3. Maakt niet uit, als we maar kampioen worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef De_Pel het volgende:
Poll: Gio moet ook volgend seizoen trainert van Feyenoord blijven.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef De_Pel het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Laten we even de rest van het seizoen afwachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:54 schreef De_Pel het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is geen optie inderdaad, maar zou wel het perfecte idee zijn om de ogen van het bestuur te doen openen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:26 schreef Droopie het volgende:
Eerst Gudde weg, allemaal niet verlengen.
Alleen de taal van geld spreken ze.
een keer een wedstrijd lang niets kopen qua eten/ drinken/ merchandisequote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Is geen optie inderdaad, maar zou wel het perfecte idee zijn om de ogen van het bestuur te doen openen.
Wutquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
LIVE op #Periscope https://www.periscope.tv/(...)e-r-K2Q-Xha0aLB8Duma
Livestream van Elia die zijn tanden laat bleken. Genot.
[ afbeelding ]
Waarom kom jij altijd met dit soort side-news aanzetten?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Caland vroeger op de basisschool maar 1 keer ziek is geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met dit soort side-news aanzetten?
Oh ja. En als je nu ziek wordt, noemt Caland je een mietje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat Caland vroeger op de basisschool maar 1 keer ziek is geweest.
Dit zijn juist de berichten die het voetbal de moeite waard makenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met dit soort side-news aanzetten?
Ja precies! Jij snapt het.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. En als je nu ziek wordt, noemt Caland je een mietje.
#Nolies.
Weet ik. Maar het is gewoon opvallend hoe vaak Caland boven op dit soort nieuws zitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit zijn juist de berichten die het voetbal de moeite waard maken.
Weer eens wat anders dan bovenop je moeder.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is gewoon opvallend hoe vaak Caland boven op dit soort nieuws zit
Misschien is het Menno Pot.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is gewoon opvallend hoe vaak Caland boven op dit soort nieuws zit
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan bovenop je moeder.
[..]
Bedankt Albert Verlinde.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De tyfus manquote:Komende vrijdag worden leden van de Rotterdamse gemeenteraad bijgepraat over de voortgang in het proces voor de totstandkoming van de nieuwe Kuip. In tegenstelling tot eerdere berichtgevingen lijkt het er echter niet op dat vrijdag al bekend wordt welke plek in de stad de voorkeur van Feyenoord heeft.
Dit meldt RTV Rijnmond. De stuurgroep Feyenoord City, die bezig is met het opstellen van een gebiedsvisie voor het gedeelte van Rotterdam waar het stadionproject moet komen, voert al een aantal weken gesprekken met meerdere partijen. Doordat deze gesprekken nog niet zijn afgerond is het onzeker of aan het eind van deze week de voorkeurslocatie van de club bekend zal worden gemaakt.
De stuurgroep onderzoekt op dit moment drie locaties waar het nieuwe Feyenoord-stadion zich eventueel zal vestigen. Naast de locatie waar de huidige Kuip staat, zijn de andere twee opties aan de oost- en westkant van de Veranda. Met bedrijven die aan de westkant gevestigd zijn is inmiddels gesproken over de mogelijkheid tot uitkopen.
Flink aantal mensen op FR12quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:19 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Dus ik kan niet meer in het stavak met Europese wedstrijden straks. Lekker hoor Gudde, clubverpester.
Ik heb daar geen account maar lees wel bijna alle berichten. Veel members van FR12 sporen echt totaal niet. Ik heb soms ook het idee dat daar veel kinderen te vinden zijn of doorgesnoven idioten wat aan het taalgebruik is te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:37 schreef Dekatria het volgende:
Gudde zegt iets geks, FRFC concludeert daaruit iets gekkers, FR12 is een puinzooi.
Gras is groen.
Mooi altijd die mensen met totaal witte tanden maar vol met vullingen, al weet ik niet hoe dat bij Elia zit. Mijn tanden zijn niet de witste maar er zijn maar 2 vullingen in te vinden met mijn 34 jaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doe je jezelf die pijniging aan? Wedstrijden van Feyenoord kijken doet al vaak pijn, dan wil jij ook nog de reacties van fr12 lezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb daar geen account maar lees wel bijna alle berichten. Veel members van FR12 sporen echt totaal niet. Ik heb soms ook het idee dat daar veel kinderen te vinden zijn of doorgesnoven idioten wat aan het taalgebruik is te zien.
Soms scroll je wel eens naar beneden..... niet handig nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf die pijniging aan? Wedstrijden van Feyenoord kijken doet al vaak pijn, dan wil jij ook nog de reacties van fr12 lezen?
Seaaauw. Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi altijd die mensen met totaal witte tanden maar vol met vullingen, al weet ik niet hoe dat bij Elia zit. Mijn tanden zijn niet de witste maar er zijn maar 2 vullingen in te vinden met mijn 34 jaar.
2 vullingenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mooi altijd die mensen met totaal witte tanden maar vol met vullingen, al weet ik niet hoe dat bij Elia zit. Mijn tanden zijn niet de witste maar er zijn maar 2 vullingen in te vinden met mijn 34 jaar.
Ik mag toch hopen dat rtv dit bericht van de Speld heeft overgenomenquote:
Heb het idee dat dat vooral een probleem is sinds ze de achterste rijen op W (en aan de overkant?) hebben weggehaald. Maar daar was toen 'bij het begin van het seizoen al rekening mee gehouden'quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze elk vak maar voor 90% verkopen ofzo. Zodat er niemand op de trappen staat ()
Gelukkig is het de schuld van Gudde dat er structureel aanstekers en bier naar spelers wordt gegooid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:19 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Dus ik kan niet meer in het stavak met Europese wedstrijden straks. Lekker hoor Gudde, clubverpester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |