SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgeven![]()
Jammer dat jullie onze gift niet accepteren, maar even goeie vrienden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lachwekkend, treurig, dramatisch, ondermaats. Volgende week pak op de broek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik weet nu hoe jij en je mede psv fans zich gister voelden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat jullie onze gift niet accepteren, maar even goeie vrienden![]()
Misschien kunnen ze Christian Eriksen even bellenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De nood voor een voetballend goede 10 op het middenveld is zo groot.![]()
Kampioenschap kan je wel vergeten met deze uitslagen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze komt erg hard aan wat betreft het kampioenschapDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die speelt al jaren niet meer bij Ajax man.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef wieisboos het volgende:
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgeven![]()
Sinkgraven opstellen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
De nood voor een voetballend goede 10 op het middenveld is zo groot.Oh.![]()
Heb t niet gezien, maar was het ook gewoon echt slecht en creerden jullie nauwelijks kansen?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe jij en je mede psv fans zich gister voelden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die is in de minuten die hij maakte zo slecht in vorm. Die heeft niet eens het recht op een selectieplaats momenteel.quote:![]()
Lachende PSV lurkers incomingI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Te weinig iig. En deze verdediging is gewoon vele malen slechter.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb t niet gezien, maar was het ook gewoon echt slecht en creerden jullie nauwelijks kansen?![]()
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik zag meer kansen voor Ajax.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Ajax komt met een punt nog heel goed weg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede vorm krijg je dan ook niet van bank zitten.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is in de minuten die hij maakte zo slecht in vorm. Die heeft niet eens het recht op een selectieplaats momenteel.
Gewoon opstellen en vertrouwen geven.Oh.![]()
One-trick-pony. Draven en die bal voor janken. Over een beperkte speler gesproken..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:36 schreef wieisboos het volgende:
Die laatste bal was ook weer zo typerend. Bazoer stond helemaal vrij op randje 16 maar het enige wat Dijks wil is die bal zo snel mogelijk blind voorgevenDit, dus.![]()
Ik zag de beste kansen voor NEC. Als die jongens toch iets meer overzicht hadden.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik zag meer kansen voor Ajax.Dit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: