostituees te zijn. Maar uitgesloten is het niet. Vaak gaan vrijgezelle vrouwen naar dit soort gelegenheden om een man aan de haak te slaan. Liefde voor één nacht ook. Er is niets mis mee.
Uit betrouwbare bron weet ik dat het echt los is gegaan rond die twee oefenwedstrijden in 1999 in Brazilië. Hoogte- of dieptepunt, zoals u wilt, was het bedrijven van de liefde door een Nederlands-Elftalspeler met een Braziliaanse stewardes in het toilet van een vliegtuig tijdens een nachtvlucht. Nee, ik zeg niet wie hij was, genoeg zo met dit soort onbetekende details. Prettige vakantie Oranjespelers.
'Feyenoord, club van het volk'quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:09 schreef Happel het volgende:
Er worden maar 12250 kaarten verdeeld onder ons klanten. 3900 kaarten zijn achter gehouden dit Feyenoord en 1750 kaarten zijn voor de hogere kaarthouders...
Haha. Wat een farce weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:09 schreef Happel het volgende:
Er worden maar 12250 kaarten verdeeld onder ons klanten. 3900 kaarten zijn achter gehouden dit Feyenoord en 1750 kaarten zijn voor de hogere kaarthouders...
De rest is het niet gelukt alle velden in te vullen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:28 schreef Happel het volgende:
Wel bizar, dat van de 33.000 (?) scc-houders, 25.000 zich hebben aangemeld.
Of die hebben zich wel aangemeld maar liepen mee in een protestmars of hadden wanbeleidbordjes in hun handen en zijn op voorhand niet in de pot terecht gekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De rest is het niet gelukt alle velden in te vullen.
Het zou mij niet eens verbazen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De rest is het niet gelukt alle velden in te vullen.
Watquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zou mij niet eens verbazen.
Ik heb kennissen/vrienden die zich niet geregistreerd hebben. Op de vraag of ze het alsnog konden doen zodat ze kaarten voor de rest konden halen kreeg ik geen antwoord...stelletje klootviolen
Wat een lullo'squote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zou mij niet eens verbazen.
Ik heb kennissen/vrienden die zich niet geregistreerd hebben. Op de vraag of ze het alsnog konden doen zodat ze kaarten voor de rest konden halen kreeg ik geen antwoord...stelletje klootviolen
Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een lullo's
Wel dubieus trouwens, dat er direct al bijna 4.000 kaarten worden achtergehouden door Feyenoord.
Ze gaan alvast wat parterre vakken leeg houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel dubieus trouwens, dat er direct al bijna 4.000 kaarten worden achtergehouden door Feyenoord.
Ik heb het ook een keer of 10 moeten proberen, die klotesite liep steeds vast. Zullen er vast wel een groot deel zijn geweest die het zat waren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:28 schreef Happel het volgende:
Wel bizar, dat van de 33.000 (?) scc-houders, 25.000 zich hebben aangemeld.
Je IP werd denk ik herkend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer of 10 moeten proberen, die klotesite liep steeds vast. Zullen er vast wel een groot deel zijn geweest die het zat waren.
Heeft Gudde zeker verkeerd gekeken. Is ook lastig, zo'n grote Excel lijst en dan een papiertje ernaast. Gewoon de verkeerde regel onderstreept en jij bent de dupe. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar ik ben geen wanbeleidbordschavuit...
Ik sta wel op W4...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft Gudde zeker verkeerd gekeken. Is ook lastig, zo'n grote Excel lijst en dan een papiertje ernaast. Gewoon de verkeerde regel onderstreept en jij bent de dupe. Niks aan te doen.
DAAR HEB JE HET AL, GESPUIS!!quote:
twitter:Markla94 twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 10:15:39"Bird & Bird-notarissen" doet de loting, het kantoor waar Feyenoord-commissaris Gerard Moussault partner is. reageer retweet
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:30 schreef Scrummie het volgende:
twitter:Markla94 twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 10:15:39"Bird & Bird-notarissen" doet de loting, het kantoor waar Feyenoord-commissaris Gerard Moussault partner is. reageer retweet
. Deze club
.
Echt door en door verrot. Het ergste is, ze houden de schijn van enige onafhankelijkheid niet eens meer op. En 90% van de supporters vind het allemaal primaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer
Aanbesteden zodat de beste prijs(/kwaliteit) wordt gekocht? Nee man, daar doen we niet aan.
Ik met 4. Maar ik reken nergens opquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:47 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb me met drie seizoenkaarten aangemeld. Statistisch gezien zou ik dus een kaartje moeten krijgen.
Als je dan niks hebt, weet je dat je genaaid wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik met 4. Maar ik reken nergens op
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:47 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb me met drie seizoenkaarten aangemeld. Statistisch gezien zou ik dus een kaartje moeten krijgen.
Dan zouden ze normaal gesproken dus nog minder dan 25.000 aanmeldingen hebben. Door jullie is mijn kans onnodig verkleind.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was juist volledig gecontroleerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:51 schreef Tomasso het volgende:
Een loting, bijgewoond door twee notarissen, met een verzegelde in een doos verpakte laptop, waarbij de input ongecontroleerd is. Dat is toch de grootste onzin die je je kan bedenken? Wat was hier gecontroleerd aan?
FeyeNoord-Koreaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:51 schreef Tomasso het volgende:
Een loting, bijgewoond door twee notarissen, met een verzegelde in een doos verpakte laptop, waarbij de input ongecontroleerd is. Dat is toch de grootste onzin die je je kan bedenken? Wat was hier gecontroleerd aan?
Als je 2 kaartjes krijgt lever je er maar 1 aan mij in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je 2 kaartjes krijgt lever je er 1 in aan mij toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:47 schreef yvette1982 het volgende:
Als jullie van Feyenoord meelezen hier: onlo is die lichtmast van W1. Hij valt dus al af met z'n 4 kaarten. #beetjensbisokquote:
Want het is voor Feyenoord en de geweldige manager Tickets&Service te lastig om e-mailadressen te koppelen aan de relatienummers en zodoende binnen 5 tot 10 minuten iedereen te informeren. #tobsportklimaatquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:57 schreef H.FR het volgende:
Zo, er is inmiddels geloot toch? Ben benieuwd. Eind van de middag bekend volgens zegge.
Ze hadden de IT-er die dat kan doen al vrij gegeven helaas. Nu moet het handmatig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want het is voor Feyenoord en de geweldige manager Tickets&Service te lastig om e-mailadressen te koppelen aan de relatienummers en zodoende binnen 5 tot 10 minuten iedereen te informeren. #tobsportklimaat
Oh zo speciale tegenstandert van het corrupte, heb jij daar een bron voor?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt door en door verrot. Het ergste is, ze houden de schijn van enige onafhankelijkheid niet eens meer op. En 90% van de supporters vind het allemaal prima.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh zo speciale tegenstandert van het corrupte, heb jij daar een bron voor?
Eerst nog even alle lastige jongens er uit halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:57 schreef H.FR het volgende:
Zo, er is inmiddels geloot toch? Ben benieuwd. Eind van de middag bekend volgens zegge.
Die zaten nieteens in de pot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerst nog even alle lastige jongens er uit halen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerst nog even alle lastige jongens er uit halen.
Niet huilen he als er straks een paar niet mogen.quote:
Jij hebt makkelijk praten met je scheidsrechterskaartje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Niet huilen he als er straks een paar niet mogen.
Dat heb je met een loting namelijk.
Een lotinkje bij Feyenoord is wel even wat anders dan de NL verkiezingen manipuleren natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het wel grappig overigens, als je zaken als dit belicht en aan de kaak stelt bij een andere kwestie dan een loting voor een voetbalfinale ben je een aluhoedje.
Feyenoord heeft dat met haar manier van doen en haar manier van communiceren ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen de afgelopen jaren, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het wel grappig overigens, als je zaken als dit belicht en aan de kaak stelt bij een andere kwestie dan een loting voor een voetbalfinale ben je een aluhoedje.
Dus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een lotinkje bij Feyenoord is wel even wat anders dan de NL verkiezingen manipuleren natuurlijk.
Uh, jawel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dat met haar manier van doen en haar manier van communiceren ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen de afgelopen jaren, vind je niet?
Nou, dan is bij de 1 een aluhoedje meer gepast dan bij de ander.quote:
AHA!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Het maakt niet uit wat Feyenoord doet, het is toch nooit goed. Gezeik hier.
Calimerogejank op voorhand hier.
Er zullen "moeilijke" jongens tussen zitten die wel een kaart hebben en er zullen "moeilijke" jongens tussen zitten die er naast grijpen.
Om nu overal complotten in te zien.
Ik ken de afdeling Service & Tickets een beetje, heb er notabene zelf gewerkt , Frank van Eijsden is mijn oud-leidinggevende, en ik weet echt dat het helemaal geen cultuur is binnen Feyenoord om "lastige" jongens buiten te houden, behalve degenen met een stadionverbod uiteraard.
Maar van de "lastige" jongens zoals het hier wordt benoemd, daar moet Feyenoord het juist van hebben.
Zo kun je alles en iedereen binnen Feyenoord wel gaan wantrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
#guddewegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Het maakt niet uit wat Feyenoord doet, het is toch nooit goed. Gezeik hier.
Calimerogejank op voorhand hier.
Er zullen "moeilijke" jongens tussen zitten die wel een kaart hebben en er zullen "moeilijke" jongens tussen zitten die er naast grijpen.
Om nu overal complotten in te zien.
Ik ken de afdeling Service & Tickets een beetje, heb er notabene zelf gewerkt, Frank van Eijsden is mijn oud-leidinggevende, en ik weet echt dat het helemaal geen cultuur is binnen Feyenoord om "lastige" jongens buiten te houden, behalve degenen met een stadionverbod uiteraard.
Maar van de "lastige" jongens zoals het hier wordt benoemd, daar moet Feyenoord het juist van hebben.
Zo kun je alles en iedereen binnen Feyenoord wel gaan wantrouwen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
AHA!Dat wist je allang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Oneens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou, dan is bij de 1 een aluhoedje meer gepast dan bij de ander.
Gudde mag van mij weg ja, maar liever nog Van Geel.quote:
Creëert een gevoel van saamhorigheid, jeweettoch.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oneens.
Net als dat alles wat "de media" zeggen met argwaan wordt bekeken als het over Feyenoord gaat, maar niet als het gaat over veel belangrijkere en grotere zaken. Want wederom, dan ben je een aluhoedje.
Geen idee waarom ik hier over begin, maar dat stoort mij enorm als ik reacties lees.
Hypocriet gedoe.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Creëert een gevoel van saamhorigheid, jeweettoch.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oneens.
Net als dat alles wat "de media" zeggen met argwaan wordt bekeken als het over Feyenoord gaat, maar niet als het gaat over veel belangrijkere en grotere zaken. Want wederom, dan ben je een aluhoedje.
Geen idee waarom ik hier over begin, maar dat stoort mij enorm als ik reacties lees.
45% kans op een kaartje dus.quote:UITKOMST LOTING BEKERFINALEKAARTEN LATER VANDAAG BEKEND
In de Boardroom van De Kuip heeft vrijdagochtend de loting plaatsgevonden voor seizoenkaarthouders die zich hebben aangemeld voor een kaart voor de KNVB bekerfinale. Feyenoord doet er alles aan om de seizoenkaarthouders vrijdag voor 18:00 uur (persoonlijk) te informeren over de uitkomst ervan. De loting, die werd verricht door een notaris en waarbij ook enkele supporters aanwezig waren, was live te volgen via de officiële Facebook-pagina van de club.
Vanwege administratieve werkzaamheden, zoals onder meer het verwerken van de uitslag en opstellen van persoonlijke e-mails aan supporters, zit er enige tijd tussen het verrichten van de loting en de publicatie van de uitkomst ervan. Feyenoord doet er alles aan om alle supporters vrijdag zo snel mogelijk (persoonlijk) te informeren over de uitslag van de loting en het vervolg van de kaartverkoopprocedure. De verwachting is dat alle informatie aan het einde van de middag bekendgemaakt kan worden.
In totaal hebben 26.132 seizoenkaarthouders zich aangemeld om in aanmerking te komen voor een kaart voor de bekerfinale, die op zondag 24 april om 18.00 uur wordt gespeeld in De Kuip. Zo’n 1.750 ‘toegewezen uitkaarthouders’ hoefden niet mee te loten, aangezien zij als meest actieve uitkaarthouders van Feyenoord exclusieve voorrang kregen op de kaartverkoop en zich de afgelopen week al konden verzekeren van een finalekaart.
De loting was vrijdagochtend live te zien op de officiële Facebook-pagina van Feyenoord. Heb je de uitzending gemist of wil je de loting terugkijken? Dat kan via www.facebook.com/feyenoord.
Je zou alles moeten wantrouwen, altijd. Dat wil niet zeggen dat je niets moet geloven trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:42 schreef H.FR het volgende:
Is het punt dan dat we zowel Feyenoord, als Abou, als onze regering, als de EU moeten wantrouwen?
#1ismaaralleen
Feyenoord is momenteel wel een hele kansloze club. Zelfs dit kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:56 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat niemand hier die loting heeft gezien. Het was werkelijk te kansloos voor woorden. Stelletje amateurs.
#allesweg
Als ze het alfabetische volgorde laten weten, kan her nog wel even duren hier.quote:
Pas je op dat je niet op F9 drukt? Dan duurt die uitslag nóg langer.quote:
Gaan we weerquote:Het stadiondossier van Feyenoord gaat een beslissende fase in. Binnen nu en twee weken wordt er een keuze gemaakt tussen een Kuip aan de Maas of in de huidige Stadiondriehoek. De belangen zijn groot, want als alles fataal afloopt kunnen de gevolgen groot zijn.
"Ten koste van alles moet worden voorkomen dat er opnieuw een fatale afloop komt in het stadiontraject. In dat geval zou het hele dossier wel eens voor twintig jaar op slot kunnen gaan en wordt de voetbalclub Feyenoord financieel en sportief voor decennia achterop geworpen", zegt een ingewijde tegen De Telegraaf.
President-commissaris en miljardair Cees de Bruin heeft naar verluidt een voorkeur voor een stadion aan de Maas. Een meerderheid van de politiek in Rotterdam neigt naar een Kuip in de Stadiondriehoek. Het Office for Metropolitan Architecture geeft vrijdag een presentatie over de plannen voor een nieuw Feyenoord-stadion. Ook de clubleiding wordt geïnformeerd.
Hoe veel beslissende fases zijn er al geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaan we weer
"dreigementen"
Goede kans dat die "ingewijde" gewoon Gudde is.
Ach joh. Dan vergroten ze toch dat Maasgebouw gewoon. Of een 2e maasgebouw met nog een aantal skyboxen aan de andere kant. Volgens mij ben je vrij snel klaar en heb je dan een hoop meer ruimte voor commercieel gebruik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaan we weer
"dreigementen"
Ja een project van zo'n ¤ 1.000 aanbesteden, dat is lekker efficiënt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer
Aanbesteden zodat de beste prijs(/kwaliteit) wordt gekocht? Nee man, daar doen we niet aan.
De Telegraafquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaan we weer
"dreigementen"
Of je spreekt natuurlijk gewoon af voor een periode van 5-10 jaar dat alle notarisklussen naar de betreffende partij gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja een project van zo'n ¤ 1.000 aanbesteden, dat is lekker efficiënt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, we zijn net terug van ONZ en KLB.
Los daarvan hoeven commerciële bedrijven natuurlijk helemaal niet aan te besteden zoals dat voor overheden gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of je spreekt natuurlijk gewoon af voor een periode van 5-10 jaar dat alle notarisklussen naar de betreffende partij gaan.
Misschien is daar ook wel dit bedrijf uit gekomen hoor, of doen ze dit als sponsor. Maar dubieus blijft het wel.
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Los daarvan hoeven commerciële bedrijven natuurlijk helemaal niet aan te besteden zoals dat voor overheden gebruikelijk is.
Die kunnen prima volstaan met het opvragen van een aantal offertes en / of verkennende gesprekken, al bedoel je wellicht hetzelfde.
Maar goed, wel weer opmerkelijk dat dit wederom een "bevriende" relatie is met Feyenoord. Dat is wel nogal gebruikelijk bij Feyenoord, en doet wel vermoeden dat Feyenoord daar dan niet altijd / meestal niet de best mogelijke samenwerking of opbrengst uit haalt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:30 schreef H.FR het volgende:
HET IS BIJNA HET EIND VAN DE MIDDAG EN IK HEB NOG GEEN EMAIL
We moeten elkaar er doorheen slepen tegen De Graafschap jongens.quote:Jens Toornstra vindt dat Feyenoord ook zonder de geschorste Dirk Kuyt zaterdag gewoon van De Graafschap moet winnen. "Hij heeft 16 goals gemaakt, de cijfers liegen niet. Hij is een belangrijke speler, maar de elf die morgen op het veld staan zijn capabel genoeg om drie punten te pakken," aldus de oud-speler van ADO Den Haag en FC Utrecht.
"Niemand is zoals Dirk, maar we hebben ook andere ervaren jongens op het veld. We moeten elkaar erdoorheen slepen. Als je naar de stand kijkt moeten wij deze wedstrijd gewoon winnen," zegt Toornstra, die zaterdag waarschijnlijk in de basis start, in gesprek met RTV Rijnmond.
Vorige week won Feyenoord in Arnhem van Vitesse. In de eigen Kuip moeten de Rotterdammers, zeker tegen een opponent als De Graafschap, zelf het spel maken. "Maar dat kunnen wij wel. Het is een iets andere mindset."
Ohjaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik niet meer lezen/posten.
quote:KNVB verbiedt 'gerse' bekershirts van supporters
De KNVB heeft zich niet populair gemaakt bij een grote groep Feyenoord-supporters en voetbalfanaten. Het voetbalorgaan heeft FRFC1908 en FootballCulture een brief gestuurd met het dringende verzoek om enkele t-shirts voor de bekerfinale niet meer te verkopen.
De Nederlandse beker, beter bekend als de Dennenappel, en de contouren van die prijs zouden een beschermd beeldrecht hebben. Mierenneukerij, vindt een grote groep echter. Dergelijke shirts laten de bekerfinale juist leven, oordeelt iemand.
Een ander vindt de shirts juist een mooi alternatief voor de standaard 'lelijke' bekershirts die de clubs zelf op de markt brengen. Sommigen noemen het ook schrijnend dat supportersinitiatieven worden tegengewerkt, terwijl het Nederlandse voetbal steeds verder wegzakt.
KNVB heeft klachten gehad. Bij jullie waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:11 schreef Tchock het volgende:
Er worden toch al sinds jaar en dag elke finale shirts gemaakt, of mis ik iets?![]()
[ afbeelding ]
Die van ons twee jaar geleden stonden ook de contouren van de Denneappel op. Geen haan naar gekraaid. Waarom de fuck gaat de KNVB nu ineens moeilijk doen.
Nog 2 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:14 schreef onlogisch het volgende:
Kut Feyenoord. Kom op met die mailing.
Dat is het begin van de avondquote:
Wanneer hebben ze dat gezegd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben toch gezegd tot 18:00 uur
Mij zolang in spanning laten zitten, is niet eerlijk
Die heb ik niet geluisterd, ik volg alleen de geschreven berichten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens de loting toch
Of hoor ik dingen die er niet zijn
Uiterlijk 18:00 volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heb ik niet geluisterd, ik volg alleen de geschreven berichten.
Zeiden ze dan 'rond 18u' of 'uiterlijk om 18u'?
Ze zeiden voor 18.00. Maarja, dat is en blijft een rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiterlijk 18:00 volgens mij.
onlogisch weet jij het?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga er vanuit dat er nog van alles mis gaat qua mailing enzo.
Dat zou wel helemaal in het plaatje passen ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga er vanuit dat er nog van alles mis gaat qua mailing enzo.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen daarom al hoop ik op nieuw Europees succes
Ik niet, ik heb mijn kroket liever koud. Die haal ik dus gewoon bij de reguliere catering.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
Als ik geen kaartje heb ga ik naar het Maasgebouw morgen. (En als ik wel een kaartje heb ook trouwens.)
https://sport.eventim.nl/(...)lan/venue/event/2783quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:38 schreef H.FR het volgende:
Even iets heel anders: is die pot tegen De Graafschap eigenlijk uitverkocht?
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 15:36:40Het lijkt erop dat eerst de mensen die NIET uitgeloot zijn een mail krijgen. Beginnen onderaan de reservelijst. reageer retweet
Niet uitgeloot = ingeloot. Toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 15:36:40Het lijkt erop dat eerst de mensen die NIET uitgeloot zijn een mail krijgen. Beginnen onderaan de reservelijst. reageer retweet
Helaasch. Het moest er een keer van komen gezien de resultaten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://sport.eventim.nl/(...)lan/venue/event/2783
Nog zat kaarten beschikbaar zo te zien.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet uitgeloot = ingeloot. Toch?
Ze veroorzaken wat mij betreft even een kleine Babylonische spraakverwarring.
Wat een bullshit. De laatste die ik momenteel geloof is FRFC.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof op dit moment allesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een bullshit. De laatste die ik momenteel geloof is FRFC.
Hebbie geen smertfoon?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Die lijers gaan echt tot 18:00 uur wachten. Dan zit ik in de auto...
Die mag je niet bekijken in den auto.quote:
Ow het stond in je aanmeldingsmailquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heb ik niet geluisterd, ik volg alleen de geschreven berichten.
Zeiden ze dan 'rond 18u' of 'uiterlijk om 18u'?
Klachten van Feyenoord jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
KNVB heeft klachten gehad. Bij jullie waarschijnlijk niet.
Waarschijnlijk ja. Maar het is dan de plicht van de KNVB om daar dan wat aan te doen.quote:
Watquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef H.FR het volgende:
Goed nieuws jongens. Komende 3 potjes krijg je bij elke 4 biertjes die je neemt een flesopener.
Uhh, nee, de echte potjes zeg maar. https://www.feyenoord.nl/openerquote:
Mwoa, er zijn nog wel in veel vakken plaatsen beschikbaar als je per vak kijkt, zijn er toch maar enkele (en veelal individuele) plaatsen per vak beschikbaar. Zou nog best wel uit kunnen verkopenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://sport.eventim.nl/(...)lan/venue/event/2783
Nog zat kaarten beschikbaar zo te zien.
Popquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goeden zaak
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ijn-baan-kwijt.dhtml
Regel mij ook eens een kaartje dan!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:16 schreef hhh38 het volgende:
Scheidsrechtervrienden
Ik ben er bij op 24 april! in een neutraal vak![]()
Hij kon er maar 4 regelenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Regel mij ook eens een kaartje dan!
Doe er je voordeel mee:quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pop
Doelman Vermeer van Feyenoord kondigde direct na de actie aan bij de Britse justitie aangifte te ging doen De bedreiging van de Feyenoord-doelman zorgde voor commotie, omdat het al de tweede bedreiging in korte tijd was. Eerder hing een Ajax-fan een pop van Vermeer op in de Amsterdam Arena.
Eén van de drie Ajax-fans die Kenneth Vermeer beledigde gaf eerder aan veel spijt te hebben van zijn daad. ,,Een enorm stomme actie,'' zei de Zwijndrechtenaar.
Wat voor proleten wonen er daar? Die 2 mannetjes die toen een jodensjaal om Coens nek hingen, kwamen er ook al vandaan.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:16 schreef hhh38 het volgende:
Scheidsrechtervrienden
Ik ben er bij op 24 april! in een neutraal vak![]()
Succes aan iedereen die wacht op de uitslag van de loting
Kies je vrienden maar wat tactischerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er toch 3 voor mij, 1 voor jou? Of werkt dat zo niet?
2 per scheidsrechter en hij had een collega gevonden die voor hem wilde kopen. Dus wie weet worden er bij amateurclubs in de regio Rotterdam wel scheidsrechters bedreigd de komende wekenquote:
Ahh, lekkerrr.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 per scheidsrechter en hij had een collega gevonden die voor hem wilde kopen. Dus wie weet worden er bij amateurclubs in de regio Rotterdam wel scheidsrechters bedreigd de komende weken
quote:Beste klant,
Helaas bent u niet ingeloot om een kaart te kunnen kopen voor de KNVB Bekerfinale op 24 april tussen Feyenoord en FC Utrecht. Wel staat u als nummer 6921 op de wachtlijst. Op onze website kunt u lezen hoe dit verder in zijn werk gaat.
Voor morgen zijn overigens nog wel kaartjes te koop, ook een leuke wedstrijd!
Gr gr,
Eric
Zeker het verkeerde sjabloon gebruiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |