Danni Lowinsky.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie is die Marlijn en waar moet ik haar van kennen? En als iemand zegt dat ik off topic ben ga ik slaan
Oh, ja zie, ik ben veel te verNetflixt, dat kijk ik allemaal niet. Thanksquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Danni Lowinsky.
En ze speelde vorig jaar in WidM.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kom je ook bij Henk kijken roosje?
Geen excuus, volgend jaar ben je weer jarig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
Iets met jarig zijn
Ahquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
Iets met jarig zijn
Volgend jaar is er ook weer een ESF.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen excuus, volgend jaar ben je weer jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
noooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef grazz het volgende:
omg it's happening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
Maar niet een van deze proporties.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgend jaar is er ook weer een ESF.
Mag toch hopen van niet!quote:Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef ato het volgende:
[..]
Bedoel je dat zij dan volgend jaar gaan?
Ze zitten op Ibiza voor de opnames van 'De beste zangers...' Sharon Doorson doet ook mee.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet!
Maar ze pappen waarschijnlijk niet voor niets met Jan aan
Als Osjien meedoet, hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je er enig plezier aan beleeftquote:Op woensdag 6 april 2016 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgend jaar is er ook weer een ESF.
Sssssttt, die is men al lang vergeten. Inmiddels heb je Zon, Maan, whatever. En ook die gaat nietquote:Op woensdag 6 april 2016 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als Osjien meedoet, hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je er enig plezier aan beleeft![]()
Zingen kunnen zij wel..quote:Op woensdag 6 april 2016 19:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze zitten op Ibiza voor de opnames van 'De beste zangers...' Sharon Doorson doet ook mee.
Ze scoren toch niet sinds het programma en de winst van The Voice, dus ze moeten wel iets aanpappen.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef roos85 het volgende:
Maar ze pappen waarschijnlijk niet voor niets met Jan aan
Yeah, hoeveel dagen moeten we nog wachten?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef loveli het volgende:
Is dit het Douwe Bob songfestivaltopic? Opzouten met die dozen.
Ik krijg zo de rillingen van die 3, met name die linkse heeft echt zo'n goedkope Oostbloksnollenuitstralingquote:Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef grazz het volgende:
omg it's happening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
Oostblok ja, en ze lijkt verdomd veel op Özil, de Turkse voetballer, ook die vissenogenquote:Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg zo de rillingen van die 3, met name die linkse heeft echt zo'n goedkope Oostbloksnollenuitstraling
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef loveli het volgende:
Is dit het Douwe Bob songfestivaltopic? Opzouten met die dozen.
Ik weet niet eens wie dat zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als Osjien meedoet, hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je er enig plezier aan beleeft![]()
Ik ben er ook bang voor, en we gaan ook nog een jaar met Jan Smit zelf opgescheept zittenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ze in de nabije toekomst zullen gaan. Die 3 laten steeds zo overduidelijk merken dat ze dat graag willen.
En dan winnen ze ook.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, en we gaan ook nog een jaar met Jan Smit zelf opgescheept zitten
Eigenlijk zouden ze enkel een Nationaal Songfestival moeten houden voor het kiezen van de artiest, nog zonder lied
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen excuus, volgend jaar ben je weer jarig.
Nee Nederland is wel klaar met O'G3ne denk ik zo, je hoort er weinig meer van behalve dat ze zichzelf opdringenquote:Op woensdag 6 april 2016 21:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En dan winnen ze ook.
''Ja want ik vond ze zo leuk bij the voice''
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Nederland is wel klaar met O'G3ne denk ik zo, je hoort er weinig meer van behalve dat ze zichzelf opdringen
Welnee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ze in de nabije toekomst zullen gaan. Die 3 laten steeds zo overduidelijk merken dat ze dat graag willen.
Dus? Gordon wil ook zo graag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
En hij ging.quote:
Nee, wel met Ruslandquote:Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
Zitten we met Ukraine in de semi eigenlijk? Want daar kunnen we de punten wel van vergeten na vanavond.
Daar kregen wij toch al nooit punten van :-)quote:Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
Zitten we met Ukraine in de semi eigenlijk? Want daar kunnen we de punten wel van vergeten na vanavond.
En als volgend jaar O'G3ne onze inzending is gaan we gewoon allemaal jouw verjaardag vieren.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als er niemand op de koffie komt, kom ik wel naar Henk.
Met die datum en de nieuwe tattoo van Douwe, moet het goed komen toch!
En die punten zullen wel binnen zijn nu. Toeval? I think not.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
Mjah. Ik hoef Osjiene ook niet zo nodig, maar goed, veel staat met een goed liedje... en als ze dat zouden hebben, tja.Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Magic echt een songfestivalnummer en denk dat ze daar wel goed mee hadden kunnen scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar verderVooral dat overdreven gevoelig-met-mijn-ogen-dicht zingen
![]()
twitter:douwe_bob twitterde op donderdag 07-04-2016 om 08:46:25Gettin' ready with @remarcable2 😎 https://t.co/SU15tRqkkf reageer retweet
Weten die landen het al wel dan? Dat zou dan dus zomaar ook omgekocht kunnen worden? Hm...quote:Op maandag 4 april 2016 20:38 schreef Em31 het volgende:
Waarom zouden ze het bekend maken van de running order steeds uitstellen?Landen die het er niet mee eens zijn ofzo?
Hij moet gewoon solo.quote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarna heel schattig enthousiast "ik kreeg een kusje van Marlijn!"![]()
Ik vind hem echt een heel lekkere manier van zingen hebben, ik denk bijna dat het wel goed gaat komen als we Waylon met wie dan ook zouden sturen.
Ik las dat Kroatië als vierde moet, had ze per ongeluk ergens gezegd, dus denk wel dat alle landen het al weten.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weten die landen het al wel dan? Dat zou dan dus zomaar ook omgekocht kunnen worden? Hm...
quote:The Webby Awards 2016
De Oscars voor het internet. Zo worden de Webby Awards genoemd. In mei worden de prestigieuze prijzen uitgereikt, voor de 20e keer alweer. En ook ditmaal zitten er Nederlandse kanshebbers tussen. Aan tafel:
Sietse Bakker. Hij maakte de website Songfestival 60 jaar.
hmm ik lees nu dit:quote:Op donderdag 7 april 2016 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Weten die landen het al wel dan? Dat zou dan dus zomaar ook omgekocht kunnen worden? Hm...
Lijkt me sterk dat ze het niet al weten, als Kroatië het wel weet? Dus als eerste zal hij dan vast niet moeten.quote:Liever niet als eerste optreden
Als vrijdag de startvolgorde bekend wordt, hoopt Douwe Bob niet als eerste van de achttien landen te moeten optreden, zo laat zijn manager Matthijs van Duijvenbode weten. „Het zou fijn zijn als we niet als eerste aan de beurt zijn. Pas na een paar nummers komt ons nummer beter tot zijn recht.”
Ook Songfestival-commentator Cornald Maas hoopt dat de Zweedse omroep ons land goedgezind is en het optreden van Douwe Bob in die zware halve finale als achtste of negende intekent. Duidelijk is al wel dat Nederland in de eerste helft moet optreden. „Perfect zou het zijn als Nederland aan de beurs is na het bombastische nummer van Hongarije en voor de hardrock van Montenegro. Dan voel je veel beter waar het om gaat.”
(link hele artikel)
quote:Maas hoopt in elk geval dat de Zweedse omroep het Nederlandse regieplan overneemt. „Er ligt een goed idee. Als dat goed wordt uitgevoerd, wordt het echt heel mooi.”
Ik heb het niet gezien, maar ik hoop dat ze hem meteen even gevraagd hebben hoe het zit met dat uitstellen van die startvolgorde-bekendmaking.quote:
Ik zou er helemaal voor zijn.quote:Op donderdag 7 april 2016 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet gewoon solo.
Direct volgend jaar.
Zeker nu Nederland hem ook een stuk toffer lijkt te vinden.
Het stelde echt niks voor dit itemquote:Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik hoop dat ze hem meteen even gevraagd hebben hoe het zit met dat uitstellen van die startvolgorde-bekendmaking.
Dus men weet nu nog niet of het plan goed gekeurd is???quote:Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
hmm ik lees nu dit:
[..]
Lijkt me sterk dat ze het niet al weten, als Kroatië het wel weet? Dus als eerste zal hij dan vast niet moeten.
Uit hetzelfde artikel:
[..]
Die 'zware' nummers zijn beide wel Top 3-materiaal voor deze halve finale, dus daar kan Nederland nogal door overvleugeld worden. Gelukkig is het wel in een andere stijl, dus dat heft dat probleem enigszins op. Ik denk al met al dat het redelijk neutraal is. Nederland is niet echt geholpen, zoals bijvoorbeeld België en Australië, maar ook niet genaaid zoals Tsjechië of Polen. Tussen deze 2 sterke inzendingen wordt het wel belangrijker om een sterke act neer te zetten, zodat het beeld van DB niet te makkelijk vergeten wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:13 schreef ijs_beer het volgende:
Prima positie, tussen twee langzamere 'zware' nummers in. Dat zal een goed contrast met elkaar geven.
Ze geven Rusland de best mogelijke startpositie, dus wat dat betreft zijn ze onverdachtquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:27 schreef Greys het volgende:
Zesde is in elk geval geen eerste. Pfieuw..
Wat me wel weer zorgen baart is dat je kennelijk volledig afhankelijk bent van het organiserende land of ze je regieplan WILLEN doen. Dan heb je als organisatie toch veel te veel invloed op de uitvoering (en dus punten) van je concurrentie??
Doen we!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als volgend jaar O'G3ne onze inzending is gaan we gewoon allemaal jouw verjaardag vieren.
Mooi, ik ben positief!quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:13 schreef ijs_beer het volgende:
Prima positie, tussen twee langzamere 'zware' nummers in. Dat zal een goed contrast met elkaar geven.
Dat verliezen wequote:Op vrijdag 8 april 2016 09:59 schreef Fred_B het volgende:
dus moet Nederland het met Hongarije uitvechten.
Griekenland komt toch altijd in de finale, ook al sturen ze troep? Of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:59 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is de verhouding tussen de qualifiers in de eerste en de tweede helft van een halve finale gemiddeld 4:6. Daarnaast gaan van de laatste 6 optredende landen er normaliter minimaal 4 door.
Voor aanvang van de repetities zou ik dit ervan zeggen: In onze semi hebben we Kroatië, Armenië en Rusland als zekere qualifiers in de eerste helft. Finland, Griekenland, Moldavië en San Marino kunnen we wel afschrijven, dus moet Nederland het met Hongarije uitvechten.
Van die laatste 6 gaat Montenegro het niet redden, maar die andere 5 vermoedelijk wel, zeker omdat Oostenrijk er ook uitvliegt. Voor de 6e startplek van de 2e helft komen dan nog Cyprus en Tsjechië in aanmerking.
Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
Common Linnets gewonnen indien Nederlands?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:13 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een gezever over de startpositie. Als we met een goed nummer waren gekomen, was dit helemaal niet relevant. Het waardeloze nummer dat we nu weer sturen verdient mijns inziens geen plek in de finale. Dat men weer zo'n slap nummer inzend dient afgestraft te worden. We lijken het ook nooit te leren. Na positieve uitschieters met anouk en de common linnets (waar we hadden gewonnen als de inzending Nederlandstalig was geweest,)is het weer kommer en kwel... Kornald Maas en consorten snappen er nog steeds niets van.
Vorig jaar waren ze ook maar 9e bij de televoters en 3e bij de jury. Dat was met een beter lied en een betere startpositie. Normaliter gaat de jury het lied van dit jaar afstraffen en gaat de televoting verder omlaag door de 2e startpositie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Griekenland komt toch altijd in de finale, ook al sturen ze troep? Of heb ik het nu mis?
"Rijdende op de linkerbaan, kilometerpaaltjes tellende"quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Common Linnets gewonnen indien Nederlands?
HAHAHAHA! Nee joh, gekkie.
Oeeehoeeehooeeee, de lucht is zwart en blauw,quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:13 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een gezever over de startpositie. Als we met een goed nummer waren gekomen, was dit helemaal niet relevant. Het waardeloze nummer dat we nu weer sturen verdient mijns inziens geen plek in de finale. Dat men weer zo'n slap nummer inzend dient afgestraft te worden. We lijken het ook nooit te leren. Na positieve uitschieters met anouk en de common linnets (waar we hadden gewonnen als de inzending Nederlandstalig was geweest,)is het weer kommer en kwel... Kornald Maas en consorten snappen er nog steeds niets van.
Ik wilde geweaun wetuhhhhhhhquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
"Rijdende op de linkerbaan, kilometerpaaltjes tellende"
Ik denk dat Kroatië het wel beter gaat doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zie Nederland gewoon als zekere qualifier hoor. Gaat boven landen als Cyprus, Kroatië en Armenië eindigen.
Vógels vallen neer van de daken!quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde geweaun wetuhhhhhhh
of blijfuh beter is dan gaaaaaaan
Oehoe de lucht is bont en blauwww
en ik denk aan jauwwww
twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op donderdag 07-04-2016 om 20:41:06Hollanda | Douwe Bob'un postcard cekiminden bir kare. https://t.co/NFzicjzTet reageer retweet
LOVE the look....quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:49 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Eurovisn_Turkey twitterde op donderdag 07-04-2016 om 20:41:06Hollanda | Douwe Bob'un postcard cekiminden bir kare. https://t.co/NFzicjzTet reageer retweet
EN NIET ALLEEN DE BAKVISSENquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft echt een soort Robert Pattinson-uitstraling hier... en daar houden de bakvissen van
MAAR DIE STEMMEN VOLOPquote:
Nou... wie had er nou gedacht dat Rusland vorig jaar bijna zou winnen? En dat ondanks het 'geboeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee' Dat meiske zat halverwege te huilen omdat ze dacht dat ze zou winnen en de zaal niet meer in durfdequote:
Iemand had hier volgens mij laatst al eens eerder iets over geplaatst dat we van Oekraïne toch al nooit punten kregen. Zelfs de Common Linnets kregen van Oekraïne geen punten in de finale. Oekraïne zit gelukkig ook niet in onze halve finale. Rusland daarentegen zit wel in onze halve finale.quote:
Zeker. Hij blijft ook gewoon lekker zichzelf, gaat niet ineens in het glitter voor het Eurovisie. Zoals hij nu is, is hij. Bietje kuntrie, bietje Cash, bietje mysterieus. Tof. En of het werkt of niet op 10 mei, hij heeft in elk geval de hele zooi heel professioneel aangepakt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het tof dat hij zo zelfverzekerd is. Daarom gun ik hem de finale. Hij maakt er wat van.
Hij (en wij) hoeven ons echt niet te schamen voor deze inzending. In tegenstelling tot vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Hij blijft ook gewoon lekker zichzelf, gaat niet ineens in het glitter voor het Eurovisie. Zoals hij nu is, is hij. Bietje kuntrie, bietje Cash, bietje mysterieus. Tof. En of het werkt of niet op 10 mei, hij heeft in elk geval de hele zooi heel professioneel aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |