Probeer je lul maar eens in je telefoon te douwen dan.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin, gelukkig heeft mijn telefoon al dat soort taken overgenomen. Met andere woorden, telefoons en vrouwen zijn inwisselbaar.
Mooi streek hoor, ik ben jaloers.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Piedmonte, daar kom ik toch zeker vijf a zes keer per jaar
Vanwege die wijn zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En net zo rijk als de meeste Zwitserse kantons.
28,5k / inwoner.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En net zo rijk als de meeste Zwitserse kantons.
Nee, vanwege een uitgebreide industrie, van textiel tot auto's en vliegtuigen. En tegenwoordig ook veel elektronica.quote:
Blijft armoedig.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, vanwege een uitgebreide industrie, van textiel tot auto's en vliegtuigen. En tegenwoordig ook veel elektronica.
Een welvarende streek dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, vanwege een uitgebreide industrie, van textiel tot auto's en vliegtuigen. En tegenwoordig ook veel elektronica.
Wat een mazzel dat het goed kwam!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Was net uit de tramp gestapt zonder m'n laptopfabrikanten (incl. laptop). Had ik thuis pas door. Ben er toen achteraan gaan rennen en had de tram drie haltes verder ingehaald. Komt het hardlopen plotseling van plan.
Heftig dat je de laptopfabrikanten in de tram hebt gekregen en ze zo maar achterliet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Was net uit de tramp gestapt zonder m'n laptopfabrikanten (incl. laptop). Had ik thuis pas door. Ben er toen achteraan gaan rennen en had de tram drie haltes verder ingehaald. Komt het hardlopen plotseling van plan.
Rijker dan andere delen in Italië maakt het niet meteen rijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Piedmonte is alles behalve armoedig.
Ik snap hier geen reetje van.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Lenovo, Sony, Toshiba, HP, Apple, bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftig dat je de laptopfabrikanten in de tram hebt gekregen en ze zo maar achterliet.
Jij bent ook niet rijk, ik ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rijker dan andere delen in Italië maakt het niet meteen rijk.
Klinkt zo ongeveer als Jerommeke uit Suske en Wiske.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Als het hele land uit GSjes en Gutmenschjes zou bestaan, waren we wellicht net zo arm als Piedmonte.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij bent ook niet rijk, ik ook niet.
Maar dat maakt ons nog niet armoedig.
Niet arm dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het hele land uit GSjes en Gutmenschjes zou bestaan, waren we wellicht net zo arm als Piedmonte.
Best wel mooi dat fabrikanten zich ook al in trams weten te nestelen. Ze zeggen altijd dat kapitaal mobiel is, maar ook echt zo mobiel.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lenovo, Sony, Toshiba, HP, Apple, bijzonder inderdaad.
Je kan er leuk omheen praten, maar je zat gewoon fout wat de welvaart van Piedmonte betreft.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet arm dus.
Niemand in Nederland is echt arm.
Nee hoor, men is daar niet armer dan in Wallis aan de andere kant van de Alpen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan er leuk omheen praten, maar je zat gewoon fout wat de welvaart van Piedmonte betreft.
Die zit in Lombardia, in Milaan en wordt tegenwoordig vooral bevolkt door Russen en Chinezen. En verder nog wat Zuid-Amerikanen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:05 schreef Kowloon het volgende:
Universiteit Luigi Bocconi zit ook in die regio. Wel een puike economische universiteit, een van de beste in Europa.
Siemens maakte ooit telefoons en trams.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel mooi dat fabrikanten zich ook al in trams weten te nestelen. Ze zeggen altijd dat kapitaal mobiel is, maar ook echt zo mobiel.
Oja, ik zie het.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die zit in Lombardia, in Milaan en wordt tegenwoordig vooral bevolkt door Russen en Chinezen. En verder nog wat Zuid-Amerikanen.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee hoor, men is daar niet armer dan in Wallis aan de andere kant van de Alpen.
En ik ken beide regio's behoorlijk goed.
GDP per capita in PPP dan:quote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef Kowloon het volgende:
Ik wil Gutmensch adviseren het begrip koopkrachtpariteit in de discussie te introduceren.
Autocorrectie. Laptop-tas.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftig dat je de laptopfabrikanten in de tram hebt gekregen en ze zo maar achterliet.
Oeh, dat weet ik niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:10 schreef Disana het volgende:
Robin, kijken je ouders ook naar het Familiediner?
Ik typte als een malloot zie ik. Tas met laptop erin laten liggen in de tram, paar minuten later thuis pas door, toen erachter aan gaan rennen en die tram ingehaald en m'n tas was er nog.quote:
Dat komt zo en is mijn lievelingsprogramma. Pret hebben om boze mensen.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, dat weet ik niet eerlijk gezegd.Volgens mij heel af en toe.
Hmmm, valt mij tegen. Heb een nicht in Turijn wonen, en kleding en kazen/hammen enzo zijn daar serieus voordelig. Laatst had ze een dikke cashmere sjaal mee genomen voor mij, was maar 39 Euro.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:09 schreef GSbrder het volgende:
GDP per capita in PPP dan:
[ afbeelding ]
Ik voel me nu ook Superman.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klinkt zo ongeveer als Jerommeke uit Suske en Wiske.
Hahaquote:Op maandag 14 maart 2016 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel mooi dat fabrikanten zich ook al in trams weten te nestelen. Ze zeggen altijd dat kapitaal mobiel is, maar ook echt zo mobiel.
Piedmonte 105.7, dus iets boven het Europees gemiddelde.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, valt mij tegen. Heb een nicht in Turijn wonen, en kleding en kazen/hammen enzo zijn daar serieus voordelig. Laatst had ze een dikke cashmere sjaal mee genomen voor mij, was maar 39 Euro.
En vaak komt het wel weer goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt zo en is mijn lievelingsprogramma. Pret hebben om boze mensen.
Dat is het mooistquote:Op maandag 14 maart 2016 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En vaak komt het wel weer goed.
Hoe doen die stokvisvreters uit de fjorden het?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Piedmonte 105.7, dus iets boven het Europees gemiddelde.
Zwitserland zit op 161.7. Limburg (NL) op 106.6, Gelderland op 111.3
Tussen de 104.5 (Oppland/Lapland) en 196.1 (Oslo).quote:Op maandag 14 maart 2016 22:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe doen die stokvisvreters uit de fjorden het?
Fijn, ik kom er regelmatig en zie geen verschil in welvaart. Dat jij een paar cijfertjes verschil ziet maakt jou vooral een autist.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
[..]
GDP per capita in PPP dan:
[ afbeelding ]
Laat maar, ik ben wel voorzien nu.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tussen de 104.5 (Oppland/Lapland) en 196.1 (Oslo).
Ik heb het hele excelbestand voor je.
Haha, goed zo. Gutmensch ziet geen verschil tussen de sloppen van Arnhem en Piedmonte, dus is laatstgenoemde regio welvarend. Dat er 10 regio's in Italie zijn met een hogere GDP per capita PPS zijn, weet Gutmensch niet, want hij komt nooit in Bolzano.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Fijn, ik kom er regelmatig en zie geen verschil in welvaart. Dat jij een paar cijfertjes verschil ziet maakt jou vooral een autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |