Dat niet, maar ik knik wel eens naar bekende..quote:Op maandag 14 maart 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
Iemand nog belangrijke ongeschreven regels of andere algemene sociale tips voor in dit algemene topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Het heeft bewezen dat dat helptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Vertel!quote:Op maandag 14 maart 2016 19:45 schreef MrCookies het volgende:
Was vandaag super-sociaal met personeel in de winkels die bezocht heb! Das een unicum
Hij zei dat hij een pathologische leugenaar was, en de psych geloofde hem nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je t over gehad, wat zei die persoon, wat kan ie niet doen en waarom niet,
R&P / In therapie voor beter sekslevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je t over gehad, wat zei die persoon, wat kan ie niet doen en waarom niet,
Sociale vaardigheden zijn inderdaad overrated.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef syndroom het volgende:
Op advies van jullie naar een psycholoog geweest maar die kan ook weinig doen. Helaas.
Zo en dat wist de psycholoog al na 1 afspraak? Meestal gaan er 2 tot 3 afspraken overheen voor je een diagnose krijgt en een behandelplan wordt opgesteld. Maar bij jou wist de psycholoog al na 1 gesprek dat het niks zou worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef syndroom het volgende:
Op advies van jullie naar een psycholoog geweest maar die kan ook weinig doen. Helaas.
Hij kan weinig doen of jij wil niks met zijn advies doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef syndroom het volgende:
Kun je bij je vrienden niet eens aankaarten dat je hier mee zit en met die reden eens wil uitgaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:
Ik krijg wel eens aandacht van meisjes tijdens het uitgaan. Probleem is: ik heb de juiste vrienden niet om uit te gaan. Al mijn vrienden vinden uitgaan saai, tenzij het een borreltje in een kroeg of café is. Resultaat is dat ik maar 1 à 2 keer per jaar uitga.
Hoe vind ik vrienden waarmee het klikt en die wel uit willen gaan?
Motivatie is dat ik bijna 25 ben en nog nooit een vriendin heb gehad. Onder andere door mijn verleden, maar ook door het weinig uitgaan en niet weten hoe ik moet flirten. De laatste weken voel ik me nogal somber dat ik 25 word.
Nee, helaas niet, zij voelen zich toch niet thuis op de dansvloer. En zelfs al kan ik ze een keertje meekrijgen, dan zal een tweede keer niet meer lukken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kun je bij je vrienden niet eens aankaarten dat je hier mee zit en met die reden eens wil uitgaan?
Anders bij een teamsport gaan, of online wat mensen proberen te leren kennen via FB-groepen, NMLK, couchsurfing dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:11 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, zij voelen zich toch niet thuis op de dansvloer. En zelfs al kan ik ze een keertje meekrijgen, dan zal een tweede keer niet meer lukken.
Naast habitue's tips, zou je ook in het meetingtopic, ergens hieronder bij de centrale, een avondje stappen kunnen voorstellen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:
Ik krijg wel eens aandacht van meisjes tijdens het uitgaan. Probleem is: ik heb de juiste vrienden niet om uit te gaan. Al mijn vrienden vinden uitgaan saai, tenzij het een borreltje in een kroeg of café is. Resultaat is dat ik maar 1 à 2 keer per jaar uitga.
Hoe vind ik vrienden waarmee het klikt en die wel uit willen gaan?
Motivatie is dat ik bijna 25 ben en nog nooit een vriendin heb gehad. Onder andere door mijn verleden, maar ook door het weinig uitgaan en niet weten hoe ik moet flirten. De laatste weken voel ik me nogal somber dat ik 25 word.
Ik heb geen leuke foto's meer, dus op datingsites heb ik weinig succes. Misschien eens langs een fotograaf gaan ofzo... NMLK, lijkt me wel leuk, maar ik val in de leeftijdsgroep 25-45. Ik zou liever met mensen afspreken tussen de 20 en 28 oid. Weet niet of dat daar lukt. Het moet dan wel om mensen gaan die interesse hebben in uitgaan, want verder ben ik best tevreden met mijn vrienden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Anders bij een teamsport gaan, of online wat mensen proberen te leren kennen via FB-groepen, NMLK, couchsurfing dat soort dingen.
En heb je online daten weleens geprobeerd? Als een vriendin krijgen dan toch je doel is...
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben wel een beetje bang dat ik dan de sterotype "zolderkamer"figuren tegenkom, hahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Naast habitue's tips, zou je ook in het meetingtopic, ergens hieronder bij de centrale, een avondje stappen kunnen voorstellen?
Als je nog een hbo of wo-opleiding volgt kun je een studentenvereniging overwegen, maar ik denk dat voor jou niet meer van toepassing is als je 25 bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke foto's meer, dus op datingsites heb ik weinig succes. Misschien eens langs een fotograaf gaan ofzo... NMLK, lijkt me wel leuk, maar ik val in de leeftijdsgroep 25-45. Ik zou liever met mensen afspreken tussen de 20 en 28 oid. Weet niet of dat daar lukt. Het moet dan wel om mensen gaan die interesse hebben in uitgaan, want verder ben ik best tevreden met mijn vrienden.
[..]
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben wel een beetje bang dat ik dan de sterotype "zolderkamer"figuren tegenkom, haha
Heb je bijbaantje en studeer je nog? Ik ben nu ondertussen 24, had altijd een vriendengroep van middelbare school, maar die werken nu allemaal langzamerhand dus daar doe ik minder en minder mee qua stappen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke foto's meer, dus op datingsites heb ik weinig succes. Misschien eens langs een fotograaf gaan ofzo... NMLK, lijkt me wel leuk, maar ik val in de leeftijdsgroep 25-45. Ik zou liever met mensen afspreken tussen de 20 en 28 oid. Weet niet of dat daar lukt. Het moet dan wel om mensen gaan die interesse hebben in uitgaan, want verder ben ik best tevreden met mijn vrienden.
Nou ja, zo nu en dan kom ik wel eens iemand tegen waarvan ik denk: wat een toffe kerel. Maar op dit moment even niet. Ik heb belangrijke kansen laten schieten en nu is mijn opleiding bijna klaar. Maar misschien ken ik nog wel een persoon...quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb je bijbaantje en studeer je nog? Ik ben nu ondertussen 24, had altijd een vriendengroep van middelbare school, maar die werken nu allemaal langzamerhand dus daar doe ik minder en minder mee qua stappen.
Ook m'n vriendengroep van de universiteit zijn klaar, terwijl ik nog 1 jaar moet studeren dus stap daar ook niet veel meer mee.
Echter op het werk een kerel die een jaar of 2 jonger is, aantal keer met hem biertje wezen drinken en zit eigenlijk nu bij hem in de vriendengroep. Zijn allemaal iets jonger en stap daar nu veel mee.
Op m'n studie ook het broertje van een maat van me die zelfde opleiding doet, daar stap ik nu ook af en toe met zijn vriendengroep, gaat m'n maat ook mee.
Misschien zou je daar naar kunnen kijken? Ik zelf heb best wel snel dat ik weer behoefte heb aan nieuwe mensen leren kennen, beste doe je dat via via. Een vriend of persoon die je kent kan zo uitmonden in weet ik hoe veel nieuwe contacten en mogelijk vrienden.
Och, kijk eens in het US subforum, de Usefoto's reeks en de Hoe zie je er nu uit reeks laten zien dat FOK!kers stiekem hele normale mensen zijn en helemaal niet eng etc.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef Kokoswater het volgende:
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben wel een beetje bang dat ik dan de sterotype "zolderkamer"figuren tegenkom, haha
Tuurlijk wel, gewoon contact houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
Laten we eens een positieve wending aan 't topic geven.
Een tijdje aan het appen met iemand. Wederzijdse interesse is er, en we kunnen over van alles lullen. We hebben al afgesproken dat ik binnenkort die kant op ga (heb het op een subtiele manier gevraagd en hij vond me toen smooth), dus ben benieuwd.
Hij is alleen een beetje druk en ik ben ziek, dus maar eens kijken of er echt iets van komt.
Nice, smooth operator.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
Laten we eens een positieve wending aan 't topic geven.
Een tijdje aan het appen met iemand. Wederzijdse interesse is er, en we kunnen over van alles lullen. We hebben al afgesproken dat ik binnenkort die kant op ga (heb het op een subtiele manier gevraagd en hij vond me toen smooth), dus ben benieuwd.
Hij is alleen een beetje druk en ik ben ziek, dus maar eens kijken of er echt iets van komt.
Dit inderdaad. Spannend!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon contact houden
Dat dus, welke studie e.d. Ook geen idee wat ik van zulke gesprekken verwacht nadat je het 'antwoord' hebt, maar goed. Maar ik ben bang dat ze er niet zit op te wachten, ik haar stoor e.d. En dat weet je pas áls je het hebt gevraagd, niet daarvoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel minder nadenken of meer schijt hebben aan.
En idd vraag wat over haar studie ofzo. De vraag is, wat zou je van haar willen weten (wat niet over haar politieke interesses gaat of haar relationele status)
Vind je dat wel verstandig? Als ik me in haar schoenen verplaats, dan zou ik het bijzonder vervelend vinden dat ik ondervraagd wordt door een vreemde jongen, terwijl ik aan het studeren ben. Het is me dan meteen duidelijk dat hij in mijn broek wilt komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel minder nadenken of meer schijt hebben aan.
En idd vraag wat over haar studie ofzo. De vraag is, wat zou je van haar willen weten (wat niet over haar politieke interesses gaat of haar relationele status)
Ik zeg ook niet dat Deezer haar moet ondervragen. Maar een gewoon gezellig gesprekje aanknopen kan vaak geen kwaad. En reageert ze niet enthousiast moet ie het gewoon netjes afkappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:30 schreef Drieklank het volgende:
ondervraagd wordt door een vreemde jongen
Nou ja ze had sokjes aanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:30 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Vind je dat wel verstandig? Als ik me in haar schoenen verplaats, dan zou ik het bijzonder vervelend vinden dat ik ondervraagd wordt door een vreemde jongen, terwijl ik aan het studeren ben. Het is me dan meteen duidelijk dat hij in mijn broek wilt komen.
Ik hoop ook niet dat het haar al is opgevallen dat je haar hebt bestudeerd, anders wordt het wel heel ongemakkelijk voor haar. Of je moet geluk hebben dat ze je fysiek aantrekkelijk vindt.
Je kunt wel een gedurfde opmerking maken over het feit dat je ze geen schoenen aanheeft als je toevallig oogcontact maakt: 'sorry, maar ik moet steeds denken: heb jij het niet ontzettend koud met blote voeten in de UB'?
Tenminste, dat zou ik zeggen.
In haar broekje niet, want zo werkt 't niet. Ze lijkt me aardig, maar de signalen en locatie maakt het weer lastig en ga ik denken denken denken en uiteindelijk stapt ze op en is ze weg en is 't maar afwachten of haar ooit nog eens ziequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
beste is gewoon beginnen met een hoi en glimlachje naar elkaar ofzo
doe dit een tijdje
na verloop van tijd kan je iets verder gaan
daarna weer iets verder etc
in één keer aanspreken en gelijk in haar broekje komen (dit is wat je wil namelijk) werkt niet, je moet het opbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als een vreemde op je afstapt en vraagt: 'Hoi wat studeer je?', is je eerste gedachte dan niet: 'wat wil je van me?' Vervolgens reageer je misschien vriendelijk, maar kortaf, om beleefd te blijven. Als ik me niet vergis heeft Deezer Asperger en dat betekent dat hij minder snel de hint zal vatten. Dat lijkt me een recept om te falen, om vervolgens te roepen dat je het wel geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Deezer haar moet ondervragen. Maar een gewoon gezellig gesprekje aanknopen kan vaak geen kwaad. En reageert ze niet enthousiast moet ie het gewoon netjes afkappen.
Je hebt niet eens met haar gesproken, waarom denk je dan dat ze aardig is? Dit baseer je op haar uiterlijk. En als je niet in haar broekje wil, spreek iemand anders m/v aan dan? Waarom doe je dit niet? Je wil toch niet in broekjes komen??quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In haar broekje niet, want zo werkt 't niet. Ze lijkt me aardig, maar de signalen en locatie maakt het weer lastig en ga ik denken denken denken en uiteindelijk stapt ze op en is ze weg
Die kans is helaas verkeken. Ik heb niks meer te maken met samen lessen volgen, naschoolse activiteiten e.d. Scriptie schrijven dus ik zie alleen maar andere studenten die daar ook aan werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Maar als een vreemde op je afstapt en vraagt: 'Hoi wat studeer je?', is je eerste gedachte dan niet: 'wat wil je van me?' Vervolgens reageer je misschien vriendelijk, maar kortaf, om beleefd te blijven. Als ik me niet vergis heeft Deezer Asperger en dat betekent dat hij minder snel de hint zal vatten. Dat lijkt me een recept om te falen, om vervolgens te roepen dat je het wel geprobeerd hebt.
Beter lijkt het me om kansrijkere situaties te creëren, zoals meegaan op excursie van een studievereniging en dan vreemde meisjes aanspreken, want dan kan het wel.
Niet om je af te kraken: ik deel mijn gedachtegang.
Ze is niet onaardig qua uiterlijk, maar zeker geen topmodel. Nee ze heeft een leuke, open uitstraling, niet zo overdreven nep/arrogant als menig meid soms heeft. Maar die blik wordt dus afgewisseld met veel op haar telefoon tikken en loeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt niet eens met haar gesproken, waarom denk je dan dat ze aardig is? Dit baseer je op haar uiterlijk. En als je niet in haar broekje wil, spreek iemand anders m/v aan dan? Waarom doe je dit niet? Je wil toch niet in broekjes komen??
Als je al een paar keer tegenover elkaar hebt gezeten in de UB lijkt me het niet vreemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Drieklank het volgende:
Maar als een vreemde op je afstapt en vraagt: 'Hoi wat studeer je?', is je eerste gedachte dan niet: 'wat wil je van me?' Vervolgens reageer je misschien vriendelijk, maar kortaf, om beleefd te blijven. Als ik me niet vergis heeft Deezer Asperger en dat betekent dat hij minder snel de hint zal vatten. Dat lijkt me een recept om te falen, om vervolgens te roepen dat je het wel geprobeerd hebt.
Beter lijkt het me om kansrijkere situaties te creëren, zoals meegaan op excursie van een studievereniging en dan vreemde meisjes aanspreken, want dan kan het wel.
Niet om je af te kraken: ik deel mijn gedachtegang.
Als ze er morgen weer is zal ik ook iets vragen als: nog niet uitgeleerd? ofzo. Gewoon lekker onschuldig en bijna niemand zal daar negatief op reageren, zeker niet als je al uren tegenover elkaar hebt gezeten eerder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al een paar keer tegenover elkaar hebt gezeten in de UB lijkt me het niet vreemd.
Het is maar net hoe je het doet. En misschien is het voor Deezer niet geschikt, maar over het algemeen zou het gewoon goed moeten kunnen. (en aangezien het een algemeen topic is, geef ik (vaak) ook algemene handvatten)
Zelfde als je iemand vaak op straat tegenkomt of in de trein of waar dan ook. Het hoeft ook niet gelijk een heel verhaal te worden. Even hoi, alles goed, wat toevallig en evt iets gerichter (studie / op weg naar werk / etc) kan best.
Zolang je maar niet verwacht dat er perse een heel gesprek of date of wat dan ook uitkomt.
Mijn gevoel voor humor faalt dus weer eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit beginnen met een negatieve vraagstelling.
"Hoi, sorry dat ik het vraag, 'k wil niet onbeleefd overkomen, maar voor wat ben je aan leren? Want ik zie je hier wel vaker."quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor faalt dus weer eens.In mijn opinie zou het als ze al 3 dagen aan het leren is geen gekke vraag zijn toch? Officieel hebben we nooit 'hoi' gezegd of elkaar voorgesteld maar ze weet nu wel wie ik ben, dus zou het makkelijker openen zijn.
Dit en ze hebben hier medicijnen voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:36 schreef Bananenpap het volgende:
Jezus man, zeg gewoon hoi en kijk waar het eindigt. Hier heb je ook geen moeite om eindeloze pagina's te vullen, een simpel gesprekje moet voor jou toch geen moeite zijn.
Meh, komt veel te onzeker over.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
"Hoi, sorry dat ik het vraag, 'k wil niet onbeleefd overkomen, maar voor wat ben je aan leren? Want ik zie je hier wel vaker."
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
De bosmarmotten lusten er geen brood van. Hemel. Nou, kom maar weer terug als je daadwerkelijk een gesprek met d'r gehad hebt. Of hoi hebt gezegd.
Nee, gewoon nee. Waarom een dergelijke opmerking maken? Alsof zij niet gemerkt heeft dat ze uitgebreid bekeken is? Je kunt best een dergelijk casual praatje maken als je iemand pas voor het eerst ziet, maar als je iemand al een paar keer gezien hebt en niets gezegd hebt zou ik eerder iets proberen als 'ik zie je hier nu al een paar keer druk aan het studeren, mag ik vragen wat voor studie je doet?' En dan maar afwachten of je een reactie krijgt en er een gesprek uit voortvloeit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:30 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Vind je dat wel verstandig? Als ik me in haar schoenen verplaats, dan zou ik het bijzonder vervelend vinden dat ik ondervraagd wordt door een vreemde jongen, terwijl ik aan het studeren ben. Het is me dan meteen duidelijk dat hij in mijn broek wilt komen.
Ik hoop ook niet dat het haar al is opgevallen dat je haar hebt bestudeerd, anders wordt het wel heel ongemakkelijk voor haar. Of je moet geluk hebben dat ze je fysiek aantrekkelijk vindt.
Je kunt wel een gedurfde opmerking maken over het feit dat je ze geen schoenen aanheeft als je toevallig oogcontact maakt: 'sorry, maar ik moet steeds denken: heb jij het niet ontzettend koud met blote voeten in de UB'?
Tenminste, dat zou ik zeggen.
Dat klinkt als een match made in heaven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat er weer! Maar nu was het niet zo druk dus om dan uitgerekend bij haar te zitten terwijl er plek zat is misschien wel obviouswel oogcontact gemaakt (voor wat het waard is). En nu is ze weer weg. Ze gaat iig steeds op dezelfde plek zitten.
Zo is er altijd wel een reden om haar niet aan te spreken. Je zoekt gewoon smoesjes om niks te hoeven doen en hier toch je aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat er weer! Maar nu was het niet zo druk dus om dan uitgerekend bij haar te zitten terwijl er plek zat is misschien wel obviouswel duidelijk oogcontact gemaakt (voor wat het waard is). En nu is ze weer weg. Ze gaat iig steeds op dezelfde plek zitten.
Nah, die andere meid is er ook nog steeds maar elkaar maanden zien zonder wat te zeggen wordt m niet (meer).quote:
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, die andere meid is er ook nog steeds maar elkaar maanden zien zonder wat te zeggen wordt m niet (meer).
Duh, i know. Ik hoop dat zij eens gewoon beginnen, van mij moet t niet snel komen is nu wel duidelijk..quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
De bosmarmotten lusten er geen brood van. Hemel. Nou, kom maar weer terug als je daadwerkelijk een gesprek met d'r gehad hebt. Of hoi hebt gezegd.
Zonde man. Het was nu net wel de bedoeling dat je deze keer duidelijk je interesse toont door hoi te zeggen en te vragen wat ze studeert. Juist omdat het niet zo druk was, had je meer vrijheid om haar aan te spreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat er weer! Maar nu was het niet zo druk dus om dan uitgerekend bij haar te zitten terwijl er plek zat is misschien wel obviouswel duidelijk oogcontact gemaakt (voor wat het waard is). En nu is ze weer weg. Ze gaat iig steeds op dezelfde plek zitten.
Waarom zouden ze? En waarom heb jij dit soort verwachtingen? Hoezo zouden ze je moeten aanspreken dan ;s ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:24 schreef Deezertje het volgende:
Duh, i know. Ik hoop dat zij eens gewoon beginnen
Omdat iedereen wel eens aangesproken wordt door het anders geslacht toch? Of alleen als je vrienden bent ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? En waarom heb jij dit soort verwachtingen? Hoezo zouden ze je moeten aanspreken dan ;s ?
Eens! Ik denk dat het veel constructiever zou zijn als mensen hun vorderingen bijhouden en dan pas weer tips krijgen hoe ze de volgende stap kunnen bereiken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:03 schreef Copycat het volgende:
Klaar!
Doorgaan is een slotje voor onbepaalde tijd. Dit is een constructief topic, geen gemijmertopic van een user die niet verderkomt. Dat claimen van dit topic en voeden van die user schrikt anderen af en is een constante frustratie voor een groot deel van de userbase.
Kom over een jaar maar terug dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Eens! Ik denk dat het veel constructiever zou zijn als mensen hun vorderingen bijhouden en dan pas weer tips krijgen hoe ze de volgende stap kunnen bereiken.
Euh ja bij welke datingsite moet ik zijn als ik in contact wil komen met actieve/sportieve/alternatieve/zelfstandige vrouwen 30plus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:18 schreef DoubleDip het volgende:
Zijn er hier nog mensen met problemen waar ze wel iets aan willen doen?
Hoewel ik er niet veel kennis van heb denk ik eerder aan een professionele datingsite als Lexa, Relatieplanet en E-matching. Die zijn volgens mij meer gericht op 25+.quote:Op zondag 3 april 2016 07:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Euh ja bij welke datingsite moet ik zijn als ik in contact wil komen met actieve/sportieve/alternatieve/zelfstandige vrouwen 30plus.
Ik ben absoluut geen type man voor modelletjes/popjes, huispondjes met een k.p.k. of Anne Fleur VVDoorzon. Deze types kom ik regelmatig tegen bij PaiQ bij de foto toernooien, en ik weet uit eigen ervaring dat juist dit soort type vrouwen absoluut geen klik met mij hebben en ik op de langere duur ook niet met hun. (Voordat kamp F(emi.) begint te zeuren over mijn stereotypering neem deze stereotypering van mij alsjeblieft met een kilo zout.)
Belangrijk om te vermelden ik kan me niet opleggen aan een sportschool of vereniging hoe graag ik dit ook wil dit i.v.m. onregelmatige werkdagen en tijden. Anders had ik dit wel gedaan!
Goed gedaan, Sherlock! Al een berichtje of uitnodiging verzonden?quote:Op zondag 3 april 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
Het heeft (heel) even geduurd, maar volgens mij heb ik mijn UB-meid op FB gevonden! Als ik ff tussen de bewerkte foto's door heen kijk, komt 90% overeen en anders is het een goede tweelingzus!Staat niks over een relatie, (geen info) en geen foto's met mannen te bekennen. Maar vrees dat ik mijn kans al verkeken heb, al een week niet meer tegengekomen
(scriptie klaar?). Weet nog steeds niet wat ze voor studie doet btw, staat er ook niet
Triest!quote:Op zondag 3 april 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
Het heeft (heel) even geduurd, maar volgens mij heb ik mijn UB-meid op FB gevonden! Als ik ff tussen de bewerkte foto's door heen kijk, komt 90% overeen en anders is het een goede tweelingzus!Staat niks over een relatie, (geen info) en geen foto's met mannen te bekennen. Maar vrees dat ik mijn kans al verkeken heb, al een week niet meer tegengekomen
(scriptie klaar?). Weet nog steeds niet wat ze voor studie doet btw, staat er ook niet
Ben nog niet helemaal zeker hoorquote:
Met triest doel ik op het feit dat je hier met trots loop te vertellen dat je haar eindelijk gevonden heb op social media.quote:Op maandag 4 april 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal zeker hoorMocht ik haar ooit écht spreken en ze een andere naam noemt ben ik niet verbaasd. Ze zou ook 2 jaar ouder zijn (27)... Ja ze ziet er wat ouder uit, maar ik ben sowieso slecht met leeftijden schatten.. meiden die ik 23 schat zijn amper 18
Grote kans dat ze het niet is hoorquote:Op maandag 4 april 2016 00:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met triest doel ik op het feit dat je hier met trots loop te vertellen dat je haar eindelijk gevonden heb op social media.
Echt behoorlijk sneu en kansloos. Jammer dat je dat zelf niet snapt.
Het maakt niet uit of ze het is of niet.quote:Op maandag 4 april 2016 00:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Grote kans dat ze het niet is hoorbepaalde foto's lijken erg sterk, andere juist weer niet.
quote:Op maandag 4 april 2016 00:07 schreef syndroom het volgende:
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Wie weet zit er meer in.
Goed bezig! Zo kom je er wel.quote:Op zondag 3 april 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
Beter weten dat ze vrijgezel is, loop je geen onnodig blauwtjequote:Op maandag 4 april 2016 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
Ook echt gewoon te kansloos voor woorden dat je helemaal enthousiast wordt van een facebookpagina. Gewoon gewoon écht naar buiten voor écht contact, vent.
Oh jeetje, een blauwtje, straks gaat de bovenbouw mij pesten...quote:Op maandag 4 april 2016 00:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beter weten dat ze vrijgezel is, loop je geen onnodig blauwtjeWie weet had ze wel een relatie, heb ik maanden verknalt door interesse te tonen en dan eindelijk die (kansloze) stap wagen om d'r aan te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |