We kunnen het wel ff uitproberen op jequote:Op maandag 21 maart 2016 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is erger? Een strijkbout op je wang of in je pik gebeten worden door Eugene?
Ik denk dat Morgan een veel te kleine rol in dit seizoen heeft.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:01 schreef Honeymoon het volgende:
Ik denk dat morgan carol gaat zoeken/vinden en haar dan in die kooi stopt
vind ik ook! morganquote:Op maandag 21 maart 2016 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Morgan een veel te kleine rol in dit seizoen heeft.
hij was degene die daryls kruisboog en motor stal in dat verbrande bos.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Biancavia het volgende:
Help me herinneren, ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden.Waar komt die Dwight vandaan?
Daryl trof Dwight met 2 vrouwen, waarvan 1 suikerziekte? had. Dwight beroofde Daryl van zijn bike en kruisboog en liet Daryl achter in het bos met een walker met verkoolde helm naast hem.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Biancavia het volgende:
Help me herinneren, ik ben heel slecht in namen en gezichten onthouden.Waar komt die Dwight vandaan?
Denise kreeg waarschijnlijk alleen maar tranen in één oogquote:Op maandag 21 maart 2016 23:30 schreef snakelady het volgende:
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Denise werd geschoten, en dat heb ik toch niet snel.
O ja, die met suikerziekte kan ik me nog herinneren.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Daryl trof Dwight met 2 vrouwen, waarvan 1 suikerziekte? had. Dwight beroofde Daryl van zijn bike en kruisboog en liet Daryl achter in het bos met een walker met verkoolde helm naast hem.
Oke?
Ze hebben bij AMC toch iets met tegenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Denise kreeg waarschijnlijk alleen maar tranen in één oog![]()
![]()
Een goede mix denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:44 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Wat maakt voor jou .. een aflevering TOP?
Die met suiker werd gebeten.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
O ja, die met suikerziekte kan ik me nog herinneren.
Dan ben ik wel even bezig. Ik hou het simpel, een aflevering die kwa vermaak te veel inzakt en dus veel saaie dialogen bevat, doet het bij mij al heel snel erg slecht. Die mix lag goed bij de 2 afleveringen hiervoor. Deze viel nog mee, vergeleken met afleveringen uit vorige seizoenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |