Dat niet, maar ik knik wel eens naar bekende..quote:Op maandag 14 maart 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
Iemand nog belangrijke ongeschreven regels of andere algemene sociale tips voor in dit algemene topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Het heeft bewezen dat dat helptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Vertel!quote:Op maandag 14 maart 2016 19:45 schreef MrCookies het volgende:
Was vandaag super-sociaal met personeel in de winkels die bezocht heb! Das een unicum
Hij zei dat hij een pathologische leugenaar was, en de psych geloofde hem nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je t over gehad, wat zei die persoon, wat kan ie niet doen en waarom niet,
R&P / In therapie voor beter sekslevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar heb je t over gehad, wat zei die persoon, wat kan ie niet doen en waarom niet,
Sociale vaardigheden zijn inderdaad overrated.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef syndroom het volgende:
Op advies van jullie naar een psycholoog geweest maar die kan ook weinig doen. Helaas.
Zo en dat wist de psycholoog al na 1 afspraak? Meestal gaan er 2 tot 3 afspraken overheen voor je een diagnose krijgt en een behandelplan wordt opgesteld. Maar bij jou wist de psycholoog al na 1 gesprek dat het niks zou worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef syndroom het volgende:
Op advies van jullie naar een psycholoog geweest maar die kan ook weinig doen. Helaas.
Hij kan weinig doen of jij wil niks met zijn advies doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef syndroom het volgende:
Kun je bij je vrienden niet eens aankaarten dat je hier mee zit en met die reden eens wil uitgaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:
Ik krijg wel eens aandacht van meisjes tijdens het uitgaan. Probleem is: ik heb de juiste vrienden niet om uit te gaan. Al mijn vrienden vinden uitgaan saai, tenzij het een borreltje in een kroeg of café is. Resultaat is dat ik maar 1 à 2 keer per jaar uitga.
Hoe vind ik vrienden waarmee het klikt en die wel uit willen gaan?
Motivatie is dat ik bijna 25 ben en nog nooit een vriendin heb gehad. Onder andere door mijn verleden, maar ook door het weinig uitgaan en niet weten hoe ik moet flirten. De laatste weken voel ik me nogal somber dat ik 25 word.
Nee, helaas niet, zij voelen zich toch niet thuis op de dansvloer. En zelfs al kan ik ze een keertje meekrijgen, dan zal een tweede keer niet meer lukken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Kun je bij je vrienden niet eens aankaarten dat je hier mee zit en met die reden eens wil uitgaan?
Anders bij een teamsport gaan, of online wat mensen proberen te leren kennen via FB-groepen, NMLK, couchsurfing dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:11 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, zij voelen zich toch niet thuis op de dansvloer. En zelfs al kan ik ze een keertje meekrijgen, dan zal een tweede keer niet meer lukken.
Naast habitue's tips, zou je ook in het meetingtopic, ergens hieronder bij de centrale, een avondje stappen kunnen voorstellen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:
Ik krijg wel eens aandacht van meisjes tijdens het uitgaan. Probleem is: ik heb de juiste vrienden niet om uit te gaan. Al mijn vrienden vinden uitgaan saai, tenzij het een borreltje in een kroeg of café is. Resultaat is dat ik maar 1 à 2 keer per jaar uitga.
Hoe vind ik vrienden waarmee het klikt en die wel uit willen gaan?
Motivatie is dat ik bijna 25 ben en nog nooit een vriendin heb gehad. Onder andere door mijn verleden, maar ook door het weinig uitgaan en niet weten hoe ik moet flirten. De laatste weken voel ik me nogal somber dat ik 25 word.
Ik heb geen leuke foto's meer, dus op datingsites heb ik weinig succes. Misschien eens langs een fotograaf gaan ofzo... NMLK, lijkt me wel leuk, maar ik val in de leeftijdsgroep 25-45. Ik zou liever met mensen afspreken tussen de 20 en 28 oid. Weet niet of dat daar lukt. Het moet dan wel om mensen gaan die interesse hebben in uitgaan, want verder ben ik best tevreden met mijn vrienden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Anders bij een teamsport gaan, of online wat mensen proberen te leren kennen via FB-groepen, NMLK, couchsurfing dat soort dingen.
En heb je online daten weleens geprobeerd? Als een vriendin krijgen dan toch je doel is...
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben wel een beetje bang dat ik dan de sterotype "zolderkamer"figuren tegenkom, hahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Naast habitue's tips, zou je ook in het meetingtopic, ergens hieronder bij de centrale, een avondje stappen kunnen voorstellen?
Als je nog een hbo of wo-opleiding volgt kun je een studentenvereniging overwegen, maar ik denk dat voor jou niet meer van toepassing is als je 25 bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke foto's meer, dus op datingsites heb ik weinig succes. Misschien eens langs een fotograaf gaan ofzo... NMLK, lijkt me wel leuk, maar ik val in de leeftijdsgroep 25-45. Ik zou liever met mensen afspreken tussen de 20 en 28 oid. Weet niet of dat daar lukt. Het moet dan wel om mensen gaan die interesse hebben in uitgaan, want verder ben ik best tevreden met mijn vrienden.
[..]
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben wel een beetje bang dat ik dan de sterotype "zolderkamer"figuren tegenkom, haha
Heb je bijbaantje en studeer je nog? Ik ben nu ondertussen 24, had altijd een vriendengroep van middelbare school, maar die werken nu allemaal langzamerhand dus daar doe ik minder en minder mee qua stappen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke foto's meer, dus op datingsites heb ik weinig succes. Misschien eens langs een fotograaf gaan ofzo... NMLK, lijkt me wel leuk, maar ik val in de leeftijdsgroep 25-45. Ik zou liever met mensen afspreken tussen de 20 en 28 oid. Weet niet of dat daar lukt. Het moet dan wel om mensen gaan die interesse hebben in uitgaan, want verder ben ik best tevreden met mijn vrienden.
Nou ja, zo nu en dan kom ik wel eens iemand tegen waarvan ik denk: wat een toffe kerel. Maar op dit moment even niet. Ik heb belangrijke kansen laten schieten en nu is mijn opleiding bijna klaar. Maar misschien ken ik nog wel een persoon...quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb je bijbaantje en studeer je nog? Ik ben nu ondertussen 24, had altijd een vriendengroep van middelbare school, maar die werken nu allemaal langzamerhand dus daar doe ik minder en minder mee qua stappen.
Ook m'n vriendengroep van de universiteit zijn klaar, terwijl ik nog 1 jaar moet studeren dus stap daar ook niet veel meer mee.
Echter op het werk een kerel die een jaar of 2 jonger is, aantal keer met hem biertje wezen drinken en zit eigenlijk nu bij hem in de vriendengroep. Zijn allemaal iets jonger en stap daar nu veel mee.
Op m'n studie ook het broertje van een maat van me die zelfde opleiding doet, daar stap ik nu ook af en toe met zijn vriendengroep, gaat m'n maat ook mee.
Misschien zou je daar naar kunnen kijken? Ik zelf heb best wel snel dat ik weer behoefte heb aan nieuwe mensen leren kennen, beste doe je dat via via. Een vriend of persoon die je kent kan zo uitmonden in weet ik hoe veel nieuwe contacten en mogelijk vrienden.
Och, kijk eens in het US subforum, de Usefoto's reeks en de Hoe zie je er nu uit reeks laten zien dat FOK!kers stiekem hele normale mensen zijn en helemaal niet eng etc.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:19 schreef Kokoswater het volgende:
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben wel een beetje bang dat ik dan de sterotype "zolderkamer"figuren tegenkom, haha
Tuurlijk wel, gewoon contact houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
Laten we eens een positieve wending aan 't topic geven.
Een tijdje aan het appen met iemand. Wederzijdse interesse is er, en we kunnen over van alles lullen. We hebben al afgesproken dat ik binnenkort die kant op ga (heb het op een subtiele manier gevraagd en hij vond me toen smooth), dus ben benieuwd.
Hij is alleen een beetje druk en ik ben ziek, dus maar eens kijken of er echt iets van komt.
Nice, smooth operator.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
Laten we eens een positieve wending aan 't topic geven.
Een tijdje aan het appen met iemand. Wederzijdse interesse is er, en we kunnen over van alles lullen. We hebben al afgesproken dat ik binnenkort die kant op ga (heb het op een subtiele manier gevraagd en hij vond me toen smooth), dus ben benieuwd.
Hij is alleen een beetje druk en ik ben ziek, dus maar eens kijken of er echt iets van komt.
Dit inderdaad. Spannend!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon contact houden
Dat dus, welke studie e.d. Ook geen idee wat ik van zulke gesprekken verwacht nadat je het 'antwoord' hebt, maar goed. Maar ik ben bang dat ze er niet zit op te wachten, ik haar stoor e.d. En dat weet je pas áls je het hebt gevraagd, niet daarvoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel minder nadenken of meer schijt hebben aan.
En idd vraag wat over haar studie ofzo. De vraag is, wat zou je van haar willen weten (wat niet over haar politieke interesses gaat of haar relationele status)
Vind je dat wel verstandig? Als ik me in haar schoenen verplaats, dan zou ik het bijzonder vervelend vinden dat ik ondervraagd wordt door een vreemde jongen, terwijl ik aan het studeren ben. Het is me dan meteen duidelijk dat hij in mijn broek wilt komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel minder nadenken of meer schijt hebben aan.
En idd vraag wat over haar studie ofzo. De vraag is, wat zou je van haar willen weten (wat niet over haar politieke interesses gaat of haar relationele status)
Ik zeg ook niet dat Deezer haar moet ondervragen. Maar een gewoon gezellig gesprekje aanknopen kan vaak geen kwaad. En reageert ze niet enthousiast moet ie het gewoon netjes afkappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:30 schreef Drieklank het volgende:
ondervraagd wordt door een vreemde jongen
Nou ja ze had sokjes aanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:30 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Vind je dat wel verstandig? Als ik me in haar schoenen verplaats, dan zou ik het bijzonder vervelend vinden dat ik ondervraagd wordt door een vreemde jongen, terwijl ik aan het studeren ben. Het is me dan meteen duidelijk dat hij in mijn broek wilt komen.
Ik hoop ook niet dat het haar al is opgevallen dat je haar hebt bestudeerd, anders wordt het wel heel ongemakkelijk voor haar. Of je moet geluk hebben dat ze je fysiek aantrekkelijk vindt.
Je kunt wel een gedurfde opmerking maken over het feit dat je ze geen schoenen aanheeft als je toevallig oogcontact maakt: 'sorry, maar ik moet steeds denken: heb jij het niet ontzettend koud met blote voeten in de UB'?
Tenminste, dat zou ik zeggen.
In haar broekje niet, want zo werkt 't niet. Ze lijkt me aardig, maar de signalen en locatie maakt het weer lastig en ga ik denken denken denken en uiteindelijk stapt ze op en is ze weg en is 't maar afwachten of haar ooit nog eens ziequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
beste is gewoon beginnen met een hoi en glimlachje naar elkaar ofzo
doe dit een tijdje
na verloop van tijd kan je iets verder gaan
daarna weer iets verder etc
in één keer aanspreken en gelijk in haar broekje komen (dit is wat je wil namelijk) werkt niet, je moet het opbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als een vreemde op je afstapt en vraagt: 'Hoi wat studeer je?', is je eerste gedachte dan niet: 'wat wil je van me?' Vervolgens reageer je misschien vriendelijk, maar kortaf, om beleefd te blijven. Als ik me niet vergis heeft Deezer Asperger en dat betekent dat hij minder snel de hint zal vatten. Dat lijkt me een recept om te falen, om vervolgens te roepen dat je het wel geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Deezer haar moet ondervragen. Maar een gewoon gezellig gesprekje aanknopen kan vaak geen kwaad. En reageert ze niet enthousiast moet ie het gewoon netjes afkappen.
Je hebt niet eens met haar gesproken, waarom denk je dan dat ze aardig is? Dit baseer je op haar uiterlijk. En als je niet in haar broekje wil, spreek iemand anders m/v aan dan? Waarom doe je dit niet? Je wil toch niet in broekjes komen??quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In haar broekje niet, want zo werkt 't niet. Ze lijkt me aardig, maar de signalen en locatie maakt het weer lastig en ga ik denken denken denken en uiteindelijk stapt ze op en is ze weg
Die kans is helaas verkeken. Ik heb niks meer te maken met samen lessen volgen, naschoolse activiteiten e.d. Scriptie schrijven dus ik zie alleen maar andere studenten die daar ook aan werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Maar als een vreemde op je afstapt en vraagt: 'Hoi wat studeer je?', is je eerste gedachte dan niet: 'wat wil je van me?' Vervolgens reageer je misschien vriendelijk, maar kortaf, om beleefd te blijven. Als ik me niet vergis heeft Deezer Asperger en dat betekent dat hij minder snel de hint zal vatten. Dat lijkt me een recept om te falen, om vervolgens te roepen dat je het wel geprobeerd hebt.
Beter lijkt het me om kansrijkere situaties te creëren, zoals meegaan op excursie van een studievereniging en dan vreemde meisjes aanspreken, want dan kan het wel.
Niet om je af te kraken: ik deel mijn gedachtegang.
Ze is niet onaardig qua uiterlijk, maar zeker geen topmodel. Nee ze heeft een leuke, open uitstraling, niet zo overdreven nep/arrogant als menig meid soms heeft. Maar die blik wordt dus afgewisseld met veel op haar telefoon tikken en loeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt niet eens met haar gesproken, waarom denk je dan dat ze aardig is? Dit baseer je op haar uiterlijk. En als je niet in haar broekje wil, spreek iemand anders m/v aan dan? Waarom doe je dit niet? Je wil toch niet in broekjes komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |