SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
quote:Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn het dit seizoen eigenlijk nog? Negan zal wel de cliffhanger worden gok ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn het dit seizoen eigenlijk nog? Negan zal wel de cliffhanger worden gok ik?
Ik was er dus al mee bezigquote:Op maandag 14 maart 2016 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het er maar even uitgegastmod, want ik vind 't ook niet echt handig dit soort TT's te doen DIRECT na de uitzending die mensen vaak pas (want werk) vanavond kunnen kijken. Een topic niet openklikken ivm spoilers is één ding natuurlijk, want gaan meelezen in een topic is natuurlijk stom als het een USA-topic is, maar in een TT vertellen wat er wel/niet gebeurt in de net uitgezonden aflevering is imho een stapje verder, want dan kun je op FOK! geen enkel topic van een serie die je via downloads volgt meer in je AT's hebben....
Dan sla ik wel een weekje over, kan ik zelf gaan headshotten. Ben alleen niet zo goed als Rick en Coralquote:Op maandag 14 maart 2016 11:34 schreef Discombobulate het volgende:
Beetje een filler ep, maar goed. Ik kan niet wachten tot Negan daadwerkelijk in beeld komt.
dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet doorquote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Goede ep. hoor, hielden de spanning er goed in. En waar komt deze softe Carol opeens vandaanhad me niet verbaasd als zij aan die paal werd geregen in plaats van die ginger.
Ik vermoedde dat ze weer het bange huisvrouwtje aan het spelen was zoals ze in het begin in Alexandria ook deed. Ze wordt daardoor 'onzichtbaar' een iedereen gaat haar zwaar onderschatten.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Goede ep. hoor, hielden de spanning er goed in. En waar komt deze softe Carol opeens vandaanhad me niet verbaasd als zij aan die paal werd geregen in plaats van die ginger.
Maar daarna zag je ook dat het daadwerkelijk invloed op haar had en dat ze in een soort shock zat. Hopelijk verandert ze niet in die gast met die stok.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet doorDaardoor wilde die muts ineens wel ruilen en werd iedereen afgeslacht
Dit. Als je daar dat lijstje wat ze vorige keer aan het schrijven was daarbij denkt zie je wel dat ze er mee zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze zo overstuur raakte omdat ze wist dat ze die vrouwen moest vermoorden, en dat wilde ze niet. En hoe meer ze die vrouwen ging zien als ook maar mensen die alles doen om te overleven, hoe moeilijker het werd. Uiteindelijk deed ze wat ze moest doen, maar ze zit er wel mee.
Jep, ze lijkt het opeens ontzettend aan te dikken...quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich ergeren aan dat accent van Maggie?
Ah, dat lijstje was dus hoeveel mensen ze heeft vermoord? Ik snapte in eerste instantie helemaal niet wat dat was.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit. Als je daar dat lijstje wat ze vorige keer aan het schrijven was daarbij denkt zie je wel dat ze er mee zit.
Bij Talking Dead legde de actrice het uit in de zin van "Carol is bang tot waar ze toe in staat is", waar ook wel wat in zit.
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich ergeren aan dat accent van Maggie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik denk geen van beide.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef Beach het volgende:
Was die vent nou Negan of is toch iedereen Negan?
DIt is Neganquote:Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nec cito nec tarde
Ik denk dat ze een Spartacusje uitvoeren. Geen van beiden dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Voor de geïnteresseerde, de promo van volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:46 schreef irish.joe het volgende:
[..]
DIt is NeganDeze acteur ziet er TE sympathiek uit voor een NeganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben erg benieuwd naar dit karakter![]()
Carol bewaart haar menselijkheid maar beslist (ondanks Morgans invloed) nog steeds snel in goed-kwaad
![]()
Jammer vind ik dat Rick de gevangene direct dood schiet. Rick wist dat hij de enige overlevende v/d groep was ... dus info-bron![]()
Rick verliest m.i. hier wel wat menselijkheid![]()
Ja, ik dacht ook dat het strategisch was. Maar dat was een regressie naar old-Carol.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook dat Carol zo speelde om die anderen in de tuin te leiden, maar waarom zou ze dan als ze die ginger onder schot heeft haar niet gewoon afknallen en in plaats daarvan een enorm risico nemen? Sowieso wat tegenstrijdig wat dat betreft: eerst zegt ze doe Maggie en d'r kind niks aan om vervolgens dat soort enorme risico's te nemen.
Niet waar. Toen ze herenigd was met Maggie was ze ook nog niet haar oude zelf. Het was geen act.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet doorDaardoor wilde die muts ineens wel ruilen en werd iedereen afgeslacht
supermooie aflevering weer
Ze is ook toch eigenlijk Engels van origine? Ik heb haar in een andere serie met een Engels accent horen praten tenminste en dat klonk natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:09 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Jep, ze lijkt het opeens ontzettend aan te dikken...
Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse. Maar sinds dit seizoen dikt ze haar accent ontzettend aan. Iig in de laatste afleveringen. Daarvoor was het gewoon een Amerikaans accent. De meeste Britten hebben daar niet zo'n moeite mee. Andy Lincoln (Rick) overigens wel, dat merkte ik meteen al bij de eerste scene uit in de eerste aflevering.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is ook toch eigenlijk Engels van origine? Ik heb haar in een andere serie met een Engels accent horen praten tenminste en dat klonk natuurlijk.
Vastquote:Op maandag 14 maart 2016 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Geen toneelspel nee. Misschien iets aangedikt, maar wel echt lichte paniek.
Volgens mij moet d'r accent klinken als iemand uit het zuiden van Amerika.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse. Maar sinds dit seizoen dikt ze haar accent ontzettend aan. Iig in de laatste afleveringen. Daarvoor was het gewoon een Amerikaans accent. De meeste Britten hebben daar niet zo'n moeite mee. Andy Lincoln (Rick) overigens wel, dat merkte ik meteen al bij de eerste scene uit in de eerste aflevering.
Ze heeft in een interview weleens aangegen er zelf moeite mee te hebben. Ze heeft ook geoefend met wat hulpen op de set, maar dat waren echte rednecks, dus werd het al gauw te zwaar voor een dame.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is ook toch eigenlijk Engels van origine? Ik heb haar in een andere serie met een Engels accent horen praten tenminste en dat klonk natuurlijk.
Carol's karakter gaat er op vooruit. Samen met Morgan enige balans zoeken..quote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Carol draait om, dat word een gekkie heb ik het idee.
Maggie heeft overigens altijd al overdreven een accent gehad in mijn herinnering. Vanaf het begin viel het me op in elk geval.
Ze krijgt langzaam haar menselijkheid gewoon weer terug denk ik, ze veranderd weer in de Carol die Daryl leuk vond voordat ze veranderde in iemand op wie Daryl afknapte, 1 of 2 paar seizoenen terug.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Carol wordt een gekkie??quote:Op maandag 14 maart 2016 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Maggie heeft overigens altijd al overdreven een accent gehad in mijn herinnering. Vanaf het begin viel het me op in elk geval.
Vind deze executie niet zo ziek als die killing act in Terminus ..quote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Damn ze executeren gwoon echt iedereen... Fucking hard
Daar was Carol puur Rambo!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:18 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Vind deze executie niet zo ziek als die killing act in Terminus ..
Carol is een geweldige actricequote:Op maandag 14 maart 2016 23:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Carol wordt een gekkie??
Die is al zo gek als wat.
Dat vond ik dus ook jammerquote:Op maandag 14 maart 2016 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mocht dat rode vrouwtje wel.
Hoopte ergens dat ze matties zouden worden en ze zich bij Alexandria kon aansluiten.
We hebben het hier ook niet over haar Britse accent. Maar de manier waarop ze de afgelopen twee afleveringen spreekt is bij momenten meer een rauw soort Australisch.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Volgens mij moet d'r accent klinken als iemand uit het zuiden van Amerika.
Was geen act.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:23 schreef Biancavia het volgende:
Maggie klinkt nogal Australisch.
Rare aflevering. Ik had het idee dat Carol die hyperventilatie wel acteerde, maar dat ze toen ze zag dat die vrouw door haar vent werd geslagen ineens sympathie voor haar kreeg. Zeker toen ze ook nog over haar vier dochters begon.
En dat Carol haar daarom niet wilde neerschieten.
Ter verduidelijking ... ik bedoel hier de mensen van Terminus die mensen lokten en de keel doorsneden ... daarna als kannibalen... dit mensenvlees atenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:18 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Vind deze executie niet zo ziek als die killing act in Terminus ..
ik zat me vorige week af te vragen waar die affectie ineens gebleven was, maar die leek nu weer even terug te zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Ze krijgt langzaam haar menselijkheid gewoon weer terug denk ik, ze veranderd weer in de Carol die Daryl leuk vond voordat ze veranderde in iemand op wie Daryl afknapte, 1 of 2 paar seizoenen terug.
Dat was toch gelijk Carol's history met HAAR manquote:Op maandag 14 maart 2016 23:23 schreef Biancavia het volgende:
Maggie klinkt nogal Australisch.
Rare aflevering. Ik had het idee dat Carol die hyperventilatie wel acteerde, maar dat ze toen ze zag dat die vrouw door haar vent werd geslagen ineens sympathie voor haar kreeg. Zeker toen ze ook nog over haar vier dochters begon.
En dat Carol haar daarom niet wilde neerschieten.
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:25 schreef Honeymoon het volgende:
carol wou die rode niet vermoorden, daarom zei ze ook de hele tijd run run. Dat die rooie nou zo stom is om niet te rennen is dr eigen schuld.
Daarom zag je haar 2 afleveringen ook zo genieten van het koekjes bakken, uitdelen en andere helpen.. ze had weer een blik gekregen in haar oude -fijne- leven.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:15 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Ze krijgt langzaam haar menselijkheid gewoon weer terug denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand dit uitleggen, of zie ik spoken?Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 06:37 schreef Ridocar het volgende:
Die gast die Rick en z'n groep hebben opgepakt noemden werden door z'n leden "Primo" genoemd, maar aan het eind van de ep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand dit uitleggen, of zie ik spoken?![]()
Die gast die Rick en z'n groep hebben opgepakt noemden werden door z'n leden "Primo" genoemd, maar aan het eind van de ep:Misschien zag Primo wel een manier om weg te komen door zich voor te doen als de persoon waar Rick naar zocht. Niet wetende dat Rick hem zocht om hem te vermoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand dit uitleggen, of zie ik spoken?
Vind het ook wel fijn dat ze weer wat meer diepte krijgt, in plaats van een een dimensionale killer.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:14 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Carol's karakter gaat er op vooruit. Samen met Morgan enige balans zoeken..![]()
Althans, hoop ik
Ik dacht echt "Waar KEN ik dat mens van?!"quote:
Totaal niet mee eens. Ging voor mij om character building.quote:
Zombies zijn bijzaak in een seizoen waar er nog nooit zoveel zombies zijn getoond?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Vermecelli het volgende:
Soms mis ik die ouderwetse zombie hunts wel een beetje. In de eerste seizoenen was het puur overleven en vluchten voor de zombies, nu is het alleen maar oorlogje spelen tussen verschillende kampen met overlevenden. Zombies zijn bijzaak geworden en worden slim ingezet om doelen van de overlevenden te bereiken.
De eerste aflevering na de break waarin ze Alexandria gingen opruimen deed me weer denken aan oude tijden, maar helaas..
Die gast die Rick en z'n groep hebben opgepakt noemden werden door z'n leden "Primo" genoemd, maar aan het eind van de ep:Ik zou als ik jou was de aflevering nog een keertje kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand dit uitleggen, of zie ik spoken?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
http://mentalfloss.com/ar(...)-zombie-walking-deadquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
Wat ik trouwens wel aardig vind in de serie is dat elke groep overlevers een andere naam heeft voor de zombies.
Rick en co noemen ze obviously Walkers. Governor/Woodsbury noemden ze Biters. Ik heb ook Rotters gehoord en de Saviours noemen ze Growlers.
Mis ik er nog een paar?
Ik snap wat je bedoelt, achter.... het is wel realistisch dat na zoveel tijd de zombies een sort van bijzaak worden. In zo'n wereld "wen" je er op den duur aan. Je moet door. Het is een gegeven dat ze er zijn, maar ze zijn niet altijd meer het grootste probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Vermecelli het volgende:
Soms mis ik die ouderwetse zombie hunts wel een beetje. In de eerste seizoenen was het puur overleven en vluchten voor de zombies, nu is het alleen maar oorlogje spelen tussen verschillende kampen met overlevenden. Zombies zijn bijzaak geworden en worden slim ingezet om doelen van de overlevenden te bereiken.
De eerste aflevering na de break waarin ze Alexandria gingen opruimen deed me weer denken aan oude tijden, maar helaas..
Dan heb je haar puntige knieën nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat een enge tiet. Lijkt net een zakje ofzo wat er aan hangt.
Gaat daar wel heel erg heen, vind ik. Hoop dat dat iets meer een balans in gaat komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:52 schreef Vermecelli het volgende:
Ook dat 'You're not the good guys' is natuurlijk gewoon waar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:03 schreef Rossdale het volgende:
"You either die a hero, or live long enough to yourself become the villain"
Carol begint zich steeds meer te realiseren dat ze precies hetzelfde zijn geworden als alle mensen die ze om die reden hebben omgelegd. Moorden in koelen bloede om zelf te overleven.
Dat wou ik ook zeggen ja. Tot de afgelopen 2 afleveringen dan (beetje wel weer, gezien de aanvaring met Daryl etc en de bikers). Voor de rest kan ik me geen 1 iemand voor de geest halen die zonder dreiging is vermoord.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
de groep van Rick moord niet zomaar voor de 'lol', als er al doden vielen dan was er een dreiging aan vooraf gegaan.
We weten niet wat er in de tussentijd is gebeurd in de groep Rick he? Wie weet heeft die gast allerlei mooie praatjes gehad en Rick wat wijs gemaakt. Blijft natuurlijk nog de vraag of je dan iemand zo moet neerknallen ..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:39 schreef MissLuna het volgende:
Ja, dat is eigenlijk wel waar. Maar toch, ze zijn wel behoorlijk koelbloedig geworden. Die scène met die sigaret bijvoorbeeld. Praten zit er ook niet altijd meer in, zoals die eindscène net Rick..
Good guys met een randje.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:19 schreef Vlindur het volgende:
Wow. Levend verbranden![]()
Goeie aflevering!
Voor mij op dit moment nog steeds geen twijfelquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:55 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij proberen ze sowieso de vraag "zijn wij nu de good guys of de bad guys" een beetje te pushen nu, vooral gezien de laatste aflevering.
Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef EilandjeOnline het volgende:
de groep van Rick moord niet zomaar voor de 'lol', als er al doden vielen dan was er een dreiging aan vooraf gegaan.
Ik zie ze wel als the good guys
Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat me nog het meeste stoort is dat ze Hiltop evenveel onderdrukken als de Saviors doen.
Dit dus. Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze de "Crossed" comics in een tv-serie willen brengen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het ergste monster is altijd de mens geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze de "Crossed" comics in een tv-serie willen brengen.Ben bang dat het een zwaar uitgedunde versie gaat worden, welke de comics geen eer aan doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nec cito nec tarde
Dat zit er wel in ja, maarja, kan ook bijna niet anders. Zie je het al voor je...quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Ben bang dat het een zwaar uitgedunde versie gaat worden, welke de comics geen eer aan doet.
Mwha onbekende groep?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.
Vervolgens gaan ze de deal aan om een voor hen een onbekende groep volledig uit te moorden voor voedsel en goederen. Ze praten het dan goed door 'anders komen ze heus nog wel een keer voor ons'...
Preventief onbekenden vermoorden om er zelf beter van te worden...
Ik vind het geen onbegrijpelijke ontwikkeling, maar het gaat echt wel hard bergafwaarts met de moraliteit. Ik ben het wel eens met MissLuna dat we voornamelijk sympathie hebben voor deze groep omdat we de achtergrond beter kennen.
Nou ja, Brits:quote:Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse.
Geboren Amerikaanse, dus. Een Engels accent heeft ze wel.quote:Lauren Cohan was born in 1982, in Philadelphia and lived in Cherry Hill Township, New Jersey during her childhood before moving to the United Kingdom.
zo onbekend is de groep van negan toch niet? daryl abraham en sasha hadden al een (lever al je spullen in of anders....)-aanvaring met de groep en bij de hilton waren ze zelf getuigen van een bijna afslachting van gregory. Het gaat juist bergafwaarts met de moraliteit van de mensen om hun heen. Ricks groep past zich alleen maar aan, ze moeten wel, anders waren ze zelf allang al seizoenen geleden vermoord, door mensen ipv door walkers of het waren net zulke doetjes geworden als de oorspronkelijke mensen in Alexandrie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.
Vervolgens gaan ze de deal aan om een voor hen een onbekende groep volledig uit te moorden voor voedsel en goederen. Ze praten het dan goed door 'anders komen ze heus nog wel een keer voor ons'...
Preventief onbekenden vermoorden om er zelf beter van te worden...
Ik vind het geen onbegrijpelijke ontwikkeling, maar het gaat echt wel hard bergafwaarts met de moraliteit. Ik ben het wel eens met MissLuna dat we voornamelijk sympathie hebben voor deze groep omdat we de achtergrond beter kennen.
Om Darryls kruisboog terug te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom was het trouwens zo belangrijk om te weten hoe ze aan Darryls oude motor kwamen?
Tuurlijk, da's waar ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Om Darryls kruisboog terug te krijgen
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede aflevering!
Carol blijft toch een heel goede actrice; in het gewone leven speelt ze het lieve huismoedertje dat ze vroeger ook was, maar onder het oppervlak schuilt een moordmachine.
Wat het afslachten van de Negan-groep betreft; de karakters werden vanaf het begin af aan heel onsympathiek neergezet. Ze hebben allemaal een grote bek en ze zien niet-leden als minderwaardig volk. Misschien werven ze hun leden onder mensen met een verminderd geweten, bijvoorbeeld psychopaten of mensen die door hun ervaringen zo zijn geworden. Die rooie gaf aan absoluut geen problemen te hebben met het vermoorden van andere overlevenden. Zij en dat andere grietje bleken wel af en toe iets menselijks te hebben, maar ik ben bang dat als je mensen uit zo'n groep zal proberen op te nemen in een groep als Alexandria of Hilltop, dat niet gaat werken omdat ze gewend zijn te moorden en parasitair te leven. Ik denk dat het moeilijker is dat soort mensen wat humaner te maken dan om van die groenlinksers van Alexandria vechters te maken.
Ik denk dat onze vrienden goed gehandeld hebben door iedereen van de Negan-groep uit te schakelen. Ooggetuigen zijn niet handig. Al had het misschien verstandig geweest om 1 van de leden in leven te laten om deze verder te kunnen uithoren over hun groep. Rick ging er iets te snel vanuit dat Primo ook inderdaad Negan was. De groep die ze uitschakelden leefde van het beroven en afpersen van andere groepen overlevers zoals de Hilltop-groep. De kans is groot dat ze dat dus ook andere groepen deden. Met deze andere groepen kan de Alexandria-groep dan weer ruilhandel voeren.
Neen, angst!quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.
Gevaarlijk sympathiek![]()
Niemand gedood, zelf sigaret gedoofd![]()
![]()
En was ik de enige of deed het verbranden van die mensen door Carol en Maggie jullie ook aan de holocaust denken?
Waarom zou het logisch zijn om iemand te martelen of meer? Wat als ze hun moeten verplaatsen? Mag je degene die je zelf in de been geschoten hebt lekker gaan dragen. Verder wilden ze hun dokter terug. Als ze een van de gijzelaars pijn doen, waarom zouden ze die dokter dan niet ook pijn doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.
Denk het wel. Maar vertel, waarom dacht je dit?quote:En was ik de enige
what about carol die die vrouw wou laten gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
Aan deze episode zat precies 0.0 ' goedheid ' van de groep van Rick.
Nu je het zegt wel een klein beetje ja. Ik heb al redelijk veel narigheid gezien op internet (vooral de laatste tijd natuurlijk met ISIS) maar toch blijf ik onthoofdingen zoals in die vorige aflevering altijd een bepaalde lading hebben. Ik weet het: het is hartstikke hypocriet want er gebeuren genoeg vreselijke dingen in die serie maar toch blijf ik dat altijd een puntje vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En was ik de enige of deed het verbranden van die mensen door Carol en Maggie jullie ook aan de holocaust denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 18-03-2016 11:20:26 ]
Engels en nederlands in 1 zin... ben je 15?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:12 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
what about carol die die vrouw wou laten gaan?
Alles heeft een reden, misschien moeten ze hun dieptepunt bereiken voordat ze echt een nieuwe wereld kunnen opbouwen..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:36 schreef Vermecelli het volgende:
Dat gejank de hele tijd over goedheid en geen mensen willen doden, blabla. Het is gewoon de realiteit. Het is logisch dat overgebleven groepen andere groepen uitmoorden omdat ze bang zijn om zelf uitgemoord te worden. Aan het begin als mensen uberhaupt nog in shock zijn over de zombie-uitbraak kan ik het me nog voorstellen maar later komt gewoon de oermens in ons boven. Alles wat je niet kan vertrouwen = dood. En terecht.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Engels en nederlands in 1 zin... ben je 15?
Ik neem aan dat ze zich voorbereiden om de Saviours definitief aan te pakken. Naar mijn weten hebben ze echter geen idee waar hun compound is.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:32 schreef tralalala het volgende:
Wat gingen ze nou met die wapens doen aan het eind?
Als je de nieuwste aflevering legaal wil kijken is volgens mij Fox de enige optiequote:Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kijken jullie het laatste seizoen (legaal)?
Ugh yack, tvquote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als je de nieuwste aflevering legaal wil kijken is volgens mij Fox de enige optie
In de laatste scène wordt toch ook duidelijk dat Carol meegaat om Negan & friends om te leggen en dus weer zal gaan doden?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Prima aflevering maar ik begin het gezeik van Carol wel moe te worden. Ze heeft genoeg ervaringen opgedaan in al die jaren dat je soms iemand moet doden om zelf te kunnen leven.
Maar ook van de enige dokter(quote:
*enigequote:Op maandag 21 maart 2016 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar ook van de enigste dokter() af
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:05 schreef OMG het volgende:
Ik heb Carol nooit gehaat eigenlijk. Carol.
dat zegt ze toch.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:23 schreef dimmak het volgende:
Begreep ik het nu verkeerd of Carol weg nu?
Ja maar ik ben een beetje flabbergasted.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zegt ze toch.
So I'm going, as I always should have. Please don't come after me.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:50 schreef Ooku het volgende:
Carol weg, Daryl gaat er achterna. Carol + Daryl gepakt door de Saviours en beide dood in de finale.
Eensquote:Op maandag 21 maart 2016 21:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Eugene is echt een held! Briljante rol
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vond die walker met een soort ijzer helm op ook wel erg vet gedaan.
Denise werd van de rug uit beschoten en kon zich niet weren.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:40 schreef Inca het volgende:
wtf laten ze eugene leven en die meid schieten ze dood![]()
Omdat ze wat menselijkheid toont?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:04 schreef truedestiny het volgende:
Wat een gejank van Carol weer. Precies waarom dit personage eerst zo gehaat werd.
We kunnen het wel ff uitproberen op jequote:Op maandag 21 maart 2016 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is erger? Een strijkbout op je wang of in je pik gebeten worden door Eugene?
Ik denk dat Morgan een veel te kleine rol in dit seizoen heeft.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:01 schreef Honeymoon het volgende:
Ik denk dat morgan carol gaat zoeken/vinden en haar dan in die kooi stopt
vind ik ook! morganquote:Op maandag 21 maart 2016 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Morgan een veel te kleine rol in dit seizoen heeft.
hij was degene die daryls kruisboog en motor stal in dat verbrande bos.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Biancavia het volgende:
Help me herinneren, ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden.Waar komt die Dwight vandaan?
Daryl trof Dwight met 2 vrouwen, waarvan 1 suikerziekte? had. Dwight beroofde Daryl van zijn bike en kruisboog en liet Daryl achter in het bos met een walker met verkoolde helm naast hem.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Biancavia het volgende:
Help me herinneren, ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden.Waar komt die Dwight vandaan?
Denise kreeg waarschijnlijk alleen maar tranen in één oogquote:Op maandag 21 maart 2016 23:30 schreef snakelady het volgende:
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Denise werd geschoten, en dat heb ik toch niet snel.
O ja, die met suikerziekte kan ik me nog herinneren.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Daryl trof Dwight met 2 vrouwen, waarvan 1 suikerziekte? had. Dwight beroofde Daryl van zijn bike en kruisboog en liet Daryl achter in het bos met een walker met verkoolde helm naast hem.
Oke?
Ze hebben bij AMC toch iets met tegenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Denise kreeg waarschijnlijk alleen maar tranen in één oog![]()
![]()
Een goede mix denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:44 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wat maakt voor jou .. een aflevering TOP?
Die met suiker werd gebeten.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
O ja, die met suikerziekte kan ik me nog herinneren.
Dan ben ik wel even bezig. Ik hou het simpel, een aflevering die kwa vermaak te veel inzakt en dus veel saaie dialogen bevat, doet het bij mij al heel snel erg slecht. Die mix lag goed bij de 2 afleveringen hiervoor. Deze viel nog mee, vergeleken met afleveringen uit vorige seizoenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |