Probeer je lul maar eens in je telefoon te douwen dan.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin, gelukkig heeft mijn telefoon al dat soort taken overgenomen. Met andere woorden, telefoons en vrouwen zijn inwisselbaar.
Mooi streek hoor, ik ben jaloers.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Piedmonte, daar kom ik toch zeker vijf a zes keer per jaar
Vanwege die wijn zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En net zo rijk als de meeste Zwitserse kantons.
28,5k / inwoner.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En net zo rijk als de meeste Zwitserse kantons.
Nee, vanwege een uitgebreide industrie, van textiel tot auto's en vliegtuigen. En tegenwoordig ook veel elektronica.quote:
Blijft armoedig.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, vanwege een uitgebreide industrie, van textiel tot auto's en vliegtuigen. En tegenwoordig ook veel elektronica.
Een welvarende streek dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, vanwege een uitgebreide industrie, van textiel tot auto's en vliegtuigen. En tegenwoordig ook veel elektronica.
Wat een mazzel dat het goed kwam!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Was net uit de tramp gestapt zonder m'n laptopfabrikanten (incl. laptop). Had ik thuis pas door. Ben er toen achteraan gaan rennen en had de tram drie haltes verder ingehaald. Komt het hardlopen plotseling van plan.
Heftig dat je de laptopfabrikanten in de tram hebt gekregen en ze zo maar achterliet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Was net uit de tramp gestapt zonder m'n laptopfabrikanten (incl. laptop). Had ik thuis pas door. Ben er toen achteraan gaan rennen en had de tram drie haltes verder ingehaald. Komt het hardlopen plotseling van plan.
Rijker dan andere delen in Italië maakt het niet meteen rijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Piedmonte is alles behalve armoedig.
Ik snap hier geen reetje van.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Lenovo, Sony, Toshiba, HP, Apple, bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftig dat je de laptopfabrikanten in de tram hebt gekregen en ze zo maar achterliet.
Jij bent ook niet rijk, ik ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rijker dan andere delen in Italië maakt het niet meteen rijk.
Klinkt zo ongeveer als Jerommeke uit Suske en Wiske.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
Als het hele land uit GSjes en Gutmenschjes zou bestaan, waren we wellicht net zo arm als Piedmonte.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij bent ook niet rijk, ik ook niet.
Maar dat maakt ons nog niet armoedig.
Niet arm dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het hele land uit GSjes en Gutmenschjes zou bestaan, waren we wellicht net zo arm als Piedmonte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |