SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgeven![]()
Jammer dat jullie onze gift niet accepteren, maar even goeie vrienden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lachwekkend, treurig, dramatisch, ondermaats. Volgende week pak op de broek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik weet nu hoe jij en je mede psv fans zich gister voelden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie onze gift niet accepteren, maar even goeie vrienden![]()
Misschien kunnen ze Christian Eriksen even bellenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De nood voor een voetballend goede 10 op het middenveld is zo groot.![]()
Kampioenschap kan je wel vergeten met deze uitslagen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze komt erg hard aan wat betreft het kampioenschapDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die speelt al jaren niet meer bij Ajax man.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef wieisboos het volgende:
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgeven![]()
Sinkgraven opstellen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De nood voor een voetballend goede 10 op het middenveld is zo groot.Oh.![]()
Heb t niet gezien, maar was het ook gewoon echt slecht en creerden jullie nauwelijks kansen?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe jij en je mede psv fans zich gister voelden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die is in de minuten die hij maakte zo slecht in vorm. Die heeft niet eens het recht op een selectieplaats momenteel.quote:![]()
Lachende PSV lurkers incomingI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Te weinig iig. En deze verdediging is gewoon vele malen slechter.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb t niet gezien, maar was het ook gewoon echt slecht en creerden jullie nauwelijks kansen?![]()
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik zag meer kansen voor Ajax.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Ajax komt met een punt nog heel goed weg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede vorm krijg je dan ook niet van bank zitten.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is in de minuten die hij maakte zo slecht in vorm. Die heeft niet eens het recht op een selectieplaats momenteel.
Gewoon opstellen en vertrouwen geven.Oh.![]()
One-trick-pony. Draven en die bal voor janken. Over een beperkte speler gesproken..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef wieisboos het volgende:
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgevenDit, dus.![]()
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik zag meer kansen voor Ajax.Dit, dus.![]()
Die had de eerste helft ook gewoon de bal aan Milik moeten geven ipv zelf schieten.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
One-trick-pony. Draven en die bal voor janken. Over een beperkte speler gesproken..Oh.![]()
Als die jongens iets meer overzicht hadden, speelden ze waarschijnlijk niet bij NECquote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.Oh.![]()
Volgende week is een win dus een must?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had de eerste helft ook gewoon de bal aan Milik moeten geven ipv zelf schieten.graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die jongens iets meer overzicht hadden, speelden ze waarschijnlijk niet bij NEC![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geluk van de toekomstig kampioen daar in Amsterdam.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik kap trouwens maar met Ajax kijken. Twee keer niet gekeken, twee keer prima spel. Ik kijk weer eens en ja hoor...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik bedoel in de eindpass. Zoals ze counteren vind ik dit NEC een heel behoorlijk voetballende ploeg. Die 2-2 was fenomenaal.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die jongens iets meer overzicht hadden, speelden ze waarschijnlijk niet bij NECDit, dus.![]()
Dat lijkt mij wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week is een win dus een must?
Wat niet gaat gebeuren. Ajax wordt geslacht daar met deze defensie.Oh.![]()
Ach nee joh, met een gelijk spel is het ook nog lang niet gespeeld. Het kan hoe dan ook nog alle kanten op.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week is een win dus een must?![]()
Niet winnen is einde seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week is een win dus een must?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Op zich wel beter. Nu zijn we alsnog de underdog tegen PSV.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die 2-2 was een hele mooie goal ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel in de eindpass. Zoals ze counteren vind ik dit NEC een heel behoorlijk voetballende ploeg. Die 2-2 was fenomenaal.Oh.![]()
Met dit Ajax is het gewoon gelopen zaak. Volgende week een pak op de broek, en einde seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach nee joh, met een gelijk spel is het ook nog lang niet gespeeld. Het kan hoe dan ook nog alle kanten op.
Hoop dat Frank snel maar pleite is daarna.![]()
Is toch zowat elke wedstrijd beslissend, zeker voor een eerste seizoen zeer knap.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef Gruisman het volgende:
Younes trouwensrendement moet alleen omhoog
Snelle Egel![]()
Show it.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat mag ik graag horen, ook wat betreft de aankopen die ik verwacht?![]()
Zo zonde dat hij de eerste seizoenshelft vaak niet werd opgesteld omdat Fischer.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch zowat elke wedstrijd beslissend, zeker voor een eerste seizoen zeer knap.![]()
Wat zijn zijn statistieken eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch zowat elke wedstrijd beslissend, zeker voor een eerste seizoen zeer knap.
Zeker 5 goals en 7 assists ofzo toch?Oh.![]()
quote:quote:Op zondag 13 maart 2016 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik voorspel Santos, Ramselaar en een kneus van az.![]()
Maar je hoopt het toch na een aardige reeks en puntverlies van PSV..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Met dit Ajax is het gewoon gelopen zaak. Volgende week een pak op de broek, en einde seizoen.
Hoop dat Frank snel maar pleite is daarna.![]()
De nieuwe Rosales.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voorspel een aankoop uit Zuid-AmerikaSnelle Egel![]()
Volgende week gaat gewoon 3,4-0 worden voor PSV zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Met dit Ajax is het gewoon gelopen zaak. Volgende week een pak op de broek, en einde seizoen.
Hoop dat Frank snel maar pleite is daarna.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wout Weghorst zou ook niet misstaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voorspel een aankoop uit Zuid-Amerika![]()
We zijn er gewoon weer ingetrapt, valse hoopgodquote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar je hoopt het toch na een aardige reeks en puntverlies van PSV...
![]()
Ik zie Klaassen niet vertrekken deze zomer.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van:
Klaassen <---> HenriksenOh.![]()
Ik betwijfel nog steeds of je echt veel aan Klaassen mist. Hij is niet constant genoeg voor zijn type speler.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen <---> Henriksen![]()
Klaassen naar AZ ja?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen <---> Henriksen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het is een speler die het van beweging en alles dus box-to-box moet hebben, gewoon zoals hij de rechtsmid invulde in het 4-1-2-3 systeem.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel nog steeds of je echt veel aan Klaassen mist. Hij is niet constant genoeg voor zijn type speler.![]()
Geldt voor heel Ajax.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel nog steeds of je echt veel aan Klaassen mist. Hij is niet constant genoeg voor zijn type speler.![]()
Sluit er een weddenschap op af.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben jullie toch even pech dat Van der Hoorn geen rood kreeg voor die elleboog.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Fischer die z'n eigen verdediging maar eens met de bal aan de voet opzoekt in blessuretijd. Wat een totale idioot.Dit, dus.![]()
Hahahahaha madquote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sluit er een weddenschap op af.![]()
Ik heb je nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV ons volgende week compleet vernederen.![]()
Ik hoop het gewoon ook, tijd voor paniek imho.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Toen het publiek begon te fluiten zag je dat die meteen wanhopig de bal afgafquote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef Buitendam het volgende:
Fischer die z'n eigen verdediging maar eens met de bal aan de voet opzoekt in blessuretijd. Wat een totale idioot.![]()
![]()
In before ''haha je zei 5-0 gisteren xd xd xd''quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zal voortaan beter naar je luisteren.![]()
Die man kan echt niet meer hé, wat daar toch mee is.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef Buitendam het volgende:
Fischer die z'n eigen verdediging maar eens met de bal aan de voet opzoekt in blessuretijd. Wat een totale idioot.
Die vrije ballen van Gudelj zijn ook om te kotsen trouwens, terwijl je Schone in het veld hebt.![]()
Dat gebeurt niet. Wordt gewoon een spannende wedstrijd met strijd, gebakkes, veel kaarten en een krappe uitslag.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Stel je niet aan man.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV ons volgende week compleet vernederen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Met Viergever en Hoorn in het centrum?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Wordt gewoon een spannende wedstrijd met strijd, gebakkes, veel kaarten en een krappe uitslag.![]()
3/4-0.![]()
Die paar mensen op de tribune heeft hij echt niet gehoord hoor. Er hadden er weer veel de griep.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toen het publiek begon te fluiten zag je dat die meteen wanhopig de bal afgaf![]()
Meh weet niet. PSV ligt ons gewoon niet, en met die 2 koekenbakkers in onze verdediging zou het wel eens dramatisch kunnen worden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Wordt gewoon een spannende wedstrijd met strijd, gebakkes, veel kaarten en een krappe uitslag.![]()
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.
Je moet nog eens goed naar vooral dat eerste tegendoelpunt kijken.![]()
Sarcastisch? Goal van Santos was gewoon Mike's foutquote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.![]()
Nou goed verdedigen is andersquote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gast...quote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.
Dat centrum bij de 1e goal.![]()
![]()
Klaassen: 'Het was een uitgelezen mogelijkheid om de koppositie over te nemen. Maar helaas. Nu moet het volgende week maar' #foxsports
Totaal geen realiteitsbesef deze man.Snelle Egel![]()
Dat was echt bizar.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toen het publiek begon te fluiten zag je dat die meteen wanhopig de bal afgafDit, dus.![]()
Ik bedoel dat ik het tactisch falen in de tweede helft een veel belangrijkere factor vond in het uitblijven van de 3-1/4-1.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast...
Dat centrum bij de 1e goal.![]()
De rest was ook matig ja, maar met een normaal centrum had je alsnog gewoon 2-0 gewonnen. Die zijn nog net even een heel groot stuk dramatischer dan de rest.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik bedoel het wat anders: formuleer het slechts verkeerd.![]()
Dacht ik ook precies, maar hij moet dan ook meteen een reactie geven.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:54 schreef S0nic het volgende:
Klaassen: 'Het was een uitgelezen mogelijkheid om de koppositie over te nemen. Maar helaas. Nu moet het volgende week maar' #foxsports
Totaal geen realiteitsbesef deze man.graag op anoniem![]()
Die deed het na Ajax nog best goed in Frankrijk. Weer zo'n mooi voorbeeld van een 4-4-2 spits die niet goed gescout was.quote:Snelle Egel![]()
wat zegt hij dan verkeerd? het moet volgende week toch, of het lukt is een ander verhaalquote:Op zondag 13 maart 2016 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht ik ook precies, maar hij moet dan ook meteen een reactie geven.![]()
Het enige nog erger dan onze defensie, is de scouting. Bakken er al jaren niks van.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die deed het na Ajax nog best goed in Frankrijk. Weer zo'n mooi voorbeeld van een 4-4-2 spits die niet goed gescout was.![]()
Mja, dat dus. Hij kan als aanvoerder ook moeilijk zeggen dat ze het volgende week waarschijnlijk ook niet gaan redden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij dan verkeerd? het moet volgende week toch, of het lukt is een ander verhaal![]()
We voetballen al sinds begin februari met dit centrum, iedereen wist dat de back-ups van dramatisch niveau waren: het komt niet uit de lucht vallen om het zo maar te zeggen. Ik vind het slechts onbegrijpelijk dat er zo weinig beweging in het middenveld zat, er niet snel werd ingegrepen op overschot ruimtes aan de NEC-linkerkant.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest was ook matig ja, maar met een normaal centrum had je alsnog gewoon 2-0 gewonnen. Die zijn nog net even een heel groot stuk dramatischer dan de rest.![]()
Oké dat is ook weer waar. Ik ben gewoon mad dat ze een mooie uitgangspositie hebben laten liggenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, dat dus. Hij kan als aanvoerder ook moeilijk zeggen dat ze het volgende week waarschijnlijk ook niet gaan redden.
Snelle Egel![]()
Ik vind Younes wel de beste aankoop in jaren. Maar dat was ook meer een gelukstreffer eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Het enige nog erger dan onze defensie, is de scouting. Bakken er al jaren niks van.Snelle Egel![]()
Is inderdaad zondequote:Op zondag 13 maart 2016 19:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Oké dat is ook weer waar. Ik ben gewoon mad dat ze een mooie uitgangspositie hebben laten liggen![]()
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn. We gaan hard pak op de broek krijgen zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV ons volgende week compleet vernederen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kut hoeren van PSV worden helaas kampioen. Bedankt Ajax!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2016 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
Kut hoeren van PSV worden helaas kampioen. Bedankt Ajax!![]()
Drankie bedankt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik neig naar een oneens.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef S0nic het volgende:
Stelling: De blessures van Tete en Riedewald is Ajax fataal geworden.![]()
Eens. Tot dat moment ging het eigenlijk goed.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef S0nic het volgende:
Stelling: De blessures van Tete en Riedewald is Ajax fataal geworden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Uiteindelijk wel maar dan moet je maar zorgen dat je betere vervangers hebt, PSV heeft ook veel geblesseerden (gehad).quote:Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef S0nic het volgende:
Stelling: De blessures van Tete en Riedewald is Ajax fataal geworden.![]()
Het ging goed zonder ze, maar vandaag zag je dat je die 2 echt mist.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef S0nic het volgende:
Stelling: De blessures van Tete en Riedewald is Ajax fataal geworden.
Volgende week gaat je dat helemaal opbreken.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Luuk de Jong tegen Viergever en Hoornquote:Op zondag 13 maart 2016 19:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het ging goed zonder ze, maar vandaag zag je dat je die 2 echt mist.
Volgende week gaat je dat helemaal opbreken.zelfs met 1 been schiet hij er dan 3 in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee , Die kansloze aankopen gaan Ajax fataal wordenquote:Op zondag 13 maart 2016 19:10 schreef S0nic het volgende:
Stelling: De blessures van Tete en Riedewald is Ajax fataal geworden.RED ONS HENNIEGOD![]()
De enige speler waar dreiging vanuit gaat is een aankoop (Younes).quote:Op zondag 13 maart 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , Die kansloze aankopen gaan Ajax fataal wordenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Misschien al gepost maar lees dus net dat Fischer deze week niet eens een voetbalspelletje winnen van Enzo Knol
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Viergever doet het juist andersomquote:Op zondag 13 maart 2016 19:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
De enige speler waar dreiging vanuit gaat is een aankoop (Younes).RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Viergever doet het juist andersom.
![]()
Eens.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
De enige speler waar dreiging vanuit gaat is een aankoop (Younes).graag op anoniem![]()
Waarom laat Ajax dit gezwel gewoon binnen?quote:Op zondag 13 maart 2016 19:44 schreef gazhims3lv het volgende:
Misschien al gepost maar lees dus net dat Fischer deze week niet eens een voetbalspelletje winnen van Enzo Knol![]()
![]()
De 1-1 vind ik nog pijnlijkerquote:Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Waar loopt dat gedrocht van een Vd Hoorn heen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een counter, zeg. Goddomme dat was de mooiste goal van het weekendquote:Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Waar loopt dat gedrocht van een Vd Hoorn heen?Dit, dus.![]()
pff.. ik heb genoeg gezien hoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Waar loopt dat gedrocht van een Vd Hoorn heen?graag op anoniem![]()
Deze farce van een voetballer kan niet genegeerd worden en er moet dringend actie ondernomen worden.quote:![]()
Ajax komt goed weg met een punt.
Bronson_ is het hier mee eens.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Zal je net zien dat van der Hoorn en Viergever deze zomer ook gewoon mogen blijven omdat ze het zo goed hebben gedaan
Oh.![]()
Ik denk dat De Boer tegen PSV beter Veltman centraal kan zetten ipv een van die twee en dan Van Rhijn er maar in als rechtsback.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat van der Hoorn en Viergever deze zomer ook gewoon mogen blijven omdat ze het zo goed hebben gedaan![]()
Van Rhijn is net zo'n kneus als Hoorn en Viergever, dus dat boeit niet heel veel denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Boer tegen PSV beter Veltman centraal kan zetten ipv een van die twee en dan Van Rhijn er maar in als rechtsback.Oh.![]()
Hij staat dan waarschijnlijk tegen Locadia, dat zou toch moeten lukken. Heel misschien Lestienne, maar dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn is net zo'n kneus als Hoorn en Viergever, dus dat boeit niet heel veel denk ik.![]()
Als van Rhijn tegen Locadia staat, maakt die laatste een hattrick.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij staat dan waarschijnlijk tegen Locadia, dat zou toch moeten lukken. Heel misschien Lestienne, maar dat verwacht ik niet.Oh.![]()
We weten allang dat hij niet goed kan verdedigen, met zijn lengte zou hij elk kopduel van Santos moeten kunnen winnenquote:Op zondag 13 maart 2016 20:09 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Waar loopt dat gedrocht van een Vd Hoorn heen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wie zou jij dan centraal in de verdediging zien bij Ajax?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je net zien dat van der Hoorn en Viergever deze zomer ook gewoon mogen blijven omdat ze het zo goed hebben gedaanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Joey vd Berg en Dirk Marcellisquote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou jij dan centraal in de verdediging zien bij Ajax?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax mag die St. Juste ophalen als talent en verder mogen ze de scouting eens aanwenden om echt goede centrale verdedigers te halen.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou jij dan centraal in de verdediging zien bij Ajax?Oh.![]()
Wat te denken van Tom Beugelsdijk en Ramon Zomerquote:Op zondag 13 maart 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Etienne Reijnen en Jop van der LindenRED ONS HENNIEGOD![]()
Jammer weer hoor... nu kan PSV volgend komende zondag de strijd om het kampioenschap al in het slot gooien.![]()
Kai Heerings en Ted van de Pavert.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat te denken van Tom Beugelsdijk en Ramon Zomer![]()
Misschien halen ze Letschert deze zomer wel binnen jongens. Ze hebben goede ervaringen met verdedigers van FC Utrecht.![]()
Ted vd Pavert > Sergio Ramosquote:Op zondag 13 maart 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kai Heerings en Ted van de Pavert.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat je vandaag de titel hebt verspeeld. Qua punten is er nu nog niets verloren, maar de druk had je vandaag in Eindhoven moeten leggen.
Een overwinning daar had je de titel opgeleverd, nu zal PSV zondag redelijk vrij in het hoofd aan de aftrap staan en kun je jezelf geen nederlaag meer permitteren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat lijkt me wat prematuur, maar het was in ieder geval wel lekker geweest om vandaag te winnen. Dan had volgende week de druk om te winnen bij PSV gelegen. Nu moet Ajax winnen om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat je vandaag de titel hebt verspeeld. Qua punten is er nu nog niets verloren, maar de druk had je vandaag in Eindhoven moeten leggen.
Een overwinning daar had je de titel opgeleverd, nu zal PSV zondag redelijk vrij in het hoofd aan de aftrap staan en kun je jezelf geen nederlaag meer permitteren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
PSV moet naar AZ. 1 punt stelt niks voor. 4 punten wordt het lastig.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Een overwinning daar had je de titel opgeleverd, nu zal PSV zondag redelijk vrij in het hoofd aan de aftrap staan en kun je jezelf geen nederlaag meer permitteren.![]()
AZ heeft al laten zien niet tegen de grote clubs te zijn opgewassen.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moet naar AZ. 1 punt stelt niks voor. 4 punten wordt het lastig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het vervelende is dat PSV nu aan een gelijkspel genoeg heeft om eerste te blijven. Dus die parkeren de bus en loeren op de counter. Ajax zal moeten komen, moet winnen, dat is een lastige uitgangspositie in Eindhovenquote:Op zondag 13 maart 2016 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat prematuur, maar het was in ieder geval wel lekker geweest om vandaag te winnen. Dan had volgende week de druk om te winnen bij PSV gelegen. Nu moet Ajax winnen om niet van andere clubs afhankelijk te zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor het eerst dat ik dit leesquote:Op zondag 13 maart 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer steekt de laatste tijd ook in een matige vorm![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vervelende is dat PSV nu aan een gelijkspel genoeg heeft om eerste te blijven. Dus die parkeren de bus en loeren op de counter. Ajax zal moeten komen, moet winnen, dat is een lastige uitgangspositie in Eindhoven
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar het is te voorbarig om te zeggen dat dan al iets beslist zou zijn. Ajax speelt een lastige wedstrijd om 12:30 tegen Utrecht en uit tegen Heerenveen. PSV zie ik geen punten meer verspelen na volgende week.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het 12:30 gebeuren relevant?quote:Op zondag 13 maart 2016 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het is te voorbarig om te zeggen dat dan al iets beslist zou zijn. Ajax speelt een lastige wedstrijd om 12:30 tegen Utrecht en uit tegen Heerenveen. PSV zie ik geen punten meer verspelen na volgende week.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Normaliter ligt dat tijdstip Ajax minder goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja, niemand zag PSV gisteren punten laten liggen. Toch doen ze het.quote:Op zondag 13 maart 2016 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het is te voorbarig om te zeggen dat dan al iets beslist zou zijn. Ajax speelt een lastige wedstrijd om 12:30 tegen Utrecht en uit tegen Heerenveen. PSV zie ik geen punten meer verspelen na volgende week.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heb je daar cijfers van met betrekking tot dit jaar?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Normaliter ligt dat tijdstip Ajax minder goedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In voetbal is alles mogelijk inderdaad. Maar wat ik bedoel is dat PSV na de wedstrijd van volgende week een makkelijker programma heeft dan Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, niemand zag PSV gisteren punten laten liggen. Toch doen ze het.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Neequote:Op zondag 13 maart 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers van met betrekking tot dit jaar?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan is het nog koud , winderig. Spaghetti niet goed verwerkt na een avondje met de boys high worden in de plaatselijke stripclubquote:Op zondag 13 maart 2016 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Normaliter ligt dat tijdstip Ajax minder goed
Zware tijden ja .
Wat een onzin trouwensRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik geloof dat je één van de weinigen bent die daar zo over denkt.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In voetbal is alles mogelijk inderdaad. Maar wat ik bedoel is dat PSV na de wedstrijd van volgende week een makkelijker programma heeft dan AjaxVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Los van het tijdstip, Utrecht is een lastige tegenstander die liever zou degraderen als ze daarmee Ajax van een kampioenschap konden afhoudenquote:Op zondag 13 maart 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je jankt er jaren over op basis van onderbuikgevoelens.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, dit is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In voetbal is alles mogelijk inderdaad. Maar wat ik bedoel is dat PSV na de wedstrijd van volgende week een makkelijker programma heeft dan Ajax![]()
Want? PSV heeft nog 1 lastige wedstrijd, uit tegen AZ die al heeft aangetoond niet te kunnen winnen van de grote clubs.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, dit is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel.
Ajax heeft drie lastige wedstrijden, tegen Utrecht, FC Twente en HeerenveenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Even op onderzoek uit gegaan. Ajax heeft in de competitie zeven keer puntverlies geleden, waarvan slechts twee keer om 12:30. Ajax heeft in totaal eveneens 7 keer gespeeld om 12:30, waarvan het dus twee keer puntverlies leed.quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV speelt ook nog tegen Vitesse en het traditioneel lastige Roda. Ajax wint meestal van Heerenveen en Twente-thuis valt natuurlijk niet onder 'lastig'.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? PSV heeft nog 1 lastige wedstrijd, uit tegen AZ die al heeft aangetoond niet te kunnen winnen van de grote clubs.
Ajax heeft drie lastige wedstrijden, tegen Utrecht, FC Twente en Heerenveen![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)-rij-ongeslagen.html
http://www.ajaxprimeur.nl(...)op-nieuw-record.html
Meer puntverlies in lunchduels is dus gewoon pure nonsens![]()
Vitesse verloor thuis van Feyenoord die er niets van kan. Roda JC zal vanwege de locatie liever willen dat PSV kampioen wordt.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV speelt ook nog tegen Vitesse en het traditioneel lastige Roda. Ajax wint meestal van Heerenveen en Twente-thuis valt natuurlijk niet onder 'lastig'.
Twente thuis zou normaliter makkelijke winst betekenen ware het niet dat die nu in een flow zitten. Ik acht ze net zo sterk als NEC, vandaag hebben we gezien hoe lastig dat is voor Ajax zelfs in de ArenaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV wint zijn ze kampioen. Bij elk ander resultaat ligt het nog openquote:Op zondag 13 maart 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
Wie volgende week wint is kampioen.
Met een gelijkspel ligt het nog open.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ietwat gedateerde bronnen wel, zeker met Utrecht uit in het achterhoofd. Maar goed, ook om 12:30 worden er natuurlijk wel eens punten verlorenquote:Op zondag 13 maart 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)-rij-ongeslagen.html
http://www.ajaxprimeur.nl(...)op-nieuw-record.html
Meer puntverlies in lunchduels is dus gewoon pure nonsensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja goed, in 2012 waren lunchduels inderdaad verschrikkelijk kut, maar laatste jaren is dat alweer beter. Getuige deze artikelen (seizoenen 2013/2014, 2014/2015) is het nu eigenlijk zo dat je met een gerust hart kan toeleven naar een lunchduel van Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ietwat gedateerde bronnen wel, zeker met Utrecht uit in het achterhoofd. Maar goed, ook om 12:30 worden er natuurlijk wel eens punten verloren![]()
Ga er op 3 april staan met een bord waarop je Wim Jonk eist.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
Ik heb vandaag ¤0.80 cent betaald om te gaan, en ik voel me bestolen.![]()
Daar doe ik aan mee. Bosz mag eventueel ook nog welquote:Op zondag 13 maart 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga er op 3 april staan met een bord waarop je Wim Jonk eist.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
WANBELEID WANBELEIDquote:Op zondag 13 maart 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga er op 3 april staan met een bord waarop je Wim Jonk eist.![]()
Jonk heeft geen schijn van kans denk ik. Wil wellicht zelf ook nietquote:Op zondag 13 maart 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
Wim Jonk als hoofdtrainer zou de absolute droom zijn.
Zal toch wel vdbrom wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet dan werken met mensen die hem een mes in de rug staken. Dus van z'n leven niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jonk heeft geen schijn van kans denk ik. Wil wellicht zelf ook nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik had bijna precies dezelfde tekst klaarstaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet dan werken met mensen die hem een mes in de rug staken. Dus van z'n leven niet.
Werken met Bergkamp terwijl hij openlijk in de VI al zijn mankementen openbaarde en hem ontsloeg![]()
Hopelijk gaat Dennis zo naar Arsenal .quote:Op zondag 13 maart 2016 21:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had bijna precies dezelfde tekst klaarstaan.
Werken met Bergkamp terwijl hij openlijk in de VI al zijn mankementen openbaarde en hem ontsloegRED ONS HENNIEGOD![]()
Met Frank?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Dennis zo naar Arsenal .![]()
Dan zal het bier rijkelijk vloeien in huize Taglianoquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze hebben daar in ieder geval wel constante beschikking over Sanogoquote:Op zondag 13 maart 2016 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee met Netto . Old Boys-netwerk daar met demente Wenger![]()
''Zeg Arsène , wat kan die jongen eigenlijk ?''quote:Op zondag 13 maart 2016 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze hebben daar in ieder geval wel constante beschikking over Sanogo
-NettoRED ONS HENNIEGOD![]()
"Maar 12 maanden geleden was ie nog goed?"quote:Op zondag 13 maart 2016 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Zeg Arsène , wat kan die jongen eigenlijk ?''
-Netto![]()
''Ja maar wel wat blessuregevoelig. Vraag aan fucking Auxerre 2 (Ligue 2) wat voor een god het is.''quote:Op zondag 13 maart 2016 21:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
"Maar 12 maanden geleden was ie nog goed?"RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit vroeg hij ook aan Earnest Stewart over Gudelj nadat ze hem al gekocht haddenquote:Op zondag 13 maart 2016 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Zeg Arsène , wat kan die jongen eigenlijk ?''
-Netto
Oh.![]()
Kan best dat die gek zijn functie als 1 grote grap ziet , want dan zie ik er de humor wel van inquote:Op zondag 13 maart 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vroeg hij ook aan Earnest Stewart over Gudelj nadat ze hem al gekocht haddenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vraag me echt af wat die malloot elke dag op zijn kantoor doet.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best dat die gek zijn functie als 1 grote grap ziet , want dan zie ik er de humor wel van inOh.![]()
Geld tellengodquote:Op zondag 13 maart 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die malloot elke dag op zijn kantoor doet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Leg dit eventjes uit.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk zinspelen ze inmiddels op een Guido Albers-pact.Oh.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk zinspelen ze inmiddels op een Guido Albers-pact.
RED ONS HENNIEGOD![]()
VBL / AFC AJAX #2646 Met haters waarop we stuntenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk zinspelen ze inmiddels op een Guido Albers-pact.
Doel je hierop?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah ja die iddquote:Op zondag 13 maart 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2646 Met haters waarop we stunten
Doel je hierop?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: