SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2016 12:26:23 ]Ja doei.
En hoe zit het met je O en T? Kun je er niet een appel ofzo in steken om de tijd te overbruggen? Of een eitje?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger. Maar nog lang geen tijd voor lunch. Jammer dat het zo afleidt bij stilzitklusjes.
* IJsdraakje gaat maar wat huishouden doen tot het laat genoeg is om te eten ofzo.
Heb je misschien te weinig ontbeten?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger. Maar nog lang geen tijd voor lunch. Jammer dat het zo afleidt bij stilzitklusjes.
* IJsdraakje gaat maar wat huishouden doen tot het laat genoeg is om te eten ofzo.
SPOILER: ienieminithighgap en nieuwe kleren :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 14-03-2016 12:09:09 ]Ja doei.
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER: ienieminithighgap en nieuwe kleren :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Oh, natuurlijk is het niet flatteusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is een spinningbroekje met gigantische padding voor >2 uur fietsen
Ja doei.
Nouja, niet elk fietsbroekje heeft dat hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk is het niet flatteushet is een spinningbroekje met gigantische padding voor >2 uur fietsen
In een donkeren spinningzaal zelfs. De maat (L) groter zakte van m'n reet af.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, niet elk fietsbroekje heeft dat hoorMaar goed, als het je niet boeit, prima
Je zit meestal toch op een fiets ermee dus dan ziet niemand het.
Is hier niet om de hoek vrees ik..quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snel naar de Decathlon!Ze hebben ze in allerlei kleuren/printjes
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Cardio = done. 20 minuten crosstrainer, 7 minuten op 8,5 rennen en een paar squats met 60 kg omdat leuk.
#vreten4lifequote:Op maandag 14 maart 2016 12:43 schreef Artoo het volgende:
Ik heb ook m'n lijf murder aangedaan. ZO VEEL HONGER nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |