SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgeven![]()
Jammer dat jullie onze gift niet accepteren, maar even goeie vrienden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lachwekkend, treurig, dramatisch, ondermaats. Volgende week pak op de broek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik weet nu hoe jij en je mede psv fans zich gister voelden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie onze gift niet accepteren, maar even goeie vrienden![]()
Misschien kunnen ze Christian Eriksen even bellenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De nood voor een voetballend goede 10 op het middenveld is zo groot.![]()
Kampioenschap kan je wel vergeten met deze uitslagen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze komt erg hard aan wat betreft het kampioenschapDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die speelt al jaren niet meer bij Ajax man.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef wieisboos het volgende:
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgeven![]()
Sinkgraven opstellen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De nood voor een voetballend goede 10 op het middenveld is zo groot.Oh.![]()
Heb t niet gezien, maar was het ook gewoon echt slecht en creerden jullie nauwelijks kansen?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe jij en je mede psv fans zich gister voelden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die is in de minuten die hij maakte zo slecht in vorm. Die heeft niet eens het recht op een selectieplaats momenteel.quote:![]()
Lachende PSV lurkers incomingI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Te weinig iig. En deze verdediging is gewoon vele malen slechter.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb t niet gezien, maar was het ook gewoon echt slecht en creerden jullie nauwelijks kansen?![]()
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik zag meer kansen voor Ajax.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Ajax komt met een punt nog heel goed weg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede vorm krijg je dan ook niet van bank zitten.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is in de minuten die hij maakte zo slecht in vorm. Die heeft niet eens het recht op een selectieplaats momenteel.
Gewoon opstellen en vertrouwen geven.Oh.![]()
One-trick-pony. Draven en die bal voor janken. Over een beperkte speler gesproken..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef wieisboos het volgende:
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgevenDit, dus.![]()
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik zag meer kansen voor Ajax.Dit, dus.![]()
Die had de eerste helft ook gewoon de bal aan Milik moeten geven ipv zelf schieten.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
One-trick-pony. Draven en die bal voor janken. Over een beperkte speler gesproken..Oh.![]()
Als die jongens iets meer overzicht hadden, speelden ze waarschijnlijk niet bij NECquote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.Oh.![]()
Volgende week is een win dus een must?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die had de eerste helft ook gewoon de bal aan Milik moeten geven ipv zelf schieten.graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die jongens iets meer overzicht hadden, speelden ze waarschijnlijk niet bij NEC![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geluk van de toekomstig kampioen daar in Amsterdam.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik kap trouwens maar met Ajax kijken. Twee keer niet gekeken, twee keer prima spel. Ik kijk weer eens en ja hoor...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik bedoel in de eindpass. Zoals ze counteren vind ik dit NEC een heel behoorlijk voetballende ploeg. Die 2-2 was fenomenaal.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die jongens iets meer overzicht hadden, speelden ze waarschijnlijk niet bij NECDit, dus.![]()
Dat lijkt mij wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week is een win dus een must?
Wat niet gaat gebeuren. Ajax wordt geslacht daar met deze defensie.Oh.![]()
Ach nee joh, met een gelijk spel is het ook nog lang niet gespeeld. Het kan hoe dan ook nog alle kanten op.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week is een win dus een must?![]()
Niet winnen is einde seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week is een win dus een must?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Op zich wel beter. Nu zijn we alsnog de underdog tegen PSV.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Die 2-2 was een hele mooie goal ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoel in de eindpass. Zoals ze counteren vind ik dit NEC een heel behoorlijk voetballende ploeg. Die 2-2 was fenomenaal.Oh.![]()
Met dit Ajax is het gewoon gelopen zaak. Volgende week een pak op de broek, en einde seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach nee joh, met een gelijk spel is het ook nog lang niet gespeeld. Het kan hoe dan ook nog alle kanten op.
Hoop dat Frank snel maar pleite is daarna.![]()
Is toch zowat elke wedstrijd beslissend, zeker voor een eerste seizoen zeer knap.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:41 schreef Gruisman het volgende:
Younes trouwensrendement moet alleen omhoog
Snelle Egel![]()
Show it.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat mag ik graag horen, ook wat betreft de aankopen die ik verwacht?![]()
Zo zonde dat hij de eerste seizoenshelft vaak niet werd opgesteld omdat Fischer.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch zowat elke wedstrijd beslissend, zeker voor een eerste seizoen zeer knap.![]()
Wat zijn zijn statistieken eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is toch zowat elke wedstrijd beslissend, zeker voor een eerste seizoen zeer knap.
Zeker 5 goals en 7 assists ofzo toch?Oh.![]()
quote:quote:Op zondag 13 maart 2016 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik voorspel Santos, Ramselaar en een kneus van az.![]()
Maar je hoopt het toch na een aardige reeks en puntverlies van PSV..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Met dit Ajax is het gewoon gelopen zaak. Volgende week een pak op de broek, en einde seizoen.
Hoop dat Frank snel maar pleite is daarna.![]()
De nieuwe Rosales.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voorspel een aankoop uit Zuid-AmerikaSnelle Egel![]()
Volgende week gaat gewoon 3,4-0 worden voor PSV zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:45 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Met dit Ajax is het gewoon gelopen zaak. Volgende week een pak op de broek, en einde seizoen.
Hoop dat Frank snel maar pleite is daarna.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wout Weghorst zou ook niet misstaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik voorspel een aankoop uit Zuid-Amerika![]()
We zijn er gewoon weer ingetrapt, valse hoopgodquote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar je hoopt het toch na een aardige reeks en puntverlies van PSV...
![]()
Ik zie Klaassen niet vertrekken deze zomer.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van:
Klaassen <---> HenriksenOh.![]()
Ik betwijfel nog steeds of je echt veel aan Klaassen mist. Hij is niet constant genoeg voor zijn type speler.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen <---> Henriksen![]()
Klaassen naar AZ ja?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaassen <---> Henriksen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het is een speler die het van beweging en alles dus box-to-box moet hebben, gewoon zoals hij de rechtsmid invulde in het 4-1-2-3 systeem.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel nog steeds of je echt veel aan Klaassen mist. Hij is niet constant genoeg voor zijn type speler.![]()
Geldt voor heel Ajax.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel nog steeds of je echt veel aan Klaassen mist. Hij is niet constant genoeg voor zijn type speler.![]()
Sluit er een weddenschap op af.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben jullie toch even pech dat Van der Hoorn geen rood kreeg voor die elleboog.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Fischer die z'n eigen verdediging maar eens met de bal aan de voet opzoekt in blessuretijd. Wat een totale idioot.Dit, dus.![]()
Hahahahaha madquote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sluit er een weddenschap op af.![]()
Ik heb je nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV ons volgende week compleet vernederen.![]()
Ik hoop het gewoon ook, tijd voor paniek imho.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Toen het publiek begon te fluiten zag je dat die meteen wanhopig de bal afgafquote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef Buitendam het volgende:
Fischer die z'n eigen verdediging maar eens met de bal aan de voet opzoekt in blessuretijd. Wat een totale idioot.![]()
![]()
In before ''haha je zei 5-0 gisteren xd xd xd''quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zal voortaan beter naar je luisteren.![]()
Die man kan echt niet meer hé, wat daar toch mee is.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef Buitendam het volgende:
Fischer die z'n eigen verdediging maar eens met de bal aan de voet opzoekt in blessuretijd. Wat een totale idioot.
Die vrije ballen van Gudelj zijn ook om te kotsen trouwens, terwijl je Schone in het veld hebt.![]()
Dat gebeurt niet. Wordt gewoon een spannende wedstrijd met strijd, gebakkes, veel kaarten en een krappe uitslag.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Stel je niet aan man.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV ons volgende week compleet vernederen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Met Viergever en Hoorn in het centrum?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Wordt gewoon een spannende wedstrijd met strijd, gebakkes, veel kaarten en een krappe uitslag.![]()
3/4-0.![]()
Die paar mensen op de tribune heeft hij echt niet gehoord hoor. Er hadden er weer veel de griep.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toen het publiek begon te fluiten zag je dat die meteen wanhopig de bal afgaf![]()
Meh weet niet. PSV ligt ons gewoon niet, en met die 2 koekenbakkers in onze verdediging zou het wel eens dramatisch kunnen worden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Wordt gewoon een spannende wedstrijd met strijd, gebakkes, veel kaarten en een krappe uitslag.![]()
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.
Je moet nog eens goed naar vooral dat eerste tegendoelpunt kijken.![]()
Sarcastisch? Goal van Santos was gewoon Mike's foutquote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.![]()
Nou goed verdedigen is andersquote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gast...quote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar vandaag lag het iig niet aan Viergever en Van der Hoorn. Makkelijk om het daar op af te schuiven voor vandaag.
Dat centrum bij de 1e goal.![]()
![]()
Klaassen: 'Het was een uitgelezen mogelijkheid om de koppositie over te nemen. Maar helaas. Nu moet het volgende week maar' #foxsports
Totaal geen realiteitsbesef deze man.Snelle Egel![]()
Dat was echt bizar.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toen het publiek begon te fluiten zag je dat die meteen wanhopig de bal afgafDit, dus.![]()
Ik bedoel dat ik het tactisch falen in de tweede helft een veel belangrijkere factor vond in het uitblijven van de 3-1/4-1.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast...
Dat centrum bij de 1e goal.![]()
De rest was ook matig ja, maar met een normaal centrum had je alsnog gewoon 2-0 gewonnen. Die zijn nog net even een heel groot stuk dramatischer dan de rest.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik bedoel het wat anders: formuleer het slechts verkeerd.![]()
Dacht ik ook precies, maar hij moet dan ook meteen een reactie geven.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:54 schreef S0nic het volgende:
Klaassen: 'Het was een uitgelezen mogelijkheid om de koppositie over te nemen. Maar helaas. Nu moet het volgende week maar' #foxsports
Totaal geen realiteitsbesef deze man.graag op anoniem![]()
Die deed het na Ajax nog best goed in Frankrijk. Weer zo'n mooi voorbeeld van een 4-4-2 spits die niet goed gescout was.quote:Snelle Egel![]()
wat zegt hij dan verkeerd? het moet volgende week toch, of het lukt is een ander verhaalquote:Op zondag 13 maart 2016 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dacht ik ook precies, maar hij moet dan ook meteen een reactie geven.![]()
Het enige nog erger dan onze defensie, is de scouting. Bakken er al jaren niks van.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die deed het na Ajax nog best goed in Frankrijk. Weer zo'n mooi voorbeeld van een 4-4-2 spits die niet goed gescout was.![]()
Mja, dat dus. Hij kan als aanvoerder ook moeilijk zeggen dat ze het volgende week waarschijnlijk ook niet gaan redden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zegt hij dan verkeerd? het moet volgende week toch, of het lukt is een ander verhaal![]()
We voetballen al sinds begin februari met dit centrum, iedereen wist dat de back-ups van dramatisch niveau waren: het komt niet uit de lucht vallen om het zo maar te zeggen. Ik vind het slechts onbegrijpelijk dat er zo weinig beweging in het middenveld zat, er niet snel werd ingegrepen op overschot ruimtes aan de NEC-linkerkant.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest was ook matig ja, maar met een normaal centrum had je alsnog gewoon 2-0 gewonnen. Die zijn nog net even een heel groot stuk dramatischer dan de rest.![]()
Oké dat is ook weer waar. Ik ben gewoon mad dat ze een mooie uitgangspositie hebben laten liggenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, dat dus. Hij kan als aanvoerder ook moeilijk zeggen dat ze het volgende week waarschijnlijk ook niet gaan redden.
Snelle Egel![]()
Ik vind Younes wel de beste aankoop in jaren. Maar dat was ook meer een gelukstreffer eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:57 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Het enige nog erger dan onze defensie, is de scouting. Bakken er al jaren niks van.Snelle Egel![]()
Is inderdaad zondequote:Op zondag 13 maart 2016 19:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Oké dat is ook weer waar. Ik ben gewoon mad dat ze een mooie uitgangspositie hebben laten liggen![]()
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn. We gaan hard pak op de broek krijgen zo.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik zie PSV ons volgende week compleet vernederen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: