abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160687828
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:22 schreef Lamb29 het volgende:
Oh beterschap!! Fijn dat je morgen een dagje kdv kan inzetten!

Heb net een suikerkik gedaan... Paaseitjes :D nom! En 2 laffe duwtjes als reactie... Middag beweging check... Hij mag weer slapen ;)

Gelukkig vaak in de avond wat stevigere beweging. Gisteren met knieën oid over mijn ribben dus hij kan t gelukkig wel
Vervelend als ze zo stil gaan liggen! Maar paaseitjes deden de truc dus.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:44:23 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160688014
Dat zou ik ook niet doen gm, voornamelijk ook vanwege de medicatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 15-03-2016 19:33:33 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160688113
Hoe heet die studie Gm?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 17:54:50 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160688160
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier dames die meedoen met een onderzoek naar zwangerschapdiabetes? Dit werd mij vanmorgen gevraagd maar obv wat ik nu gelezen heb sta ik niet te springen... medicatie slikken terwijl ik geen diabetes heb (tnt iig niet) en na de geboorte gaan ze de kleine 2x prikken op glucose.

Mocht ik diabetes ontwikkelen dan is het een ander verhaal natuurlijk maar voor n onderzoek ik mn mini prikken vind ik toch wat minder.
Heb je een linkje? Uit interesse vanwege mijn werk :)

Ik snap dat je terughoudend bent!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 18:05:52 #205
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160688332
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier dames die meedoen met een onderzoek naar zwangerschapdiabetes? Dit werd mij vanmorgen gevraagd maar obv wat ik nu gelezen heb sta ik niet te springen... medicatie slikken terwijl ik geen diabetes heb (tnt iig niet) en na de geboorte gaan ze de kleine 2x prikken op glucose.

Mocht ik diabetes ontwikkelen dan is het een ander verhaal natuurlijk maar voor n onderzoek ik mn mini prikken vind ik toch wat minder.
Ik zou niet mee doen aan iets als ik het niet zeker heb, zeker mijn mini niet er bij betrekken.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 18:22:28 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160688620
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 17:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Uit interesse vanwege mijn werk :)

Ik snap dat je terughoudend bent!
Ja dit. En voor mezelf omdat risicogroep :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 15 maart 2016 @ 18:23:48 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160688645
Hier veel te drukke dag gehad vandaag, net thuis en beetje ingestort...
Ben blij dat ik per maandag a.s. minder ga werken. Vent gaat zo lekker koken en ik lig languit op de bank :)

Vroeg mijn secretaresse of ik mijn vakantie kon inkorten en later met verlof kon omdat er twee collega's langdurig zijn uitgevallen.

How about no :')

en toch blijft het lastig om aan te geven, maar langzaamaan ga ik het wel leren :P
pi_160689336
Goed dat je nee heb gezegd molo. Toch een beetje raar dat ze dat aan je vragen terwijl je vanaf maandag ook minder gaat werken. Doe je toch ook niet voor de lol.
Lekker rustig aan doen vanavond.

Lamb hopelijk is het gewoon een rustig kindje. Ook als hij dadelijk uit je buik is ;) gelukkig deden de paaseitjes iets.

Gm een mooie knipper *O* super tof!
Ik zou ook niet mee doen aan een studie waarbij mijn kind geprikt moet worden en waarbij je medicatie moet slikken in je zwangerschap.

Ik heb ook iets te veel gedaan vandaag. Vanmorgen met peuter naar het ziekenhuis om mijn urine in te leveren ivm streptokokken B onderzoek. Daarna naar de intratuin een paar planten gekocht en deze vanmiddag in de tuin gezet (netjes met handschoenen aan O-) ) nog een beetje opgeruimd in de tuin en ondertussen achter peuter aan gerend omdat die met zand en steentjes aan het gooien was :') en in huis moest er ook nog wat gebeuren dus nu lig ik gebroken maar voldaan op de bank.
pi_160689399
Zo, wij hebben pannenkoeken gegeten :Y)

Molo, dat is ook wel een lekkere vraag zeg :') Goed dat je nee zei idd!

Brak ze ikke! :*
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:03:57 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160689489
Wanneer krijg je uitslag van die streptokokken test Ikke? En waarom was het oom alweer dat je het wilde laten testen?
pi_160689860
Het gaat over het effect van Metformine op het ontwikkelem vam diabetes gravidarum.

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:19:09 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160689899
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het gaat over het effect van Metformine op het ontwikkelem vam diabetes gravidarum.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ah thanks!

Ik zou niet weten of ik er aan mee zou doen. Zou het wel overwegen als ze het zouden vragen :)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:23:04 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160690023
Ik word helemaal kregel van de -dt fouten :') maar dat is mijn afwijking :+

Ik zou het zélf doen, maar dat is omdat ik weet dat ik verminderde glucose tolerantie heb in de zwangerschap. Vorige keer daardoor in DG traject gekomen en dat vond ik zo klote dat ik elke strohalm zou aangrijpen.

Overigens zien ze sowieso veelbelovende resultaten bij metformine en obesitas als middel tegen metabool syndroom/ter voorkoming van diabetes, en evt ook makkelijker afvallen...

Maar goed, mijn kind was voor zn geboorte al lekgeprikt dus die paar hielprikjes na afloop deden me niet zo veel meer :@
Kwak
pi_160690079
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah thanks!

Ik zou niet weten of ik er aan mee zou doen. Zou het wel overwegen als ze het zouden vragen :)
Nou dat was ook de reden dat ik het informatiepakket wel heb, maar na het lezen ervan sta ik er gewoon niet achter...
Ik slik al AD, en dikke kans straks ook weer bloeddrukmeuk, dan niet nog een medicatie erbij waarvan de gevolgen niet eens bekend zijn...

Maar goed, was benieuwd of er meer waren die gevraagd waren.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:26:10 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160690100
Hoe is het bij jou toen behandelt (grapjeeee, weet dat het met een D is :7 ) Kwak?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:32:34 #216
52229 Chanty
pi_160690291
Goed dat je voet bij stuk gehouden hebt m Molo. En dot vergeet het ananashart niet :+
pi_160690395
Jeetje Molo dat ze het uberhaupt durven te vragen :D
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:42:37 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160690620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeetje Molo dat ze het uberhaupt durven te vragen :D
Ja er zitten paar domme mutsen af en toe :')

Vorige week was ook mooi. Ik had voor die hele week 1 uur administratietijd en toen wilde ze me in die tijd naar een spoedklus sturen. Ik weigerde, mens pissed en in paniek, want nu 'hadden ze een probleem'.
Ja daaaag, doe even lekker normaal man :')

En ik weet hoe absurd dat klinkt, maar zo gaat het soms gewoon bij ons, en ik zeg nu nee, en dat zijn ze ook nog eens niet gewend van me.
pi_160691410
Molo zegt nono :{w :7 heel goed.

Chanty, ik denk dat ze je wel horen hoor qua argumenten- misschien denken zij er gewoon anders over (wat ik me best kan indenken overigens). Ik zou gewoon met open oren het gesprek ingaan en kijken waar zij mee komen. :*

GM, persoonlijk zou ik niet zo snel extra en onnodige medicatie toevoegen tijdens de zwangerschap, maar ik heb ook geen verhoogd risico op DG. Heb je vorige keer DG gehad dat ze het je daar om vragen?
pi_160691542
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Crumpette het volgende:

Chanty, ik denk dat ze je wel horen hoor qua argumenten- misschien denken zij er gewoon anders over (wat ik me best kan indenken overigens). Ik zou gewoon met open oren het gesprek ingaan en kijken waar zij mee komen. :*

GM, persoonlijk zou ik niet zo snel extra en onnodige medicatie toevoegen tijdens de zwangerschap, maar ik heb ook geen verhoogd risico op DG. Heb je vorige keer DG gehad dat ze het je daar om vragen?
Nee, maar omdat ik een verhoogd risico heb ivm overgewicht val ik in de testcategorie.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:09:51 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160691638
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee, maar omdat ik een verhoogd risico heb ivm overgewicht val ik in de testcategorie.
En hoeveel overgewicht hebben we het dan over in jouw geval? BMI van atm 35 hier trouwens
pi_160691911
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:03 schreef Molo het volgende:
Wanneer krijg je uitslag van die streptokokken test Ikke? En waarom was het oom alweer dat je het wilde laten testen?
Ik bel maandag de huisarts om te vragen wat de uitslag is.
Schijnt een standaard onderzoek te zijn bij zwangeren als het urine sediment geen blaasontsteking laat zien en je wel klachten hebt.
Maar ik wilde het toch al laten testen op advies van de kinderarts omdat Mats 3 weken na de geboorte heel ziek is geworden en de oorzaak waarschijnlijk gbs was.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:18:26 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160691970
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:16 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Ik bel maandag de huisarts om te vragen wat de uitslag is.
Schijnt een standaard onderzoek te zijn bij zwangeren als het urine sediment geen blaasontsteking laat zien en je wel klachten hebt.
Maar ik wilde het toch al laten testen op advies van de kinderarts omdat Mats 3 weken na de geboorte heel ziek is geworden en de oorzaak waarschijnlijk gbs was.
Ah ok, duidelijk :Y

Hopen op een goede uitslag dan maar ^O^
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:30:34 #224
52229 Chanty
pi_160692487
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Crumpette het volgende:

Gesprek was vandaag ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Chanty op 15-03-2016 21:43:26 ]
pi_160692701
Haha dot succes vannacht :p

Ikke hij is idd de hele zwangerschap al een rustige. Gelukkig net nog keer paar stevigere duwtjes gehad dus hij zit voor vandaag iig weer aan zijn eisen ;) meestal voor het slapen ook nog wel dus dan altijd weer gerust gesteld.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 20:37:55 #226
269689 crew  Viv
pi_160692804
Fijn van je goede echo gm! Ik zou zelf niet meedoen met dat onderzoek omdat je in de zwangerschap alleen geneesmiddelen zou moeten gebruiken als de voordelen opwegen tegen de nadelen (waarbij het ontbreken van ruime ervaring bij zwangeren ook een nadeel is).
pi_160692812
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:40 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben al een heel poosje niet meer geweest hier, was echt uitgeput van de stress op werk dus continue als ik thuis was aan het slapen.. deze week nog druk en daarna zal het hopelijk iets minder worden.
vandaag wel de 10w echo gehad, precies 10w vandaag :D het was zo bijzonder om te zien! kindje lag super mooi en bewoog ook nog even flink, grappig hoor dat je er nog niets van voelt. Alles lijkt oke te zijn, twee armpjes en beentjes (ik wilde zeggen vier armpjes en beentjes, dat zou toch wat minder zijn :') ). oja en mijn UD is dus ook 10-10-16, volgens mij had ik gezien dat iemand anders hier ook die datum riep :D

Dat was ik! ;)

Super dat je een goede echo had! *O*

@ GM: jeej een knipper *O*

Mij werd ook gevraagd om mee te doen aan een onderzoek ivm zwangerschapsdiabetes, maar dat is wel een ander onderzoek. Volgens mijn gynaecoloog wordt zwangeschapsdiabetes in de verschillende landen op verschillende manieren onderzocht. Maar geen enkele manier is echt sluitend, wat niet zo goed is, aangezien de helft van de baby's van zwangere vrouwen met (onbehandelde) zwangerschapsdiabetes later zelf diabetes ontwikkelen. In die studie combineren ze een aantal manieren van opsporen. Zoiets was de uitleg in elk geval :P

Ik heb gezegd dat ik er wel aan wil deelnemen. Omwille van mijn BMI (27) zou er ook iets meer kans zijn op zwangerschapsdiabetes. Ik moet er ook geen medicatie voor nemen ofzo, dat vond ik wel belangrijk!

Hier wat meer uitleg http://www.uza.be/grootsc(...)wangerschapsdiabetes
quote:
De Belgische studie rond opsporing van diabetes in de zwangerschap (BEDIP-N) wil diabetes tijdig in de zwangerschap opsporen. Het gaat om zowel diabetes die al bestond voor de zwangerschap zonder dat de vrouw daarvan wist, als diabetes die ontstaat tijdens de zwangerschap. De studie zal gegevens verzamelen over de opvolging voor, tijdens en na de bevalling. Bijzondere aandacht gaat naar hoogrisicogroepen: vrouwen van niet-Europese afkomst en vrouwen met een lagere sociaal-economische achtergrond. Ervaring leert dat zij zich vaak te laat of niet laten screenen.

Zwangere vrouwen die deelnemen aan de studie* vullen vragenlijsten in bij hun bezoeken aan het ziekenhuis. Er worden extra bloedstalen afgenomen voor het analyseren van het suikermetabolisme. Deelnemers krijgen ook een extra opsporingstest voor zwangerschapsdiabetes tussen 24 en 26 weken. Alle andere zwangerschapsconsultaties verlopen verder zoals bij elke zwangere vrouw*. Er wordt geen studiemedicatie gegeven.
pi_160693197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

En hoeveel overgewicht hebben we het dan over in jouw geval? BMI van atm 35 hier trouwens
34.8 atm...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:47:54 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160693328
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

34.8 atm...
Fatass boks :7

SPOILER
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:17:03 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160694818
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:26 schreef Molo het volgende:
Hoe is het bij jou toen behandelt (grapjeeee, weet dat het met een D is :7 ) Kwak?
Niet, moest na de net niet goede OGTT op dieet en curves prikken, maar mijn tot dan toe hele fijne zwangerschap was direct een medische toestand waarin geen plaats meer was voor mij als mens en aanstaand moeder. Alles voor de vrucht! Moest ingeleid worden wat niet lukte en dus een keizersnede werd. Oh en curves prikken met een naaldenfobie was ook zo'n feest.

En dat je dan zes weken later hoort dat je objectief gezien geen diabetes had (want goede curves (zelfs na een pint ben en jerry's nig niks aan de hand) en geen groot kind) maar ja protocol he?
Kwak
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:20:03 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160694964
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Niet, moest na de net niet goede OGTT op dieet en curves prikken, maar mijn tot dan toe hele fijne zwangerschap was direct een medische toestand waarin geen plaats meer was voor mij als mens en aanstaand moeder. Alles voor de vrucht! Moest ingeleid worden wat niet lukte en dus een keizersnede werd. Oh en curves prikken met een naaldenfobie was ook zo'n feest.

En dat je dan zes weken later hoort dat je objectief gezien geen diabetes had (want goede curves (zelfs na een pint ben en jerry's nig niks aan de hand) en geen groot kind) maar ja protocol he?
A fuck zeg, dat is echt klote -O-

Hier redelijk richting bovengrens, dus daarom toch wel voorzichtigheid vanuit mijzelf, verloskundige was juist heel relaxed.

Wat rot dat het zo liep en je je zo behandeld voelde...
Komende keer andere regio, andere zorgverleners en andere (jouw!) benadering toch wel mag ik hopen?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:21:01 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160695021
Edit: lamaar, hoop eigen interpretatie van rapporten en artikelen dus vast medisch niet verantwoord.
Kwak
pi_160695206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:38 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat was ik! ;)

Super dat je een goede echo had! *O*

@ GM: jeej een knipper *O*

Mij werd ook gevraagd om mee te doen aan een onderzoek ivm zwangerschapsdiabetes, maar dat is wel een ander onderzoek. Volgens mijn gynaecoloog wordt zwangeschapsdiabetes in de verschillende landen op verschillende manieren onderzocht. Maar geen enkele manier is echt sluitend, wat niet zo goed is, aangezien de helft van de baby's van zwangere vrouwen met (onbehandelde) zwangerschapsdiabetes later zelf diabetes ontwikkelen. In die studie combineren ze een aantal manieren van opsporen. Zoiets was de uitleg in elk geval :P

Ik heb gezegd dat ik er wel aan wil deelnemen. Omwille van mijn BMI (27) zou er ook iets meer kans zijn op zwangerschapsdiabetes. Ik moet er ook geen medicatie voor nemen ofzo, dat vond ik wel belangrijk!

Hier wat meer uitleg http://www.uza.be/grootsc(...)wangerschapsdiabetes

[..]

Haha oja! grappig, ben benieuwd op welke data onze kindjes uiteindelijk komen. 10-10-16 vind ik wel echt een super mooie geboortedatum :D

interessant al die onderzoeken! maar ik weet niet of ik er aan mee zou doen hoor, zeker niet als je er medicatie voor moet nemen, vind het toch altijd lastig afwegen of het wel kan bij de zwangerschap (ik ben apotheker, maar ook maar gebonden aan de informatie die er vaak maar weinig over te vinden is aangezien men geen geneesmiddelonderzoek doet bij zwangeren, over het algemeen)..

kennen jullie centering pregnancy? dat is bij de verloskundige, dan ga je niet 1 op 1 een kwartiertje met de vk zitten maar het is dan gedurende 2u in een groep met vrouwen die ongeveer dezelfde termijn hebben, en dan ga je over vanalles praten ofzo. ik vond het een beetje vaag klinken denk dat ik maar voor de ouderwetsche manier ga, en dan een zwangerschapscursus ernaast ofzo. De centering pregancy is sowieso overdag van 9-11 wat me eigenlijk al niet uit komt met werk. de zwangerschapscursus die ik zou willen doen is lekker in de avond.

nog utrechtse dames die een zwangerschapscursus/sportgroepje/yoga kunnen aanraden?
pi_160695390
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
We hadden een knippertje O+ 7.4mm wat overeenkomt met de termijn van 6.4 weken.

Kleine zit helemaal verstopt in mn baarmoederwand dus het was even zoeken (en ondertussen half doodgaan vd zenuwen) :P
jeuh fantastisch! gefeliciteerd :D
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:28:46 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160695403
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
Edit: lamaar, hoop eigen interpretatie van rapporten en artikelen dus vast medisch niet verantwoord.
Ik vond het wel een nuttige post hoor, en snap je interpretatie wel. Al weet ik er zelf te weinig af, want te weinig in verdiept.
Maar post had van mij niet weggehoeven :)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:30:02 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160695454
Die groepsbehandeling lijkt mij niets maar dat komt omdat ik zelf niet van groepsbehandelingen hou en veel zwangere vrouwen domme kutkoeien vind :+
(Meeste Foksters uitgezonderd daarvan O+ )
pi_160695596
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:30 schreef Molo het volgende:
Die groepsbehandeling lijkt mij niets maar dat komt omdat ik zelf niet van groepsbehandelingen hou en veel zwangere vrouwen domme kutkoeien vind :+
hihi ik ben nog geen ervaringsdeskundige, maar zo'n gevoel heb ik er ook een beetje bij. bang dat ik bij van die suffe mutsen kom en dan kan ik natuurlijk niet meer terug :')
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:34:50 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160695656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:33 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

hihi ik ben nog geen ervaringsdeskundige, maar zo'n gevoel heb ik er ook een beetje bij. bang dat ik bij van die suffe mutsen kom en dan kan ik natuurlijk niet meer terug :')
Ironische is dat ik zelf groepsbehandelingen geef :')

Maar goed, niks voor mij dus :P
pi_160695670
Ja en toch heb ik aan de pufclub van toen ik zwanger was van mijn 1e een heel fijn clubje vriendinnen over gehouden O+

Hier hebben we dat center huppelepup niet. Maar zou wel wat voor mij zijn denk ik. En als het domme dozen gehalte voor my waaaay too high was, had ik het gewoon weer terug gedraaid denk ik :7
pi_160695781
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Fatass boks :7

SPOILER
T is wat t is... ik heb een goede isolatielaag en een dikke reet... dusse

*boks* :D
S. 2014
J. 2016
pi_160695858
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:30 schreef Molo het volgende:
Hoe meer ik van jou lees, hoe meer ik van je hou :D O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:42:40 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160695969
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoe meer ik van jou lees, hoe meer ik van je hou :D O+
LOL :+
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:51:02 #243
52229 Chanty
pi_160696287
Omg schiet me net te binnen dat we morgen gewoon een pretecho hebben! Ik was het bijna vergeten gewoon :@ echt erg, vorige zwangerschap leefde ik toe naar deze momenten en nu ben ik zo druk dat ik het bijna vergeet. Maar babyspieken hopelijk O+ hoop dat ze niet weer in de placenta duikt.
pi_160696359
Nog meer mensen die " kerels met een kleintje " kijken?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:54:34 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_160696451
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik zapte :') ;( _O-
disclaimer
pi_160696521
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zapte :') ;( _O-
Ik vind t weer heerlijk vermaak :D
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 21:57:00 #247
269689 crew  Viv
pi_160696580
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
kennen jullie centering pregnancy? dat is bij de verloskundige, dan ga je niet 1 op 1 een kwartiertje met de vk zitten maar het is dan gedurende 2u in een groep met vrouwen die ongeveer dezelfde termijn hebben, en dan ga je over vanalles praten ofzo.
Ja dat is hier wel eens genoemd, het lijkt me echt vreselijk! :D Niet dat ik tegen pufclubjes en dergelijke ben, misschien ga ik wel zwangerschapszwemmen ofzo, maar ik ga niet naar de verloskundige voor de gezelligheid. Doe mij maar dat kwartiertje 1 op 1 en dan klets ik in Z&G wel met mensen van ongeveer dezelfde termijn. :Y)
pi_160696600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Haha oja! grappig, ben benieuwd op welke data onze kindjes uiteindelijk komen. 10-10-16 vind ik wel echt een super mooie geboortedatum :D

Ik vind 10 oktober ook een hele mooie datum!

Al vind ik 5 oktober nog mooier, omdat ik en mijn vriend dan 4 jaar samen zullen zijn :D dus het zou wel speciaal zijn als ons kindje juist op die datum geboren zou worden. :)

En 8 oktober zou ook mooi zijn, de verjaardag van mijn overleden grootvader.

Dus wel wat mooie data in die periode! ;)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 21:59:34 #249
52229 Chanty
pi_160696699
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Jup :') die piraat :D
pi_160697668
Dot, als je nog wil bevallen in je eigen topic, hoop ik toch dat de pannenkoeken hun werk gaan doen. :-) Het loopt weer snel vol...

Knipper voor GM! Jeeeej!
Chanty, veel plezier bij de pretecho morgen!

Morgen Kerels met een kleintje en Nanny Jo terugkijken. Krijg het nog druk, haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')