SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2016 12:26:23 ]Ja doei.
En hoe zit het met je O en T? Kun je er niet een appel ofzo in steken om de tijd te overbruggen? Of een eitje?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger. Maar nog lang geen tijd voor lunch. Jammer dat het zo afleidt bij stilzitklusjes.
* IJsdraakje gaat maar wat huishouden doen tot het laat genoeg is om te eten ofzo.
Heb je misschien te weinig ontbeten?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger. Maar nog lang geen tijd voor lunch. Jammer dat het zo afleidt bij stilzitklusjes.
* IJsdraakje gaat maar wat huishouden doen tot het laat genoeg is om te eten ofzo.
SPOILER: ienieminithighgap en nieuwe kleren :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2016 12:09:09 ]Ja doei.
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER: ienieminithighgap en nieuwe kleren :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Oh, natuurlijk is het niet flatteusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is een spinningbroekje met gigantische padding voor >2 uur fietsen
Ja doei.
Nouja, niet elk fietsbroekje heeft dat hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk is het niet flatteushet is een spinningbroekje met gigantische padding voor >2 uur fietsen
In een donkeren spinningzaal zelfs. De maat (L) groter zakte van m'n reet af.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, niet elk fietsbroekje heeft dat hoorMaar goed, als het je niet boeit, prima
Je zit meestal toch op een fiets ermee dus dan ziet niemand het.
Is hier niet om de hoek vrees ik..quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel naar de Decathlon!Ze hebben ze in allerlei kleuren/printjes
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Cardio = done. 20 minuten crosstrainer, 7 minuten op 8,5 rennen en een paar squats met 60 kg omdat leuk.
#vreten4lifequote:Op maandag 14 maart 2016 12:43 schreef Artoo het volgende:
Ik heb ook m'n lijf murder aangedaan. ZO VEEL HONGER nu
De fleece van Moblo is daar niet op te vindenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:37 schreef Tink89 het volgende:
FleeceDa's gewoon nooit, nooit, nooit flatteus. Ik draag dan ook alleen items die aan de binnenkant van fleece zijn.
Maar die van jou heeft wel een tof kleurtje![]()
En decathlon heeft ook gewoon een webshop he schatjes. Helemaal niet erg als het niet om de hoek is.
Wel, zie linkje van mobloquote:Op maandag 14 maart 2016 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De fleece van Moblo is daar niet op te vinden![]()
En fleece draag je niet omdat het flatteus moet zijn! Hoewel ik vind dat je enorm overdrijft. Er zijn best leuke modellen, getailleerd en zo, die ik persoonlijk gewoon hartstikke leuk vind
Buikgriep = afvallen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Cameltoe
Hey wie heeft de buikgriep mijn kant op gestuurd? Mijn leven wás al zo vreugdeloos momenteel,ik heb deze niet extra nodig![]()
O: slokjes water tegen heug en meug
L: zie O
D: zie O, vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Buikgriep = afvallen.
Hoezee. Weest verheugd!ja meh, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou wel schelen als ik geen steken kreeg van water
disclaimer
Easy weight loss formula!quote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja meh, thanks
Het zou wel schelen als ik geen steken kreeg van water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb even een kleine struggle na het bekijken van de foto's van mijn paardrijles afgelopen weekend. Hoewel ik enerzijds heel trots ben dat ik weer opgestapt ben en - weliswaar in eerste instantie aan een longeerlijn - gestapt en gedraafd heb en redelijk relaxed was, zie ik bij het terugkijken van de foto's vooral elke hobbel, bobbel en vetrol en hoe scheef ik zit, maar ach... Stom hoofd....
Ik zie geen vetrollen, alleen een vestje met wat plooien maar dat heeft iedereen die zo zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie een blij meisje op een paard in de zon, geniet daarvan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik heb even een kleine struggle na het bekijken van de foto's van mijn paardrijles afgelopen weekend. Hoewel ik enerzijds heel trots ben dat ik weer opgestapt ben en - weliswaar in eerste instantie aan een longeerlijn - gestapt en gedraafd heb en redelijk relaxed was, zie ik bij het terugkijken van de foto's vooral elke hobbel, bobbel en vetrol en hoe scheef ik zit, maar ach... Stom hoofd....
nee joh! dat zie je alleen zelf omdat je te kritisch naar jezelf kijkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk paardje trouwens![]()
Nee helaas, zou wel beter zijn jaquote:Op maandag 14 maart 2016 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is jammer. Geen Paypal nog steeds bij marktplaats voor buyer protection?
Txs! Het is een doodbrave, maar heel erg keurig afgerichte haflinger die - als ik straks weer gas durf te geven - M kan lopen. Mijn vriend rijdt er echt de sterren van de hemel mee. Zo leuk!quote:Op maandag 14 maart 2016 15:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee joh! dat zie je alleen zelf omdat je te kritisch naar jezelf kijkt!
leuk paardje trouwens
Ik heb wel nog een miljoen eftelingzegeltjes van de AH voor je, als je wilt?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nee helaas, zou wel beter zijn ja
maargoed, laatste keer dat ik kaartjes heb gekocht..dan maar wat meer betalen volgende keer
Ja? Poeh opluchting. Zag mezelf in een raam voorbij hobbelen gisteren en mijn pens was huge.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:36 schreef douche-eendje het volgende:
En tijdens sporten is bijna niemand flatteus. Dat hoort.
Thnx voor het aanbod, maar heb er nu ook van vriendin gekregenquote:Op maandag 14 maart 2016 15:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een miljoen eftelingzegeltjes van de AH voor je, als je wilt?
Mn sportbroek zakt af waardoor mn pens een vrije val doet. Zelfs met een instagramfilter erover kan ik er niks mee.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:34 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja? Poeh opluchting. Zag mezelf in een raam voorbij hobbelen gisteren en mijn pens was huge.
In de spiegel kijken bij pilates om je houding te controleren is ook een leuke.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:44 schreef Artoo het volgende:
Ik vind het ook altijd ingewikkeld om mijn hoofd te zien tijdens zware lifts. Dat is echt niet ok
Gek is dat he. Ik zie hier niks vreemds of stoms aan jouw foto's maar ik kan genoeg foto's van mezelf opzoeken om dezelfde dingen te zeggen over mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Misschien een beetje meer kijken naar WAT je dan eet voor die calorietjes? Iets met de macro's doen?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Vandaag besloten mijn kcals maar wat op te hogen. Mijn inname is al sinds de carnaval rond de 1600, mijn verbranding rond de 2200 maar er gaat geen gram af. De rokje van La_Tramposa passen dan weer wel, en die zijn smaller dan mijn oude rokjes. Raar verhaal. Misschien moet ik iets meer eten, denk ik dan. Of zou dat niet werken?
<3quote:Op maandag 14 maart 2016 21:24 schreef Tink89 het volgende:
Txs allemaal voor de realiteitszin![]()
En het is idd heerlijk dat vriendlief en ik de liefde voor de paardensport delen. Hij rijdt alleen een miljoen keer beter dan ik, maar ik ben beter in andere dingen. Heb nu al meer zin in de volgende les dan daarstraks.
Bedoel je koolhydraten/vet/eiwit? Ik heb het net even uitgerekend over de afgelopen twee weken: gemiddeld 145 g koolhydraten, 52 g vet en 70 g eiwit. En 21 g suiker. Dat is vast niet goed dan? Of moet ik nog naar iets anders kijken?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien een beetje meer kijken naar WAT je dan eet voor die calorietjes? Iets met de macro's doen?
Dat moet iemand anders even voor je bedenken, ik ben daar niet zo mee bezig, maar kan me voorstellen dat je er veel winst (verlies) mee kunt behalen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
<3
[..]
Bedoel je koolhydraten/vet/eiwit? Ik heb het net even uitgerekend over de afgelopen twee weken: gemiddeld 145 g koolhydraten, 52 g vet en 70 g eiwit. En 21 g suiker. Dat is vast niet goed dan? Of moet ik nog naar iets anders kijken?
Dank je wel. Ik zal eens zoeken of er een voedingskundige is die gewoon je MFP doorspit en je advies geeft, online ofzo. Lijkt me wel handig.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat moet iemand anders even voor je bedenken, ik ben daar niet zo mee bezig, maar kan me voorstellen dat je er veel winst (verlies) mee kunt behalen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Spinning was vreselijkIk dacht dat ik het einde van de les niet zou halen
Maar dat viel nog mee. En mijn kont doet dus gewoon wel zeer, ook met zo'n broekje aan. Die zadeltjes zijn veel te smal joh
Wel leuke instructrice (kende ik nog niet). En nu ga ik vroeg slapen, want ik voel me zo moe
Misschien meer spieren gekregen? Meet je ook wel eens je heup en tailleomtrek?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Vandaag besloten mijn kcals maar wat op te hogen. Mijn inname is al sinds de carnaval rond de 1600, mijn verbranding rond de 2200 maar er gaat geen gram af. De rokje van La_Tramposa passen dan weer wel, en die zijn smaller dan mijn oude rokjes. Raar verhaal. Misschien moet ik iets meer eten, denk ik dan. Of zou dat niet werken?
Je buik als je in plankhouding staat is helemaal terrorquote:Op maandag 14 maart 2016 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de spiegel kijken bij pilates om je houding te controleren is ook een leuke.
return of the blob!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je buik als je in plankhouding staat is helemaal terror
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
quote:
Dat gaat echt een "what has been seen" worden.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat echt een "what has been seen" worden.
zeker als je al gebigd hebtquote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sowieso let je bij jezelf veel meer op de "onooglijke" hobbels en bobbels. Bij anderen boeien ze me voor geen meter, bij mezelf des te meer. En ik weiger te geloven dat ik daar zo abnormaal in ben.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker als je al gebigd hebt
Tink, ik herken wel wat je schrijft. En cognitief weet je vast wel dat er niks geks aan je te zien is, je ziet er prachtig uit. Maar ik doe het zelf ook bij elk filmpje of fotootje van mezelf, dus mja
Berekening dmv je macro's zegt gemiddelde kcalinname van 1328 over die 2 weken.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Bedoel je koolhydraten/vet/eiwit? Ik heb het net even uitgerekend over de afgelopen twee weken: gemiddeld 145 g koolhydraten, 52 g vet en 70 g eiwit. En 21 g suiker. Dat is vast niet goed dan? Of moet ik nog naar iets anders kijken?
Volgens mij heeft iedereen dat, en dan alsnog meisjes die in de volle make-up naar de lessen komenquote:Op maandag 14 maart 2016 18:44 schreef Artoo het volgende:
Ik vind het ook altijd ingewikkeld om mijn hoofd te zien tijdens zware lifts. Dat is echt niet ok
ik zal eens een kwartslag draaien dan... Ik kijk altijd in mijn eigen decolleté, daar word ik blij vanquote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dank je wel voor het meedenken. Ik ga op zoek!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Berekening dmv je macro's zegt gemiddelde kcalinname van 1328 over die 2 weken.
KHD/Proteīne/Vetten in procenten is 43/21/35
21 gram suiker is wel bizar weinig, erg knap![]()
Nu word er heel veel geschreven en heel veel gevonden over afvallen (zoals hier zovaak besproken) en iedereen heeft z'n eigen kerk en predikant waar die vertrouwen in heeft dus ik kan je er waarschijnlijk geen waardevol advies over geven.
Zou als ik jou was deze macro's eens voorleggen aan iemand die jij bekwaam vind als dieetadviseur.
nja zonder makeup ga ik de deur niet uit hoor (maar hier is het nooit volle makep..dat scheeltquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat, en dan alsnog meisjes die in de volle make-up naar de lessen komen
/lurkmode offquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga geloof ik veel vaker zonder dan met make-up de deur uit.
Ja, bizar he?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik doe eens in de twee weken make-up op ofzo. Men doet het er maar mee.
In de sportschool zelfs nog meisjes die alles bij gaan werken voor ze de fitnesszaal in gaan
ja, ik wil het vaker! Instant slank! Kunnen we geen afslankbonbons met buikgriepvirus op de markt brengen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zei toch dat het goed voor je was, die buikgriep!
ik voel me bloot zonder makeupquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je niet zonder make-up de deur uitgaan? Zeker als je gaat sporten is dat toch compleet overbodig?
ik voel me altijd een slonzige huismoeder zonder make up. Mensen vragen dan soms ook aan me of ik ziek benquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik voel me bloot zonder makeup
en dan te bedenken dat ik 5 jr geleden nooit makeup droeg
ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik wil het vaker! Instant slank! Kunnen we geen afslankbonbons met buikgriepvirus op de markt brengen?
Dat is dagcreme met een beetje dekking/kleurtje en meestal ook SPF erin. Oneffenheden van je huid worden dan een beetje weggewerkt zonder dat het eruit ziet alsof je een laag foundation opgesmeerd hebt.quote:
dagcrčme met foundation is dat. Haal je de ergste vlekken wat mee weg.quote:
Anti-aanbaklaag dus, zonnebrandcreme-esquequote:
euh, ik kom er nooit neequote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Sun protection factor ja. Ben je ooit in een drogist geweest Moblo?
Dan is BBcream juist ideaal, want het zorgt er niet voor dat alles één egale zooi wordt dusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Die maskerende zooi lijkt me er maar raar uitzien bij me. Ik heb van nature een vrij egale huid maar wel echt rode wangen..
Held! Da's zeker engquote:Op maandag 14 maart 2016 21:52 schreef Barreltje het volgende:
vanochtend een halve kilo er af
en net ingeschreven voor mijn eerste 1/16e triathlon.. brr!! ENG!!!!![]()
![]()
![]()
en tink.. je ziet er super uit!!
Ja, die knop zou ik echt graag omzetten. Aan de andere kant: we hebben hier ook een hoop dames op m'n oude manege die echt een miljoen keer dikker zijn en ook nog paardrijden en er tof uitzien in wedstrijdtenue... Dat relativeert welquote:Op maandag 14 maart 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker als je al gebigd hebt
Tink, ik herken wel wat je schrijft. En cognitief weet je vast wel dat er niks geks aan je te zien is, je ziet er prachtig uit. Maar ik doe het zelf ook bij elk filmpje of fotootje van mezelf, dus mja
Oeh? Jurkje nu over? L past mijn boezem perfect namelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik zal eens een kwartslag draaien dan... Ik kijk altijd in mijn eigen decolleté, daar word ik blij van
Alhoewel ik zaterdag een King Louie jurkje aantrok in maat L waarbij er te veel stof zat bovenom![]()
Die zijn er vast, maar dan is het geen buikgriepvirus maar gewoon één of ander goor pro-ana spulletje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik wil het vaker! Instant slank! Kunnen we geen afslankbonbons met buikgriepvirus op de markt brengen?
Dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me altijd een slonzige huismoeder zonder make up. Mensen vragen dan soms ook aan me of ik ziek ben_!
Werkt wel fijn hoor, kleurverschil blijft maar t is minder vlekkerig. Mijn sproeten en rode wangen gaan er ook niet van weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Die maskerende zooi lijkt me er maar raar uitzien bij me. Ik heb van nature een vrij egale huid maar wel echt rode wangen..
Nja mijn rode wangen zijn eigenlijk het enige kleurverschildingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Werkt wel fijn hoor, kleurverschil blijft maar t is minder vlekkerig. Mijn sproeten en rode wangen gaan er ook niet van weg.
ja of moequote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me altijd een slonzige huismoeder zonder make up. Mensen vragen dan soms ook aan me of ik ziek ben_!
na drie dagen telt hetquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:23 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zit op een plateau. Ik weeg nou al drie dagen 73.2. #blijmee
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:23 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zit op een plateau. Ik weeg nou al drie dagen 73.2. #blijmee
En daar ga je... je nieuwe verslaving is in de maakquote:Op maandag 14 maart 2016 21:52 schreef Barreltje het volgende:
vanochtend een halve kilo er af
en net ingeschreven voor mijn eerste 1/16e triathlon.. brr!! ENG!!!!![]()
![]()
![]()
en tink.. je ziet er super uit!!
Triple workoutquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:14 schreef Rauw. het volgende:
Wil ik ook meestal na het sporten, maar slapen doe ik dan toch niet
Wat heb je gedaan?
Heb jij trouwens schema'tjes (voor mij)?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Triple workout
15 boxjumps
20 meter walking lunges
15 backsquats (met 40 kg, no pussy je weetz)
15 burpees
15 x battlerope
15 kettlebellswings (16 kg)
15 sit ups
15 leg raises
15 knee to abs
en dan 3 rondes. In 28:40.
Laat dat nou net op het programma staanquote:
Uh, nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij trouwens schema'tjes (voor mij)?
Ga jij morgen oko nog sporten ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel, morgen waarschijnlijk wel echt erge spierpijn en dan onderkant doen is ook niet tof
Ja, dinsdag/woensdag en zaterdag/zondag zijn mijn krachttrainingsdagen.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, nee.Het is altijd maar afwachten wat we gaan doen
Behalve de dinsdag zjn dat juist meestal mijn rustdagenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dinsdag/woensdag en zaterdag/zondag zijn mijn krachttrainingsdagen.
Maandag is de sportschool niet tof, want dan besluit iedereen aan het begin van de week fanatiek te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:27 schreef Lonaa het volgende:
Behalve de dinsdag zjn dat juist meestal mijn rustdagen
damn loona box jumps en burpeesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Triple workout
15 boxjumps
20 meter walking lunges
15 backsquats (met 40 kg, no pussy je weetz)
15 burpees
15 x battlerope
15 kettlebellswings (16 kg)
15 sit ups
15 leg raises
15 knee to abs
en dan 3 rondes. In 28:40.
Gelukkig kunnen mijn benen wel wat hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:28 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
damn loona box jumps en burpeesik zou niet graag met je ruilen
dat is te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen mijn benen wel wat hebben.
Trainer was helemaal verbaasd. Backsquats, en doe ze maar alleen met stang, toch?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Maar mn benen voelen nu wel als pudding hoor
Oh, ja, lunch. Daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:35 schreef Isabeau het volgende:
beetje energie voor morgen over houden!
(wat doen we met de lunch nou?)
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ja, lunch. Daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden.Of nou ja, er is een HELE TOF restaurant, maar volgens mij is het duur, ik stuur je een DM.
Ja, ik heb ook wel eens pauz egehouden onderweg met de fiets. En ik heb een paar keer bijna met de auto tegen de auto van de buurman gezeten omdat ik het stuur niet snel genoeg kon draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]ok
Met ledematen die als pudding aanvoelen moet je nog oppassen. Ben een keer naar huis gelopen, omdat ik het stuur van mijn fiets niet goed kon vasthouden![]()
ik zie bij mij zat vrouwen met alleen maar de stang of 30 kg in totaalquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Trainer was helemaal verbaasd. Backsquats, en doe ze maar alleen met stang, toch?
Dude, ik doe ze voor de lol met 60 kg, dus ik ga daar wel een beetje gewicht aanhangen vriend.
2x5?
Nah, doe maar 2 x 10
Thanks!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik squat ook met 60 of 70kg, maar dat doe ik dan rustig in series met pauze ertussen, niet als ik ook nog van hot naar her aan het burpeen en springen en rennen benDus idd respect Lonaa! Leuk dat het sportniveau hier ook steeds fanatieker wordt!
Op 21km is er in een explosieve start niet heel veel winst te behalen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet van mijn hardlooptrainer juist lichtere gewichten gaan pakken met veel oefeningen en meer herhalingen, sneller achter elkaarSchijnt nutteloos te zijn als lange-afstandsloper om killer-dijen te hebben
![]()
Daar gaat mijn powerclean, zit helemaal niet in het schemaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op 21km is er in een explosieve start niet heel veel winst te behalen denk ik
Moet je nagaan hoe dat voor mij is, ik weet niet anders dan moddervet en lui.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar gaat mijn powerclean, zit helemaal niet in het schema![]()
Wel veel bil-oefeningen! Ik merk de laatste paar maanden ook dat mijn bil best wel hard is, als in: spier! Dat is best een rare gewaarwording. Ik dacht niet dat ik voorheen heel erg flubberbillen had maar het leek me best logisch dat die spieren niet echt te voelen waren onder een laagje vet. Nu dus wel
Gelukkig zaten ze er welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe dat voor mij is, ik weet niet anders dan moddervet en lui.
Ik voel spieren en botten op plekken dat ik niet wist dat ze er zaten
Ik voel mijn heupbot nu en ik vind dat onaangenaamquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat vooral met botten. Voelen slanke mensen altijd hun bipsbot als ze zitten?
ik ook, ik voel niet graag botten en knokenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel mijn heupbot nu en ik vind dat onaangenaam
Hangt van de stoel af en de stand van je bekken denk ik. Ik weet wel dat lichte roeiers en roeisters heel veel last kunnen hebben bij het roeien op de roeimachine, omdat je dan heen en weer kantelt over je heupbotjes op dat bankje..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat vooral met botten. Voelen slanke mensen altijd hun bipsbot als ze zitten?
Maar toch is het op een of andere manier verrassend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig zaten ze er welZou toch jammer zijn als het vet verdwijnt en er geen botten en spieren bleken te zitten
En ik heb het veel sneller koud!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook, ik voel niet graag botten en knoken#'tisooknooitgoed #twp
Herkenbaar. Ik voel met slapen ook mijn knieën als ik ze op elkaar leg. En ik lig een stuk minder comfortabel op een luchtbed of matje, want eerder met m'n schouders op de grond.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van m'n lief mag ik niet meer afvallen omdat ze botten voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die knieen dat vind ik echt heel irritantquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik voel met slapen ook mijn knieën als ik ze op elkaar leg. En ik lig een stuk minder comfortabel op een luchtbed of matje, want eerder met m'n schouders op de grond.
Sleutelbeenderen zijn dan wel weer mooi zichtbaar, net als m'n jukbeenderen. Die had ik vroeger goed verstopt
Dit keer honderd. En als je de hele winter op ijsbanen door de hele Lage Landen verblijft denk je toch af en toe "was ik nog maar dik".quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb het veel sneller koud!![]()
#firstworldproblems
Dit is wel demotiverend;-) Ik ben al een koukleum met vetjes, ik wil niet weten hoe dat dan zonder is. Brrr!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:14 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb het veel sneller koud!![]()
#firstworldproblems
enk ik!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar gaat mijn powerclean, zit helemaal niet in het schema![]()
Wel veel bil-oefeningen! Ik merk de laatste paar maanden ook dat mijn bil best wel hard is, als in: spier! Dat is best een rare gewaarwording. Ik dacht niet dat ik voorheen heel erg flubberbillen had maar het leek me best logisch dat die spieren niet echt te voelen waren onder een laagje vet. Nu dus wel
Hardloperskt schema:
squat
leg press
leg extension
good morning/back exts with cable
knee raise with cable
deadlift
benchpress
benchpull/row
barbell step up
calf raise
one leg deadlift with dumbells
Ik ga het morgen weer doen denk ik!
http://www.hm.com/nl/prod(...)WqG6B9P4caAlCq8P8HAQquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:29 schreef Cathmar het volgende:
Wat vinden jullie leuke flatteuze shirtjes voor het voorjaar? Ik heb nog wel vet en als het niet meer te bedekken is met laagjes word ik altijd een beetje ongelukkig. Vooral mijn buik![]()
Word aan gewerkt natuurlijk, maar heb zin in wat nieuwe dingen in mijn kast.
roman deadlifts dan een idee? die schijnen beter voor je glutes te zijn dan normalequote:
Hangt erg van de rest van je vormen af ook natuurlijk, maar bij mij werkt strak, maar met wat structuur (stof wat "gerimpeld" op de buik bijv.) erg goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:29 schreef Cathmar het volgende:
Wat vinden jullie leuke flatteuze shirtjes voor het voorjaar? Ik heb nog wel vet en als het niet meer te bedekken is met laagjes word ik altijd een beetje ongelukkig. Vooral mijn buik![]()
Word aan gewerkt natuurlijk, maar heb zin in wat nieuwe dingen in mijn kast.
Leuk leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:31 schreef magsmaller het volgende:
Vanochtend tweede keer op rij cardio gedaan, dat voel ik nu wel. En terwijl ik bezig was, was er een les Keep Fit bezig, crossfit dat officieel geen crossfit mag heten zeg maar. En ik heb me opgegeven voor volgende week! De instructrice was streng maar toch ook lief. Dus na de les even met haar gekletst en nu ga ik de komende weken de dinsdagochtenden maar vrij plannen...
Ja zoiets misschien. Ik 'pluk' veel aan mijn kleding. Alles moet goed zitten. Alsof dat de boel kan verhullenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt erg van de rest van je vormen af ook natuurlijk, maar bij mij werkt strak, maar met wat structuur (stof wat "gerimpeld" op de buik bijv.) erg goed.
Die bovenste hebben ze in een mooie kleur blauw zie ik. Maar dat ronde, met die iets hogere zijkanten onder, daar is mijn bovenlijf te lang voor. Denk dat er dan een rol onderuit komt. Zal zoiets eens passen binnenkort.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.hm.com/nl/prod(...)WqG6B9P4caAlCq8P8HAQ
http://www.hm.com/nl/prod(...)VgG7nmdzIaAn0B8P8HAQ
Dit soort dingen?
Helaas is het er nog verreweg geen weer voor
Ook als je een broekje met een hogere taille aandoet?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Die bovenste hebben ze in een mooie kleur blauw zie ik. Maar dat ronde, met die iets hogere zijkanten onder, daar is mijn bovenlijf te lang voor. Denk dat er dan een rol onderuit komt. Zal zoiets eens passen binnenkort.
En dat zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb voor de zomer nog 3 croptops, die ik op aandringen van mijn vriend heb gekocht en tot nu toe alleen op vakantie heb aangedurfd
Blote-buik-shirtjesquote:
Ik zou ze kopen, als ik ooit in mijn leven ook maar een ons kwijt was geraakt door buikgriep.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Watervallen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:00 schreef Tink89 het volgende:
Blote buiken kan ik niet hebben. Te veel leftover vel.
En fladderbloesjes maken mijn boezem altijd optisch nog groter...
Eigenlijk ben ik vooral van de watervallen en de gewone strakke shirtjes met v-halsen. Maar goed, ik heb inmiddels - los van het vel - ook wel echt bijna een platte buik.
Oh, en nav die linkjes van de H&M: die zijn voor mij allebei sowieso te kort. Ik wil shirtjes die ruim over de broekband vallen. Anders lijkt m'n bovenlijf te kort en m'n boezem uit proportie.
Ja, watervalhals. Zoiets dus:quote:
Ja, wel decollette, maar toch netjes. Ik zit op kantoor en kan hier niet in iets met spaghettibandjes ofzo aankomen. Onder een kort jasje is dit heel keurig en het kan eventueel zelfs zonder jasje. Blote schouders mogen niet, maar dit is bedekt genoeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja, dat is ook leuk, best netjes ook voor een zomers shirtje!
Bipsbot? Nog nooit gevoeldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet hoor.quote:
Staat het niet op de site van Knorr anders?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:05 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik ben echt dol op drinkbouillon van Knorr.
En dan de smaak kip met tuinkruiden.
Nu heb ik twee verschillende calorieëntellers op mijn telefoon geīnstalleerd staan.
De een zegt dat zo'n zakje 8,8 kcal bevat en de ander zegt dat dit zakje zo'n 100 kcal bevat.
Food (app A) zegt dat het niet erg slecht is. MyFitnespal (app B) zegt weer dat dit barst van het zout en je er maximaal 1 per dag mag drinken.
Jullie enig idee welke ik het beste kan vertrouwen?
app A.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:05 schreef HarveySpecter het volgende:
Nu heb ik twee verschillende calorieëntellers op mijn telefoon geīnstalleerd staan.
De een zegt dat zo'n zakje 8,8 kcal bevat en de ander zegt dat dit zakje zo'n 100 kcal bevat.
Food (app A) zegt dat het niet erg slecht is. MyFitnespal (app B) zegt weer dat dit barst van het zout en je er maximaal 1 per dag mag drinken.
Barst van het zout, dat kun je gewoon proeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:05 schreef HarveySpecter het volgende:
Oke. Thnx!quote:
Ow, dat valt best wel mee toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
http://m.knorr.nl/product(...)-kip-met-tuinkruiden
Per portie 10kcal, met 2,1 gram zout.
35% van de ADH in 1 zakje, dat is best veel zout hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ow, dat valt best wel mee toch.
Aanbevolen is 6 gram oid? Dan tikt zo'n zakje aardig aan ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
35% van de ADH in 1 zakje, dat is best veel zout hoor.
Yep, denk dat het met voeding zonder bouillonnetjes etc al moeilijk is om daaronder te blijven, laat staan als je ook nog een bouillon neemet af en toe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aanbevolen is 6 gram oid? Dan tikt zo'n zakje aardig aan ja.
Ik niet. Want anders smaakt t echt nergens naar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het altijd zo stom dat er op de zakken aardappelen en spruitjes en dergelijke ook altijd staat dat je zout moet toevoegen met het koken. Ik weiger dat gewoon.
Da's gewenning.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:26 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik niet. Want anders smaakt t echt nergens naar.
Och hemel, ik heb al cup D en met zoiets lijk ik 2x zoveel borst te hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, watervalhals. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een hele toffe met een strakke onderste laag en dan een losse chiffon waterval-laag eroverheen. Zo mooi! En erg vergevingsgezind voor rolletjes en bolletjes. En nog heel keurig voor kantoor ook.
Ik heb cup G en een zandloper en bij mij slankt het juist af. Grappig hoe dat anders werkt bij andere lichamen. De waterval moet wel echt los genoeg zijn en dus vooral niet strak rond m'n boezem zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, ik heb al cup D en met zoiets lijk ik 2x zoveel borst te hebben
Ik ben van de strakke kleren, dat vind ik zelf prettig zitten. Ik heb geen vetrollen en zo zie je mijn figuur (zandloper) ook mooi. Meeste van mijn gewicht zit in mijn kont en boven benen. En die borsten
Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen dan. Want ik heb gewoon het oude beeld dat het mijn boezem nog véél groter maakt en die had ik sowieso graag juist wat kleiner.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb cup G en een zandloper en bij mij slankt het juist af. Grappig hoe dat anders werkt bij andere lichamen. De waterval moet wel echt los genoeg zijn en dus vooral niet strak rond m'n boezem zitten.
Witbrood met chocopastaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had zin in een grote dikke plak brood met chocopasta. En dat nam ik dus ook. Manmanman wat was dat lekker
Zout werkt smaakversterkend. Da's geen gewenning, dat is chemie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gewenning.
Ik mis het niet in ieder geval.
Dawittik, maar aan minder sterke smaken kan je wennen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Zout werkt smaakversterkend. Da's geen gewenning, dat is chemie.
Hou op.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Witbrood met chocopasta
De C1000 had eigen merk chocopasta die echt tč lekker was. Dat smaakte gewoon naar dikke gesmolten chocolade. Kon ik zo een hele pot van opeten(jaja, hier niet iemand die van de lucht dik werd)
Maar hazelnoot en chocolade is echt heel anders hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dat zou ik echt niet kunnenoh, en dit is eigenlijk stiekem hazelnootpasta, van de Lidl.
![]()
Toch merk ik net als met minder suiker eten, dat sinds ik bij veel dingen het zout weglaat, of veel minder zout toevoeg, ook een klein beetje zout al voldoende is. Alsof m'n smaakpapillen heropgevoed zijn en met minder tevreden zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Mijn opkikkerzakjes hebben 1.4 gram, scheelt toch weer!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
http://m.knorr.nl/product(...)-kip-met-tuinkruiden
Per portie 10kcal, met 2,1 gram zout.
Oh dat doe ik ook niet, alleen sauzen e.d. breng ik op smaak met een beetje zout.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het altijd zo stom dat er op de zakken aardappelen en spruitjes en dergelijke ook altijd staat dat je zout moet toevoegen met het koken. Ik weiger dat gewoon.
Nootmuskaat doet hetzelfde! #gratistipquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik kom op 4.5, ruim netjes! Al is het natuurlijk niet heel nauwkeurigquote:
Beetje grofweg ingevuld kom ik op ongeveer 7, en dat zal wel ongeveer kloppen. 6gram is echt niet veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik kom op 4.5, ruim netjes! Al is het natuurlijk niet heel nauwkeurig
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen dan. Want ik heb gewoon het oude beeld dat het mijn boezem nog véél groter maakt en die had ik sowieso graag juist wat kleiner.
ik ook..quote:
ik hou ze dan altijd maar half vast als ik moet rennenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Tink89 het volgende:
Hmm, klinkt idd ook niet ideaal. Cup G is het andere eind. Ik heb met sporten e.d. echt last van mijn borsten. Rennen naar de trein doet fysiek pijn. Een goede sportbh lost alles op, maar bh's zijn duuuuur met mijn maat
Ik ren soberso niet maar de anderhalve keer dat ik het doe hou ik ze ook vast.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik hou ze dan altijd maar half vast als ik moet rennen
Niet allemaal waar. I love my curlsquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat het is met ons vrouwen.
Als we mager zijn willen we meer rondingen. Als we rondingen hebben zouden we graag magerder zijn. Hebben we dikke toeters, willen we ze kleiner. Hebben we kleine tetjes, willen we graag toeters. Hebben we krullen, willen we graag steil haar en hebben we steil haar willen we graag krullen.
Ik heb overigens ook cup G gehad en ja, BH's zijn dan duur. Nu heb ik cup D en koop ik nog steeds die dure BH's omdat ik nu pas doorheb wat een absolute kutkrengen die hunkemoller flutjes zijnHet is het waard
och, bij jullie schijnt er ook e.e.a. te bungelen tijdens het rennenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:45 schreef Ryuuzen het volgende:
en nu ben ik weer eens blij dat ik een man ben
ik heb tijdens het sporten gewoon een strakke boxershort aan dan is dat gelijk opgelostquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, bij jullie schijnt er ook e.e.a. te bungelen tijdens het rennen
nou ja als je nou heeeeel veel vreet krijg je misschien ook meer tet?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou met een C al zeer tevreden zijn, maargoed, het is nu eenmaal niet zo! Enige waar ik zonder rare fratsen wat aan kan veranderen is m'n gewicht, dus dan doen we dat maar.
69,9 na een dagje buikgriep dus het is wel een beetje valsspelen (mijn favoriete dieetclubtermquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb tijdens het sporten gewoon een strakke boxershort aan dan is dat gelijk opgelost![]()
btw ik las dat je nu 69 kg weegt! netjes man!
Nope, is altijd hetzelfde geblevenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
nou ja als je nou heeeeel veel vreet krijg je misschien ook meer tet?
dat is wel uitermatigquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, is altijd hetzelfde gebleven
De tetten blijven hier ook hetzelfde formaat, ongeacht hoe de rest erbij hangt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope, is altijd hetzelfde gebleven
een soort manboobs?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan hoe beroerd dat eruit zag, bijna 100kg met nog steeds A
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
https://twitter.com/Alt_Parenting volgende mij zojuist op twitter... Is 'geen kinderen' nu ook al alternatief?
3,2! Meeste in die lijst eet ik zelden. Ja, ketjap en bouilonblokjes misschien nog wel het meest.quote:
Hihaho!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het zou wel fijner zijn als we allemaal een jonger waren....
Lang leve beehaa's met wat paddingquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou echt geen man willen zijnIk vind vrouw zijn leuk!
En Moblo, het is me nooit opgevallen dat je haast geen borsten hebtMisschien let ik er niet genoeg op.
Ik eet op dit moment zelden brood! Ontbijt is pap of kwark en lunch een salade. Komt geen brood aan te pas. Dus ook weinig kaas en nooit vleeswaren. Kaas vooral 1 of 2x per week in een vegetarisch gerecht oid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
dikke maagpijn elke keer als ik brood ofzo eet, en nu wel probleemloos 600 gram rauwe groente en fruit kunnen wegwerken. My body is giving me signals
Tevreden met iets van jezelf zijn is tofquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:24 schreef DeLuna het volgende:
Mijn tetten zijn dan wel een van de weinige dingen waar ik wel tevreden mee ben![]()
ik ben over het algemeen erg tevreden over mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tevreden met iets van jezelf zijn is tof
Welkom!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:00 schreef Bloesem. het volgende:
Nu 't toch over tetten gaat, haak ik even aan!Zit vast in een ongezond suikercirkeltje waardoor ik me steeds moeier voel, steeds dikker wordt, steeds trager wordt en steeds meer suiker nodig heb. Daarbij doet 't niks voor (komt 't tettenbruggetje) de borstvoeding die ik geef ende weerstand die ik hard nodig heb. Tijd voor een gezond eetpatroon! En nou ja, als ik toch bezig ben mag die 30 kg ballast er ook wel eens af.
Intensief sporten zie ik nog niet zitten. Ik heb een pasgeboren dochter (van 9 kilo, daar een dag voor zorgen is eigenlijk duursport) en de wond van m'n ks is pas net dicht, maar ik wil wel laagdrempelig een keer per week baantjes gaan zwemmen en ik wandel elke dag een stuk met m'n kleintje.
Startgewicht: 105 kilo
Ach joh, ik startte daar ergens zonder ooit zwanger te zijn geweest, dus fuck diequote:
ik was daar ook en dat kwam niet door zwangerschap inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach joh, ik startte daar ergens zonder ooit zwanger te zijn geweest, dus fuck die![]()
Shit happens, nu fixen
Telt zwangerschapsdementie daar nog voor?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt er ook wat -t's bij gekregen her en der!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |