Vervelend als ze zo stil gaan liggen! Maar paaseitjes deden de truc dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:22 schreef Lamb29 het volgende:
Oh beterschap!! Fijn dat je morgen een dagje kdv kan inzetten!
Heb net een suikerkik gedaan... Paaseitjesnom! En 2 laffe duwtjes als reactie... Middag beweging check... Hij mag weer slapen
Gelukkig vaak in de avond wat stevigere beweging. Gisteren met knieën oid over mijn ribben dus hij kan t gelukkig wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 15-03-2016 19:33:33 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Heb je een linkje? Uit interesse vanwege mijn werkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier dames die meedoen met een onderzoek naar zwangerschapdiabetes? Dit werd mij vanmorgen gevraagd maar obv wat ik nu gelezen heb sta ik niet te springen... medicatie slikken terwijl ik geen diabetes heb (tnt iig niet) en na de geboorte gaan ze de kleine 2x prikken op glucose.
Mocht ik diabetes ontwikkelen dan is het een ander verhaal natuurlijk maar voor n onderzoek ik mn mini prikken vind ik toch wat minder.
Ik zou niet mee doen aan iets als ik het niet zeker heb, zeker mijn mini niet er bij betrekken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier dames die meedoen met een onderzoek naar zwangerschapdiabetes? Dit werd mij vanmorgen gevraagd maar obv wat ik nu gelezen heb sta ik niet te springen... medicatie slikken terwijl ik geen diabetes heb (tnt iig niet) en na de geboorte gaan ze de kleine 2x prikken op glucose.
Mocht ik diabetes ontwikkelen dan is het een ander verhaal natuurlijk maar voor n onderzoek ik mn mini prikken vind ik toch wat minder.
Ja dit. En voor mezelf omdat risicogroepquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Uit interesse vanwege mijn werk
Ik snap dat je terughoudend bent!
Ah thanks!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het gaat over het effect van Metformine op het ontwikkelem vam diabetes gravidarum.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou dat was ook de reden dat ik het informatiepakket wel heb, maar na het lezen ervan sta ik er gewoon niet achter...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah thanks!
Ik zou niet weten of ik er aan mee zou doen. Zou het wel overwegen als ze het zouden vragen
Ja er zitten paar domme mutsen af en toequote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeetje Molo dat ze het uberhaupt durven te vragen
Nee, maar omdat ik een verhoogd risico heb ivm overgewicht val ik in de testcategorie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Crumpette het volgende:
Molo zegt nono![]()
heel goed.
Chanty, ik denk dat ze je wel horen hoor qua argumenten- misschien denken zij er gewoon anders over (wat ik me best kan indenken overigens). Ik zou gewoon met open oren het gesprek ingaan en kijken waar zij mee komen.![]()
GM, persoonlijk zou ik niet zo snel extra en onnodige medicatie toevoegen tijdens de zwangerschap, maar ik heb ook geen verhoogd risico op DG. Heb je vorige keer DG gehad dat ze het je daar om vragen?
En hoeveel overgewicht hebben we het dan over in jouw geval? BMI van atm 35 hier trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ik een verhoogd risico heb ivm overgewicht val ik in de testcategorie.
Ik bel maandag de huisarts om te vragen wat de uitslag is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:03 schreef Molo het volgende:
Wanneer krijg je uitslag van die streptokokken test Ikke? En waarom was het oom alweer dat je het wilde laten testen?
Ah ok, duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:16 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Ik bel maandag de huisarts om te vragen wat de uitslag is.
Schijnt een standaard onderzoek te zijn bij zwangeren als het urine sediment geen blaasontsteking laat zien en je wel klachten hebt.
Maar ik wilde het toch al laten testen op advies van de kinderarts omdat Mats 3 weken na de geboorte heel ziek is geworden en de oorzaak waarschijnlijk gbs was.
Gesprek was vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Crumpette het volgende:
Molo zegt nono![]()
heel goed.
Chanty, ik denk dat ze je wel horen hoor qua argumenten- misschien denken zij er gewoon anders over (wat ik me best kan indenken overigens). Ik zou gewoon met open oren het gesprek ingaan en kijken waar zij mee komen.![]()
GM, persoonlijk zou ik niet zo snel extra en onnodige medicatie toevoegen tijdens de zwangerschap, maar ik heb ook geen verhoogd risico op DG. Heb je vorige keer DG gehad dat ze het je daar om vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Chanty op 15-03-2016 21:43:26 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |