Genoeg maar ik vind de cartoons leuk om te kijkenquote:
Nou dat valt wel mee, ik kaap niet zo snelquote:
That is not my dogquote:
een pakket van het eilandquote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Met de fles van Prins Bernhard...
Ik ga geld uitgeven bij de bijenkorf morgen http://www.debijenkorf.nl(...)enmelange-7312090446quote:
Te laat, het is vandaag Steak & Blowjob dag...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga geld uitgeven bij de bijenkorf morgen http://www.debijenkorf.nl(...)enmelange-7312090446
Nou ik had laatst een filmtip uit dit topic en die film was echt geweldigquote:
Hihiquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat, het is vandaag Steak & Blowjob dag...
Alweer?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat, het is vandaag Steak & Blowjob dag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Uit dit topic, Ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een filmtip uit dit topic en die film was echt geweldig
Jij bent zeker 40 +quote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit dit topic, Ik kan het me niet voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij bent zeker 40 +
Lol, maar ik heb er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
In dit geval welquote:
Ah OK, ja soms posten we die hier ookquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een filmtip uit dit topic en die film was echt geweldig
Is ie wel gestemd?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:07 schreef Treehut362 het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0KJ4iFnsz7l
While my ukelele gently weeps
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Met de fles van Prins Bernhard...
helaas niet meerquote:
Nee, het is eentonig, maar toch weer whisky...quote:
Rock around the clockquote:Op maandag 14 maart 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is eentonig, maar toch weer whisky...
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij bent zeker 40 +
Welke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De film waar je verplicht bent een partner te vinden of een dier wordt.quote:
Het zal welquote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De film waar je verplicht bent een partner te vinden of een dier wordt.
Hij was fijn, en daarna kwamen weer andere filmsquote:
Welke drugs slik jijquote:Op maandag 14 maart 2016 21:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij was fijn, en daarna kwamen weer andere films
Bosbessenquote:
Ik vermoede al zo ietsquote:
quote:
Fijne bijdragequote:
Ik pas me aanquote:
quote:
Behalve in Utoquote:
Oh die heb ik ook geien, maar meer dan dat kan ik me nu ook niet meer herinnerenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
De film waar je verplicht bent een partner te vinden of een dier wordt.
Psycho was goedquote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook geien, maar meer dan dat kan ik me nu ook niet meer herinneren
geien?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook geien, maar meer dan dat kan ik me nu ook niet meer herinneren
gezienquote:
Die lult ook maar watquote:
Ja diequote:
Ik begon hier als filmquizer, als het over films gaat is het lastig meteen het antwoord te geven.quote:
Zo dat was wel wat moeite, Ik kijk te veelquote:
Rot eens op met je skattiesquote:
quote:
Het is een sc hier geen film quizquote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begon hier als filmquizer, als het over films gaat is het lastig meteen het antwoord te geven.
Verandering is lastigquote:
Pas je maar aan. Je kostte me een deel van mijn levenquote:
We maken beide de keuze op dit stukje van internet te komenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas je maar aan. Je kostte me een deel van mijn leven
Je ging toch slapen?quote:
Die komt vanzelf aan de beurt.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel zielig... IK zeg ingrijpen.. Zo snel mogelijk
Wait Long by the River and the Bodies of Your Enemies Will Float Byquote:
Hij speelt de jukeldinges hoorde ikquote:Op maandag 14 maart 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ,, Hij vergeeft het je vast wel... Zo hoort dat toch als goed mens
Ukelelequote:
spreek nog een iets in?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wait Long by the River and the Bodies of Your Enemies Will Float By
Tot nu toe heb ik dat iedere keer gemistquote:
Geniaal.quote:
Geen idee... misschien wanneer ik in het bejaardenhuis zitquote:Op maandag 14 maart 2016 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniaal.
Wanneer ga jij op dansles?![]()
Zover loop ik nooit op de dingen vooruit.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... misschien wanneer ik in het bejaardenhuis zit
Ik ook niet... Dus niet meer vragen OK.. Ik kan redelijk mn mannetje staan zonder lessen...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover loop ik niet op de dingen vooruit.
Je loopt de boel zo ook wel uit te dagen.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
http://vocaroo.com/i/s08cHrZtyGwv
[ afbeelding ]
Gaat over en weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je loopt de boel zo ook wel uit te dagen.
Zonder jou?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
Moet ik dan als laatste wakker blijven of zouden we een nachtje zonder kunnen?
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
spreek nog een iets in?ik kon je stem amper horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |