Genoeg maar ik vind de cartoons leuk om te kijkenquote:
Nou dat valt wel mee, ik kaap niet zo snelquote:
That is not my dogquote:
een pakket van het eilandquote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Met de fles van Prins Bernhard...
Ik ga geld uitgeven bij de bijenkorf morgen http://www.debijenkorf.nl(...)enmelange-7312090446quote:
Te laat, het is vandaag Steak & Blowjob dag...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga geld uitgeven bij de bijenkorf morgen http://www.debijenkorf.nl(...)enmelange-7312090446
Nou ik had laatst een filmtip uit dit topic en die film was echt geweldigquote:
Hihiquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat, het is vandaag Steak & Blowjob dag...
Alweer?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat, het is vandaag Steak & Blowjob dag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Uit dit topic, Ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een filmtip uit dit topic en die film was echt geweldig
Jij bent zeker 40 +quote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit dit topic, Ik kan het me niet voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij bent zeker 40 +
Lol, maar ik heb er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
In dit geval welquote:
Ah OK, ja soms posten we die hier ookquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een filmtip uit dit topic en die film was echt geweldig
Is ie wel gestemd?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0KJ4iFnsz7l
While my ukelele gently weeps
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Met de fles van Prins Bernhard...
helaas niet meerquote:
Nee, het is eentonig, maar toch weer whisky...quote:
Rock around the clockquote:Op maandag 14 maart 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is eentonig, maar toch weer whisky...
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij bent zeker 40 +
Welke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De film waar je verplicht bent een partner te vinden of een dier wordt.quote:
Het zal welquote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De film waar je verplicht bent een partner te vinden of een dier wordt.
Hij was fijn, en daarna kwamen weer andere filmsquote:
Welke drugs slik jijquote:Op maandag 14 maart 2016 21:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij was fijn, en daarna kwamen weer andere films
Bosbessenquote:
Ik vermoede al zo ietsquote:
quote:
Fijne bijdragequote:
Ik pas me aanquote:
quote:
Behalve in Utoquote:
Oh die heb ik ook geien, maar meer dan dat kan ik me nu ook niet meer herinnerenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De film waar je verplicht bent een partner te vinden of een dier wordt.
Psycho was goedquote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook geien, maar meer dan dat kan ik me nu ook niet meer herinneren
geien?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook geien, maar meer dan dat kan ik me nu ook niet meer herinneren
gezienquote:
Die lult ook maar watquote:
Ja diequote:
Ik begon hier als filmquizer, als het over films gaat is het lastig meteen het antwoord te geven.quote:
Zo dat was wel wat moeite, Ik kijk te veelquote:
Rot eens op met je skattiesquote:
quote:
Het is een sc hier geen film quizquote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begon hier als filmquizer, als het over films gaat is het lastig meteen het antwoord te geven.
Verandering is lastigquote:
Pas je maar aan. Je kostte me een deel van mijn levenquote:
We maken beide de keuze op dit stukje van internet te komenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas je maar aan. Je kostte me een deel van mijn leven
Je ging toch slapen?quote:
Die komt vanzelf aan de beurt.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel zielig... IK zeg ingrijpen.. Zo snel mogelijk
Wait Long by the River and the Bodies of Your Enemies Will Float Byquote:
Hij speelt de jukeldinges hoorde ikquote:Op maandag 14 maart 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ,, Hij vergeeft het je vast wel... Zo hoort dat toch als goed mens
Ukelelequote:
spreek nog een iets in?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wait Long by the River and the Bodies of Your Enemies Will Float By
Tot nu toe heb ik dat iedere keer gemistquote:
Geniaal.quote:
Geen idee... misschien wanneer ik in het bejaardenhuis zitquote:Op maandag 14 maart 2016 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniaal.
Wanneer ga jij op dansles?![]()
Zover loop ik nooit op de dingen vooruit.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... misschien wanneer ik in het bejaardenhuis zit
Ik ook niet... Dus niet meer vragen OK.. Ik kan redelijk mn mannetje staan zonder lessen...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover loop ik niet op de dingen vooruit.
Je loopt de boel zo ook wel uit te dagen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
http://vocaroo.com/i/s08cHrZtyGwv
[ afbeelding ]
Gaat over en weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je loopt de boel zo ook wel uit te dagen.
Zonder jou?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
Moet ik dan als laatste wakker blijven of zouden we een nachtje zonder kunnen?
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
spreek nog een iets in?ik kon je stem amper horen...
weer op 57?quote:
Nee, doe jij dat maarquote:
Ik keek naar de klokquote:
Heb ik maar 1 keer gehoeven/gemoetenquote:
Ja, en het is alweer dagen geleden dat hij is overleden, men denkt aan zelfmoord.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef drakin het volgende:
Ik heb echt nog nooit hiervan gehoord, 1 van jullie met dit jeugdsentiment wel bekend?
In Memoriam: Keith Emerson (1944 - 2016)
Nog nooit van Emerson, Lake & Palmer gehoord?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef drakin het volgende:
Ik heb echt nog nooit hiervan gehoord, 1 van jullie met dit jeugdsentiment wel bekend?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit van Emerson, Lake & Palmer gehoord?
Maar nu een uitgebreid verslag met ook nietszeggende plaatjes en ik heb heel wat elpees in handen gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en het is alweer dagen geleden dat hij is overleden, men denkt aan zelfmoord.
Luisteren levert geen herkenning op, is dit jaren '60 of '70?quote:
huh, ken je bijvoorbeeld Peter Gunn niet? Al is het maar de versie van de Blues Brothersquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef drakin het volgende:
Early 70's.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Luisteren levert geen herkenning op, is dit jaren '60 of '70?
Laat eens horen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huh, ken je bijvoorbeeld Peter Gunn niet? Al is het maar de versie van de Blues Brothers
Toen begon ik.quote:
Dan is het niet vreemd dat je hen niet kent, hoewel Lucky Man (early 70's) en Peter Gunn (late 70's) toch nog regelmatig ergens langskomen.quote:
Ja die ken ikquote:
i knew itquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die ken ik![]()
De Blues Brothers versie dan
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die ken ik![]()
De Blues Brothers versie dan
Die uit de filmquote:
ik vroeg toen het bekend werd aan de dj van dienst op radio49 of er een eerbetoon aan Keith kon komen. Het zei hem niks, dus hij vroeg om een titel en ik zei Peter Gunn, draait hij die van de Blues Brothersquote:
Logisch ook, de film is uit, ik dacht 1980, kan ook '79 of '81 zijn geweest, dat zit niet in mijn geheugen, maar de film is vaker herhaald, dus de meest 'jongeren' zullen daarom eerder die versie kennen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vroeg toen het bekend werd aan de dj van dienst op radio49 of er een eerbetoon aan Keith kon komen. Het zei hem niks, dus hij vroeg om een titel en ik zei Peter Gunn, draait hij die van de Blues Brothers
Moet je je instellingen aanpassen.. Standaard spelen ze automatisch het volgende nummerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, ik had YT nog aanstaan, krijg ik opeens Toto, en als er één band is waar ik niet zo goed tegen kan dan.............................pffff, even bijkomen.......
I know, meestal ben ik zelf net iets sneller als de volgende me niet bevalt, maar ik was net even pissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je je instellingen aanpassen.. Standaard spelen ze automatisch het volgende nummer
Ik word jongere genoemd hierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Logisch ook, de film is uit, ik dacht 1980, kan ook '79 of '81 zijn geweest, dat zit niet in mijn geheugen, maar de film is vaker herhaald, dus de meest 'jongeren' zullen daarom eerder die versie kennen.
Kusje erop Mo?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje, ik had YT nog aanstaan, krijg ik opeens Toto, en als er één band is waar ik niet zo goed tegen kan dan.............................pffff, even bijkomen.......
Nou ja, ik ben denk ik zo'n 10 jaar ouder (nee, minderquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch prima.. Of heb je dat liever niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ze hadden ook deze kunnen draaien. Het origineel uit de jaren '50.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vroeg toen het bekend werd aan de dj van dienst op radio49 of er een eerbetoon aan Keith kon komen. Het zei hem niks, dus hij vroeg om een titel en ik zei Peter Gunn, draait hij die van de Blues Brothers
Dit weten alleen de oudsten hierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hadden ook deze kunnen draaien. Het origineel uit de jaren '50.
Hier dan, een kusje van een 'jongere'quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch prima.. Of heb je dat liever niet?
Thnx.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier dan, een kusje van een 'jongere'
Ik las het ook net, toen ik ging zoeken naar bekende EL&P nummers.quote:
Sommige andere series uit die tijd ('58 - '61) heb ik wel in de herhalingen gezien, zoals The Saint, Thunderbirds, Flipper, Hawaii Five-0, Star Trek, etc etc.quote:
Hij heeft iig zijn hoofd nog, dat scheelt zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
Binnen een week het volgende geval in Amsterdam
Een steekpartij is niet echt gelijk aan een lijk in een brandende auto en een afgehakt hoofd voor een shisha lounge...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
Binnen een week het volgende geval in Amsterdam
Om eerlijk te zijn las ik doodgeschoten, maar dat zal wel de gewoonte zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een steekpartij is niet echt gelijk aan een lijk in een brandende auto en een afgehakt hoofd voor een shisha lounge...
Vanavond allemaal kijken naar de shisa-beul via Opsporing Verzocht...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn las ik doodgeschoten, maar dat zal wel de gewoonte zijn
Kijken hoe het hoofd geplaatst wordt... spannendquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond allemaal kijken naar de shisa-beul via Opsporing Verzocht...
mooie televisiequote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijken hoe het hoofd geplaatst wordt... spannend
Nee, volgens mij zijn de beelden van eerder op de Amstelveenseweg, op weg naar de shisha lounge.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijken hoe het hoofd geplaatst wordt... spannend
Zat het niet ook in een tekenfilm? Pink panter?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thnx.
Ik wist overigens wel dat Peter Gunn van Mancini was, maar die serie heb ik nooit gezien, ook niet in de herhalingen.
smoesjes!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las het ook net, toen ik ging zoeken naar bekende EL&P nummers.
http://ultimateclassicrock.com/emerson-lake-palmer-songs/
Nee, maar Henry Mancini is ook de componist van The Pink Panther Theme, dus dat heb je goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat het niet ook in een tekenfilm? Pink panter?
Krijg ik nu een puntquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar Henry Mancini is ook de componist van The Pink Panther Theme, dus dat heb je goed.
Dat kan gebeuren, zal hoogstwaarschijnlijk door je leeftijd komen dan.quote:
Jazeker, ik doe er zelfs eenquote:
quote:
2 punten en eenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, ik doe er zelfs eenbij, ik vertrouwde er overigens op dat je de verbanden wel ergens zou vinden.
vulkanisch as?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het begint hier met neerslag, het is me nog niet helemaal duidelijk wat het precies is.
The Pink Panter Theme kent iedereen, toch? Peter Gunn is van dezelfde componist, vele malen gecoverd, er moet gewoon een versie bestaan die ook iedereen kent, en dat blijkt dus de versie van The Blues Brothers te zijn.quote:
Ik twijfel nog tussen regen en natte sneeuw, maar ik had voor vandaag niks besteld.quote:
Dus je moet nog boodschappen doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen regen en natte sneeuw, maar ik had voor vandaag niks besteld.
Neuh, gisteren nog gedaan, ik hoef vandaag niks, denk dat baardaap vanavond langskomt, dat weet ik zelden van tevoren, het streven is op elke woensdagavond, maar daar wordt vaak van afgeweken, ga rond zessen denk ik eerst even naar de overkant (broertje) heb nog iets om over te klagenquote:
Pizza bestel ik liever dan regenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen regen en natte sneeuw, maar ik had voor vandaag niks besteld.
Ja straksquote:
Ik ga daarna ook wat lekkers voor vanavond halen om uit te delenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar ... Ik krijg nu ook trek, maar ik heb nog iets dat eerst op moet
Dat wist ik ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar Henry Mancini is ook de componist van The Pink Panther Theme, dus dat heb je goed.
quote:
Maar komt het in jouw geval door je leeftijd of door je muziekliefhebberijen?quote:
Ik gok beide.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Maar komt het in jouw geval door je leeftijd of door je muziekliefhebberijen?
gouden combiquote:
Lekker warm.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
:
Nee, water was 32 graden, lekker man !
Aqua Fysioquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker warm.
Ben je wezen baby-zwemmen?
Da's net soep.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
:
Nee, water was 32 graden, lekker man !
Met zo'n water temperatuur is dat geen straf.quote:
Je spieren worden toch harstikke lui bij zo'n temperatuur?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]een beetje wel
maar wel lekker voor de spiertjes .....
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vond het hartstikke lekker én leuk, was nog best gezelligquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n water temperatuur is dat geen straf.
Vond je het wat?
Klinkt goed, dus volgende week ga je weer?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vond het hartstikke lekker én leuk, was nog best gezellig
Géén idee, dat warme water hoort bij de Fysio, maar ik was blij toe, want ik had er helemaal geen zin in met die kou, maar het is daar overal bloedheet en dat maakt het niet uit...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je spieren worden toch harstikke lui bij zo'n temperatuur?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus volgende week ga je weer?
Ik heb volgende week mijn laatste cursusavond, vind het wel een beetje jammer.
Goed van jequote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]volgende week weer
kan je geen vervolgcursus krijgen ofzo dan?
Het kost me geen moeite ik vond het écht heel lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je![]()
Er is inderdaad een verdiepingscursus die je er achteraan kan volgen, maar ik twijfel nog.
oh nee da's voor wetenschappelijk onderzoekquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
raar idee dat je iemand anders zijn hersenen kan krijgen![]()
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ische-patienten.html
Net op tijd... Net niet gekliktquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee da's voor wetenschappelijk onderzoek
ik had nog niet alles gelezenquote:
Dat eet ik nooitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had nog niet alles gelezen![]()
vandaag is het weer feest voor filet americain![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)wegens-listeria.html
iedere dag iets anders, grappig als je er op gaat letten, maar eigenlijk ook wel weer treurig
Je moet sowieso beter geen rauw vlees eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had nog niet alles gelezen![]()
vandaag is het weer feest voor filet americain![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)wegens-listeria.html
iedere dag iets anders, grappig als je er op gaat letten, maar eigenlijk ook wel weer treurig
Ben je zwangerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet sowieso beter geen rauw vlees eten.
Lul dan niet zoquote:
quote:
quote:
sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier eng van ga dromen
Dan moet je hier niet gaan kijken ONZ / [PAINT] Danny zegt sorry #2quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier eng van ga dromen
Ik smeer lekker een broodje filet american morgen. Peukie erbijquote:
heerlijk skattie!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik smeer lekker een broodje filet american morgen. Peukie erbij
Zou er voor de zekerheid flink peper op gooien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik smeer lekker een broodje filet american morgen. Peukie erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ken ik nietquote:
ik kan alles, jij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En je kunt gewoon zelf weer een nieuwe openen..
paaseitjes hierquote:
Volgend jaar doe ik dat wel weer, nu kan ik er niet afblijvenquote:
Wanneer is het eigenlijk Pasen? Over 2 weken + of zo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend jaar doe ik dat wel weer, nu kan ik er niet afblijven
Volgende week al.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk Pasen? Over 2 weken + of zo?
Wou waar? Dan mag je de mijne ookquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende week al.
En ik heb zojuist een voucher gekregen voor gratis paaseitjes
Bij Hema heb ik net 16 paaseitjes gevondenquote:
Moet je die zoeken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij Hema heb ik net 16 paaseitjes gevonden
Wat is er mis met een rokje .... ?quote:Baliemedewerkers in het Amsterdamse stadsdeel Nieuw-West mogen geen korte rokjes of jurkjes meer aan naar hun werk.
Helemaal niets, maar je mag 3 keer raden met wie de gemeente hoogstwaarschijnlijk weer rekening wil gaan houden omdat dat volk nogal snel op hun besneden pikje getrapt is.............quote:
Ja tis dat ik er waaarschijnlijk pas weer over 9 jaar of zo moet zijn... Maar ik zou zeggen boycotten als dat zou kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar je mag 3 keer raden met wie de gemeente hoogstwaarschijnlijk weer rekening wil gaan houden omdat dat volk nogal snel op hun besneden pikje getrapt is.............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het zal bij jullie waarschijnlijk nog iets erger zijn dan hier, ik leef met je mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tis dat ik er waaarschijnlijk pas weer over 9 jaar of zo moet zijn... Maar ik zou zeggen boycotten als dat zou kunnen
Ja vaag gedoe is dat... Net zoals met die Shishalounge hier in Amsterdam...quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier een stukje verderop in de straat wordt in een pand heroine en coke verhandeld, ik zal zwijgen over de afkomst van de dealers, maar wat ik me wel afvraag is, hoe kan het dat ik dat weet, en nagenoeg de rest van de bewoners ook, maar er wordt door politie helemaal niets aan gedaan, het kan toch niet zo zijn dat zij helemaal van niks weten als het bij bijna alle buurtbewoners bekend is.
Het is een eindje verderop in de straat, ik heb er daardoor weinig last van, maar ik zou er niet naast willen wonen, er hangen daar ook de hele dag gasten voor de deur rond.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag gedoe is dat... Net zoals met die Shishalounge hier in Amsterdam...
Valt er wat te winnen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vrijdag is Nationale Pannenkoekendag!
Wie doet er aan mee?
Geen idee.quote:
Oh ik dacht dat ik aan zou kunnen schuiven.. Net zoals Hut bij de 55+ groep op de woensdagenquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee.
Op die dag bakken basisschoolleerlingen in het hele land massaal pannenkoeken voor ouderen in de buurt.
Ik zou zeggen zoek een paar ouderen en begin te bakken.
Ik wist dat ie zou komen, ik ben Hut niet, ik ben nog jong van geest, en hoor nog lang niet bij de groep ouderen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik aan zou kunnen schuiven.. Net zoals Hut bij de 55+ groep op de woensdagen
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:58 schreef drakin het volgende:
Ik ben misselijkDan moet je het opgeven dan voel je je daarna beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik voel me toch echt wel te oud voor de basisschool.. Dus dat bakken voor ouderen sla ik overquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zou komen, ik niet, ben jong van geest, hoor nog lang niet bij de groep ouderen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:58 schreef drakin het volgende:
Ik ben misselijkJe bedoeld 'verstop eitjes'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die chocolade?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
ik geef heulemaal niks opquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je het opgeven dan voel je je daarna beter
Ik ook, maar om nou tussen een stel ouderen te gaan zitten voor een gratis pannenkoek is ook niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik voel me toch echt wel te oud voor de basisschool.. Dus dat bakken voor ouderen sla ik over
Nee PAAS! van de AHquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld 'verstop eitjes'?
Van die chocolade?
Dan moet je vandaag weer nieuwe halen, cold turkey stoppen is veel te heftig, ik adviseer, langzaam afbouwen.quote:
Lukt niet, ze zijn opquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag weer nieuwe halen, cold turkey stoppen is veel te heftig, ik adviseer, langzaam afbouwen.
Daarom schrijf ik ook dat je vandaag beter nieuwe kunt gaan halen.quote:
Ik ben te misselijk om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik ook dat je vandaag beter nieuwe kunt gaan halen.
Is dat wel verstandig?quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben te misselijk om naar buiten te gaan.
Misschien maar een paar eieren koken straks
quote:
Dat waren vast de mannelijke collega'squote:De gemeente gaat nog uitzoeken wat zich precies heeft afgespeeld in Nieuw-West. Er was een discussie op de werkvloer nadat een medewerkster een heel kort rokje aanhad, waarbij naar verluidt de billen te zien waren. Collega's hebben dit toen aangekaart bij de manager.
Mij zou je iig niet horen klagenquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat waren vast de mannelijke collega's
ik denk dat ze eronderuit pieptequote:Op woensdag 16 maart 2016 12:37 schreef Deisyy het volgende:
Billen zijn toch altijd te zien in een rokje?![]()
Als diegene billen heeft tenminste.
De mannen hier zullen vandaag weer blij met je zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
dat eerste moet een rokje voorstellen
Hebben ze ook een keer lolquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mannen hier zullen vandaag weer blij met je zijn
Wat moet die linker dragen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
dat eerste moet een rokje voorstellen
Oh ja nu je het zegt... Ik keek naar heel andere dingenquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... die linker? dat is een rokje![]()
die paarse is een panty ofzo ...
uhu.......quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja nu je het zegt... Ik keek naar heel andere dingen
Mij hebben gelukkig nooit in pak met stropdas gekregen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:45 schreef FANN het volgende:
Ik moest op kantoor ook altijd ''representatief'' gekleed gaan, spijkerbroek was niet verboden,
maar werd ook niet gewaardeerd![]()
Met zo'n rokje was ik naar huis gestuurd denk ik
Dat hadden die mannen daar ook niet allemaal, maar wel netjes enzo... en je zag véél pakkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij hebben gelukkig nooit in pak met stropdas gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |