SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2016 12:26:23 ]Ja doei.
En hoe zit het met je O en T? Kun je er niet een appel ofzo in steken om de tijd te overbruggen? Of een eitje?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger. Maar nog lang geen tijd voor lunch. Jammer dat het zo afleidt bij stilzitklusjes.
* IJsdraakje gaat maar wat huishouden doen tot het laat genoeg is om te eten ofzo.
Heb je misschien te weinig ontbeten?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger. Maar nog lang geen tijd voor lunch. Jammer dat het zo afleidt bij stilzitklusjes.
* IJsdraakje gaat maar wat huishouden doen tot het laat genoeg is om te eten ofzo.
SPOILER: ienieminithighgap en nieuwe kleren :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2016 12:09:09 ]Ja doei.
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER: ienieminithighgap en nieuwe kleren :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Oh, natuurlijk is het niet flatteusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is een spinningbroekje met gigantische padding voor >2 uur fietsen
Ja doei.
Nouja, niet elk fietsbroekje heeft dat hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk is het niet flatteushet is een spinningbroekje met gigantische padding voor >2 uur fietsen
In een donkeren spinningzaal zelfs. De maat (L) groter zakte van m'n reet af.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, niet elk fietsbroekje heeft dat hoorMaar goed, als het je niet boeit, prima
Je zit meestal toch op een fiets ermee dus dan ziet niemand het.
Is hier niet om de hoek vrees ik..quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel naar de Decathlon!Ze hebben ze in allerlei kleuren/printjes
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Cardio = done. 20 minuten crosstrainer, 7 minuten op 8,5 rennen en een paar squats met 60 kg omdat leuk.
#vreten4lifequote:Op maandag 14 maart 2016 12:43 schreef Artoo het volgende:
Ik heb ook m'n lijf murder aangedaan. ZO VEEL HONGER nu
De fleece van Moblo is daar niet op te vindenquote:Op maandag 14 maart 2016 12:37 schreef Tink89 het volgende:
FleeceDa's gewoon nooit, nooit, nooit flatteus. Ik draag dan ook alleen items die aan de binnenkant van fleece zijn.
Maar die van jou heeft wel een tof kleurtje![]()
En decathlon heeft ook gewoon een webshop he schatjes. Helemaal niet erg als het niet om de hoek is.
Wel, zie linkje van mobloquote:Op maandag 14 maart 2016 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De fleece van Moblo is daar niet op te vinden![]()
En fleece draag je niet omdat het flatteus moet zijn! Hoewel ik vind dat je enorm overdrijft. Er zijn best leuke modellen, getailleerd en zo, die ik persoonlijk gewoon hartstikke leuk vind
Buikgriep = afvallen.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Cameltoe
Hey wie heeft de buikgriep mijn kant op gestuurd? Mijn leven wás al zo vreugdeloos momenteel,ik heb deze niet extra nodig![]()
O: slokjes water tegen heug en meug
L: zie O
D: zie O, vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 14 maart 2016 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Buikgriep = afvallen.
Hoezee. Weest verheugd!ja meh, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou wel schelen als ik geen steken kreeg van water
disclaimer
Easy weight loss formula!quote:Op maandag 14 maart 2016 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja meh, thanks
Het zou wel schelen als ik geen steken kreeg van water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb even een kleine struggle na het bekijken van de foto's van mijn paardrijles afgelopen weekend. Hoewel ik enerzijds heel trots ben dat ik weer opgestapt ben en - weliswaar in eerste instantie aan een longeerlijn - gestapt en gedraafd heb en redelijk relaxed was, zie ik bij het terugkijken van de foto's vooral elke hobbel, bobbel en vetrol en hoe scheef ik zit, maar ach... Stom hoofd....
Ik zie geen vetrollen, alleen een vestje met wat plooien maar dat heeft iedereen die zo zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie een blij meisje op een paard in de zon, geniet daarvan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb even een kleine struggle na het bekijken van de foto's van mijn paardrijles afgelopen weekend. Hoewel ik enerzijds heel trots ben dat ik weer opgestapt ben en - weliswaar in eerste instantie aan een longeerlijn - gestapt en gedraafd heb en redelijk relaxed was, zie ik bij het terugkijken van de foto's vooral elke hobbel, bobbel en vetrol en hoe scheef ik zit, maar ach... Stom hoofd....
nee joh! dat zie je alleen zelf omdat je te kritisch naar jezelf kijkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk paardje trouwens![]()
Nee helaas, zou wel beter zijn jaquote:Op maandag 14 maart 2016 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is jammer. Geen Paypal nog steeds bij marktplaats voor buyer protection?
Txs! Het is een doodbrave, maar heel erg keurig afgerichte haflinger die - als ik straks weer gas durf te geven - M kan lopen. Mijn vriend rijdt er echt de sterren van de hemel mee. Zo leuk!quote:Op maandag 14 maart 2016 15:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee joh! dat zie je alleen zelf omdat je te kritisch naar jezelf kijkt!
leuk paardje trouwens
Ik heb wel nog een miljoen eftelingzegeltjes van de AH voor je, als je wilt?quote:Op maandag 14 maart 2016 15:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nee helaas, zou wel beter zijn ja
maargoed, laatste keer dat ik kaartjes heb gekocht..dan maar wat meer betalen volgende keer
Ja? Poeh opluchting. Zag mezelf in een raam voorbij hobbelen gisteren en mijn pens was huge.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:36 schreef douche-eendje het volgende:
En tijdens sporten is bijna niemand flatteus. Dat hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |